Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Politie bellen? Ik durf zoiets dus echt niet. Gewoon bang dat ik er daarna voor aangekeken word en dan de problemen op mijn hals haal.

@ Marijke -> veel plezier met wandelen!

@ Patricia -> hoe was het bij de dokter?

Hier een beetje duizelig. Teveel boven het chloor gehangen! Maar ja, de wc en badkamer zijn wel weer helemaal schoon. Nu heb ik wel genoeg gedaan voor vandaag. Nu wachten tot Joris uit school komt en dan kijken wat we gaan doen. Heb weinig energie over, dus even gaan kijken of we erop uit gaan of lekker thuis blijven...

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    We krijgen een hormoonzalfje wat we zo min mogelijk moeten gebruiken (logisch ;) ) we mochten evengoed doorgaan met bijvoeden, dus straks misschien wat bloemkool proberen.

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond,

Hier niet heel veel bijzonders te melden.
    Het is hier wel erg rustig, dus de rest zal ook niet veel bijzonders hebben, of te druk bezig.
    Morgen lekker lunchen met de fiom meiden. Heb er zin in. Moet alleen met de trein en bus, dus wel wat langer onderweg, maar dat mag de pret niet drukken.

Morgen weer wat uitgebreider, ben druk met foto's.

groetjes sandra

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Patricia -> en hoe vonden ze de bloemkool? En hormoonzalf, hopelijk helpt het!

@ Sandra -> veel plezier vandaag met de Fiom meiden.

Joris onwijs onrustig geslapen, veel wakker en veel gehuild. En nu natuurlijk onwijs chagrijnig! Leuk begin van de dag ;)

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

We gaan open! op 1 juli:D
    Vind het zo spannend! nu moet didier zijn opleiding snel afmaken, dan kan hij ook alleen draaien. Ga hem alleen wel even veel minder zien nu:(
    Het is een piercingshop:D en we doen ook tattoos:)

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei wat spannend Lidwina!!

@Patricia : Owen heeft ook hormoonzalf. Smeer alleen als het nodig is. Owen heeft vaak van de momenten dat het opkomt. In het begin probeerde ik dan van alles : vaseline en allerlei andere smeerseltjes.
    Maar bij Owen werkt alleen maar de hormoonzalf. Als ik niet meteen smeer dan word het alleen maar erger. Dus als het er is smeer ik meteen en dan is het na een paar dagen weer rustig

@Miranda : Joris wat ziekjes?

@Hier
    Gistermiddag Richard naar de dokter. Die stuurde hem meteen door naar de eerste hulp. Pffff Zijn pa bracht hem.
    Pas om half 8 was ie weer thuis. Maar gelukkig was ie weer thuis. Dacht dat ze hem zouden houden.
    Maar alles was goed met zn longen. Die waren nog aan het bekomen van de longontsteking. Dus die hebben xtra werk moeten verrichten en nu moeten ze weer tot rust komen.

Ze adviseerden hem zelfs om te gaan werken zodat ie zn gedachten wat verzet van het hoesten. Dus hij is vandaag weer aan het werk gegaan.

Erik nog steeds thuis. volgende week vakantie. Dus dan is ie alles bij elkaar 3 weken thuis geweest pffff. Tis me wat hoor. En dan een maandje naar school ofzo en dan grote vakantie.

Oja ik gister ook nog naar de dokter. Voor verwijzing naar de chirurg. Ze wilde me wel ff nog onderzoeken ( vervanger he )
    Nou daar werd ik ook niet blij van. Wat een pijn!
    En misschien dat mn galblaas is ontstoken. Maar goed, ze heeft een fax gestuurd naar de chirurg en dan krijg ik vanzelf bericht.

Volgende week dinsdag is de crematie van Richards oom. Helemaal in Rotterdam. En dan gaan ze met zn allen met 1 auto.
    En daar zit ik nu al over in he. Als ze verongelukken dan ben ik in 1 klap heel mijn familie kwijt :( :(
    pff maak me veels te veel zorgen

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oooh Lidwina, spannuuunndd zeg! :) help je hem mee?

Mamzie, smeer ook liever niet, maar dit is natuurlijk ook niks, die jeuk en alles openkrabben. En wat een gedoe met Richard.. naja iig geen longontsteking, dan weten jullie dat iig. En Erik al zolang thuis, dat is vermoeiend zeg, verveelt ie zich niet?

Hier weinig te melden (had melken neergezet haha) ;p
    C en D naar opa en oma en J naar school. Ben al druk druk druk. Heb net nieuw ondergoed voor Justin gehaald en nieuwe rompers voor C en D. Ook bedden verschoond, de nieuwe spullen gewassen, gespoeld en die hangen buiten. Nu moet ik nog strijken :( JAK en stofzuigen, nieuw/ander speelgoed neerzetten en dat was t dan voor vandaag. Maar ga zo eerst ff vlak want Devin was aan t klooien gister overdag bij opa en oma en vannacht vond ie t ook niet nodig om te slapen..

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goh die Devin is me er eentje he hihi Je hebt je handen vol aan 'm!
    Gelukkig is Carmen wat meegaander.

idd hoor, beter smeren dan openkrabben. Dat bedoelde ik ook te zeggen in mijn vorig berichtje ;)
    En gelijk met een soort van tip : als het weer gaat opspelen, gewoon meteen een dagje ofzo smeren. Dan blijf je het xtreme wat voor. Zo doe ik het tenminste.

