Goeie morgen allemaal! Sandra wat fijn om weer vaker van je te lezen hier! Heerlijk dat je lekker veel foto's hebt gekeken en hebt gekletst over jullie pap. Wbt zindelijk 's nacht, hier ook 2 snelle kids. Maar wat al gezegd wordt het is nog niet zorgelijk hoor. emn dan denk ik dat er bij Indy ook nog een heleboel in het koppie omgaat waardoor dat wat langzamer gaat. Komt vanzelf goed! Hoe is het met Jarno? Miranda geen nieuws goed nieuws idd. Zo dadelijk weer naar zwemles met Kyra, nog even! Van de week wil ze proefles dansen gaan doen voor na haar zwemdiploma! Denk dat ze dat wel geweldig gaat vinden. Dinja snotverkouden! Jac werken al vanaf 6 uur vanmorgen, het is er weer druk!
Vannacht J. Niet wakker gemaakt om te plassen, ik hoorde hem zelf al gaan om half 10 gisteravond dus vond t onzin om m een uur later weer te laten gaan. En weer droog! Sinds we s nachts aan t proberen zijn, lijkt t hem wel een 'boost' te geven en is hij overdag droog of nog maar 1 x nat!
Hier.. Sliep pas om half 3!! Gelukkig waren ze pas 10 V 8 wakker. Maar ik had zo'n last van m'n darmen nu nog steeds een beetje, bah en heb bijna geen stem meer door ontsteking vd bronchiën. Net nog ff naar bed geweest.
Kids waren stront vervelend vandaag.. 1 vd ergste dagen die ik mij kan heugen mijn god.. Drammen, janken, slaan, niet luisteren, niet spelen maar klieren.. Was blij dat de dag er op zat vandaag poeh. Morgen weer een nieuwe dag
wat balen Jucade. En je dan ook nog niet zo fit voelen BAH Hopelijk gaat het vandaag een heel stuk beter! Succes!
Jarig: Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Jucade 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Ruben 9 november 2012 Esther 1 december 1980 Kreeg het lijstje niet aangepast Carla gefeliciteerd met je verjaardag..
Hoi dames,, Sandra,, wat fijn te lezen dat je een goede dag hebt gehad,, je klinkt vrolijker als je hier schrijft.. hoe gaat het met jarno? Miranda,, hoe is het met je oma? En heeft ruben nog steeds baat bij de nieuwe voeding? Jucade,, hopelijk niet erger geworden daar,, succes.. Marijke,, hoe was renske haar wennen op school.. wil ze morgen weer? Carla,, oei druk dus bij julie.. vier je je verjaardag vandaag? Juut,, hoe gaat het daar... Hier een rustig weekend.. kids zijn wel erg vervelend dus straks maar even uitwaaien op het strand denk ik.. Vraagje,, zijn jullie al bezig met een partijtje voor de kids? Ik weet niet wat ik met damian ga doen.. hij wil bowlen maar zijn ze daar niet te klein voor? Of thuis net als vorig jaar.. hij wil wel weer een piraten feest net als vorig jaar maar dat vindt ik niet zo Leuk. Tips????
Jarig: Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Jucade 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Ruben 9 november 2012 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008
Goedemiddag dames, @ CARLA -> GEFELICITEERD!! Maak er een gezellig dagje van!! @ Lidia -> ik denk dat wij hier dit jaar naar een indoorspeeltuin gaan met zijn kinderfeestje. Dus lekker makkelijk... Vooral hier omdat de kindjes uit zijn klas veel van verder komen en dus de ouders ook uit moet nodigen. Beetje sneu om ze dat stuk terug te sturen en daarna weer terug voor de kindjes weer op te halen. Dus vandaar dat wij dus gaan voor een indoorspeeltuin... Hier gaat het nog steeds goed. Ruben doet het heel goed met de nieuwe voeding, gelukkig! Alleen de nachten is hij weer wat aan het spoken. Gisternacht sliep hij 7,5 uur en afgelopen nacht 'maar' 5 uur. Dus wisselt nogal. Oma? Gebeld vanochtend. Ze is nog steeds niet de oude, reageert nog vreemd. Wel slaapt ze extreem veel nu. 's Middags een flinke dut en 's avond tegen 6 wilt ze weer naar bed en slaapt dan tot de volgende ochtend.
