Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou even om in het thema te blijven haha..
    we kregen de foto's van de feestweek en zie hier onze dochter op de heenweg nr schoolreis (dit is een uitsnede, ging eigenlijk om een ander kind dat er heel blij op stond, moest zo lachen toen ik een slapende yara ontdekte!)

2. Ach schattig! Ze was op de heenreis in slaap gevallen, toch?

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    yep, met de schoolpet op :)
    nu lekker weekend, pffft! ben er wel aan toe! vlgd week hoeven ze alleen ma en di maar naar school, vanweg schoolkamp van groep 8

hoe gaat het met het huidje van stijn de laatste tijd?

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ach wat schattig, zo slapend in de bus. Kan me voorstellen dat je wel moest lachen toen je het ontdekte! En geniet van het weekend. Hoe was Yara vandaag na school? Ook echt toe aan weekend?

5. Dat is lekker, Juut zo'n korte week voor Yara.

Het gaat nu gelukkig super goed met zijn huidje, af en toe wat jeuk, maar verder niet noemenswaardig..we gebruiken dan ook alleen natuurlijke verzorgingsmiddelen. In bad met zeezout en lavendelolie, naturel olie met lavendel voor na het douchen..met als resultaat, een (bijna) gladde huid.

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Gaaaaap...

Ik doe gewoon mee meiden..
    Ben echt kapot...Vanavond weer een verjaardag op het programma, maar we gaan met de kids dus een excuus om op tijd naar huis te gaan!
    Tja en verder blijft het super druk op school. Zeker nu mijn collega waar ik eerst groep 5 mee draaide thuis zit met een wiphlash....dus nu moet ik toch nog op komen draven voor een heleboel zaken in die groep...zoal oudergesprekken...kost me dus weer erg veel extra tijd....

Maar goed we tellen af naar de vakantie en hopen dat ik het nog even volhoudt!

Miranda wat leuk een broertje voor Joris!!!

Hedwig gelukkig heeft Erik niet zoveel last.

Dikke knuf voor Sandra, moeilijk weekend.....

Juut de drukke week ook overleefd!

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Pff Carla, dus ook met groep 5 helpen... Je hebt nu echt veel op je bord gekregen zo aan het einde van het schooljaar. Knuf!

@ Marijke -> wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met het huidje van Stijn!

Hier vandaag gesprek gehad met de zwemleraar. Op zich gaat het heel goed met Joris met het zwemmen. Alleen dat beentje blijft een probleem. Eerst was het geen probleem om daarmee af te zwemmen en nu blijkt het wel een punt te zijn! Snapte het dus eerst niet toen hij erover begon. Maar er zijn gewoon punten waar een kind aan moet voldoen voor het behalen van zijn A diploma. Nu willen ze ons ook tegemoet komen, en vooral Joris omdat het wisselen naar weer een heel ander groepje geen succes is. Nu is er afgesproken dat hij vanaf 1 juli met 3 kindjes gaat zwemmen in een groepje (dus een heel klein groepje). Zoals het eruit ziet krijgen ze het beentje niet gecorrigeerd, maar gaan ze toch keihard werken aan nog meer stuwing (ook omdat met kleren zwemmen echt loodzwaar is voor hem). En dan mag hij eind juli écht op voor zijn A diploma! Want veel kunnen ze nu niet meer doen, hij heeft alles al geleerd. Het is nu echt puur en alleen kracht opbouwen, zodat het beentje amper tot niet gaat opvallen tijdens het zwemmen, omdat hij dan beter boven kan blijven met meer kracht!

Spannend dus! En dan heeft hij er nog maar 1 jaar en 1 maand over gedaan als hij dan op mag voor zijn A diploma! Maar wel een hoop teleurstellingen achter de rug. Want nu ook was er op de zwemles gesproken over einde van de maand op voor A diploma en weer is er dus gezegd geworden tegen hem dat hij niet mocht. Was wel heel sneu hoor! Maar we hebben het positief kunnen brengen en hij heeft er zin in om met 3 kindjes te gaan zwemmen!

