9 uur lag Joris gisteren in bed Judith En fijn dat je zo goed slaapt! Enne, als ze komende nacht weer samen slapen, even een foto maken hoor en ons mee laten genieten! @ Anniek -> ben wel een beetje jaloers hoor! Maar je hebt het dubbel verdiend, geniet van de zon en de vakantie!
off ben wel jaloers hoor op zo'n goed en lang slapende Joris! Ik mag ook niet klagen hoor. Meestal zijn ze hier rond 8 uur wachten, ook netjes. Anniek, heerlijk dat je zo goed weer hebt. Hier gaat Stijn maandag alweer naar school. Die 6 weken zijn ondanks het slechte weer voorbij gevlogen.
wauw Marijke begint bij jullie school alweer? Wauw de tijd vliegt toch ook voorbij he. Hier zijn we op de helft. Nog 3 weken te gaan pfff @Miranda : Gisteren rotdag gehad Dacht dat ik me wel goed genoeg zou voelen om alleen voor de kindjes te kunnen zorgen de hele dag. Maar wat viel me dat vies tegen zeg Dat zo'n onderzoek toch zo'n grote impact op je lichaam kan hebben. Had ik niet verwacht. Vandaag gaat wel weer iets beter gelukkig.
Gelukkig dat het dan iets beter gaat. Wat vervelend zeg dat je je zo voelde Hedwig... @ Marijke -> gaat ook snel, hier nog 1 weekje en dan mag Joris ook weer naar school. Hier vanmiddag weer zwemles gehad. Weer zo'n drama. Alleen nu doorgezet en echt onder dwang omgekleed en toen had de badmeester het overgenomen. Hysterische Joris mee richting zwembad. Eenmaal daar niks aan de hand en hij deed overal aan mee. Andere ouders stonden echt versteld ervan. Maar ja, wij weten wel hoe Joris is. Als hij iets niet wilt maakt hij zo'n drama (is hier thuis ook bv met tanden poetsen, wilt hij nooit. Doen we meestal onder dwang! Maar hij gilt dan alsof hij mishandeld word!). Is hij klaar met zwemmen, staat de badmeester bij hem om te vragen hoe het ging. Hij meteen heel goed. Ik ga na mijn a, b en c nog door met zwemmen hoor... Dan vallen je schoenen toch uit! Maar ja, hij had weer heel goed meegedaan gelukkig!
ach jee toch die joris! wel goed dat je even doorgepakt hebt met hem. maar is toch niet leuk voor je, een krijsend kind richting zwembad brengen! hopelijk gaat het de vlgd keer iets meer vanzelf hedwig balen dat gisteren zo'n rotdag was joh! maar zo'n onderzoek is idd niet niks he.. annniek wat heeerlijk meid dat je zoveel zon hebt daar! en neem zeker maar wat mee marijke jee stijn maandag alweer? hier nog 1 week te gaan. en carla? al een vakantiebestemming vr vlgnd jaar gevonden? en al tijd om ons te trakteren op een paar leuke foto's?
en ik vandaag best koppig haha, we zijn gewoon in de regen nr speeltuin in het bos geweest. hadden al afgesproken met vrienden, maar het was hartstikke slecht hier. maar ik wilde er echt even uit. het was me toch rustig daar tussen de buien door hebben de kindjes nog best even kunnen spelen, en we hebben tosti op daar (duurde een half uur en was koud) lekker half uurtje heen en weer terug gefietst. terug wel erg nat, maar de kindjes nergens last van. hier gegeten en ze mogen de laatste keer een nachtje samen slapen, ben bang dat ik anders seth mooit meer in zn eigen bed zal krijgen! hij vindt dat veel te gezellig!
