Ik open hierbij ons volgende boek. Ik kijk er naar uit om de eerst jaar met jullie te delen. De afgelopen 9 mnd waren heel gezellig, nu op naar hun eerste verjaardag!!!
hallo daar was ik weer nieuwe begin nieuw tijdperk.. op naar de volgende 12maand ik heb gisteren een hele gezellige aaf gehad.. lekker er ff uit enzo
Hoewel in nu natuurlijk officieel een okt mama ben meld ik me toch hier. Immers we hebben al die tijd van de zwangerschap samen beleefd en ik wil nu ook graag de ontwikkeling van onze ukkies samen beleven, maar vooral ook ervaringen uitwisselen..
ik meld me hier ook alvast even... nu even een half uurtje voor mezelf en dan op naar mijn zus voor sinterklaas
oooo jaaaa een nieuw hoofdstuk alweer onze kleine de eerste jaar wwarin ze veel gaan leren hoop nog veel mooie momenten te mogen delen met jullie en op na een top eerste verjaardag! oja en op na een leuke meeting!!!!
Moeders die in oktober (en ook dec ) bevallen zijn maakt niet uit, jullie zijn deel van ons clubje ongeacht de titel Want in eerste instantie zou het november zijn, ook al werd het anders. knuffs!!
Ik meld me hier ook, had nov mama moeten zijn, maar het werd september. Desondanks denk ik dat onze meiden zich als november baby's zullen ontwikkelen,'dus ik blijf ook gezellig mee kletsen!
Bevallen 26 Juli - Justme bevallen van een meisje Alycia ( 25.5 wkn) * 1 Augustus - Patriesjuh bevallen van 2 jongens Ryley & Tyler (26.5 wkn) 13 Augustus - Leentje21 bevallen van een jongen Demi (28.0 wkn) 10 September - Nikkijane bevallen van 2 meiden Mila & Tess ( 30.5 wkn) 2 Oktober - Juf85 bevallen van een jongen Koen ( 36.5 wkn) 14 Oktober - Miepske bevallen van een meisje Bo.dil ( 35.4 wkn) 21 Oktober - MotherToBe bevallen van een jongen..... ( 39.0 wkn) 23 Oktober - Napoleon bevallen van een meisje Lieze ( 38.5 wkn) 24 Oktober - Pamsie bevallen van een jongen Valentijn (38.0 wkn) 25 Oktober - Barbamam bevallen van een jongen Luuk (38.3 wkn) 26 Oktober - mariekebr1 bevallen van een meisje F.emke S.ophie (37.6wkn) 27 Oktober - Lara1 bevallen van een jongen R.avi (38.4wkn) * 27 Oktober - Hanna80 bevallen van een meisje Rosalie (39.2 wkn) 28 Oktober - Ricmar94 bevallen van een jongen Vince ( 37.3 wkn) 29 Oktober - mommieof2 bevallen van een jongen ..... (39.4 wkn) 1 november - hermiek bevallen van een jongen teun(38.0 wkn) 1 november - Fjaril bevallen van een jongen h.idde (39.6wkn) 2 november moon77 bevallen van een dochter (40.1 wkn) 2 november - meriam22 bevallen van een dochter V.era (40.2 wkn) 2 november siri bevallen van een dochter I.sabel (39.1 wkn) 3 november - Catherina1985 bevallen van een meisje Sienna (39.4 wkn) 4 november- Britt1 bevallen van een zoon D.aan B.enjamin(38.1wkn) 5 november- Loesje 26 bevallen van een dochter O.livia A.riana E.lise(40.2) 7 november - MvT bevallen van een dochter I.sa E.lzbieta(38.3) 8 november - Truuske bevallen van een dochter Nikki (39.1 wkn) 8 november - Pinda83 bevallen van een dochter E.lle (39.4) 10 november - Thalina bevallen van een zoon B.ertus (37.4 wkn) 10 november- Salcia bevallen van een dochter N.oé J.annique R.oos(38.1) 10 november- Uviana bevallen van een dochter T.ess C.yra(39.6) 10 november - Ikke81 bevallen van een dochter "Kaatje " (41+1) 12 november- Kannietwachten bevallen van een dochter T.ess(41.1) 14 november - Beertje bevallen van een dochter M.adelief(40.6) 14 november - Azeb bevallen van een zoon F.inn A.lbert (41.6) 15 november- Katemans bevallen van een dochter C.harlize(41.6) 15 november - Stroopwafel bevallen van een dochter A.njali J.ade(40.1) 15 novemebr- Robing bevallen vaneen zoon N.ik(38.6) 16 november - Casss bevallen van een dochter A.nne (38.4) 16 november- Mammi bevallen van een zoon........(39.1) 16 november- Anne83 bevallen van een dochter Benthe (41.6) 17 november- MVC bevallen van een zoon J.ermaine(41) 17 november- Aowyn bevallen van een zoon D.ean O.wen(40.6) 18 November - Almika bevallen van een zoon X.aavi (40.5) 20 November - Beetletje bevallen van een zoon L.ars (40) 21 November - Pasopikschop bevallen van een zoon S.ylvano (39.1) 22 november- Loezz bevallen van een dochter F.loor(40) 23 November - Sansky bevallen van een zoon S.em (40.5) 23 november- Zeeuwsmeisje bevallen van een zoon A.lec(40.5) 24 november - sjees bevallen van een dochter L.ois (39.1) 25 november - mhmw bevallen van een dochter F.em (40.2) 26 november- Moontjemoon bevallen van een zoon D.jesse(40.3) 29 november-catwoman bevallen van een docher N.oa L.ynn(41.1) 30 november -Babywens bevallen van een zoon M.ax(41.3) 4 december- Tetta bevallen van een dochter J.una(40.5 jongens 26 meiden 29
om 3 uur komt de fam. en hebben we hier pakjes middag. J. ligt lekker te slapen C. is aan het bouwen met de blokken haha. J. drinkt trouwens sinds gister heel onrustig aan de borst vaak loslaten huilen tussen door zit er echt een half uur aan. vanaf gisteravond komt hij ook weer vaker dus denk dat ik zo effe een voeding ga kolven kijken wat er uit komt. heb namelijk gelezen dat bv terug kan lopen als je voed met tepelhoedje maar zonder lukt het hem niet dus effe controleren.
Je weet dat als je niet meer dan 50 ml uit een borst krijgt het prima kan zijn dat een baby er wel 70 uit haalt? En verder kan het ook spruw of een regeldagje zijn. Ligt het aan je tepels of aan het aanhappen dat je een tepelhoedje gebruikt?