Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, Carla. ik ga morgen beginnen. Spannend hoor! maar heb er wel zin in

2. Nog een vraagje? ik ben bezig met de uitdeelcadeautjes voor Renske haar verjaardag/afscheid op KDV. Moet een uitdeelcadeau altijd iets lekkers bevatten. Er zijn zoveel kindjes die dit of dat niet mogen. Hetzelfde voor de juffen?

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nee vind niet dat een uitdeelcadeau altijd iets lekker hoeft te bevatten.
    Maar goed dat is mijn mening. Ook voor de juffen hoeft dat niet. Ik kies bij een afscheid altijd voor iets waar ze wat aan hebben of kunnen bewaren.

Zoals bijvoorbeeld bij het afscheid van Eriks school. Ik heb toen 2 prentenboeken gegeven.

4. Hedwig, prentenboeken. leuk idee. Maar een prentenboek voor op school of voor de juf thuis? Ik ga zo al iets voor Renske's lievelings invaljuf kopen, die gaat bijna op vakantie en ziet Renske dan niet meer. En dat is echt zo'n schat, voel al bijna de tranen komen als ik er aan denk, dat we haar niet meer zien. Gelukkig komen we haar vaak in het dorp tegen

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ik had toen de prentenboeken gekocht voor de hele klas. Dit omdat Erik toen net jarig was geweest en dus al net getrakteerd had.

Voor de juffen heb ik nog iets kleins erbij besteld. Geloof dat het een kunstroos was met een tekst erbij.

op deze site heb ik het toen gekocht.
    Cadeautjes Juf & Meester - - powered by 123webshop.nl

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Nou, heb weer hele ochtend telefoon gehad.
    Heb weer koeien bij horens genomen hahahaa.

Heb de WMO gebeld om te vragen of de fietskar ook vergoed werd aangezien daar niks over stond in de brief met de mededeling dat ik mn driewielligfiets vergoed kreeg. Maar gelukkig krijgen we de fietskar ook vergoed :)

Achteraan gebeld voor de MRI van Erik. Want hoorde maar niks. Gelukkig heb ik dat gedaan want hij stond niet ingepland grrr. Dus doorgestuurd naar kinderarts. Die zou me terug bellen.
    Bleek dat ze MRI had afgezegd omdat de radioloog contact met dr had opgenomen dat ze op deze leeftijd het heel moeilijk zouden kunnen zien of er iets met zn oog aan de hand was.
    Ook zei de kinderarts dat ze hem wilde doorsturen naar de neuroloog in het UMCG. Ik blij want ik wilde dat dus ook al voorstellen ( omdat Erik af en toe ook zomaar omvalt ) En ik zei dat de klinisch geneticus van Owen had gezegd dat het verstandig is dat Erik ook door haar word gezien. Dus dat gezegd tegen haar en dat leek haar een heel goed plan.

Dus ze meld hem aan bij neuroloog en klinisch geneticus in UMCG maar ze gaat eerst proberen of ook Erik in aanmerking komt voor het TDO. Dat zou helemaal super zijn natuurlijk. Maar goed, even afwachten.

Ze zei dat ze de uitslag had van de oogarts en dat Erik bijziend was. NAJA!! En de oogarts zei tegen mij dat alles goed was :( grrr.
    Maar goed, de bijziendheid is niet erg groot beide ogen +1,5.
    Maar goed, Owen mankeert ook wat aan zn ogen en dat is ook plots gekomen en die heeft + 2,5 en + 3.
    Dus wil wel dat dat in de gaten word gehouden. Niet dat het verslechterd net als bij Owen.

Dus ben blij dat ik weer een rondje bellen heb gedaan :) Weer een stuk wijzer geworden en een stukje verder gekomen.
    Nu weer de wachtlijsten overbruggen ;)

7. Zo zie je maar Hedwig, als je zelf niet belt...wel slordig hoor van die artsen. Wel super dat de fietskar vergoed wordt!

8. carla, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

9. lidia

lidia Fanatiek lid

@marijke,, wij hadden voor damian zijn juffen een paraplu gegeven met de tekst.. aju paraplu ik ga naar school.. geen lekkers. En als traktatie voor de kindjes een pen/potlood met een kaartje eraan schrijven doe ik nog niet want dat ga ik nu leren op de basisschool..doei

Hedwig,, zoo dat rond bellen is goed geweest.. zo kom je nog eens dingen te weten..

Roedel,, hoe gaat het bij jullie?

Hier gewerkt en nu met de voetjes op d bank pride en prejudice aan het kijken..

