@ Carla -> wat fijn om weer eens een update over jou te lezen. Wordt dus een hele pittige periode op school! Hoop dat je idd het positieve gevoel goed vast kan houden en dat het enigzins soepel gaat verlopen. Is niet niks, dat allemaal in 5 weken!
Hier alledrie een beetje uit ons doen omdat de vakantie nu echt voorbij is.. Hebben m maar goed afgesloten, en zijn gezellig met zn allen naar de k3 film geweest. Voor seth de 1e x bios, en hij vond het ook erg leuk! Dus dat was wel een succes, is echt een leuke film. Rol en ik vonden m ook grappig! Yara vanmorgen helaas wel weer zo'n 3 kwartier verdrietig vanwege de zwemles morgen...lastig hoor. En mailtje van de postcodeloterij, dat we in de prijzen waren gevallen..Guess what..weer ijs, en ook nog bloemen haha. Die ijsprijs hebben we echt al vijf keer gehad ofzo..Nou ja...Laat t ijs maar liggen (teveel calorieën haha) en ga die vijf gerbera's maar ophalen Ik zie ook op tegen morgen weer werken, voor t eerst nu op maandag. Maar wel heerlijk maar van 9 tot 3 zodat ik ze zelf kan brengen/halen en dan gaan ze tussen de middag nr mn moeder (ze wilden absoluut niet overblijven en mijn moeder doet t gelukkig graag) jucade het was inderdaad heerlijk vandaag! was t leuk in de speeltuin? miran gezellig geweest bij je zus? en wat goed dat ruben zoveel uurtjes heeft gemaakt! knapperd! carla lekker gegeten? vind het ook fijn om weer wat uitgebreider van je te lezen. fijn dat de vakantie jullie toch goed heeft gedaan! en nu een hele pittige periode tegemoet..veel succes meid. jij hebt echt geen parttime baan weer, volgens mij is het qua uren wel anderhalf keer full time ofzo..hou je sterk meid, en stel je prioriteiten! je kunt het! sandra ben je nog wat verder gegaan aan de brief? enne..tis veel geld maar als je zin zou hebben wil ik met jou ...Webshop Workshop: "OUT OF THE BAG" WINTER SCRAPPEN zondag 27 januari - Workshops - Workshops Doorn - workshops scrapbooking ze vertelden zo enthousiast over deze workshop en ik ben echt weer helemaal verslaafd. zat er aan te denken dat t ook mooi is om iets met foto's van je papa en indy te doen..of is dat nog te moielijk voor je om naar te kijken? iig heel veel sterkte morgen, we denken aan je! xxx marijke hoe gaat het zonder suiker?
wat leuk Juut met zn allen naar de bioscoop. Helemaal leuk als het de eerste keer is zoals voor Seth Is idd een leuke afsluiter voor de vakantie. En weer ijs gewonnen? Je moest zeggen ; doe mij de 3 miljoen euro maar @Carla : succes op je werk! Hopelijk blijft je positieve gevoel!! @Marijke : hoe is het met je suikervrije dieet? @Allemaal : bedankt voor jullie reacties op mn vraag. Morgen heb ik een gesprek met Eriks begeleidster op het mkd. Vandaag had Erik wel weer een goede dag. Geen rare dingen gezegd. Is nu gefixeerd op een spelletje dat ie wil hebben. We hebben hem wel 100 keer uitgelegd wanneer ie die krijgt. Maar het dringt niet echt door geloof ik Moest ook wel lachen vanavond om hem. Richard had als verrassing samen met Erik ons bed verschoont. Voordat ze naar beneden gingen zei Richard tegen Erik : dat is een verrassing voor mama dus niks tegen haar zeggen. Komt Erik de trap aflopen en roept : mama! Ik ga niks tegen je zeggen en we hebben geen verrassing voor je!! hahahaha prachtig
Goedemorgen! @ Hedwig -> hahaha geweldig!! En fijn dat jullie een goede dag hadden. Wat voor spelletje wilt hij graag hebben? @ Judith -> lucky you! Nu ijs en bloemen gewonnen! Leuk! En de vakantie zo te lezen echt heel leuk afgesloten. Zal wel wennen zijn voor de kindjes. Ze hebben zo genoten bij jou van de vakantie. Hier juist 1 die heel blij is weer naar school te moeten. Gisteravond; oh wat heb ik mijn juffen zo gemist! En die, en die, en die... Zo ging hij het hele lijstje af! Ruben weer goed geslapen, van 22:00 uur tot 05:30! Ik was daarna wel klaarwakker, dus toen maar gelijk opgestaan... @ Sandra -> ik denk aan je! Heel veel sterkte vandaag...