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    good morning
    fijne vaderdag vr jullie mannen!

het is maar stilletjes hier de laatste tijd. iedereen druk bezig aan de laatste run nr de grote vakantie toe?
    hier ook hoor.
    vrijdag yara nog vossenjacht op school, rol met een groepje van 14 (!) op pad (ook allemaal groep 8-ers enzo) maar dat was eigenlijk heel leuk, hij had lieve kinders. ik druk gewerkt.
    gister even met yara nr de stad, ze heeft de komende anderhalve week maar liefst 3 kinderfeestjes, dus we moesten even inslaan haha.
    vandaag op pad vr vaderdag, eten lekker bij mijn moeder dus das wel fijn.
    dan vlgd week een rustig weekje gelukkig!

miranda ik ben benieuwd! wel goed dat ze dit zo aanbieden en goed van jullie dat jullie het zo hebben gezegd dat ie er naar uit kijkt! go joris!

marijke wauw dat is wel heel goed nieuws, fijn joh. al iets over die baan gehoord?

carla hou vol meid, nog even..
    vind wel dat er zo heel veel werk op je dak komt meid..
    wat zal jij genieten van je welverdiende vakantie straks

san ook hier een dikke knuf voor jou na dit moeilijke weekend xxx

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goedemorgen allemaal,

Fijne vaderdag voor de mannen!

Wauw Juut, 3 kinderfeestjes? Yara heeft echt een druk program zeg ;)
    Wanneer is het zomervakantie?
    Dat slaan wij dit jaar over.....mkd heeft geen zomervakantie. Erik heeft 1 week vrij. En Owen zal in de zomer naar het kdc gaan.
    Dus heb er helemaal geen kijk op deze keer ;)

Met Erik gaat alles goed. Hij speelt en rent en springt, nergens geen last van hihi. We moeten hem echt inhouden.
    Hij is zelfs hyperder na de operatie als ervoor. Zei al tegen Richard ; wat hebben ze in vredesnaam voor narcose gegeven? :p

Nu hebben we wel klein probleempje. Tijdens de ok hebben ze een mentholgaasje om zn piemeltje gedaan. Tegen het bloeden zei de zuster. Moet er binnen 3 dagen vanzelf afvallen. Is dat niet gebeurd dan in bad om te weken.
    Nou, gisteren in bad maar dat ding komt niet los grrrr
    Dus gebeld naar het ziekenhuis. MOeten we hem vandaag meerdere keren in bad doen en als het maandag er nog niet af is dan weer bellen.
    Doen Erik zo weer in bad. Weer met bio-tex ( had ik gisteren ook al gedaan ) en dan vanavond weer. Hopen dat dat ding er vanzelf afvalt. Geen zin om weer naar het ziekenhuis te gaan.

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> hier begint de zomervakantie 29 juli, dus nog 2 weekjes. En met dat gaasje, ik duim met je mee dat dat ding idd vanzelf eraf valt! Zal je zien dat dat ene gaasje dadelijk voor stress gaat zorgen.

Dat weekje wat Erik dan vrij heeft. Al plannen hoe jullie die gaan invullen?

@ Judith -> jeetje, popiejopie die Yara! Ze is wel geliefd hihi! Maar wel een dure hobby. Wat geef jij zo gemiddeld per kind voor een kadootje uit?

@ Jucade -> hoe is het daar? Weinig getikt de laatste tijd...

@ Marian -> hoe is het daar met je 5-tal?

@ Lidia -> haha, moest wel lachten net om de foto op fb. De nieuwe generatie met een 3d film... Lieten ze de bril de hele film op?

@ Lidwina -> hoe is het daar Lidwina?

@ Roba -> ook benieuwd hoe het daar is met jullie! Hoe verloopt het herstel van Rob zijn knie?

@ Anniek -> joehoe! Hoe is het daar met je?

