Hedwig, wat deed of zei je moeder dan? En hier ook nog geen vuurwerk, maar misschien haalt pro toch nog wat vandaag. Niet veel hoor.
@ Judith -> klinkt als heerlijke dagen de afgelopen dagen!! Behalve dan van je stinksokhotelkamer En gefeliciteerd met je schoonzus, wat leuk. @ Hedwig -> Erik dus weer extra knap nu met zijn nieuwe look met de glitters hihi! Fijn dat het zo gezellig was met Erik op stap. En je moeder, het was dus weer zover... Hopelijk snapt ze het op de plaats gezet te worden! En vuurwerk? Nee, 0,0! Wij kijken wel hoe andere mensen honderden euro's de lucht in schieten. Dat vind ik echt zonde om daar geld aan uit te geven. Ja wat sterretjes misschien, maar verder niks. @ Sandra -> wat een heerlijk bericht van jou! Ik hoop dat veel meer van zo'n ontspannen dagen eraan komen! @ Jucade -> heerlijk van genieten! Zal je ook al goed doen, even geen kids om je heen en lekker uitslapen! Hier vannacht ook weer doorslapen, heerlijk! Ben altijd zo blij als het zaterdag is. Kan Sven mooi Ruben verzorgen en ik de ogen dicht houden
mogge dames @Juut : leuk zo'n uitje met jullie tweetjes. Gelukkig wel lekker eten daar, maar voor de kamers moet je er dus niet zijn zo te lezen hihi. En wat leuk dat Rol's zusje zwanger is. Ja dan is het balen he dat je zo'n eind uit elkaar woont.... En Yara en Seth ook een leuke dag gehad. Prachtig @Jucade : mijn moeder kan heel erg claimerig zijn en alles moet precies op haar manier. Ze denkt dan alleen aan zichzelf en niet hoe een ander zich zou kunnen voelen etc etc. Zo door alle hectiek hier was ik vergeten haar te bellen met kerstmis. Maar zelf belt ze dan ook niet. Pas 2 dagen naderhand belt ze. En dat is niet zo erg maar dan belt ze eerst op een onmogelijke tijd. Spreekt een zielig en verwijtende boodschap in. En de volgende dag dan belt ze zeker wel 30 keer in het uur en daar blijft ze dan mee door gaan net zolang tot je opneemt. Dus af en toe moet ze eens goed de waarheid worden gezegd en duidelijk maken dat wij het ook niet makkelijk hebben en dat we er niet in dit leven om het HAAR naar de zin te maken. Klinkt misschien hard maar mn moeder heeft mn hele leven me gemanipuleerd en me vol schuldgevoelens en angst gepompt. Daarbij is ze alcohollist ( altijd al geweest ) dussss Af en toe streng zijn voor dr hoort erbij anders dan loopt ze finaal over me heen. @Miranda : hahaha net ochtend en jij kijkt al uit naar de nacht
Hoi dames,, Hier alles goed,,de afgelopen dagen niets gedaan heerlijk met de kids in huis gerommeld. Gisteren nog wel even met ze gezwommen.. Vandaag vuurwerk halen en boodschappen doen. Vanavond verjaardag vn mijn oom en neef en morgen is mijn schoonmoeder jarig gaan we daar op de koffie.. Maandag moet ik werken en s'avonds komen schoonzus en zwager met de kids oud en nieuw vieren.. San,,wat goed van de fijne dag.. vandaag ook veel plezier. Juut,,hihi dat hotel oei maar wel leuk gehad gelukkig. En leuk een zwangere in de familie.. Hedwig,,,vervelend met je moeder weer.. wel leuk met erik opstap.. en wij hebben wel vuurwerk.. alleen sier ik hou niet van die knallers.. Jucade, hoop dat het droog blijft voor jullie vandaag. En heerlijk uitslapen morgen..
@ Hedwig -> haha ja! Ik ben gewoon iemand die haar slaap heel hard nodig heeft, en laat ik daarvan nu echt tekort hebben, ik kijk dus echt uit naar de nacht Nadeel is ook dat ik 's avonds voor de laatste fles niet naar bed kan. Want dan is Ruben altijd wakker. Eerst vrolijk en daarna begint zijn huiluurtje...
