Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi hoi

@ hier
    Yep we zij naar de ha geweest. Nou, daar werden we ook niet wijzer van grrr.
    Oren waren goed en keel en longen en buik enzo.
    Tja die hoofdpijn. Toch weer een of andere infectie dan ofzo.
    Maar goed Erik is nu al bijna 3 weken ziekjes. En hij ziet ook best bleek.
    Dokter zei als het eind van de week niet over is dan maar terug komen :(

Voor de rest gaat wel goed hier hoor. Vanmorgen schapjes gedaan enzo. Na de dokter zijn we patat gaan kopen. Erik zit nu op de bank een kroketje te eten en Owen in de box een bakkie patat hihi
    Over en paar uurtjes hun naar bed.
    Denk dat ze Richard dan niet zien vanavond. En morgen moet ie werken. Dus ze zien 'm pas morgenavond.
    Nuja niks aan te doen. Gelukkig belt ie af en toe even en dan praat ie ook even met Erik :)

Ik heb best veel pijn vandaag. Maar ook wel eigen schuld hoor. moest ik gisteren maar niet de auto poetsen ( zenuwen he, dan moet ik gewoon poetsen of ik nu pijn heb of niet )
    Maar net patat op en dan speelt mn galblaas nog xtra op grrrr

En plots weer ongesteld geworden terwijl ik er net 2 dagen vanaf was. Heeel vreemd. Misschien door de meds?

@juut : balen joh dat Seth zo vervelend was.

@Marian : Bas zal wel denken: Nu ik 'n keer spoken snachts hoor ;)
    Wel fijn dat jullie vanmiddag nog ff konden tukken. Zeker voor jou erg goed!

Hier vakantie deze week. Bij jullie dus niet?

2. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,,

hier het gewone leven ook weer begonnen. Damian had vorige week vrij . vandaag weer allemaal optijd uit bed en in de kleren;)..

hier gaa het redelijk,, heb veel last van mijn schouder zei een collega vanmorgen oo dat klin kt als een slijmbeurs ontst???? nou ik wacht het nog heel even af en anders maar weer naar de ha;)

hedwig, jee zal wel heftig zijn voor richard van daag.

juut,, oei ik ken dat,, hier ookn als Damian moe is zoooooo vervelend:x

marian,, wel fijn dat ze even weg waren, heerlijk hoor als dat slapen even kan;)..

zoooo ga het grut naar bed brengen.. tot laters

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hello!

@ Hedwig -> nu maar weer afwachten tot einde van de week. Vraag me dan af wat als het dan niet beter is? Hij sukkelt al zolang nu met het ziek zijn. En jij succes met je pijn...

@ Lidia -> idd even in de gaten houden, anders snel ermee naar de ha hoor ;)

@ Marian -> wel fijn dat oma met ze naar de speeltuin was gegaan. Waren ze erg verbrand bij thuiskomst of viel het mee?

@ Judith -> de dag nog goed doorgekomen? En hopelijk lig je nu lekker onder de wol!

@ Mommieof2 -> jammer dat je je niet lekker in je vel voelt. Hopelijk komt het alsnog en kan je ook meer genieten van de zwangerschap!

Hier een buikpijn pff... Ook last van oorsuizen. Allemaal bijwerkingen van de antibiotica. En daarbij de duizeligheid, gaat lekker hiero ;) Afgelopen nacht weinig slaap gehad. Om half 3 keek ik voor het laatst op de klok. En nu kan ik weer niet de slaap vatten. Als ik ga liggen word het gewoon erger (vooral het hoesten en de duizeligheid), dus dan nog maar wat computeren en rechtop zitten... Ooit gaat het weer over ;) Morgen Joris weer naar school, de 2 extra dagen vrij dus ook weer om. Vandaag lekker rustig aan gedaan.

