@ Marian -> hoe is de nacht verder verlopen? En is na Anko iedereen aan de beurt geweest? Hoop toch dat het virus nu langzaam vertrekt hoor!! @ Sandra -> bij jullie ook al Wat een ellende! Hoe is de afgelopen nacht verlopen? @ Judith -> Yara weer helemaal beter? Wat een ellende met dat spuugvirus zeg! Dat jullie het maar mooi daar boven houden en niet Limburg in sturen...
beterschap voor iedereen die ziek is en/of zieke kindjes heeft!! hier de kindjes nog wel snottig en benauwd maar gelukkig niet ziek ervan. Erik vandaag naar het mkd. Ze gaan naar de Apekooi in Groningen (dankzij de Guusje Nederhorst stichting ofzo. Het is de dag van het vergeten kind? Naja, als ze Erik daar maar niet vergeten dan ) Owen naar het kdc. Hebben thema Muziek vandaag. Dus kan vandaag weer rustig poetsen hier in huis
Heerlijk om even je handen vrij te hebben! Hier al weer genoeg gedaan vandaag. Vanmiddag weer behandeling in Lelystad.
Beterschap voor alle zieken! Hier de meiden ook thuis vandaag, koorts en flink verkouden... Jac vanaf vandaag onregelmatige werktijden omdat het super druk is. Dus vandaag werkt hij van 14.00 - 22.00 en dan morgen weer van 6.00 - 14.00..... Vakantie...helaas nog niks geboekt, het is ook allemaal zo duur! Misschien last minute, misschien gewoon en nl als het weer mooi wordt, we zien het dus nog wel!
hallo dames hier alles rustig. nog geen virus gezien, hopen dat dat zo blijft. binnenkort jarig, dus nog even doorsoppen en dan word ik gewoon 40. jeetje wat klinkt dat oud zeg... iemand nog leuke cadeautips? ik kom niet verder dan sokken voor de kinderen maar daar doen ze neit aan en nog geen vakantie geboekt. ik gok dat dat er dit jaar neit in zit
Beterschap voor alle zieken! Het is was een hardnekkig virusje he, jakkes! Wij hebben vorig jaar al via roan.nl geboekt voor een vakantie in de mei vakantie. We gaan naar Italie. Heel goedkoop, 2 weken camping voor 390 euro. Was het maar vast mei
Beterschap voor alle zieken.. Wij gaan weer 3 weken naar de camping dit jaar.. het is ons goed bevallen en de kids vinden het geweldig daar.. regen of zonneschijn het boeit ze niet .. Maar het is wel duur dus het is ook de enige vakantie die wij doen... welterusten
pfft wat een nacht..nu seth aan het spugen... hou m vandaag lekker thuis natuurlijk ben zo blij dat t gewoon kan en ik niet hoef te werken tís zonde het manneke... leuk hoor lidia, 3 weken camping! als iedereen bij jullie dat heerlijk vindt, dan is het helemaal prima toch! marijke dat is zeker heel goedkoop! goede deal hoor! en mei schiet al best op hoor roedel hoe gaat het verder met je? carla hoe is de nacht met de meiden gegaan? hedwig hoe hadden de jongens het gehad? patries wat voor behandeling? miran ik zal het spuugvirus dan niet naar limburg sturen, maar richting zeeland ofzo? want het moet hier wel weg!
Lidia, vorig jaar was onze eerste camping vakantie, maar ik vond het ook geweldig met de kids. Daarom gelijk weer geboekt.
Ja wij gaan voor het 3ejaar naar camping de paal..het is gewoon zo leuk en er is zoooo veel te doen voor de kids.. Marijke,, mei is al snel hoor en een goede deal zo te horen. Juut sterkte met seth..hoop dat het snel beter gaat..xx
Alleen Bas heeft het nog niet gehad en Heeko ook niet. Maar Bas is al een hele poos niet in orde, ik houd hem al vanaf donderdag thuis van de psz. Hij hoest veel, zijn eetlust is niet goed en hij kijkt zo waterig uit zijn oogjes. Ook is hij erg moe, hangerig.. Dus nog maar een poosje vertroetelen..! Verder ljkt iedereen wel weer in orde, voel mezelf ook alweer een stuk beter, moet alleen zien dat ik wat meer slaap, ik ga wel door en val niet neer, maar ik merk wel dat het allemaal iets langzamer gaat. Missie voor komende avonden is dus op tijd in bed komen...
