Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nope geen vlokje sneeuw vandaag

2. Jammer Hedwig, geen sneeuw! Voor de kinderen is het leuk. Hier lag echt een heel pak.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier lag ook wel wat maar denk minder als bij de rest. Zal zooo blij zijn als de lente en zomer weer in aantocht zijn ..

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook sneeuw, gezellig! Gisteren maar een laagje en nu een flink pak! Zo leuk. Alleen kijken hoe ik het geregeld krijg om vanmiddag even met Joris naar buiten te kunnen. Kan moeilijk Ruben ook meenemen.

@ Marijke -> wat een positief bericht over je nieuwe werk!! Wat fijn!!

@ Roedel -> wat fijn als je de medicatie nog verder kan afbouwen. Nu nog alle energie terug!

@ Judith -> hoop heen en weer dus met de kindjes van en naar school! Kan me ook voorstellen dat continu rooster toch prettiger is. Vooral lijkt me dat voor de kids. Niet tussendoor naar huis en weer de moed verzamelen om weer naar school te gaan! Kan me voorstellen dat dat voor sommige kindjes juist moeilijk is!

Hier geen last van trouwens, Joris heeft ook continu rooster. Maar kan ook niet anders. Zie het busje al steeds op en neer rijden voor een boterhammetje haha.

@ Jucade -> jeetje wat een geld, 1,20 voor het overblijven :$ Kost je een kapitaal als je een kindje hebt dat er dagelijks gebruik van moet maken!

@ Anniek -> fijn dat het weekend geslaagd was. En de maandag dus nog extra van genoten. Lekker hoor!

Hier gaat alles nog steeds goed. Oma blijft een beetje hangen in het rare gedrag helaas. Die val en het ziek zijn heeft haar toch echt een tik gegeven.

Ruben gaat ook nog steeds goed. Drinkt gelukkig steeds beter en slaapt daardoor ook beter! Eergisteren van 22:30 tot 05:30 uur en afgelopen nacht van 22:30 uur tot ?? Want hij slaapt nog!! Hopen dat hij dit blijft doen ;)

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Miranda : fijn dat het zo goed gaat met Ruben!

Ach gus die oma. Ja ik herken het.... die oudjes kunnen zo weinig hebben he. En er hoeft maar iets lichamelijks te gebeuren en mentaal gaan ze achteruit. Balen :(

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen :)

Gisteren was ik niet zo lekker. Zelfs smiddags op de bank zitten te dommelen, das echt helemaal niks voor mij!

vandaag een lang dagje voor de boeg maar dat geeft niks! Morgen weer vrij :)

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    balen Anniek dat je gisteren niet zo lekker was. Ik had hetzelfde, voelde me smiddags opeens helemaal niet lekker en mega moe.
    Nu gaat het wel weer.

Ze brengen vandaag dan eindelijk de nieuwe buggy :)
    Ben benieuwd!!
    Vanmiddag begeleiding. Eerste keer hahaha. Krijg je he met zieken. naja kan gebeuren
    Owen naar het kdc en Erik naar het mkd. Straks komt opa weer verder knutselen op zolder. Vordert langzaam maar gestaag ;)

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hallo!
    hier geen nieuwtjes, gisteravond heerlijk geknutseld weer aan mijn letterbak. vanmorgen kinderen naar school gebracht, ze hebben zoveel lol met hun ijsballenmakers..echt geinige dingen, kreeg ze van de moeder van een collegaatje. je maakt er zonder moeite perfecte ballen mee. ze steelden er de show mee op het schoolplein haha.
    en wel leuk nieuws, na de carnavalsvakantie komt seth zn beste peuterspeelzaalvriendje bij 'm in de klas! echt superleuk boor hem! hij zit nu nogal onder de plak haha, bij een meisje die echt alles met seth wil..dus het zal fijn zijn voor hem straks!

yara ook helemaal happy, die zou speciaal voor haar een leeswerkje regelen. ze was gisteravond al helemaal zenuwachtig en wilde steeds weer voorlezen. ben blij, is de 1e keer, nu zijn de klasjes wat kleiner en is er dus wel mogelijkheid voor dit soort dingen.

hedwig wat fijn dat de buggy vandaag komt!
    en succes met de begeleiding vanmiddag

anniek succes met je lange dagje! gaat je vast lukken!

miranda wat een kleine kanjer die ruben zeg! echt,wat kan die al slapen! maar kan ook niet anders met zo;n grote broer ;)

jucade ja met die kleintjes is het geen pretje he, al die sneeuwtoestanden..

marijke blij te lezen dat je werk leuk is! en tuurlijk, inwerken kost even tijd, maar als de start al goed is, is dat een hoop waard!

ga mn pantoffels opsnorren en weer wat nuttigs doen..

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> een ijsballenmaker klinkt wel erg makkelijk! Ideaal voor niet zo snel koude vingers te krijgen :) En wat fijn, het vriendje van Seth dat naar zijn klasje komt!

@ Hedwig -> succes met de eerste keer begeleiding!! En ik las op fb al dat de buggy binnen is :) Joehoe! Lekker wandelen!

@ Anniek -> voel je je weer helemaal beter na je 1dagsgriepje?

Hier weinig te melden. Vanmiddag Remicade en morgen word Joris besneden. Hij had er afgelopen nacht al nachtmerries van. Dus dat gaat nog wat geven, de arme schat.