Sandra : sterkte vandaag! Dikke knuff!! @Miranda : Erik wil paper mario voor de 3DS @Iedereen : veel succes vandaag op de eerste werk/schooldag!!
Allereerst Sandra sterkte! Hier is pro ziek, hele nacht overgegeven. Hopelijk blijft t ons bespaard.hoewel ik niet tof ben. J weer naar school, klaagde wel over buikpijn, gisteren al dus ben benieuwd of t vd eerste schooldag is of dat ook hij last heeft.
Sandra, heel veel sterkte deze moeilijke dag! Ik denk aan je. Jucade, beterschap voor Pro. Heeft hij ook die nare griep? Juut, gefeliciteerd met je geldprijs....euh. Sorry ijsprijs, hihi..wij hebben ook nog niet veel meer gewonnen dan ijs/ bloemen en kaartjes voor het concert van studio 100. Haha die Erik, grappenmaker! Stijn ook lekker naar school. Renske gaat morgen voor het eerst wennen. Ben heel benieuwd. Renske wilde vanmorgen weten, waar haar nieuwe juffen wonen, hoe ze woont en of ze zelf kinderen heeft..euh..tja..dat moet ze morgen zelf maar vragen..? Vanmorgen ook heel trots vertelde ze aan de juffen van het kdv dat ze straks toch echt naar achool gaat en niet meer naar het kdv hoeft. Ben benieuwd hoe lang ze dit volhoudt. Ze is gek op haar kdv juffen en zij zijn gek op haar.
@Jucade beterschap daar voor Pro. Hopelijk steekt ie jullie niet aan. @Marijke : ahh spannend joh Renske morgen wendag op school. Hopelijk heeft ze het enorm naar dr zin op school! @Hier Gesprek gehad op het mkd. Die rare uitspraken komt toch echt door de PDD-NOS. Hoewel net als dat ie niet meer weet dat we naar de opticien zijn geweest enzo dat moest ze even navragen. Maar ze denkt dat dat er dus ook door komt. Het komt nu gewoon ook wat meer naar boven enzo. Voor de rest papieren doorgenomen voor de aanvraag voor de Cluster 4 school. Morgen word dat dan dus opgestuurd. En dan weer ff afwachten natuurlijk
Oh bah, voel me ook beroerd.. Kan niet nu hè! Snotverdorie. Hopelijk knapt t nog op. Zit tegen t overgeven aan. Zo J. even halen en moet pro t maar even overnemen voor een uurtje. C. heeft ook niet geslapen dus kon m'n rust ook niet pakken.
nou ja zeg....wat er vandaag nou toch gebeurd is..ik gister nog wel typen hier over mijn bloemen en ijsprijs.. laat gaston nu vandaag bij mijn ouders aan de deur zijn geweest! ze hebben 25.000 euro gewonnen en dit is serieus geen grapje!! echt! en wij wonen bij elkaar in de straat he, dus het had 1 lettertje gescheeld of wij waren de gelukkigen... is echt gek he..dus over paar weken komen ze op tv..ongelofelijk dat dit zo dichtbij kan gebeuren!!! wel heel leuk voor hen!
