@ Sandra -> helaas kan ik je niet helpen aan rituelen om overledenen te herdenken... Toch wil ik je alvast alle kracht toewensen voor komende maandag. Knuf! Vanmiddag druk gehad. Om kwart voor 1 gingen we hier weg en om half 5 thuis. Eerst naar de vpk geweest. Hele uitleg gekregen. Ook vertelde ze dat het vaker voorkomt dat ze eerst goed reageren en dan toch terugvallen. Is heel normaal, of beter gezegd was het beter als het zo doorging, maar het was dus niet vreemd. Nieuwe voeding meegekregen, 2 weken testen, dan contact, gaat het goed, nog 2 weken doorgaan met de voeding en dan de test om te kijken of hij echt koemelkallergie heeft. Dit zijn 2 ochtenden, dagopname van 4 uur. 1 ochtend de ene week, de andere ochtend de andere week. In 1 van die ochtenden krijgt hij dan koemelk toegediend en de andere testochtend de gewone voeding. Dit om te kijken of er verschil is. Alleen de diëtiste weet op dat moment welke ochtend er koemelk toegediend wordt. Is de test positief (dat hij dus daadwerkelijk echt koemelkallergie heeft), krijgen we de voeding vergoed. Hij had om 7 de eerste fles op van de nieuwe voeding, maar of het al verschil geeft weten we nu gewoon niet omdat hij ook de spuitjes heeft gehad vandaag. Dus even afwachten. De vpk gaf wel goede hoop met deze voeding, omdat hij ook zo goed had gereageerd op de friso pep. Dus nu afwachten! Na de vpk door naar de gyn, nacontrole. Ook kunnen afsluiten. En vervolgens naar mijn oma geweest. Ze was gisteren gevallen en heeft nu een scheurtje in haar heup. Maar ze was echt helemaal in de war. Had het steeds over dat ze thuis was, dat ze zo naar beneden ging om koffie te drinken, de zusters daar waren allemaal hulp in de huishouding. De deken was haar broek, zo'n dingen. Dus waarschijnlijk is ze ook op haar hoofd terecht gekomen. Was heel sneu om te zien. Gelukkig leek het wel alsof ze geen last had van het scheurtje in haar heup. Is trouwens mijn oma van 94 jaar... We zien het somber in dat als ze zo doorgaat ze niet meer naar huis kan. Ze woont in een verzorgingstehuis. Ze krijgt wel hulp, maar niet constant en ze hebben ook niet constant zicht op haar woning. Is dus even afwachten nu hoe het verder verloopt.
hello yara is net wakker! lekker! seth om 7, en dat is voor zijn doen ook erg goed. gister nog even nr mijn broer in rdam geweest, was gezellig. toen weer s naar de pilates (had de afgelopen drie keer ofzo al afgezegd..). vandaag komt n vriend hier lunchen en yara heeft vanmiddag een kinderfeestje. rol gaat vanmiddag/vanvaond poolen en eten met een vriend. jeetje miran, nu dus weer afwachten..is wel aantobben zo he. zijn jullie de nacht wel goed doorgekomen? en wat sneu om te lezen over je oma..ze is ook al heel oud zeg! dat door zo'n val er ineens ook weer dingen in de hersenen gebeuren he, dat blijft apart. sandra heel veel plezier bij de musical vandaag, indy zal wel weer super genieten!! en fijn dat de structuur je wel weer goed doet. en wb a.s maandag, dat zal inderdaad weer een moeilijke dag worden. alweer een jaar geleden zeg, ongelofelijk. aan een ritueel kan ik je ook niet zo helpen, mss eens op googlen? je zou natuurlijk altijd voor indy een helium ballon kunnen vullen en op laten en voor jezelf zo;n chinese wensballon ofzo? sterkte alvast! hedwig af en toe een dagje niks doen is helemaal niet erg! en gek he, wb het slaapgedrag van owen, dat het zo sterk verschilt marijke wat goed van je! en die werktijden zijn zeker ideaal zeg, vind het zo fijn voor je marian lief ben je !!
Goedemorgennnn! Hier geslapen van 23:30 tot 06:30 uur! Maar ja, hij heeft wel gisteren zijn spuitjes gehad, hij had ook zijn huiluurtje overgeslagen en sliep dus waarschijnlijk goed door de spuitjes Wel werd hij om half 4 wakker, speentje erin en hij sliep dus lekker verder! @ Judith -> wat fijn dat de kids ook zo genieten van de vakantie en dan ook nog iets langer slapen! Veel plezier met de lunch, Yara op het kinderfeestje en Rol met zijn uitje! Hier vandaag naar een vriendin, daar even de stad in. Gezellig!
