@ Lidia -> arme Elise! Duurt nu wel lang genoeg, hoop dat ze snel weer de oude is! @ Hedwig -> wat spannend, weer een stapje verder. Wat staat er voor onderzoeken verder nog op het programma? @ Raksha -> wat een ellende met de auto in die kou! Gelukkig is idd niemand ziek ervan geworden. Auto ondertussen alweer gemaakt? @ Marian -> wat fijn dat ondanks de heftige operatie het toch redelijk gaat met je zus. Is ze ondertussen al thuis? Wel erg snel dat ze naar huis mag. Hopelijk kan ze de pijn met lichte pijn medicatie onder controle houden en kan ze zonder complicaties opknappen. Hier gaat het met Joris heel goed. Zijn pieleman ziet er ook heel goed uit. Geen zwelling meer en de blauwe kleur is ook langzaam helemaal verdwenen. Ook voelt hij zich goed gelukkig. Donderdag weer naar school en vrijdag op controle bij de uroloog. Kunnen we dat ook afsluiten. Ruben heeft volgens mij last van een sprongetje. Erg onrustig, meer huilen (echt heel zielig huilen) en erg slecht drinken. Hopelijk zit hij wel weer snel beter in zijn velletje!
hier alles prima! seth helaas wel erge last van meisje op school, die m helemaal opeist. maar snel even met de juf over hebben. yara is helemaal gek van lego, oud voorraadje van ons is boven water gekomen. ze bouwt wat af! leuk hoor! carla leef je nog? zijn de oudergesprekken allemaal een beetje goed verlopen? miranda fijn dat het herstel zo goed gaat van joris! dat hebben jullie dan maar weer mooi achter de rug. en ik duim dat ruben snel weer blij en zoet is! lidia ben benieuwd, hoop dat ze snel opknapt. goed dat je de ha even hebt laten checken. marijke bevalt je nieuwe baan nog? of komt er heel veel op je af? raksha he getver wat een autopech avontuur! niet leuk! gelukkig een reddende opa in de buurt!
Mooie letterbak Juut. Ach die Seth, vervelend is dat voor hem. Misschien heeft dat meisje het wel niet door dat ze zo is. Idd even praten met de juf. Ik vind het nieuwe werk heel leuk. Leuke collega's, en afwisseled werk. Nu nog goed al die systemen onder de knie krijgen. Morgen Renske weer wennen op school. Pff vind het toch ook wel emotioneel dat ze nog maar een week op het kdv zit. Zulke leuke juffen, slik..maar mijn kleine wijfje wil echt vooruit. Als ik met Stijn een leesboekje (zo'n avi start) probeert ze echt mee te lezen.
Prachtig juut! :s wilde dat J eens uit zichzelf ging spelen, heb ook genoeg Lego maar moeten er altijd bij zitten, hem constant helpen. Is met alles zo trouwens. Als hij een nep tattoo wil, moeten we ook helpen, als hij een spelletje pakt wil ie Samen spelen en dat is met nog veel meer. Vandaag had ie wel iets leuks bedacht op school en mee naar huis genomen. Zoek de koeken (had ie zelf neergezet met de z andersom hihi) en dan had hij wat getekend met rondjes er tussen, dat waren de koeken en die moesten pro en ik zoeken. En ook zoek de kat, moesten we snorharen zoeken tussen allerlei dingen wat ie had getekend en als we t allemaal hadden gevonden stond er 'klar, gut Sow' de schat
Jucade, zouden jongetjes genoeg het heerlijk vinden om zo verzorgt te worden. Wat jij hierboven schijft, komt zo overeen met Stijn. Alsof je over hem praat. (hij kan heus waar alles, speelt heus weleens uitzichzelf). Terwijl Renske weer heel anders is, die vind het heerllijk om als ze wakker is, nog heel lang op haar kamer te spelen. Of ze pakt de kleurpotloden en ze gaat kleuren. Heb ook hier het idee dat de meeste meisjes van bijna 6 hier ook al een stukje zelfstandiger zijn dan de jongetjes. Ik heb me dat weleens aangetrokken en het gevoel gehad dat ik iets niet goed deed, maar ik zie zoveel verschil bij Renske. Dus Jucade het is gewoon heel vervelend, maar laat je hoofd niet hangen. hoor
Thans Marijke, misschien verlang ik ook wel teveel, maar zie het verschil idd met C. al, die speelt zo zoet!