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello. hier gister weer laat in slaap gevallen.
    yara ging gisteravond nog helemaal uit dr dak met een hele lange drift- en huilbui. ik word er zo moe van he..
    en vanmorgen om 6 waren ze weer wakker, ze willen allebei persé met de deur open slapen. dus als er 1 een kik geeft, dan is de ander ook klaarwakker. binnenkort maar weer in gaan zetten dat ze op hun kamer moeten blijven spelen tot half 7 ofzo. ga vanavond maar met een slaappil op om 2100 naar bed. heb het gevoel dat ik 100 jaar kan slapen, wat ook weer niet waar is, want heel vaak lijk ik gewoon te moe om te slapen.
    moet eerst nog poetsen bij yara op school. 34 kinderen in de klas en 4 moeders die komen helpen, schandalig toch! ik moet ook eigenlijk sporten maar dan verzet je dat toch!

miran hoe was jouw nacht nog een beetje kunnen slapen? rot hoor dat je al die bijwerkingen hebt! en kon joris een beetje wakker worden voor school? had ie wel weer zin om te gaan?

lidia tis te hopen dat het geen slijmbeursontsteking is joh!

hedwig balen dat ze niks direct konden vinden bij erik. en is iedereen weer veilig thuis gekomen gister?

marian hoe is het daar? heerlijk dat je gister even kon slapen op de dag! en nu de kids weer nr school! hoop dat ze er een beetje vlot uitkomen!

anniek hoe gaat het daar? we horen bijna niks meer van je! druk met je zzp werk en eigen zaak? en john was ook jarig geweest, of kwam dat nog (sorry ben beetje een zeef he)

carla hoe gaat het met jullie?

marijke ben je nog met de ww bezig?

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Morgen...

@ Judith -> ach wat vervelend dat je weer niet goed hebt kunnen slapen. Idd die 2 draakjes van je eens goed aanspreken hoor. En vanavond echt op tijd je bed in!

Hier weer slecht geslapen. Om 4 uur liep ik weer door het huis heen. Zo irritant. Gelukkig belde Sven me om half 7 extra nog wakker waardoor ik beter kon op staan pff. Joris doet heel moeilijk, maar ja die moet altijd zo wennen aan het vroege opstaan na een paar dagen vrij gehad te hebben... Gezellige ochtend dus. Ben blij als die zo weg is met het busje (schaam)

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Miran, kun je er zo nog even terug in duiken? Hoop voor je dat je niet teveel gepland hebt vandaag! En daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor, iedereen heeft zo van die dagen dat ze de kinderen even liever ziet gaan, niets mis mee!

Juut, ook al zo moe en slecht slapen... Ik hoop dat je vanavond op tijd op bed komt. En dat is altijd zo, als er dan gepoetst moet worden.... Ik wilde graag helpen op school maar mocht niet... :( Hier zag ik dat ze een rooster maken, iedereen word gewoon ingedeeld. Toen ik vroeg wanneer ik ingedeeld werd zei de juf dat ik maar even rustig aan moest doen en volgend schooljaar wel aan de beurt kwam. :D

Slechte nacht ook hier, een uur pas in slaap, half 3 voor Lotte eruit, half 6 werd ik wakker van mopperende Bas en half 7 van Martijn. Martijn ging gelukkig nog wel weer slapen en kon ik dus nog even liggen tot 7. Vanmiddag geen mogelijkheid tot slapen, dus vanavond vroeg proberen.... Ze zijn overigens wel lief gaan slapen de afgelopen dagen, dus met de avonden zit het wel goed gelukig!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal!

Oei allemaal slecht slapende kindjes. Zal het aan het weer liggen?

Hier vanacht Owen aan het spoken om half 4 ofzo. Maar dat was mn eigen schuld want hij had patatjes gegeten gisteren en daar krijgt ie buikpijn van :(
    Dus heb 'm maar naar beneden genomen en heb 'm een beker warme melk gegeven met anijs en een paracetamol en toen is meneer gelukkig weer ff gaan slapen.