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Juut : leuk zo'n sneeuwballenmaker. Hebben wij ook. Supergaaf :D

@Miranda : weinig te melden noemt ze dat dan hahaha
    Succes met de Remicade! En morgen Joris zn besnijdenis....succes en sterkte!! Hopelijk valt het allemaal mee!

@Hier
    Yep de buggy is binnen :D
    maar pffff, we hebben een serieus ruimte gebrek hoor. We moeten zoveel dingen wegdoen. Zoals de kinderwagen die staat nou in de schuur, het oude bed van Owen staat er en mn oude fietskar en natuurlijk mn fiets. Maar dat moet dus allemaal weg voordat mn nieuwe fiets en fietskar komt.
    Geen idee nog hoe dat allemaal te doen.
    Ik denk dat ik een hoop naar de kringloop laat brengen. behalve dan mn oude fiets. Die is nog geen 2 jaar oud en koste veel geld. Maar zit te twijfelen om 't te houden als reserve ofzo of toch maar te verkopen.
    Kan 'm wel op marktplaats zetten ( en ook andere dingen )maar ik zit zoooo niet te wachten op allemaal vreemde mensen over de vloer :(

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier een beetje ziek sethje die echt keihard hoest..
    ineens, gister uit school was hij helemaal niet lekker.
    ook wat koortsig, en huilerig, en om 1800 is hij op de bank in slaap gevallen. gisteravond rond 2300 nog een tijd wakker geweest. dus ik hou m lekker een ochtendje thuis. moet wel yara wegbrengen, die gaat straks ws niet zo heel blij zijn, maar goed...

hedwig ja dat is niet zo handig he, dat ruimtegebrek!
    misschien toch maar doen hoor, wat op mp zetten! levert het nog wat op joh!

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ach gus, beterschap voor Seth!!

@Miranda : succes vandaag! Geef maar een dikke knuff aan Joris van ons!

@Hier
    Owen weet naar het kdc. Ow lijkt me zo leuk he om hem smorgens zelf te kunnen brengen. Maar misschien romantiseer ik het te veel hahaha.

Heb mn fiets toch op marktplaats gezet. Tot nu toe is er 240 euro geboden ( heb 'm erop gezet voor 300 euro )
    Dus ik wacht nog even af. En ook even kijken wat de fietsenmaker ervoor wil geven nog. Tis natuurlijk niet een fiets die je alledagen tegen komt. Tis echt voor de wat kleinere mensen. Maar misschien is het dan juist in ons voordeel ;)

Owen was gisteren trouwens helemaal blij met zn buggy :)
    Helaas was het te koud ( en ook al donker ) om te kunnen wandelen. Dus dat gaan we dit weekend maar lekker doen.

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Pfff, heftige dag vandaag! Op dit moment ligt mijn zus op de operatietafel voor het verwijderen van haar eierstokken, borstamputatie en indien mogelijk gelijk borstreconstructie. Dit in verband met dat erfelijke gen wat ze heeft. Ik ben er met mijn gedachten niet echt bij, ik probeer maar een beetje te poetsen enzo om mezelf bezig te houden, maar wat lukt dat slecht zeg! :(

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, dat kan ik mij heel goed voorstellen Marian! Sterkte!

15. Ach Marian, wat een dag voor je. Heel veel sterkte voor je zus. Pff zijn ook niet de minste ingrepen.

Hedwig, ik zou ook nog even wachten hoor met het verkopen van je fiets. Je kan ook de bieder mailen, met het bedrag wat jij er graag voor wilt hebben.

Seth, beterschap.

Stijn en Renske zijn vandaag vrij, studiedag op school. Maar mijn auto staat bij de garage voor apk, mijn fiets is kapot, dus maar naar de indoorspeeltuin vlakbij gegaan.

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    sterkte vandaag Marian!!

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jeetje Marian, dat is niet niks. Logisch dat het moeilijk is! Knuf! En hopelijk een operatie zonder complicaties!

Hier terug al uit het ziekenhuis. Joris had het heel goed gedaan! Hij ging naar de operatiekamer hartstikke high naartoe. Dat hele stuk is hij ook kwijt, vanaf dat hij die zetpil kreeg om slaperig te worden. Hij ging dus ook heel relax de narcose in. Nu lekker al thuis, hij ligt lekker op de bank. Wel af en toe dat hij klaagt van pijn, maar het valt nog reuze mee.

18. He dat heb ik dan helemaal gemist, maar waarom lag Joris in het ziekenhuis? ach, beterschap

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Operatie iets uitgesteld, om half twaalf zijn ze begonnen aan de operatie die ongeveer 3,5 uur zou moeten duren. Net whatsapp van zwager dat er nogsteeds geen nieuws is... Hoeveel spanning kan je hebben...?

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he getver marian...inmiddels al wat gehoord? kan me voorstellen dat het een hele rare dag voor je is geweest..hoop dat je nu inmiddels gehoord hebt dat alles goed is gegaan...wel een zware lange operatie zeg..

miran hoe is het nu met joris? werd de pijn gedurende de dag nog erger? wel fijn dat het allemaal goed gegaan is

marijke was het leuk bij de speeltuin?

hedwig ik denk zeker dat zo'n aparte fiets goed opbrengt, juist omdat ie speciaal is!

carla jeeeej weekend...lukt het allemaal nog een beetje daar?

anniekie..alles oke met jullie??? en lidia?

Deel Deze Pagina