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hoi meiden, kga zo lekker slapen.
    Ben echt zo verschrikkelijk moe joh! Ook wel keihard gewerkt vandaag (had nieuw roostertje, en iets te strak ingepland, dus ik moest rennen van groep naar groep, had geen tijd voor een watertje of plasje..dat was niet zo best..)
    En toen weer racen om de kindjes op te halen..met een huilend Yaraatje naar zwemles weer :(
    Zo sneu..gelukkig herpakt ze zich altijd wel weer goed en sprong ze uiteindelijk zelfs van het startblok af het diepe in! Is ze achteraf ook zelf heel trots.

Morgen een rustig dagje, alleen 's middags voorlezen op school.

Lidia lekker uitrusten meid vanavond!

Marijke wil je even heel veel succes wensen met je nieuwe baan morgen. Altijd spannend, zo'n nieuw begin, maar wel heel fijn!

Hedwig goed dat je weer even rondgebeld hebt, wat gaat er toch veel fout he..dat ie helemaal niet ingepland stond joh! Raar hoor. En goed nieuws van de fietskar.

Hey anniek je bent weer terug zie ik, en je hebt het leuk gehad?

Marian leef echt met jullie mee en ben steeds benieuwd naar hoe het gaat. Fijn dat het besluit nu al goed heeft uitgepakt, zo zie je maar weer!

Roedel hoe is het daar?

Sandra hoe gaat ie?

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marijke, succes morgen!

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    succes vandaag Marijke!!!

@Juut : oei, hopelijk heb je de andere dagen wat minder strak ingepland. Want zo af en toe pauze ( of naar de wc gaan ) heb je wel nodig hoor!

En knap van Yara dat ze zich toch weer goed hersteld heeft :)

@Roedel : ja hoe gaat het daar?

@Marian : fijn dat jij en Heeko toch weer op dezelfde lijn zitten

@Sneeuw
    Zo te lezen/horen krijgen de dames in het zuiden en het midden van het land een hoop sneeuw vandaag! Zijn jullie er al op voorbereid?
    Hier zeggen ze dat we geen sneeuw krijgen. Hoop stiekem toch van wel want Erik vind dat altijd zo geweldig :)

Beide jongens vrij vandaag. Straks komt opa weer om verder aan de zolder te werken. En vanmiddag hebben Richard en ik een gesprek met een hypotheekadviseur. Kijken wat we kunnen lenen voor een verbouwing. Zal denk ik moeilijk gaan allemaal in deze crisis tijd :(

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou hier de kindjes al op de slee naar school gebracht hoor! en het sneeuwt nog lekker door hier. heerlijk weertje zo, als je niet met de auto hoeft..
    kindjes waren om 700 al aan t stuiteren dat ze in de tuin wilden gaan spelen. heb het nog maar even een uurtje gerekt. iedereen te voet naar school. rol moet op zn fiets maar op de fietspaden was het hier goed te doen gelukkig.

hedwig succes met de hypotheekadviseur, ik hoop dat het gaat lukken allemaal naar jullie zin. en ik zal een beetje sneeuw jullie kant op sturen, hier hebben we toch genoeg

marijke wel vertellen hoe je eerste werkdag was hoor! is er bij jullie ook sneeuw?

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey dames...

in de snelligheid even wat teruggelezen...

Marijke
    spannenddddd have fun! En vertel als je terug bent hoe het was, ben benieuwd!

Juut
    foeifoei das wel heel vervelend zo'n druk dagje. als je dan thuis komt tolt het nog steeds in je hoofd!

Hedwig
    ik herken het... pff als je zelf niet overal achteraan belt he.

Hier idd weer terug maar waren gisteren echt kapot moe {en nu nog pff}
    Kyana weer naar school gebracht net en nu zelf eens flink opruimen om 11.30 uur staan de eerste oppaskindjes op de stoep. John heeft vroege dus die kan straks mooi helpen.

Vakantie was heel geslagd maar wel te kort :) we hebben heerlijk gegeten en gezwommen ook de discovery bay was leuk. Helaas was het wel wat rommelig want op vrijdag zijn we daar gekomen, op zaterdag avond moesten mijn ouders weg en op zondag ging me broer alweer weg, me neefje moest naar school {zit op dezelfde school als kyana maar zij wilde hem niet thuis houden...}
    Wij hebben gisteren nog de hele dag gezwommen. Kyana en Devin, en wij dus ook hebben elke glij baan wel 30x gehad. Als ik dat elke week nu eens ging doen dan had ik zo strakke billen ;)

voor nu: zooi ruimen! Bah!