Erik gisteren extra Ventolin gegeven en vanmorgen ook. Dat lijkt wel wat te helpen. Hij heeft iig weer energie voor 10 en hij had reuze honger en heeft meteen zn beschuit opgegeten en zijn melk opgedronken :)

Richard gisteravond om 10 uur thuis. Nog ff beetje nagepraat. Was een best heftig dagje zo te horen. Arme schoonmama was helemaal ingestort. Schoonpa kan daar niet mee omgaan, weet niet wat te doen dus die liep gewoon weg :(
    schoonbroer deed ook al niks. Dus goddank was Richard er. Die heeft dr in zn armen genomen en getroost :)

8. Nou Miranda daar hoef je je niet voor te schamen hoor. Ik ben ook blij als Stijn op school zit.

Hij is al weken zo vervelend en dwingend. Alleen als je precies doet wat hij wil, is het goed. Daar heb ik geen zin in, dus hier veel diftbuien. Soms ga je echt aan jezelf twijfelen.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

Juut
    lief dat je naar me vraagt, vervelend zeg dat niet slapen! Kost allemaal zoveel energie en wordt je echt niet vrolijker op. Pff heb met je te doen

Miran
    ook weer aan de dubbele antibiotica, en die bijwerkingen erg fijn zeg bah! Hoe is het trouwens met de studie?

mommie
    vervelend zeg, geniet je wel evengoed?

Lidia
    een slijmbeurs ontsteking in je schouder doet onwijs veel pijn, ik kan dan echt niet meer liggen enzo. Verschrikkelijk echt!

uhmmm verder weet ik het ff niet meer....

Hier idd john van het weekend jarig geweest hij is 30 geworden dus we hadden big party.
    Zaterdag morgen eerst gewerkt daarna nog een loungeset gekocht{ beetje cadeau voor john} en daarna alles klaar maken voor zondag, de bbq. Verder afgelopen week bij het uwv geweest op maandag {kindercreche bah} en die week ruim 27 uur gewerkt en dan nog de reis tijd denk dat ik met gemak 40 uur van huis geweest ben, dat was echt een beetje veel van het goede.
    Vandaag gelukkig vrij moet wel echt e.a. doen...
    Morgen nog van 7 tot 18 uur werken en vrijdag een bruidstaart leveren.... en dan een HEEL WEEKEND vrij! Joepie, ben er echt aan toe.
    Kyana is vandaag thuis, die wa vanochten bijna niet wakker te krijgen en toen ze wakker was ei ze: mama ik ben zo moe, ik heb nog niet genoeg geslapen. Dus heb John gesmst haar af te melden en we hebben nog een omgedraaid, voor die halve dag ga ik niet moeilijk doen. Tja als het elke week voorkomt maar dat is echt neit het geval...

Nou meiden, sorry ik hoop dat ik nu weer iets meer tijd ga vinden, afgelopen week was echt niet cool!

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mamzie, arme Erik, hopelijk knapt ie heeeel snel wel weer op hoor, en anders gewoon eerder weer aan de bel trekken.. ik snap niet dat ze hem zo laten door lopen. :(

Hier heeft Devin goed geslapen, na zijn fles van 23.00 geslapen tot 06.45. Toen een fles en even gebadderd en er weer in. En toen heeft ie geslapen tot 09.45! :) En Carmen heeft na de fles van 23.00 doorgeslapen tot 05.45. Nog een klein uurtje naar bed en gebadderd. Om 10.00 weer naar bed en nu afwachten..

Ikzelf ben net bij de h.a geweest om wat meer uitleg over mijn bloedresultaten. Schijnt dat ik toxoplasmose heb gehad, waarvan ik moe kan zijn.. ook dat de CMV (verwant aan Pfeiffer) nog actief is, dus dat ik ook daar moe van ben én de vit b 12 tekort kan extreme vermoeidheid veroorzaken.. Dus het is niet psyschisch of wat anders.., ben zoooo opgelucht! Én ik krijg nu 3 injecties per maand ipv 1 :) om zo de b12 weer op te krikken en dan kan ik ook beginnen met foliumzuur (kwam ik ook tekort)..