Oh wauw juut, dat is wel heel lekker voor hen........en jammer dat het net een ander lettertje was. En die workshop in Doorn lijkt me super. Die wil ik wel heel graag met je doen. Zal het zo ff met jarno overleggen. Hier de dag weer overleefd. Zo raar, want alle tijdstippen herbeleef je alles weer van een jaar geleden.... Vanmorgen de brief voorgelezen in therapie. En al hoewel het heel emotioneel was, heeft het me toch goed gedaan. Een goed begin gemaakt. Sorry verder eigenlijk niet gelezen. Duik zo lekker mijn bed maar in, want vannacht heel veel wakker geweest. x sandra
o san dat zou ik echt helemaal geweldig vinden als we dat samen konden doen!! ik ga duimen dat jarno het goed vindt ik hoop het zo! en wat goed van je dat je de brief hebt voorgelezen, is toch raar om zoiets persoonlijks weer te delen. maar fijn dat het je een beetje goed deed. deze dag vol nare herinneringen is nu voorbij, gelukkig maar. probeer ze maar gauw door mooie te vervangen! liefs en sterkte
jeej san gaat mee! happy! zin in! hier de kids weer weggebracht, ze gingen gelukkig met plezier. ik al boodschappen gedaan, nu gauw in huis aan de slag. vanavond komt vriendin en gaan we lekker verder knutselen aan de letterbak. marijke oe renske voor t eerst naar school vandaag! vond je het moeilijk? ging ze wel makkelijk de klas in? succes! hedwig hoe gaat het nu met het brilletje van owen? jucade al wat opgeknapt?
Rense zo ophalen van school. Ben benieuwd. Ze ging heel makkelijk de klas in en naast de juf zitten. Ze zat er wel een beetje verlegen bij, maar dat is bij haar vaak zo. Heel even 'kat uit de boom kijken" en dan gaat ze kwekken. Ik zelf voelde wel bijna traantjes, maar hield me in..
goed van jou marijk! er zit dan zo'n megedikke brok he.. ze zal het vast goed naar haar zin hebben gehad, wel even laten weten hier he! x
ai dat kan ik me voorstellen Marijke dat je er toch even emotioneel onder bent. Gelukkig kon je lekker uitwaaien op het strand @Juut : leuk dat Sandra mee gaat @Hier Dagje thuis met Owen Vanmorgen met Erik naar het ziekenhuis geweest. bekeken door een fysio en ergo. Ben er niet helemaal blij mee. Ze keken alleen naar de motoriek en niet naar medische afwijkingen aan rug ofzo zeg maar. Zucht. Dus beetje voor niks daar geweest eigenlijk want waren beetje zelfde testen als bij intake van het mkd. Maar goed, Erik daarna naar mkd. Smiddags zou Richard eerder thuiskomen voor de pmt met Erik. Maar pmt gaat niet door. Dus alles anders vandaag. Houd ik niet zo van Zou zelf vanmiddag ook thuisbegleiding hebben maar ze is ziek. Dus dat ook al anders. Voel me een beetje verloren nu..........
@ Judith -> dan kan jij met je ijs naar je ouders gaan om het te vieren Wat gaaf voor je ouders, wel jammer van dat ene lettertje!! @ Sandra -> de dag is voorbij. Fijn om te lezen dat de brief voorlezen in de therapie je goed heeft gedaan. @ Jucade -> hoe is het nu met jullie? @ Hedwig -> eerst dus een bezoekje aan het ziekenhuis voor niks en dan 2 dingen wat heel anders gaan lopen... Dat is ook niet fijn! Hopelijk kom je de dag toch goed door. @ Marijke -> en hoe had Renske het gehad op school? En moeilijk moment hé. Als ik dat zo lees bij jou, denk ik terug aan toen met Joris. Ze worden zo snel zo groot... Hier raar geslapen. Lag om half 10 met Ruben in bed, fles gegeven en daarna gaan slapen tot 4, toen weer fles en toen weer geslapen tot 8, maar toch stond ik doodmoe op. Even ontbeten, Ruben aangekleed, flesje en toen weer samen in bed gekropen hihi. Om 11 maar uit bed gerold... Voel me wel iets fitter gelukkig!
Gek dan hedwig? Renske is thisis en wil zelf niet zeggen hoe het was?ze weet het niet meer, zegt ze?? Nou ja..volgens de juf ging het goed. Gewoon lekker mee gedaan, maar inderdaadveven kat uit de boom kijken.