Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Natuurlijk ook vanuit hier voor iedereen alle goeds voor 2013!!!!!
    Carla had het mooi verwoord......dus daar sluit ik me bij aan.

Hier net bloemist aan de deur. Mooie bos bloemen voor mij, omdat ik morgen 12 1/2 jaar in dienst ben op mijn werk. Lief!!!! helaas ga ik de 13 jaar niet halen.....maar kijk goed terug op de afgelopen 12 1/2 jaar.....

x
    sandra

2. Hele fijne jaarwisseling allemaal!

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    leuk gebaar sandra, lief!

en carla wat zeg je dat weer mooi, ik sluit me erbij aan!

hier druk aan het oliebollen bakken..dat smaakt toch echt 100x beter als die zompige ballen van de kraam hoor! ik bak ze lekker knapperig met allerlei uitsteeksels!
    yara zei: deze smaken tenminste niet naar rubber haha!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey marijke, precies tegelijk! jullie ook een goeie jaarwisseling!

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jullie ook fijne jaarwisseling allemaal!!

@Carla : ook ik sluit me helemaal aan bij je mooie woorden!

@Sandra : wauw een bos bloemen. Word je vrolijk van :)

@Juut : ow lekker oliebollen! Wij hebben ze gewoon bij de bakker gehaald. Zat te denken om zelf te bakken maar ik had gelezen dat je huis er zo naar gaat ruiken. En wij kunnen niet in de schuur bakken. Dusss dan maar lekker lui kopen hihihi

We hebben net een eindje gewandeld. bijna weggewaaid hahaha.
    Erik weer eens een hele wandeling gewandeld ( 20 minuten )
    Dus best knap van hem :)

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier blijven de kids ook gewoon op....
    kyana wil vuurwerk afsteken... devin zal nu ffkes tukken denk ik op de bank :(

ook ik hoop dat we in 2013 hier nog steeds lief en leed met elkaar delene. jullie betekenen veell voor mij!

xxxx

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ff traditie:

zalig nuuj joar
    mit de kop vol joar
    mit de kondj vol tenj
    en ein woafel inne henj
    xxx

zalig nuujjoar!

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    HAPPY NEW YEAR lieve schatten

wat anniek zegt, snap ik niks van! :)
    maar wens jullie allemaal het aller allerbeste!
    jullie zijn hartstikke leuk allemaal! dat we nog maar heel lang samen mogen blijven! xxx

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Happy New Year!!!!

Liefs van ons allemaal!

Dinja viel om 23.15 uur op de bank ik slaap en die heb ik om 1.00 uur slapend in bed gelegd, heeft dus al het vuurwerk gemist!!
    Kyra wakker gebleven en pas om 1 uur gaan slapen....En nu zitten we al een minuutje of 20 beneden(Kyra en ik). Dinja en Jac slapen nog!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    liefs terug!
    en haha die dinja, zo lekker dutten op het belangrijkste moment!
    en knap dat kyra dat volhoudt hoor.

hier hebben wij de kindjes om iets voor twaalf wakker gemaakt. zijn net na enen weer naar bed toe gegaan. en ze hebben geslapen tot 815, toen gingen ze samen naar beneden om ontbijt voor ons te maken.dat bestond dit keer uit een oliebol, 5 druiven, 2 m&ms en een halve cracker :D en trots dat ze dan altijd zijn! dus uiteindelijk pas om 845 ofzo uit bed, heerlijk hoor!

nu spelen ze lekker met de playmobil.
    vandaag alleen even bij rols ouders langs, verder niets.

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat een heerlijk begin van de 1e dag van het jaar Juut!!!
    (Leuke banner!!!!)
    Hier vandaag naar de moeder van Jac en dan nog even naar mijn opa.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja he, vond ik ook! en ja, het werd wel eens tijd he, die nieuwe banner haha..2011 is nu echt al twee jaar geleden ;)
    en veel plezier met het nieuwjaarsrondje

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

ook vanuit hier iedereen een gelukkig nieuwjaar.
    Leuke avond gehad gisteren. Af en toe schoot er wel even wat door me hoofd, maar snel weer weggeduwd, en een safari erin. haha
    Indy heeft 's middags niet meer geslapen, maar wilde toch opblijven. Eerst met 11 mensen van de plaat gegeten........was gezellig.
    Ik met indy om 1 uur naar huis gegaan want toen was ze toch wel erg moe.

Hier ook alleen even langs mijn moeder vanmiddag.
    x

14. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames..

Ik wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar en dat we er maar weer een gezellig jaar van mogen maken .

Hier hebben we het gevierd met schoonfamilie..:D damian en elise hebben samen methun neef en nichtje om 20:00 eerst wat vuurwerk afgestoken en zijn daarna naar bed gegaan. Maar elise was na een 1/2 uur al weer wakker en heeft het volgehouden tot 1:30 uur:$ de rest hebben we om 23:30 wakker gemaakt. Toen met z'n alle geproost op het nieuwe jaar.. hihi kids hadden jip en janneke champagne zooo schattig ook proosten met de bekers tegen elkaar..
    En toen de mannen naar buiten vuurwerk afsteken en wij binnen kijken.. was een mooi gezicht hoor..
    Om 1:00 de visite naar huis en wij om 1:30 in ons bedje.. maar elise was bang dus die heeft voor het eerst in sinds een paar jaar bij ons in bed geslapen. En vanmorgen werden ze om 8.20 wakker maar toen zijn ze beneden pietje bel gaan kijken en kwamen ons om 10.00 halen voor een broodje:D.