Weer wederom geslaagd voor boven kleding voor de kids bij vogele 1,99 per longsleeves! Kon t natuurlijk niet laten liggen
is geen geld Jucade @Miranda : ach die arme Ruben. Gelukkig wel lekker geslapen. Heb je lekker geshopt vanmiddag? @Juut : iedereen een leuk dagje gehad? @Hier Heb mn derde antibiotica kuur net opgehaald. Pfff mn urineweginfectie wil maar niet weg. ALs het na deze kuur nog niet over is dan sturen ze urine op naar het laboratorium. Owen weer naar de Kluft geweest. Zo te lezen was het weer gezellig Erik vandaag thuis. We hebben een lekker gezellig dagje gehad saampjes!
Op zich dus een lekker dagje dus, Hedwig! Alleen waardeloos dat die blaasontsteking zo hardnekkig is, hopelijk slaat deze ab wel aan!
Oja C. is ziek, koorts en verkouden en flink hoesten. Vanmiddag uit bed rode wangen en warm dus ff getempt, sneu.
Hallo meiden. Wil even van me aftypen hoor. Na eens te lezen in mijn therapie boeken, heb ik besloten dat ik een brief voor pap wilde schrijven, en die maandag in de therapie wil voorlezen. Maar pfffffffff wat moeilijk is het schrijven al. Eigenlijk heb ik nog niet heel veel verdriet toegelaten rondom zijn overlijden. Vooral om wat er dus nu gebeurd. Als ik het gevoel toelaat dan overspoeld het me en kan ik het niet doseren. Ik ben alleen thuis, en heb net ff mijn verhaal gedaan bij sensoor.nl Nu ben ik wel weer iets rustiger........... Ik voel voor het eerst het gemis ECHT. En ook vooral het gemis wat indy heeft. Zij en opa, het waren twee handen op één buik. Het zal fijn zijn als ik straks mijn videobeelden heb, dat ik een filmpje voor haar kan maken, zodat opa ook wat "levender" blijft. Niet dat ze hem vergeten is hoor. Bijna elke dag komt hij wel even voor in haar verhalen.....maar toch ben ik bang dat ze hem later niet meer kan herinneren...... Ik ga de brief nu maar niet meer afschrijven. Ga een slaaptabletje pakken en naar bed denk ik...... Bedankt voor het "luisteren". x sandra
san de bandjes zijn af! dus je kunt er anytime om komen! hele dikke knuffel voor jou alles toelaten is het engst en het pijnlijkst meid...alles raast dan door je heen.. en indy blijft zich opa vast herinneren. zo'n bijzondere band is echt onverbrekelijk!! maak je daar maar geen zorgen om hoor meid. maar wat ligt er nog een lange weg voor je he...heel veel sterkte meid, je bent zo goed bezig, al voel je je zo rot en verdrietig. jullie pap zal trots zijn als hij ziet hoe je door gaat voor indy. jouw worstelingen, ik denk dat hij het weet. denk aan hem, praat over hem, en schrijf naar hem. alles wat in je hoofd zit, laat het er maar uit komen meid. heel erg veel liefs!!
dank je juut. Lief gezegd...... En de bandjes kom ik idd dan snel een keer ophalen..... Mss wel een keer vanuit de therapie want dan ben ik al in breda...maar dan laat ik het van te voren nog even weten, ok. x sandra, nu ga ik echt slapen.
Lieve sandra,, ik vindt het zo sterk van je dat je een brief naar je vader wil schrijven.. en hoe moeilijk het ook al zijn ik denk dat jij je vader alles kan vertellen.. het/zal niet makkelijk zijn maar misschien geeft het je de kracht om je verdriet langzaam een plekje te geven? En die bandjes zullen indy een opa geven die ze zal blijven herinneren zoals hij was.. knuf Juut,, heerlijk o lang uitslapen.. en jij bent zo goed met woorden.. Miranda,, hopelijk gaat ruben met deze voeding beter.. Jucade,, leuke koopjes.. Hier vandaag gewerkt,, helaas loopt het op mijn werk ook niet zo best. Veel onzeker heden en misschien ontslag voor een aantal collega's hoop op beste . Fijn weekend
good morning vandaag ga ik dit doen: Facebook wordt afgesloten... | Facebook heb er zo'n zin in! ben benieuwd, hoop dat het wat wordt. hier yara gister een superleuk heksenfeestje gehad. ze had ook heksenballen gemaakt die ik moest proeven, brrr, het kan lekkerder haha. rol gezellig weg geweest met zn beste vriend, en vriend die kwam lunchen was ook wel leuk. en bel de krant: seth slaapt nog! ze doen dat hier dus nooit met zn tweetjes tegelijk haha, want nu was yara gewoon om 645 wakker. yara en seth gaan naar ballorig vandaag, zon indoor speeltuin, kunnen ze zich wel vermaken en rol had nog wat nakijkwerk liggen. lidia ik hoop ook op het beste, loop jij geen gevaar op het werk? wij allemaal de 24e een gesprek..overal is het hetzelfde lijkt wel.. san is goed laat maar weten, ik hoop dat je een beetje redelijk hebt kunnen slapen meid! xxx carla hoe gaat het daar?
