Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Druk druk druk, soorry dames maar einde schooljaar is altijd zo lekker hectisch!!!
    Gisteren was jarig, zaterdag hier dus groot feest!
    Gisteravond met Kyra op school het vaderdagcadeau wezen maken! Erg leuk!!!

Anniek binnekort weer tijd voor een taartje???????

Alle zieken en vermoeide mensen dikke knuf!

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier net 3 uur gepoetst tsjongejonge bij yara op school
    ik als niet-poetsmiep tussen al die doorgewinterde moeders, voelde me niet echt op mn gemakje maar ja. plicht weer gedaan zullen we maar zeggen
    en sterkte hoor met het einde van het schooljaar carla!
    ik ga zo maar s slapen!

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik ga volgende week bij Kyra in de klas poetsen! En idd altijd maar werg weinig moeders die dan komen helpen, ook voor mijn eigen klas op school heb ik maar 3 moeders.....

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja is toch eigenlijk erg he..ik snap het wel als je écht niet kan maar ik denk dat er meer zijn die écht geen zin hebben (net als ik stiekem haha maar ik ga dan toch ;))

o die dinja alweer bijna jarig! can't believe it!
    leuk hoor!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Pfff ja nog 3 weekjes dan is ze gewoon alweer 2...

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Morgen...

Hier Joris weer naar school, vannacht weer zo belabberd geslapen, om kwart over 3 keek ik voor het laatst op de klok en om half 7 ging de wekker weer. Gelukkig is de antibiotica nu afgelopen. Heb dit vanaf het begin ervan. Doodop ben ik nu, dus kruip zo weer het bed in... Duizeligheid is wel minder aan het worden gelukkig en zo ook het extreme hoesten. Dus toch vooruitgang...

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

Voor en na foto aub?? :D

@Miranda : dikke knuff voor jou!

@Hier
    pffff zal blij zijn als Erik volgende week weer naar school is hoor. Jemig de hele dag dat gekijf tussen de broertjes word ik zo moe van he.
    Straks naar de dieetiste voor Erik. klere eind lopen. En ze verwachten dat het dan net hier gaat regenen. zucht.....

8. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier ook beroerd geslapen, door mijn schouder maar mag straks om 14.20 naar de ha.ben benieuwd:( hoop dat het "gewoon een spier is die niet goed zit maar weet ergens wel dat het meer is:( ach wachten het af, de paraatje helpen wel iets maar niet voor lang.

juut ben ook wel benieuwd naar de foto. en goed hoor dat schoonmaken op school. hier nog niets gehoord maar hier ook pas eind juli zomervak dus denk dat het nog komt..

hedwig,, hier ook regen:( ging damian naar schoolbrengen en kwam doorweekt terug ondanks de plu.

carla, ja zal wel druk zijn op school .. wow Dinja ook al bijna 2:$.. alles word groot..

zoo ga even met elise een spelletje doen

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Hier een druk dagje. Opruimen, spullen inpakken, wassen, strijken enz. Beetje vakantie "stress". :D
    Verder straks nog met indy naar de huisarts. Heeft denk ik een splinter in haar voet, maar zit nogal diep. Al 3 dagen op een rij in de soda gezeten, maar gaat er niet uit.
    Dan vanmiddag ook nog met ons pap naar de oncoloog. Spannend hoor. Krijgt de uitslag van de scan. Het is nu al 2 jaar op een rij dat we net voor of tijdens de vakantie slecht nieuws krijgen, dus dat zal nu ook wel weer zijn :x.........

Carla, snap dat het druk is zo op het einde van het jaar. Nog even en dan heb je lekker vakantie.

Juut, ik ben ook benieuwd naar het korte koppie van seth. En poetsen, ja dat zijn idd altijd dezelfde. Hier op de psz hadden ze het vorig jaar slim bekeken. Allemaal tassen gemaakt met speelgoed. Iedereen moest een tas uitkiezen. Die moest dan mee. Konden de kindjes in de vakantie mee spelen en dan moest het de 1e schooldag weer schoon mee terug. Hier nog niks gehoord. Maar als ik kan zou ik ook gaan helpen.

Hedwig, hoop dat je het droog houd.

Miranda, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Is dat echt van de a.b.? Hopelijk gaat het snel wat beter.

Patricia, fijn dat nu duidelijk is waar de vermoeidheid vandaan komt.

Sorry rest weet ik niet meer.
    groetjes sandra

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh lidia, jou vergeten. Wat vervelend zo'n pijnlijke schouder dat je er niet van kunt slapen. Hopelijk kan de h.a. duidelijkheid geven, en nog belangrijker.........iets voor de pijn.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou jaa.. mn zusje is ook getest op b12 en foliumzuur en ook zij heeft een tekort.. Ze vroeg ook om een bloedtest hiervoor omdat ook zij zo vermoeid is. Misschien erfelijk?

12. lidia

lidia Fanatiek lid

net bij de ha geweest , het in inderdaad een slijmbeursontsteking,
    heb diclofenac gekregen en mag er para's bij slikken als ik ga slapen.

verder even kijken hoe het gaat morgen op mijn werk, hebben gelukkig een stagiaire op de groep maar moet wel proberen rust te houden. wel bewegen maar niet belasten..

oja en om het nog gezelliger te maken heeft net onze tv het begeven:x ach dat kan er ook nog wel bij(lang leven de belastingdienst;))

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik heb vandaag wat heel leuks geregeld!

Rogr tweelingwiegen : : Verhuur

Ik heb wieg roger gereserveerd om te huren! Ik ben er helemaal blij mee, dan kunnen ze wat langer bij elkaar liggen dan Lotte en Martijn. Die lagen de eerste weken samen in één ledikant, maar dat werd al gauw te smal.