Vandaag helemaal niets.. vanavond mijn zus en zwager en mijn ouders op de koffie.

Juut,, hihi leuk begin van de dag..

Carla ,,jammer voor dinja maar wel goed van kyra..

Anniek???? Geen idee wat er staat,, heb je vertaling;)

Sandra,, fijn om te lezen dat jullie het ook leuk hadden..

Xxx voor jullie allemaal

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    :) het is gewoon een limburgs versje voor te prooste:
    Gelukkig nieuwjaar
    met je kop vol haar
    met je mond vol tanden
    en een wafel in de handen :)

Devin had het ook nét niet volgehouden, hij viel om 23.45 in slaap! Heeft dus ook echt alles gemist.
    Wij gingen om geloof 2 uur naar huis en toen naar bed {kyana is gewoon wakker gebleven...} en hebben tot nét geslapen! Heerlijk
    Ow en vuurwerk heeft Kyana natuurlijk ook afgestoken, vond het in het begin wel eng maar daarna leuk.

Hier wel een drukke dag, bij mijn ouders thuis doen we met 1 familie elk jaar bijelkaar komen met alle ooms tantes en neven en nichten, dit rouleert onder de ooms en tantes en dit jaar is het bij mijn moeder... Dus wie mag hapjes maken?? Juist ja!
    Zometeen wraps maken naar naar de pa van john dan de rest maken, dan snel naar mam en pap om alles 'op te zetten' ff wat eten en weer terug.

@juut
    mmm jummie wat een ontbijt :)

@carla
    hihi die Dinja ook al

@lidia
    arme Elise bang voor het vuurwerk :(
    Leuk joh die champagne, mijn kids vinden die ook zo lekker helaas die van mijn broer niet...

@Sandra
    dit wordt jullie jaar meis, het kan niet anders! x

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!!

@ Sandra -> wat fijn dat Indy het toch zo goed volgehouden heeft!

@ Carla -> ah, net het laatste stukje gemist. Hoe lang had ze nog geslapen?

@ Anniek -> arme Devin dus ook het spektakel gemist. Veel plezier vandaag!

@ Judith -> wat een heerlijk ontbijt op de eerste dag van het jaar :D

@ Lidia -> ook een geslaagde avond dus gehad. Elise had het ook onwijs goed volgehouden zeg!

@ Hedwig -> hoe was jouw avond?

Hier ook een hele geslaagde avond gehad. Met zijn allen spelletjes gespeeld. Ruben bijna de hele avond geslapen, werd om 11 wakker met een flinke poepbroek (tot in zijn nek), snel in het badje gedaan. Daarna had hij behoorlijke krampjes, arme schat. Viel om 10 voor 12 bij mij in de armen alsnog in slaap. Bijna 12 uur, geprobeerd Ruben op de bank te leggen, dat lukte ook. Dus om 12 uur geproost (Joris had Ruben zijn flesje ook erbij gehouden, de schat!) en toen naar buiten. Was gezellig met de buren, bijna iedereen stond buiten. Toen we daarna naar binnen gingen werd Ruben meteen wakker. Alsof hij had gewacht. Daarna wel nog tot half 3 met hem opgezeten door die rot krampjes. Joris lag om 1 uur in bed en kwam iets voor 12 eruit rollen, de slaapkop!

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gelukkig nieuwjaar iedereen!!!!

Hier niks bijzonders gedaan. Kids op tijd naar bed.
    Ik boven met de laptop en tv kijken, Richard beneden op de pc en die houd niet van de programma's die erop zijn.
    Owen een aantal keer wakker van het knallen.
    Erik sliep om 8 uur.

Erik om kwart voor 12 wakker gemaakt. Binnen vuurwerk gekeken. Om 1 uur naar bed. Owen heeft door alles heen geslapen.
    Vanmorgen om 8 uur weer wakker.

Rond 10 uur even naar opa en oma geweest om gelukkig nieuwjaar te wensen en na een paar uurtjes weer thuis.

Morgen Richard en Owen weer aan de bak. Erik donderdag.
    Erik en ik morgen alle kerstspullen opbergen.

Fijne dat allemaal!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier met zusje en nieuwe vlam van haar gezellig gezeten. J. om half 12 wakker gemaakt, buiten vuurwerk gekeken, hij vond t prachtig! Hadden zelf niet gehaald, zo zonde geld, en de buren hadden genoeg ;b om half 2 J. naar bed maar kwam er weer uit omdat de buurjongetjes voor zijn raam nog rotjes gingen gooien. Om 2 uur naar bed en allemaal geslapen tot 8 uur. Pro tot half 10. Toen naar m'n moeder, daarna naar m'n vader en na t middageten ik en de tweeling even tukken. Morgen weer werken!

19. lidia

lidia Fanatiek lid

Mamzie,, nu weer thuis lekker niets doenis fijn. En spannend morgen want dan gaat owen toch naar de nieuwe groep?

Jucade,, fijn dat j het zo leuk vond, jammer van de rotjes . En heerlijk toch even samen een tukje doen.

Net damian zijn verjaardagskado besteld.. was nu een leuke aanbieding die ik toevallig tegen kwam op internet. Kan hem donderdag halen en dan weg leggen tot 1 maart. Bart Smit - d nummer 1 in speelgoed & games!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ruben doet mee aan baby van de maand :)

Deel Deze Pagina