goedemorgen. lidia ook bedankt voor je lieve woorden. Ik heb redelijk geslapen vannacht.......... Juut veel plezier vandaag. Doorn is zooooooooooooooo leuk!!!!! ik ben een beetje jaloers hoor. Hier druk dagje vandaag. gr. sandra
San dikke knuff van mij! Gelukkig heb je redelijk geslapen vanacht. @Lidia : hmmm balen ja dat bezuinigen enzo he. Hoop niet dat er veel ontslagen vallen op je werk. @Juut : veel plezier vandaag! Leuk een letterbak! Weet je al wat je er in gaat zetten als ie af is? Heb je een verzameling ofzo? En leuk de kindjes naar Ballorig! Wij hopen over een paar jaartjes ook met Erik en Owen te kunnen gaan. Erik is te bang daarvoor en voor Owen teveel prikkels. Fijn weekend allemaal!
Leuk Juut, ik ben vroeger ook vaak voor workshop in Doorn geweest. Echt heel leuk! Veel plezier. Sandra, fijn dat je nog filmpjes van Indy en je Pap hebt. Lijkt mij ook bet moeilijk om terug te kijken. Sorry verder even geen reacties, heb niet veel terug gelezen. Loop al 2 dagen met 38,9 koorts (heb waarschijnlijk die griep). Remco gaat zo met de kinderen zwemmen en vanmiddag moet ik met mijn zieke lijf naar een voetbalwedstrijd, pff zo geen zin in. We hebben 4 kaartjes gekregen en gaan met vrienden, dus kan ook niet zo maar afzeggen.
Goedemorgen! @ Marijke -> oei, beterschap!! Balen van de voetbalwedstrijd, net vandaag als je je echt niet lekker voelt. Sterkte en beterschap! @ Sandra -> ik vind het zo gezellig dat je weer zo mee kletst hier! @ Judith -> wauw die Seth! Vakantie hé En heel veel plezier vandaag! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! @ Lidia -> vervelend hoor die onzekerheden op het werk. Dat is ook gewoon echt niet leuk en vergt veel energie. Hopelijk snel wat duidelijkheid! Hier? Ruben vannacht 7 uur achtereen geslapen, de kleine bink! Helaas had hij de laatste fles om 10 uur gisteravond, dus vanochtend om half 6 kreeg hij de eerste fles. Maar ja tijden kwamen zo uit. Anders hadden we echt kunnen doorslapen tot de ochtend! Verder gaat het steeds beter!! Afgelopen week lachte hij zoveel minder, hij voelde zich gewoon niet lekker in zijn vel door die klachten. En nu? Je hoeft maar een geluidje te maken en hij lacht weer!! Ook de diarree is weg. Gisteren 1 keer maar gepoept, terwijl de dagen ervoor 7/8 spuitluiers had op een dag. Geen huilen/krijsen tijdens en na de fles. Tevreden ook nog niet helaas, maar dat komt omdat hij de melk echt niet lekker vind en dus stopt met drinken en dan begint te miepen van de honger. Dus hij drinkt ook nog niet voldoende. Even wennen nog aan de voeding. Maar dat komt vast wel goed. Kost gewoon wat meer moeite nu, want we zijn dik een uur bezig met voeden. Steeds weer opnieuw aanbieden, dan drinkt hij weer een paar slokjes. Zo komen we toch aan ongeveer 90. En toevallig de laatste fles dronk hij wel 165 leeg. Had toen blijkbaar veel honger of hij wilde graag lang slapen Maar we zijn dus zelf ook zoveel ontspannender zo! Ons mannetje huilt niet meer van de pijn!
Miranda: ik vind het ook gezellig om weer wat meer mee te kletsen. En wat fijn dat het beter met Ruben gaat. Je voelt je zo machteloos he als hij zich niet lekker voelt. Hopelijk zet dit door. He bah marijke, niet helemaal lekker, en dan ook nog naar het voetbal moeten. Maar ziek is ziek hoor!!!! Juut show je vanavond even je gepimpte letterbak? Hier is jarno met indy naar de kempo. Normaal ga ik mee, maar vond nu 2 uurtjes voor mezelf wel ff lekker. Ga nog snel ff stofzuigen en dan ff uurtje plat. x
Lieve Sandra wat enorm goed van je dat een brief aan jullie pap aan het schrijven bent. En heel begrijpelijk dat dan alle emoties naar boven komen. Maar het zal er toch een keer uit moeten allemaal...hoe vervelend ook. Hele dikke knuf van mij. Juut veel plezier! en die Seth, slaapkoppie!!!! Marijke beterschap...balen dat je weg moet..