Lekker hoor Juut even samen weg. Gelukkig was er nog een andere kamer vrij. De primark, tja...ben er ook een paar keer geweest, wat een enorme drukte. Ben daar ook een keer Renske, een half uur kwijt geweest. Sandra, fijn om iets positief over je te lezen. Hopelijk zet die trend zich voort in het nieuwe jaar. Hedwig, wij kopen ook geen vuurwerk. renske heeft een klein vuurwerkpakketje gewonnen, dus daar down we het mee. Vindt het ook zonde van het geld.
Dames sorry sorry sorry dat ik jullie zo verwaarloos..... Zit even in een dipje.... Maar ook dat komt wel weer goed! Voor degene die een kaartje gestuurd hadden met de kerst: super bedankt! Wij hebben dit jaar geen kaarten verstuurd... Heb ook niks terug gelezen, probeer hier weer in te springen. Hopelijk heeft iedereen een leuke kerst gehad! Ik denk steeds aan jullie, dus het is niet zo dat ik jullie vergeten ben hoor! Liefs van mij!
Hey carla, ook lang geleden je hier gezien te hebben (niet dat ik er zo vaak ben). Hoe komt het dat het even wat minder gaat? Of wil je er niks over kwijt.....Na oud en nieuw ga ik je app'en en als je zin hebt gaan we dan ECHT afspreken.......... Hier wel een druk, maar ok dagje gehad. Vanmorgen ff korte date met juut en yara gehad in de ikea (juut nog iets leuks gekocht?). Roland gaat voor mij mijn "oude" videobandjes overzetten naar digitaal als het lukt. Lief he. Veel van indy natuurlijk maar zeker ook fragmenten van mijn vader er mijn broer. Ben wel heel benieuwd hoe ik ga reageren als ik dat straks ga zien.....maar vind het ook vooral voor indy belangrijk dat ze een dvd'tje heeft met beelden van hen...... Daarna flinke ronden boodschappen gedaan. Thuis wat opgeruimd, nog ff uurtje geslapen en nog ff leuke trui/jurk voor mezelf gekocht. Moet wel ECHT gaan afvallen. Ben de afgelopen 1 1/2 jaar door het emotie eten zeker 15 kilo aangekomen (als het niet meer is) en begin er nu echt last van te krijgen. Maar ja dat emotie eten he!!!!!! gr. sandra
hey san, het schiet hartstikke goed op! rol is al bij bandje 6 ofzo alles gaat helemaal prima! en jij nog geslaagd vr je theeglazen? hier hebben we de lamp die we wilden, en nog paar kleine dingetjes, knoflookpers enzo. maar wat was het bizar druk bij de kassa he! echt wel lang staan wachten. en dat afvallen san, dat gaat je heus lukken, maar wil niet te snel meid! het komt wel carla wij denken ook aan jou hoor! veel liefs en jammer dat je in een dipje zit meid..hopelijk klim je er gauw weer uit, probeer nog even te genieten van de kerstvakantie en doe wat leuke dingen met de meiden oe marijke dat is ook eng, je kindje zo lang kwijt zijn! en wanneer begin je met je nieuwe baan of ben je al begonnen? lidia ook weer drukke plannen meid, let wel op jezelf he! voel je jezelf al wel weer een stukje beter dan een tijdje terug? jucade heel veel plezier met uitslapen meid, het is je gegund hoor! hedwig wat sneu dat je moeder dit af en toe zo nodig heeft. miranda geniet van de nacht meid! lekker snurken !
Sandra ik wacht op je appje!!! Leuk om eens wat af te spreken!!! Juut dank voor je lieve woorden! Alles komt goed!!!
