He meiden Hier vandaag gewerkt, hadden maar weinig kinderen maar was best intensief. Daarna lekker op kraamvisite geweest bij een oud-collegaatje, wat een lief kleintje was dat zeg! Yara en Seth waren met papa lekker nr de vliegtuigjes gaan kijken hier in de buurt, dus die hadden het leuk gehad! Seth was helemaal overstuur vanavond weer. Yara gaf aan vanavond geen broertje in bed te willen (hij ging zich al helemaal lekker nestelen)..en hij was zó verdrietig! Hij zei: ik zal stil zijn, alsjeblieeeeftt? ik wil bij yara zijn! En toen ging Yara ook huilen omdat ze het heel zielig vond..dus dat was me weer een boeltje. Uiteindleijk maar even bij seth blijven zitten. patries wat leuk een klein meisje erbij in de familie, gefeliciteerd! en wat goed dat carmen al achteruit kan kruipen! sandr adat is echt k met een hoofdletter..hoop dat je snel nog iets geregeld krijgt anniek dat is weer veel te veel op een vrije dag om te doen! hoop dat je m een beetje goed bent doorgekomen! carla goeie beslissing hoor, ik denk dat ik yara ook nog niet mee wil laten gaan.die gaan pas in augustus, maar toch. ze zegt ook nu al zelf dat ze liever niet meegaat
Wat Sandra!! Dat is balen, denk je een leuke oppas te hebben voor je meisje,stopt ze.. Patriesm gefeliciteerd met je kleine nichtje. Ach Juut, wil Seth ook al zo graag bij zijn grote zus slapen.. Renske wil ook steeds bij Stijn liggen.. Verder weinig nieuws. Gesprek op school ging gisteren goed, medecdoordat de lieve juf echt om Stijn geeft en hem helpt met zijn woordjes. De andere juf vind ik gewoon niks, die wilde dat verhaal gelijk al afkappen. Maar goed, ik hou me maar vast aan de lieve juf.
juut ik leef nog maar de dag is nog niet voorbij.... Ach kreeg wel een brok in me keel van je duo! Poepies zijn het
Ik ben nog op zoek naar kruidvat tickets voor Duinrell, wie heeft er nog 2? en wil ze voor weinig weg doen?
Hallo dames! Hier vanavond dreamnight at the zoo gehad. Was echt geweldig. Het weer speelde helaas niet zo heel geweldig mee en kwamen daar aan en toen regende en onweerde het behoorlijk... Snel daar naar binnen, zijn we onderweg naar de onderkapping ineens een bliksem inslag een stuk voor ons! Zo op de grond! Een klap natuurlijk, ging ook zo snel, maar we schrokken ons wezenloos! Joris helemaal overstuur, logisch ook... Hij was niet bang voor onweer, maar dat is in 1 klap over Gelukkig ging het weer daarna wat beter. Af en toe nog wat regen, maar geen hele erge regen meer gehad. Was heel leuk georganiseerd, veel entertainment en vooral de politie en brandweer vond Joris helemaal het einde. Vooral het spuiten met water en de sirenes aan zetten. Echt een top avond op het begin na dan gehad Foto's staan op hyves, vooral de brandweerfoto's vind ik geweldig! @ Judith -> ach wat sneu voor Seth! Ook voor Yara, maar het is haar goed recht om nee te zeggen natuurlijk. Zie je wel hoe ze mee leeft met haar kleine broertje... @ Sandra -> ach dat meen je niet. Wat ellendig gewoon. Hopelijk kan je toch snel een nieuwe oppas voor Indy vinden... @ Patricia -> gefeliciteerd met de geboorte van Inge! En helaas geen kaartjes voor je. @ Marijke -> fijn dat het gesprek goed is gegaan op school. De 2 juffen lopen dus wel lekker synchroon zeg. Gelukkig kon je met 1 wel goed een gesprek aan! Nu gauw het bed in... Moest even wachten tot de paracetamol zijn werk deed. Mijn rug pff, ook daar in het park een paar keer moeten rennen naar de wc. Was niet echt mijn avond. Maar ja, Joris had zich vermaakt en daar draaide het ook om.
hello! hier wederom een rampennacht achter de rug..zit er wel echt doorheen nu hoor..heel the family heeft er last van..wat een invloed kan dat toch hebben
O Miranda, wat enorm schrikkenvan de blikseminslag. Juut, wat rot dat je al zo lang van die nachten hebt. Niet gek natuurlijk dat dit nu zo'n weerslag heeft op het hele gezin. lieve Juut, sterkte en een energieke knuffel van mij.