Goedeavond. hier ook wel een leuke dag gehad. Vanmorgen ff langs mijn ouders geweest met een lekker visje. Pap eet slecht (haast niet) maar gelukkig vond hij de vis wel lekker, en heeft toch wat gegeten. Daarna cadeautje gekocht voor petekind die dinsdag jarig is. Het is een mooie hello kitty horloge geworden. Erg leuk! Toen hadden we met mijn nicht/man/kids afgesproken op het terras met speeltuin. maar ook hier regenen. Dus uiteindelijk naar binnenspeeltuin gegaan, met z'n allen een frietje op, en daarna lekker naar huis. Ff denken want heb wel alles gelezen............maar onthouden miranda, goed dat jullie doorgezet hebben............en je staat dan versteld dat hij dat dan zegt tegen zo'n badmeester. juut, fijn dat je beter slaapt, en ja kan me voorstellen dat ze het gezellig vinden zo samen in een bed. marijke, de vakantie alweer voorbij. Het is idd toch wel snel gegaan. Hier ook, al vind ik het ook wel een klein beetje fijn dat ze weer naar school gaat. Anniek, zo te horen genieten jullie heeeeeeeeeeeeerlijk van de vakantie. Carla, ja erg he dit weer!!!! groetjes sandra
good morning hier vanmorgen iets over half zeven seth wakker, yara slaapt nog lekker! hier vandaag geen plannen, rustig aan maar san vind het zo rot om te lezen over je vader, dat ie zo weinig eet. gelukkig kon je m toch nog blij meken met iets lekkers! en nog een gezellige middag in de binnenspeeltuin. leuk hoor, veel leuke dingen doen in je vakantie, dat is belangrijk! heeft indy nu ook nog 1 week?
Goedemorgen! @ Judith -> ook een foto gemaakt van de 2 gezellig slapende kids? En jammer van het weer hé! En de tosti, schandalig... @ Sandra -> idd wat Judith ook al zei, fijn dat hij toch iets samen met jullie gegeten had ondanks dat hij zo slecht eet. Moeilijk hoor om je vader zo te zien... Hier is vandaag mijn petekindje jarig, al 1 jaar. Dat is dat petekindje dat vorig jaar met 31 weken geboren was. Kleine kanjer! Ook een kleine van een vriendin word gedoopt. Ik was gevraagd om foto's te maken, maar heb het moeten afzeggen ivm mijn buik. Eerst aan het twijfelen om ook niet te gaan naar het feestje. Vriendin al over gebeld en was gelukkig geen probleem, mijn gezondheid ging voor. Maar kan het niet maken en wil echt gaan, al is het een uurtje. Heb alleen geen kado, maar dat was ook geen probleem. Dat houd ze nog tegoed. Verder gaat Joris vanavond uit logeren. Bij mijn zus, hij heeft er zin in. Is ook de enige plaats waar het tot nu toe altijd zo goed gaat, maar ja daar heeft hij mijn nichtje waar hij zich mee bezig kan houden.
Wat een mijlpaal voor beide kids, Patries. Sandra, wat moeilijk om te zien dat je vader bijna niet meer eet.
hier vandaag weer buurmeisje spelen.. rol moest even ingrijpen, want ze was een verhaal aan yara aan het vertellen over een boef die ze op yara's kamer zag, en dat die boef haar naar het slachthuis wilde brengen (?!) yara was hartstikke bang natuurlijk, dus ben maar even meegelopen, toffe moeder gelukkig, die zou het er even over hebben nog. dus hopelijk vannacht geen nachtmerries! nog even boodschappen gedaan en lekker kip palava gekookt. nu zometeen gauw de kids op bed, want ze hebben hun slaapje best hard nodig! marijke vertel eens hoe het bij jullie gaat? patries wat goed van carmen! ween een nieuwe fase! en devin met zn tandjes, leuk zeg. heeft ie er veel last van gehad? miranda proficiat met je petekindje, wat vliegt zo'n jaar dan voorbij he! en lief van je dat je toch even langsgaat op het doopfeestje
ach en vanmorgen moest yara huilen, ze had gedroomd dat ze jarig was vandaag, en dat viel haar toch even vies tegen...
Ach Yara had een echt kindernachtmerrie.. Zo hier liggen ze heerlijk te slapen. Broodtrommeltje met tomaatjes staat al klaar in de koelkast, gymschoenen in de tas.. Klaas voor school. Vandaag gewoon een lekker dagje gehad. Gewandeld met de 3 hondjes in het bos, toen naar opa en oma. 's middags kwamen er buurtkindjes spelen. En er lag een briefje voor Stijn in de brievenbus. " Wil je een keertje bij ons spelen? zo schattig. Had ik hier al verteld dat wij eind september een weekje naar Friesland gaan? Huisje met sauna en vlakbij het IJsselmeer. Kan niet wachten tot het zover is.
o marijke wat een leuk vooruitzicht meid! heerlijk! en jee morgen alweer de start van het gewone leventje voor jullie..tis wel voorbijgevlogen! heeft stijn er alweer een beetje zin in? (yara nog helemaal niet..) o en voor miran haha nog even een slaapfoto gemaakt van mijn 2 kabouters in het grote bed
Mooie foto Juut!!! Wauw dien Carmen al aan het kruipen en Devin z'n 1e tandje!! Zal eens kijken of ik wat foto's kan spammen