@ Marijke -> nog andere interessante vacatures tegen gekomen?

@ Sandra -> een dikke knuf...

@ Mommie -> ook benieuwd hoe het daar is met jou en je gezin!

@ Krulliewullie/Esther -> lees je nog wel eens mee?

Volgens mij heb ik iedereen gehad :D

Voor de papa's een hele fijne papadag!! Hier afgesproken om Sven om 11 uur te verrassen met een ontbijtje (hij heeft vanavond nog nachtdienst), dus ik (nou ja, Joris zijn taak... Kijken of hij wilt meewerken) ga over een uurtje beginnen aan het rollen van de croissantjes en die dan in de oven gooien...

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Het gaat hier wel goed, maar het is wel druk. Ik ben bezig met de herindeling van de kamers. Vannacht hebben de kinderen voor het eerst in hun nieuwe kamers geslapen, maar ze zijn nog niet helemaal klaar. Ik was er gisteren druk mee en Lotte wilde zo graag. Haar nieuwe bed is er nog niet, dus ze sliep op haar matras op de grond, Bas in een campingbedje bij Martijn op zolder. Ze vonden het allemaal erg spannend! Maar goed, ze hebben goed geslapen.

Volgend weekend gaan we met Lotte en Martijn een weekendje naar Oranjestad, oma blijft met de rest thuis. Even volledige aandacht voor de oudste twee, lijkt me erg leuk!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marian -> druk dus met de herindeling! Speciaal ergens voor gedaan die herindeling? En wat zullen Lotte en Martijn volgende week genieten met het weekendje weg! Erg leuk!!

Even een buikfotootje:

Bekijk bijlage 253572

Vers van de pers!

Edit: waarom dat gekke randje nu naast de foto zit?? Snap het even niet... Zit nu op de pc van Sven en die heeft een heel ander besturingssysteem, blijkbaar iets fout gegaan met verkleinen haha.

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw mooi buikje Miranda!
    Begint al mooi te groeien he

@Marian : hoe word de indeling nu dan? Krijgt Lotte een eigen slaapkamer en dan Martijn en Bas samen en de ukkies gewoon samen? Vind Lotte het wel leuk om alleen te slapen?

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ooo miran wat zie je het super de puper goed! echt mega gaaf!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik word echt bol hé :D

16. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames,,

Even terug lezen hoor.. merk dat ik vaak even mee lees via de telefoon maar reageren komtv er dan niet van..

Miranda,, wat een gaaf buikje heb je zo..

Juut..leuke foto`sgezien van yara haar schoolreis.

Mamzie..hoe gaat het met erik zijn "piemeltje"? En zijn ziekenhuis spullen.

Hier fijne vadersdag gehad,, vin heeft veel zelf gemaakte spullen gekregen en een digitaalfotolijstje gekregen... nu op visite bij schoonvader en straks weer naar huis...

17. Marian, wat leuk om zo met de oudste op pad te gaan!

Miranda, wat een behoorlijke buik al zeg.

18. lidia

lidia Fanatiek lid

marijke,, heb je nog wat gehoord van de baan??? en wel fijn dat dit weer zo goed is voor stijn en renske

19. Nee heb nog niets gehoord, maar ik doe het ook niet. Ik moet echt te veel inleveren, in tijd en in geld. Mijn bedoeling is om minder kinderopvang nodig te hebben, maar met deze baan heb ik meer opvang nodig.

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ja, Lotte slaapt nu apart. Ze wilde zo graag een meidenkamer, nu veel roze, prinsessen en bloemen.

Voor Martijn en Bas ben ik cars spul bij elkaar aan het verzamelen. Ze hebben al een prullebak, een karpetje en haakjes voor de badjassen. Nu nog wat schilderijtjes/canvasjes ofzo. Dan kunnen winnie the pooh en zijn vriendjes verhuizen naar Daan en Anko. :D

Deel Deze Pagina