Goedemorgen dames, @ Judith -> nog gesproken met de juf over Seth en het klasgenootje? En die letterbak is echt geweldig!! @ Marijke -> zo fijn dat het nieuwe werk zo goed bevalt! @ Jucade -> hier hebben we ook dat probleem met zelf spelen, de meeste dagen dan. Maar dit word hier ook verscherpt door de ODD, geen rust. Op de goede dagen, dus meer rust in zijn koppie, lukt hem dat wel. Geen uren, maar wel een half uur tot een uur. Joris is weer naar school, kleine grote bink!
Hoi! Ja miran, rol had het gister met wegbrengen nog even gezegd. De juf zou er een beetje op letten, ze zei dat ze dacht dat seth het juist wel leuk vond. Maar dat is een beetje t dubbele natuurlijk..het vriendjes maken komt zeker wel nu, maar zij stort zich zo boven op hem, dat het ook wel weer veilig is om haar op te zoeken natuurlijk. Dan weet ie dat hij niet alleen is. Ach, nog even en dan komt z'n vriendje in de klas, daar kijkt hij erg naar uit! Gister nog lekker van het heuveltje hier in de buurt af gaan sleeën. Was erg leuk! En vanmorgen, wonder boven wonder, zag ik op de wekker half acht en was er nog niemand wakker! Ongelofelijk, die sneeuwlucht doet goed! Nu gauw weer even naar de was. En ik heb zin in de zomer joh..wil echt weer lekker zonder sjaals en handschoenen enzo! Miran je mag met recht trots zijn op die jongens van je! Goed hoor! Heerlijk dat ruben zo slaapt! patries wat lief dat j dat voor jullie gemaakt en nagekeken had haha! grappig! marijke, jaja, kleine meisjes worden groot! moeilijk is dat af en toe he.. lidia hoe gaat het nu met elise? is ze al wat opgeknapt? anniek? tís zomaar stilletjes van jouw kant? alles oke? san had je de mail over de workshop nog gelezen?
@Miranda : wauw dat Joris weer naar school is. Super hoor!! @Jucade : hier ook 'n jongetje dat totaal niet alleen kan spelen. En met ons spelen dan is ie zo dwangmatig in zn dingen. Is echt geen lol aan. Met Erik spelen is voor ons echt iets dat MOET en niet iets wat we willen. best sneu.... @Juut : wauw gave letterbak zeg!! Super gemaakt! Knap hoor! @Hier Druk vandaag. Net ipg gehad. vanmiddag komt mn nieuwe fiets + fietskar. Ben benieuwd! En baal enorm van de sneeuw die er nog ligt. Nou niet echt een pretje om een eindje te gaan fietsen voor de lol. ipg was trouwens wel weer fijn. Hebben meeste tijd over Erik gepraat. Hij is zo aan het veranderen en er is iets maar we weten niet wat. Heel vervelend en onzeker. Hoop dat ie snel terecht kan in het ziekenhuis. De onzekerheden en zorgen enz over Erik en Owen begint een beetje zn tol te eisen bij me. Ik hoop dat we snel duidelijkheid krijgen over veel dingen en weten hoe nu verder.
Zo, de kleintjes hebben de volgende voorraad kleding weer in de kast liggen. Ik baal wel, want kwam n halve vuilniszak tegen met mt 86 :s en dat past echt niet meer. Ze zitten nu al weer in 92, gaat hard! Straks tassen pakken en vanwege jubileum sch ouders lekker weg.
pfft stomme bezuinigingen.. net mijn lievelingscollegaatje aan de lijn..ze is overgeplaatst naar een andere locatie we krijgen allemaal gesprekken, ik ben pas woensdag aan de beurt..nu gaat t voor mij maar om anderhalve dag gelukkig.. maar voor haar gewoon een fulltime baan! en dan nu een switch moeten maken van dagbesteding naar wonen..vind het zo sneu. zal weer een hoop veranderen op het werk.. o jucade dat is zonde dat ze dat niet meer passen! heb ik ook wel eens..en 92 alweer joh, dat gaat zeker snel. heb je niet weer s een fotootje van ze? hedwig en is je fiets mooi? en de fietskar? (ben je je oude al kwijt op mp trouwens?) en meid, niet zo gek dat het er allemaal inhakt. je kunt heel lang sterk blijven maar op een gegeven moment komt het allemaal op je af he..hou je taai
goedeavond allemaal. Hier alles wel ok. Intensieve week gehad, maar gelukkig nog wel goed af kunnen ronden en nu lekker weekend. Vanavond met mijn oud collega's bij kletsen en zondag workshop met juut (en anja)...........heb er zin in. Heb je mailtje nog gelezen hoor, en ja wij hebben wel inkt, kun je ook gewoon gebruiken..... Je letterbak is wel heel mooi geworden..... Sorry verder niks gelezen. x sandra
autsj ben gevallen! deed echt wel zeer nu maar warme kruik, straks douche en dan hopen dat he morgen een beetje gaat. lieve san, intensief is niet erg, als je het idd goed af kan ronden. het levert straks een heleboel op! liefs!