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jemig Patroes, geen wonder dat je de hele tijd zo moe bent zeg pfff
    Gelukkig weten ze nu wat het is en kunnen ze er wat aan doen.

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow jemig patries
    dat is wel allemaal heel erg dubbel op! Nou hopen dat het snel wordt opgelost...

hier ook stik moe bah....

hedwig
    jou was ik nog vergeten ook al een rondje huisarts geweest las ik. Sterkte, hoeveel uur thuishulp krijg je nu?

13. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

jee patries,, wat goed dat ze het nu weten(klinkt gek hé;)) maar nu weet je wat te doen.

marijke,, ik snap wat je bedoeld;) Damian is ook zo:x.soms zou ik ze zoooooo graag even achter het behang plakken!!

juut, oei is dat is balen maaar niet aan jezelf tweifelen hoor!!! je doet het hardstikke goed!!!

anniek :$wat een week zeg.. en hier ook pijn met liggen kan niet draaien of me opdrukken met links:( en als ik dingen wil tillen met 2 armen gaat het niet??klinkt dat bekend??? kan elise ook niet op de commode zetten?? denk als ik mezelf zo hoor morgen toch even de ha bel..

hedwig,, moeilijk hé als ze niet weten wat ze moeten doen. en fijn dat erik een opleving had.

hier even boodschappen gedaan(voor zover ik met rechts kan tillen;)) en Damian gehaal van school. vanmiddag gymmen en verder niets.. gister stofgezogen maar ook dat gaat alleen met rechts:D ach goed excuus voor deze week haha nou ja we zien wel hoe het gaat.

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oe ben zo benieuwd hoe seth zn haar zit..rol is met m naar de kapper geweest. ze komen zo thuis als het goed is :)

straks even lezen en reageren even iets eten heb honger

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi juut
    vast niet zo als devin ;) heb hem van de week maar weer ze zijkanten geschoren, nu is hij helemaal een opperboef!

lidia
    klinkt vreselijk bekend....

16. lidia

lidia Fanatiek lid

oei :( anniek,, bedankt bel straks even de assistent.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    moe zijn hangt in de lucht....
    Kyana hangt weer {nog steeds} over de bank en ik ben ook niet voor uit te branden...

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier ook een vermoeide sandra. Pffffffffffff niet vooruit te branden.
    Maar heb nu lekker 2 1/2 week vakantie.
    Vanmorgen geholpen op de sportdag. was erg leuk!!!!!

Vanmorgen een mailtje gekregen, w.s. zijn mijn foto's terug te halen. HOOP HET ZO!!! hoor ik vandaag nog wel denk ik.

Zaterdag gaan we lekker een weekje weg. Maar zal af en toe wel langs komen hoor. Want laptop gaat mee!!!

groetjes sandra

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    san ik ben zo blij voor je dat je foto's ws gered zijn!
    en jij ook al zo moe..balen dat je slaapapparaat nog niet zo snel verschil maakt

anniek groot gelijk hoor met kyana, moet zo af en toe best een ochtendje kunnen

lidia al gebeld? wat zeiden ze? zo te lezen ben je echt half gehandicapt met zoiets..heel je dagelijkse gebeuren wordt even ontregeld

patries fijn voor je dat er iets gevonden is.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    val haast in slaap hier. net terug van eenden voeren en bieb, dus kids zitten bieb puzzeltjes te maken en boekjes aan elkaar voor te lezen :)
    Sportdag bij yara gaat niet door morgen. hebben ook uitnodiging voor kijkgesprek op school vlgd week donderdag. beetje jammer dat rol dan net op schoolreis is, maar goed.
    seth zn haar zit trouwens goed hoor, hij had me daar toch een flinke bos!

Deel Deze Pagina