En ik voel me ook behoorlijk kut. Al twee-drie avonden op rij dat de kinderen niet willen gaan slapen en er strijd is tot tien uur 's avonds. En dan gisteravond op de koop toe ook nog het volgende; Ik ging boodschappen doen, Heeko moest nog even weg dus oma was hier om de kinderen naar bed te brengen. Dat vinden ze altijd leuk, want ze neemt super de tijd met eerst nog even een tekenfilmpje, dan extra verhaaltjes, dan nog even zingen, uitgebreid knuffelen en noem maar op. Toen ze bijna klaar was kwam ik thuis met de boodschappen en ik dacht lekker rustig op de bank te kunnen ploffen. Maar Lotte en Martijn besloten anders. Ze kwamen weer naar beneden, hadden onger zeiden ze (veel avondeten gegeten én nog een koekje van oma, dus onzin). Ik heb ze vriendelijk verzocht weer naar boven te gaan. Maar dat wilde vooral Lotte niet. Toen maar boos geworden, mee naar boven, op haar inpraten, (proberen) rustig (te) blijven, zeggen dat ze hun slaap nodig hebben en dat ze afgelopen nachten ook al te weinig hadden geslapen, dat het mooi was geweest en dat oma ze genoeg had verwend. Maar nee, Lotte moest en zou oma nog een keer aan haar bed. En dan ben ik heel vervelend, daar ga ik dus niet aan toegeven. Genoeg is genoeg dacht ik zo. Lotte helemaal hysterisch, Martijn klagen dat hij niet kan slapen omdat Lotte zo moet huilen.... Ik weer weg uit hun kamer, maar Lotte nóg hysterischer, dus ik maar weer terug en heel boos geworden om te kijken of dat hielp. Uiteindelijk was het tien uur dat ze stil werden, net zoals vrijdagavond. En om half zeven stond Martijn alweer aan ons bed. UITGESLAPEN! Terug naar bed gestuurd, maar hij begon te rotzooien en ik was bang dat Lotte er wakker van zou worden, dus maar tussen ons in in bed en tv aan. Lotte werd om kwart over 7 wakker; oma oma oma oma oma oma oma oma... Dus ik erheen, duwt ze me weg, wil niets van me weten, dus ik in tranen (klotehormonen) en geprobeerd rustig met haar te praten en uit te leggen dat oma er niet altijd kan zijn. Maar dat hielp niet, ze bleef huilen en om oma roepen. Toen ben ik maar weg gegaan en heb haar alleen gelaten. Ze heeft nog bijna een uur in haar bed om oma geroepen. Toen heeft ze het opgegeven. En nu weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ze doet nu of er niets gebeurd is en ik weet niet of ik nu nog weer moet proberen met haar te praten, want ik ben alleen maar bang dat ze weer om oma begint te roepen. Wat is het soms moeilijk om kinderen te hebben.... Nou ja, zometeen komt mijn vriendin met de kleine op visite, dus lekker verzetje vandaag.
Zo, dat was mijn klaagzang. Juut, jij ook veel sterkte! Verder wel alles gelezen en ik leef met iedereen mee, heb alleen de puf niet om te reageren....
lieve marian dan van mij maar weer een dikke knuffel voor jou..wat is het toch lastig af en toe allemaal he.. helemaal met die meiden, die af en toe zo tsja..hoe zal ik het noemen... moeilijk hoor, en dan samen met die hormonen..ik leef met je mee. ben blij te lezen dat je nog wat afleiding hebt vandaag! misschien moet je het maar even laten rusten voor jullie allebei. en weet je, wat jij ook schrijft, je kunt soms zo moeilijk dingen doorzetten ofzo omdat je met meerdere kinderen bent en niemand de dupe wil laten worden he?
Goedemorgen, Hier net uit bed en Joris slaapt nog altijd. Die was natuurlijk doodop van gisteren. @ Judith -> hoe gaan jullie de dag indelen? Misschien allebei even wat afleiding, of de kids allebei even wegbrengen voor een nachtje bij te tanken? Knuf! @ Marian -> ik zal het laten rusten, niet meer over beginnen. Moeilijk is het zeker! Als zoiets gebeurt, moet elke moeder wel even slikken (lijkt me dan!), want je kind duwt je weg en roept om oma! Sterkte vandaag... Hopelijk gaan ze vanavond wel goed slapen en zijn ze vandaag niet vervelend door het slaapgebrek. Hier vanmiddag verjaardag van mijn stiefzusje die 18 is geworden. Verder niet veel op de planning.