autsj Juut wat naar. beterschap dan maar! Hopelijk is de pijn snel minder! @Jucade : veel plezier bij het jubileum. Hoe lang blijven jullie weg? @Hier Fiets bevalt goed! Is wel erg wennen hoor en veel zwaarder dan gewoon fietsen. Je gebruikt hele andere spieren. Is echt enorm wennen. En al die sneeuw nog op de weg hielp ook niet echt mee. Gelukkig gaat het zondag sneeuwen ( zeggen ze ) dus dan hoop ik dat ik volgende week elke dag kan gaan fietsen met mn nieuwe fiets En hopelijk bouw ik dan snel de spieren op die ik nodig heb voor deze fiets zodat ik ook wat sneller ga
Auw Juut, wat vervelend. Hoe ben je gevallen? Hedwig, wat fijn dat de fiets zo goed rijdt. Ben je toch mobieler.
lief, dankjulliewel het gaat wel redelijk, bukken gaat nog niet echt. en ben buiten nu echt bang om weer te vallen zeg, ik lijk wel een schuifelend oud omaatje. verder alles oke, lekker rustig ochtendje gehad. zo de kindjes halen en dan vanmiddag lekker aanrommelen. hedwig de dooi komt zondag juist! als het goed is geen sneeuw meer hoor! fijn dat de eerste ervaring al zo goed was.
Hoi meiden,, Oei juut,, sterkte met je rug.. je kan lelijk vallen als je uitglijd. Jucade,, lekker weer een nieuwe voorraad kleding.. Hedwig,, spannend hoor met de bakfiets.. Marijke,, fijn dat Renske het zo goed doet,, en weet je al wat gaat ze uitdelen aan de juffen ? Sandra, leuk weekend voor de boeg dus.. veel plezier bij de workshop. Anniek hoe gaat het bij jullie? En jij weet veel van auto's toch? Carla,, heb je de ouder gesprekken overleefd? Gisten mijn auto apk laten keuren..dat was goed maar de meneer van de garage zei of ik wist of de distributie riem ooit was vervangen? Ehhh nee ik denk nog nooit,, nou mevrouw dan heeft u heel veel geluk gehad want uw auto is 10 jaar oud en vaak moet er iedere 5 jaar een nieuwe riem in.. oei oei nou doe maar,, tja kost wel even 400,- euro maar ja als hij breekt zijn de kosten ongeveer 2500,- .. ehhh pff toch maar doen want ik was bang om weer in de auto te stappen.. maar nu met een gerust hart weer 5 jaar verder kunnen rijden.. Hier vandaag met de school van damian mee geweest naar de bibliotheek.. ivm de voorleesdagen.. Elise mocht ook mee..past precies in de klas.. morgen gaan de kids uitlogeren en wij samen uit eten en misschien een filmpje pakken.. Tot laters
@ Lidia -> auw voor de beurs! Maar idd wel heel goed van je dat het toch hebt laten vervangen. Heel verstandig!! @ Judith -> het is ook echt levensgevaarlijk buiten. Hier ook hele stukken echt ijs. Vreselijk! Hopelijk kan je snel ook weer bukken @ Hedwig -> ik dacht ook al; sneeuwen, nee niet alweer! Dus ik neuzen en het word juist heerlijk weer! Hier melden ze voor donderdag 10 graden! Jeetje, 10 graden!! @ Sandra -> aan het genieten van het weekend? @ Jucade -> wat ontzettend zonde dat je nog kleren had gevonden! Hier weinig te melden eigenlijk haha. Alles onder controle hier