Wauw juut idd een hele mooie tekst. En rustig aan met de bandjes he. Het heeft echt geen haast!!!!! Maar ik ben wel heeeeeeeeeeeeeeeel blij dat rol het voor me wil doen.... En ja wij hadden theeglazen, een setje scharen, en een rol cadeau papier. Dus waren zo weer buiten (volgende keer ga ik ook alleen met indy, want ik vind de ikea zooooooooooooo leuk)......Wij hadden de zelfscankassa, dus dat ging redelijk snel. Hier vandaag naar onze vakantie vrienden. Gezellig heb er zin in. Onderweg nog even stoppen bij de scrapbookwinkel in Heesch (dat hoop ik tenminste want daarvoor moeten we wel een eindje omrijden)...... gr. sandra
Kan rol dit ook voor ons doen? Moet hier ook nog altijd gebeuren.. :b Heb toch ff lekker geshopt met m'n zusje! Had nog hema bonnen (vond er weinig aan voor de kids helaas) maar toch een riem voor mezelf gekocht daar. Bij de schoenenreus schoenen voor volgende winter kocht voor J, top joh! En bij nimco was opheffingsuitverkoop en ballerina's voor C. gescoord! D. krijgt natuurlijk alles al van z'n broer, maar bij de c&a toch nog 2 leuke shirtjes gekocht. En bij de v&d voor C. 2 shirtjes. Ook nog voor J. z'n verjaardag ice age 4 gekocht. Heerlijk een VVV bon
Goedemorgen allemaal op deze laatste dag van het jaar. Gisteren weer een lekker dagje gehad. Zijn naar onze vakantie vrienden geweest, en was erg gezellig...... Merk dat ik als het beter gaat, ik ook meteen meer zin heb om hier even langs te komen. Dus hoop dat zich dit in 2013 voorzet. haha. Hoe doen jullie het vanavond met de kids? Blijven ze wakker, of gaan ze naar bed en laten jullie ze liggen of juist niet? Wij gaan doorspelen met de buurt. Dus indy moet eigenlijk mee. Ga proberen haar vanmiddag een uurtje of 2 te laten slapen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. en dan houd ze het dus niet langer dan een uur of 10 vol vanavond denk ik...........nou ja we zien wel. gr. sandra
gezellig hoor san dat je hier weer wat meer komt! hoop dat het je wat beter blijft gaan, hoeven wij je niet meer te missen hier! en veel plezier met het burenfeest vannacht. ik zou t knap vinden van indy als ze het zou redden! hier gaan ze gewoon lekker rond 7/half acht naar bed en maken we ze wakker iets voor twaalven. en haha die jarno is niet blij in de ikea he, dat zag ik wel. wij hebben wel lekker rond lopen neuzen, dat kan wel met moeder en dochter alleen. jucade wat een heerlijk shopverhaal! dat is idd zo fijn als je weinig tot niks af hoeft te rekenen. fijn! carla hoe gaat ie vandaag? anniek jou ook weinig gehoord hier meid? wel een leuke dag gehad met de kids gister zag ik op fb? hedwig hoe gaat het met de jongens en met jou? lidia, marijke, raksha, phaona, allemaal veel liefs voor jullie, en voor iedereen alvast een goed uiteinde en nog een mooier begin!! liefs!
Hier vanavond ook normale tijd naar bed. En dan maken we Erik voor 12 uur wakker. Denk dat we Owen laten slapen als ie blijft slapen. Woensdag Owen weer naar het kdc en Erik donderdag weer naar het mkd. Ben er aan de ene kant wel blij mee hoor. Even weer tijd om op te laden Sorry voor de rest niet veel gelezen. Naja wel gelezen maar weet even niet hoe op de berichtjes te reageren. Sorry
Hoi lieve schatten! Wil jullie allemaal alvast een hele gezellige jaarwisseling wensen! Hier kijken we even hoe het loopt met de meiden vanavond. Ze willen heel graag opblijven, maar ik heb ze al gezegd dat ze dat waarschijnlijk niet gaan volhouden tot 12 uur, dus misschien gaan ze om een uurtje of 8 even naar bed tot net voor 12 uur! we zien wel hoe het loopt. Pap en mam komen gezellig hier. En dan morgen een dagje visite rijden om nieuwjaar te wensen! Wil jullie bedanken voor alle lieve woorden en gezellig geklets het afgelopen jaar. (ook al was ik er de laatste tijd niet veel). Stiekem kennen we elkaar toch al wel erg lang he.... Op naar een nieuw jaar waarin we weer altijd voor elkaar klaar zullen staan! xxx
Joris? Die blijft gewoon op tot na 12en. Is voor hem geen probleem... @ Carla -> mooi gezegd!! @ Sandra -> hopelijk lukt het dan om Indy even nog te laten slapen vanmiddag zodat ze vanavond gezellig kan mee feesten! Veel plezier!! Ik hoop heel hard dat 2013 zoveel goeds voor jullie in petto heeft. Knuf! @ Hedwig -> kan het me goed voorstellen dat je blij bent dat de kids weer naar de KDC/MKD gaan hoor. Dat opladen heb jij ook heel hard nodig! Voor jou hoop ik dat 2013 makkelijker gaat worden met je mannetjes. Dat alles nu duidelijk wordt hoe en wat en dat jullie echt gericht geholpen kunnen worden!! En natuurlijk wens ik alle andere lieve meiden hier al het goeds toe voor 2013! XX