14. lidia

lidia Fanatiek lid

wow marian wat leuk :D

ziet er wel heel gezellig uit ..

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw idd Marian dat ziet er mooi en knus uit zeg! :)
    Wist niet eens dat dat bestond dat je wiegjes kunt huren hihi

@Lidia : oei balen zeg een slijmbeursontsteking. Heb dat vaak in mn ellebogen. Errug pijnlijk!
    Ik hoop dat je er snel vanaf bent!

@Hier
    Vanmorgen dieetiste geweest met Erik. Toch besloten om Erik op xtra drinkvoeding te zetten. Vooral als ie ziek is.
    Want net als nu is ie gewoon 3 weken ziek en ruim een halve kilo afgevallen. En aangezien ie toch best vaak ziek is gaat dat niet goed komen.
    Ben wel blij dat ze die beslissing heeft genomen. Krijg binnenkort een doos thuis met iets van 9 verschillende smaken en dan kan ik gewoon bijbestellen de smaken die hij lekker vind. Heb een machtiging van 1 jaar gekregen van dr :)

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marian -> dat ziet er heel gezellig uit! Lekker knus bij elkaar! Leuk!!

@ Lidia -> oei, hopelijk ben je er dan toch snel van verlost, niet fijn een slijmbeursontsteking!

@ Patricia -> zo valt dus ook voor je zus een hoop puzzelstukjes op zijn plaats. Vervelend hoor.

@ Hedwig -> nutridrankjes? Hopelijk vind hij een paar smaken lekker en helpt hem dat ook met minder ziek zijn. Is toch extra, dus hopelijk met veel resultaat voor Erik!

Hier oudergesprek gehad. Hij doet het hartstikke goed op school, alleen emotioneel loopt hij nog wat achter. Vind het nog moeilijk om open te praten, bang om hele verhalen te vertellen in de kring. Wel merkte ze al verschil, hij komt langzaam los en merkt dat er echt naar hem geluisterd word. Durft dus steeds meer te vertellen. Verder niks aan te merken op hem. Ook de logopedie doet hij goed aan mee, dus helemaal super. Hij blijft dus wel in groepje 1, maar ja dat hadden we al besproken een maand geleden. Dus heel veel nieuws was er niet. Joris is nu nog bij opa en oma, waren al erheen gegaan om hem te halen, maar hij had het nog veel te druk.

En ik? Pff, met het even uit huis gaan merk je pas goed dat je echt niet in orde bent :( Bah!

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Hedwig
    bleh stink nutridrink jakkie hahaha
    Fantomalt werkt ook goed.

Hier gewerkt maar nu weekend...
    morgen de bruidstaart nog bezorgen, vanaaf afmaken!
    Ben DOODMOE

Lidia
    Ai, luister goed naarde dokter! Helaas weet ik hoe pijn het doet. Wat mij goed hielp was om mijn arm snachts in een mitella te leggen!

Marian
    leukkkkkk

Miran
    gelukkig de laatste, hoop dat je nu snel weer energie krijgt!

ik ga Kyana in bed mikken

18. lidia

lidia Fanatiek lid

hoera,, we mogen de tv van zwager voorlopig lenen. dat komt goed uit want dat is dezelfde als die wij hebben(grotr jvc met kont) dus dan kunnen we nog even rustig kijken voor een nieuwe.
    en nu zijn we aan het lijken voor een bagagewagen voor de camping.

anniek,, bedankt voor de tip, heb er nog een van vin liggen dus vanavond meteen proberen. en morgen wel naar het werk maar ga kijken hoe dat gaat(kinderopvang;) ) en anders ga ik naar huis.

hedwig. ben benieuwd hoe dat voor erik gaat, misschioen voeld hij zich beter als hij meer "hulp"voeding krijgt. succes.

miranda,, fijn dat het zo goed gaat met joris, en balen van jou. beterschap

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier tussen 4 en 7 cursus gehad op werk, kan nu alles; reanimeren, beademen, weet alles over saturatiemeters enzenz. dus wel heel handig. beetje rare tijd wel natuurlijk, dus daarna nog kids ophalen bij rolands moeder dus die lagen er pas rond achten in.
    seh stribbelde weer wat tegen bij slapen gaan, maar later ging ik weer kijken, was ie helemaal nr onder geschoven bij zn voeteneind waar ie opgekruld -totaal onder de dekens- lag te slapen. moest even checken of ie wle goed adem kon halen maar dat ging wel ;)
    arm schapie, hij is nog steeds toch bang in bed :(

allereerst san hoe is het gegaan> heb veel aan je gedacht vandaag! alles goed met jullie pap?

lidia ojee een ontsteking en een kapotte tv :( dat is niet zo best meid! veel beterschap met die arm en probeer echt een beetje rustig aan te doen hoor!

anniek stertke met de taart afmaken!

hedwig hoop dat erik m een beetje te drinken vindt..kindjes op mn werk hebben het ook en blegh..
    fijn wle dat je zoiets achter de hand hebt

miran fijn dat het oudergesprek zo goed ging! en joh hij zit net op school het soc-emotionele stukje gaat steeds beter en beter! hartstikke leuk dat ze zo tevreden over m zijn!

marian dat is te gek! kan me voorstellen dat je daar heel enthousiatst over bent! wat een vondst!

20. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier niet zo'n super nieuws......zijn weer terug bij af, van voor de chemo...........

Wilde het even laten weten.
    Verder niks gelezen. Zijn allemaal nogal wat van slag.

groetjes sandra

Deel Deze Pagina