gaap... ik wip ff binnen. Heb het een beetje drukdrukdruk Met werken enzo, zometeen een 'spoedoverleg' Met de oppaskids loopt het niet storm en zoals vandaag moet ik dan 1.5 uur oppassen en het broertje haal ik van school voor 1 uurtje! Dus dat zet echt geen zoden aan de dijk. Twijfel altijd te erg aan mezelf, heb het gevoel dat ik niet goed genoeg ben enzo en dat hakt er kwa energie ff lekker in. Verder gaan de kids hier wel goed, devin is een paar dagen flink ziek geweest en de rest wandeld er gelukkig {klopt af!} doorheen. Vakantie, hier ook niet geboekt. eerst een zien wat de belastingdienst ons gaat brengen en dan zien we wel verder. We willen eigenlijk lekker naar tsjechie maar we zullen zien... ik ga Devin wegbrengen en door naar het overleg.
seth heeft gelukkig vanmorgen even geslapen. ben zo blij met mn moeder in de buurt he, die kon tussen de middag yara halen en brengen. erg fijn. wat n weer he meiden, jeetje, vannacht ook, met die hagel en die onweer.. anniek gewoon proberen tevreden te zijn met wie je bent meid, is niet makkelijk, ik weet het, maar het is de moeite waard om te proberen! al dat gepieker helpt ons niet verder zet 'm op! x marian succes met je nieuwe missie, hoop dat het je gaat lukken lidia dankje! marijke hebben jullie dan zo'n ingerichte tent of neem je alles zelf mee? en hoe is het eigenlijk met je 40 dagen zonder suiker? en je werk?
Vakantie? Sven & vakantie? Uch... Hij had het laatst over een weekje center parcs. Eerst zien, dan geloven. Vorig jaar was het ook last minute, en dan in de buurt zodat hij gewoon kon blijven werken... Hij en vakantie = geen combi haha. Ach we zullen zien. @ Marian -> heel belangrijk, genoeg slaap! Dus succes met je nieuwe missie! En ook echt doen hoor, lekker op tijd het bed in! @ Judith -> arme Seth. Hopelijk is hij snel beter. En idd fijn met je moeder in de buurt en dat je vrij hebt vandaag. Lekker 1 op 1 doet ook al wonderen Enne, Zeeland is prima. Stuur het maar die kant op! @ Anniek -> wat jammer dat het niet storm loopt met de oppaskindjes. Zo schiet het idd ook niet op. Maar dat ligt echt niet aan jou hoor. Net aan de mensen in jouw omgeving die nog oppas zoeken @ Hedwig -> en was Erik thuisgekomen of waren ze hem toch vergeten? Hoe had hij het gehad? En Owen met zijn muziekdagje op school? @ Lidia -> heerlijk, 3 weken camping. Camping is ook echt ideaal voor kinderen! Hier echt aan het aftellen tot donderdag. Heb er zo'n zin in! Heerlijk een dagje uit met vrienden, lekker carnavallen! Heerlijk! Mijn dagje. Al moet ik wel even slikken met Ruben hoor. Eerste dag echt weg. Maar hij heeft het vast naar zijn zin bij mijn zus. Heeft ze wel de handen vol. Een mannetje van 6 maanden en een kleiner mannetje van 3 maanden. Maar komt vast goed, heb er wel de vertrouwen in. Alhoewel ik toch donderdagochtend echt even moet slikken hoor! Gelukkig staat Sven standby. Hij moet wel slapen, maar als het echt nodig is, is hij anders zo bij mijn zus. Dat scheelt wel een hoop!
@Miranda : carnaval begint toch pas de 10de? @juut : ach gus arme Seth ook ziek. Beterschap! @vakantie ? wat is dat?? @Hier Dagje met Owen thuis. Hij is weer lekker het hele huis overhoop aan het halen hahaha. Gisteren heeft Erik het wel naar zn zin gehad. Nuja, veel verteld ie niet. Alleen dat ie van de glijbaan is afgeweest, in de ballenbak is geweest en patat heeft gegeten. Heb trouwens nog een mailtje gestuurd naar de Guusje Nederhorst stichting. Want ik snapte niet dat het mkd ook daarvoor in aanmerking kwam. Want zoals ik lees is die stichting er alleen voor mishandelde en misbruikte kinderen....beetje vaag. Ik geloof niet dat Owen muziek heeft gehad op de Kluft. Stond wel op de kalender van hun maar heb er niks over gelezen in het schrift..... Gisteren nog met kinderarts van Erik gesproken. Want had nog steeds niks van het UMCG gehoord. Vond ze ook raar want ze had ze 2 weken geleden erover gebeld. Dus nu ging ze maar weer bellen. ben benieuwd.....
@ Hedwig -> donderdag is in Köln de officiële opening van de carnaval. Vanuit hier vertrekken 6 volle bussen daarheen om dit mee te vieren. Dat is ook op tv te zien (uiteraard wel duitse tv). Officieel begint de carnaval idd de 10e
ja idd maar dat komt denk ik niet zozeer door het lichamelijk groot worden maar meer geestelijk he Hoe ie kijkt dan zie je dat ie al zoveel ouder is @Hier Owen ziek thuis. Erik sowieso thuis ( altijd op woensdag ) dus druk dagje vandaag