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo zeg, pfft...zie nu de voordelen van een continu rooster wel in haha..straks voor de 4e keer kwartier heen kwartier terug lopen (afwisselend met slee/fietskar/slee)
    geen sportschool nodig op deze manier..
    vanmiddag nog voorgelezen op school, boodschappen gehaald, zit nu even. zo nog was in de droger en een nieuwe erin en dan sneeuwpop maken :)

anniek fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben! en zo lekker veel gezwommen, gezellig hoor!
    succes met de oppaskindjes

16. O Juut, ik ben zo blij met het continurooster. Was dat heen en weer van en naar schoo, zoo zat..gelukkig hebben ze dit jaareen continurooster ingevoerd.

Bedankt voor jullie reacties op mijn werk. Fijn een eerste werkdag met deze sneeuw en files, gelukkig toch op tijd. Ik heb hele leuke collega's.
    Het werk zelf is even inkomen, qua systemen e.d. Maar wel werk wat ik leuk vind. Facturen uitzoeken, medicijnen die niet opgehaald zijn, terugboeken. Verzekeringsmaatschappijen checken. Nu snel bekend worden met al hun systemen, en dan ga ik het wel heel leuk vinden.
    Zaterdag gelijk al met alle collega's een high tea. Gezellig!

17. marijke, klink gezellig je nieuwe baan. ik hoop dat de high tea gezellig wordt. kan je meteen al je collegas goed leren kennen!

judith, leuk met de slee. dat kon hier echt nog niet. al bijgekomen van je drukke dag?

sandra, even terug dat je het vroeg, maar ik gooi m er toch maar in. mijn oudste werd 'snachts zinnelijk op het moment dat de middelste het in twee dagendag en nacht was. toen wilde zij ook. het was bij hun gewoon de knop om. de oudste was drie , de middelste anderhalf. de jongste is het sinds kerst. de luiers waren op en daar kwamen we te laaat achter, dus uitgelegd en sindsdien droog. het was dus niet meoilijk, alleen even bedenken dat ze het wilde en toen lukte het. du ik denk dat als ze er aan toe is het wel komt. ze is nog niet echt laat hoor. praat eens met haar?

anniek, leuke korte vakantie gehad dus? heb je nog leuke fotos om te spammen?

miranda, hoe is het met je hummels? joris npog steeds blij met zijn broertje?

carla, hoe gaat het met je? loop je erg over van de drukte? hou je jezelf wel in de gaten? voor je het weet zit je overspannen thuis en daar zit je ook neit op te wacten.

lidia daar ook sneeuw? hoe is het bij jullie?

hedwig, geen sneeuw bij jullie? en dat blijft volgens mij ook zo. jammer he. hoe bevalt je nieuwe thuisbegeleiding?

marian, stiekem vind ik dat je al ver genoeg weg woont dus ik vind het wel fijn dat je blijft. meoten snel weer iets afspreken.

jucade, hope is ie? voel je je weer wat beter en zijn de kids al weer wat gezelliger of zitten ze nog steeds in de buien?

hier: puberkindje gaat goed(of probeer puber, maar het komt), tweede ook , derde moet weer opnieuw voor buisjes ik ga lekker, minder meds gaat goed, dus ik hoop dat ik verder mag afbouwen. vind het alleen heel lastig om het huishouden weer goed op te pakken. heb de neiging in slaap te vallen op de bank en zie soms door de bomen het bos neit meer... wilde dat ik wer een overzichtelijk huis had en gewoon weer alles kon. en die was..... pffff

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Continu rooster is dus met middagpauze/ overblijf ofzo? Vind het ook best rottig af en toe om 3x heen en 3x terug te lopen, naja overblijven kost hier geloof ik 1,20 ofzo per keer.. Sja en dan ben ik toch weer zuinig ;b

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Juut : jeetje zeg dat je nog energie over hebt. Petje af hoor!!

@Marijke : Klinkt super je baan!! Gaaf joh! En dan ook nog een high tea. Dat is nog eens lekker binnenkomen ;)

@Roedel : fijn dat het goed gaat met minder medicijnen. Hopelijk krijg je snel je energie weer terug en is je huis zo op orde zodat je ook weer rust daarover hebt

@Hier
    Over 2 weken komt mn nieuwe fiets en fietskar :) :) Ben helemaal happy en ik verheug me er zo enorm op!!

Vanmiddag gesprek gehad met de hypotheekadviseur. Was een heel goed gesprek met alleen maar goed nieuws en veel mogelijkheden :)
    Nu gaat ie alles op papier zetten en dan kijken wat ons het beste lijkt.

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel fijn Hedwig!

Was er bij jullie nu ook nog sneeuw gevallen?

Deel Deze Pagina