Carla van harte meid. Een heel mooi jaar gewenst vol leuke dingen, liefde & plezier! Krijg je nog visite vandaag? Miranda fijn dat Ruben het goed doet met de nieuwe voeding zeg! En ach, die oma slaapt wel heel erg veel zeg..ben benieuwd hoe het af gaat lopen.. Lidia in jongensfeestjes ben ik (nog) niet zo thuis hihi..Wij doen het gewoon thuis, Yara wil een berenfeest. Ieder kind mag z'n favoriete beer of kroel meenemen en dan gaan we leuke dingen doen. Ben op pinterest al druk ideetjes aan het verzamelen Jucade lijkt het vandaag wat beter? Ik hoop het meid!
Dat pinterest is wel leuk he! Ik doe er nog niet echt veel mee!. Lidia, Renske vindt het super op haar nieuwe school. Woensdag gaat ze weer.
Wat zouden jullie doen? Stijn kwam vrijdag verdrietig uit school, omdat hij een jongetje gevraagd had om te komen spelen. (hebben al vaak bij elkaar gespeeld) nu doet dat jongetjes z'n oren dicht als Stijn tegen hem praat en zegt dan dat Stijn geen echte vriend van hem is, en daarom niet met hem wil spelen?
Balen dat je niet zo'n lekkere dag hebt gehad, Jucade.. Ja zal morgen de juf eens aanspreken, maar voel me wel net een zeur, er is iedere keer iets, bah
jeetje Marijke das ook wat. ach gurm vind het zo zielig voor Stijn Als moeder zijnde is het ook slikken als je zoiets hoort van je kind... idd met de juf praten. Weet verder ook geen ander idee. misschien met de moeder van het jochie praten? Wie weet of zij er iets aan kan doen of kan vertellen wat er aan de hand is? @Jucade : balen dat het vandaag niet beter ging @Hier Weekend weer voorbij. moet zeggen dat het steeds beter gaat de weekenden De jongens zitten elkaar steeds minder in de haren. Owen wel weer veel last van verzamelwoede. Alle keukengerei verzamelen bijvoorbeeld en dan op een bepaalde manier rangschikken. En dan weer alles naar de andere kant van de kamer verhuizen en dan daar weer rangschikken. Ach, houd 'm lekker bezig he
Juut, wat lief dat je aan me denkt! Het gaat hier wel goed, Heeko is achteraf blij dat ik de knoop heb doorgehakt, er zijn weer dingen op financieel vlak gebeurd en nu is maar goed dat we niet verhuisd zijn, dat hadden we nooit getrokken.. We wachten rustig af, blijven voorlopig hier en alles is weer ok op dat gebied. Er speelt nog wel meer, maar dat zijn we ook aan het oplossen en we gaan wel door één deur hoor. Maar er moet op lange termijn gewoon het een en ander veranderen. Marijke, wat balen zeg, kan me indenken dat je het niet leuk vind weer naar de juf te moeten. Maar het lijkt me inderdaad wel verstandig om het te doen. Gewoon even pijlen, juffen zien altijd meer he? Succes ermee! Jucade, zo te lezen zit het je even niet mee op het moment! Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen... Pinterest? wat is dat? Lidia, ik ben er nog niet echt mee bezig geweest, maar het nadert snel... Over een maand is het hier alweer zover, ik zal me eens gaan verdiepen..! En bowlen, ik weet het niet, hier vinden ze het ook wel leuk maar de bal gaat meestal maar tot halverwege de baan. Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen. Miranda, heel veel sterkte met je oma! Hedwig, Wat fijn dat de jongens beter gaan samen! Kun je zien dat het mkd wel helpt! Fijn! Carla, ook hier nog even VAN HARTE GEFELICITEERD!