mogge dames! Marian en juut Beide een dikke knuff voor jullie! idd kinderen hebben valt soms niet mee. Hier ook wel eens Erik die niets van me wil weten en oma of opa wil. idd het beste is om het te negeren, hoe moeilijk ook. @Miranda : Wow een blikseminslag vlak voor jullie. Dan schrik je je ook rot zeg Ik hoop dat Joris toch niet bang is geworden voor onweer. @Sandra : jemig dat is balen dat de gastouder er per direct mee stopt zeg. Kan Indy niet naar de BSO? @hier hopen op een rustig weekendje. Zometeen ff shoppen. Gisteren thuishulp gehad. En ik heb recht op nog 3 uur hulp per week erbij. Maar dat kan zij niet doen. Dus nu vraagt ze aan een collega of ze nog plek heeft om te komen poetsen hier. hihihi nog ff en ik hoef hier amper nog iets te doen. Moet ik oppassen dat ik niet lui word
Pff Marian, dat klinkt als een paar pittige dagen. Lastig he, om dan voet bij stuk te houden. Zeker met die vervelende hormonen nu. Sterkte
wie kan ik trouwens blij maken met 2 treinkaartjes van het kruidvat? op zaterdag of zondag te gebruiken. Volgende week is het laatste weekend dat ze geldig zijn. samen waren ze 25 euro
Dank jullie wel! Het gaat weer redelijk. Vanmorgen gezellig gehad met vriendin. Kinderen hebben gelukkig veel buiten gespeeld en ook nog bij vriendinnnetje uit de buurt. Vanmiddag na de lunch ging vriendin weer weg en heb ik Heeko gebeld of hij mij van Lotte en Martijn kon verlossen vanmiddag en die heeft ze opgehaald. Hij was zijn broer helpen in zijn nieuwe huis en de kinderen kunnen daar mooi in het zand spelen. Dus ik heb net heerlijk anderhalf uur geslapen, toen werd Bas wakker. Nu even rustig kopje thee en dan loop ik zo nog even naar de super voor een paar boodschapjes die ik gisteren vergeten ben. Hopenlijk zijn de kinderen zometeen als ze thuiskomen zo afgepeigerd dat ze vanavond heerlijk gaan slapen.
hoi meiden! wat zijn we ver weggezakt! hier gister kindival tabletjes gehaald voor seth. duurt een paar dagen voor je daar iets van kunt gaan merken. maar vannacht ging al goed, zonder problemen inslapen (das lang geleden) vannacht 1x wakker maar geen huildrama en om 610 wakker (wat voor ons al uitslapen is) dus dat was toeval, maar ben benieuwd of die tabletjes iets gaan doen. gister nr iets geweest waar mn moeder moest zingen.vandaag lekker aanrommelen, kindjes spelen lief. yara was vanmorgen strontvervelend, de vermoeidheid moest er weer even uit. mn vader is vandaag zeilen op zee, hadden we als cadeau gegeven voor al het klussen hier met de keuken enzo. mn broer is mee, heb eigenlijk spijt dat ik ook niet meegegaan ben..kwas beetje bang dat ik misselijk zou worden. maar hij smste net dat het te gek was (en dat ze ook reizen naar new york organiseerden haha..) san wat erg je harde schijf gecrasht..echt een nachtmerrie. is er niet ergens een heeel slim iemand die ze terug kan halen? sterkte meid marian hoe is het naar bed gaan gister verlopen? hedwig hier geen treinplannen maar op mp zijn ze ws zo weg joh! en fijn dat je xtra hulp gaat krijgen! miran mn ogen vielen er bijna uit toen ik las tot hoe laat joris had geslapen! en hoe laat gaat ie dan savonds weer?
Hier vanmiddag op kraamvisite geweest bij Inge. Zo klein weer, en C en D waren nog kleiner, ongelooflijk! Voor de rest.. C weinig geslapen (als altijd) en D veel, alleen die drinkt wederom voor geen meter. Hij heeft nu nog maar 300 cc gehad schat ik.. PFF.
Hello dames! @ Judith -> gisteravond lag hij om half 9 weer in bed Iets later dan normaal... En vanochtend om 10 uur had ik hem zelf wakker gemaakt, dit omdat hij had afgesproken om 11 uur met opa en oma! En met Seth en de tabletjes, dat het vannacht al meteen goed ging, misschien ook omdat jullie het daardoor iets hebben losgelaten en ook al meer relaxed eronder waren. Kids voelen alles aan Hopen dat het alleen maar beter gaat nu! @ Marian -> hoe was het afgelopen nacht gegaan met slapen? @ Hedwig -> ons niet. Ik ga toevallig de 27e met de trein weg, maar ja dat is een maandag. En fijn dat je extra hulp nog krijgt. Echt ook van nemen, je hebt het al zwaar genoeg met die 2 bengeltjes van je! Hier was Joris vanmorgen gaan wandelen met opa en oma (ouders Sven). Toen hij net terug was stonden mijn vader en vrouw aan de deur. En toen hun weg gingen hadden we nog afgesproken om te gaan wandelen met mijn moeder en vriend. Dus Joris heeft heel wat kilometertjes gelopen vandaag. Was wel lekker, het weer is heerlijk! Een echte opa en oma dag gehad dus