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he meiden! mn moeder haalt yara op van school, kon ik nog even wat doen. vanmorgen voor t eerst weer getrimd sinds een week koppijn (was bang dat het niet meer ging) maar viel alles mee. alleen stomme mp3 viel weer s uit. heb van rol een nieuwe gehad, maar die moest eerst opladen nog.

lidwina gefeliciteerd hoor met de eigen zaak! wat leuk! ik hoop dat het heel goed gaat lopen en jullie er met veel plezier werken!

lidia hoe was de apenheul?

patries hier ook vroeger hormoonzalf voor seth gehad. helpt als een trein. liever niet, maar als het heel af en toe moet..

hedwig jeetje das wel heel lang dat erik al thuis is! en niet teveel zorgen proberen te maken meid, daar is het leven te kort voor ;)

miran jammer dat joris met zn verkeerde been uit bed was gestapt

sandra jij zit nu lekker aan je broodje met de fiom meiden, veel plezier!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> nou ja gelukkig hoefde hij daar niet te blijven en bleek het nog van de longontsteking te zijn. Toen ik dat had, heb ik ook nog lang gehoest bedacht ik me net. Een pretje is het zeer zeker niet... En hij is niet ziekjes, ik denk dat zijn buik weer opspeelt helaas. Gisteren zei hij ineens dat hij moest poepen, rent naar de wc en kwam weer terug gelopen, hoefde niet meer. Maar ja sindsdien dus geen drang meer gehad of gepoept... Heel hard duimen dat hij op school heeft gepoept (wat ik betwijfel, daar wilt hij niet poepen) of dat hij straks thuis poept.

@ Patricia -> die Devin maakt er idd een potje van hé.

@ Judith -> lekker hoor, kon je nog even vooruit en lekker op je gemak trimmen ;)

@ Lidwina -> wat gaaf! Gefeliciteerd!! Hoe gaat de nieuwe zaak heten? Spannende tijd gaan jullie dus tegen moet!

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Lidwina! Spannend hoor! Heel veel succes met de zaak! En dat je hem dan wat minder gaat zien is jammer, maar 'gelukkig' zijn jullie al uit de hele kleine kinderen en gaan ze allemaal lekker naar school, scheelt toch een hoop! Wens Didier ook heel veel succes van me!

Verder niet echt gelezen, ik ga de kinderen van school halen.

12. Lidwina, wat gaaf een eigen tattooshop. Ik ben zelf niet zo van de tattoo's, maar kijk wel regelmatig LA ink. Ik vind het zo mooi wat sommige voor creaties op je huid kunnen maken.

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb een tatoo op mn schouderblad, maar daar blijft t wel bij hoor ;)

Had ik al verteld dat Carmen sinds eergister achteruit kan tijgeren? :) mama trots en Devin was vandaag beter te genieten, alleen hij wilde absoluut niet slapen.. zal wel te maken hebben met de 6 maanden sprong vrees ik. (en hoop ik dan weet ik dat t over gaat ;) )

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Van al t werk kwam trouwens niets meer. Ik ging om 12.30 naar bed en werd pas om 16.30 wakker.. *oops*

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo hier een druk dagje achter de rug, schoolreis met 300 kids!!! Maar was wek gezellig!
    Kyra vandaag een dagje thuis, wnat ze is toch niet mee op schoolreis naar de Efteling gegaan...

Lidwina wauw een piercing/tattoo schop! succes ermee!

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Carla, ik had t dénk ik ook niet gedaan.. volg je gevoel dan is t altijd goed.. waren er meer kindjes die niet gegaan waren?

Devin was net uiteraard weer wakker, even laten liggen maar hij begon echt te brullen. Dus dan er maar uit voor de rest wakker werd. :( dat is het nadeel hoor.. anders kan je m even laten huilen maar nu doen we dit bijna niet als de rest slaapt. Hij wilde ook maar weinig drinken dus weer naar bed. Hij heeft zeker een kwartier gehuild en toen nog een half uur wakker gelegen en gemoppert maar op slot toch afgezakt..

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen pff
    vandaag een 'vrije' dag! boh ik ben kapot mja deze dag is ook druk dus we moeten maar gewoon door! Zometeen Kyana naar school en dan ff snel wat boodschappen en 2 taarten maken door de dag heen, poetsen, wassen strijken, vanmiddag ook nog knutselen met de kids. John wordt morgen 30. Zondag big party met bbq al is het beetje shit weer mja. Gisteren weer flink herri ehier in de tent, kan altijd maar om 1 ding gaan als het vanuit john komt... BAH Houdt dat nog eens op?

Naja vol frisse tegenzin weer een druk dagje.

lidwina
    had ik het toch goed :) LEUKKKK zou willen dat ik dichterbij woonde... althans tis een verslaving piercen.... nog ff en dan hoop ik toch echt mijn 1e tattoo te krijgen! John wil er ook weer1 mja das zijn 3e. Piercen ben ik nu na 3x wel beetje klaar mee alhoewel een dermal anchor.... neuh toch mer een tatoo :) :)

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Nou wat een rust hier zeg.

Ik heb een baaldag. De oppas gaat er mee stoppen (per direct), en dus druk op zoek naar een nieuwe, maar krijg bij elk gastouder bureau te horen: "sorry, we hebben niemand in U buurt".

Dus behoorlijk sjago.
    Sorry voor mijn ego bericht

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ja.. Sandra, weet je ook de reden? en waarom ze dit niet eerder heeft aangegeven?? Niet zo netjes vind ik.

Hier een hele intensieve dag gehad. Kleintjes zijn verkouden en hazeslaapjes en niet zo gesellie :( Justin heen en weer crossen met af en toe een kleine mee, bekken voel ik ook weer lekker zo.

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoor net dat mn stiefzusje is bevallen.. meer weet ik nog niet.

Deel Deze Pagina