Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mooie foto van Ruben!

hier een discussie met Renske...volgens haar hebben jongens een "tutje" om te poepen. Ik: nee, jongens hebben een piemel en een poepgaatje..en jij hebt een tutje en een poepgaatje...Renske: nee hoor, ik heb alleen maar een "tutje" tja...?
    Stijn is naar een feestje en ik ga zo met Renske bij de carnavalsgroep het dansje oefenen voor de kinderoptocht.. (heel leuk allemaal, maar ik geef niet om carnaval...en Remco zit dat gewoon te regelen..)

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wauw daar wordt je nog eens vrolijk van van die Ruben!!! Wat een lekkere smile!

Hier gisteren naar de anesthesist geweest voor de operatie aan mijn hand de 26e. Valt toch nog best tegen, ben dan 10 dagen helemaal uit de running, mag niet rijden en werken, mijn hand niet gebruiken....bah... Mijn hele arm wordt zwaar verdoofd en moet dan 3 dagen in drukverband en mitella. Daarna drukverband eraf, maar hand niet gebruiken. En dan hopen dat ze n iks raken in mijn hand anders duurt het allemaal nog langer. Dus dat vanmorgen maar meteen gemeld op het werk...Gelukkig geen probleem en er wordt voor 2 weken vervanging geregeld voor mijn klas. Hellas mis ik dus ook het afscheid van een collega waar ik alles voor geregeld heb met die leuke dansdag voor de hele school...
    Komt wel heel slecht uit want ook met de verjaardag van Kyra kan en mag ik dus niks...
    Doe haar kinderfeestje dus maar een week voor haar verjaardag, dan heeft ze dat iig al gehad.

Tja Marijke krijg dat Renske maar een wijsgemaakt als ze zo stug vol houdt!!!

3. Pff Sinds Renske 4 is...jaja, pas 1 weekje 4.. Is ze mij zo aan het uit proberen. Heel dwars, ongehoorzaam en bijdehant. Zo ken ik haar helemaal niet.

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zie je vaak als kindjes net naar school gaan!

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wauw, wat een lief manneke die ruben!

Haha, die Renske, och, het komt vanzelf weer, ik zou de discussie niet aangaan.. Hoe bevalt het haar op school?

Carla, dat is even niet niks! Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet. Hopen dat het allmeaal in een keer goed mag gaan!

Hier komt er nog niet veel van het voornemen vroeg naar bed te gaan, maar ik voel me ondertussen al weer een stuk beter. Ik ga nu wel zo, maar vroeg is toch wat anders he? Maar alles beter dan 12 uur... hahaha!

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    carla
    pff is me dat ff balen zeg, ff opereren bah bah

marijke
    sorry, moest wel lachen om de discussie hahah tegek!
    Wel shit dat ze zo uitprobeerd he, probeer het voor jezelf in ieder geval een beetje luchtig te houden. toi toi

hier te vroeg op gestaan, had verkeerde tijd overgeschreven dus me wekker ging al om 6, had nog een uur langer kunnen slapen grrr

wat vragen jullie kids voor de 6e verjaardag?
    Kyana krijgt in ieder geval een fiets met toebehoren maar verder.... (een moxigirl auto, sleutelhanger, poppakje heb ik zelf ook gekocht incl de fiets}
    een mandje en bloemslingers krijgt ze van mijn ouders maar ook daar moet nog iets bij... zucht!

7. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames,,

Marijke,, hihi zou zo elise kunnen zijn die ik hoor.. wel balen van renske haar gedrag.. maar zou het ook niet de vermoeidheid kunnen zijn die meespeelt?

Carla,, balen van je hand.. hoop dat het snel beter wordt voor je..en jammer van je collega.. maar zou je niet met iemand mee kunnen rijden dat je er toch bij bent?

Miranda,, veel plezier in koln vandaag en wat een schatje die ruben..

Anniek,, oei dat is jammer van je lekkere bedje.. en wat goed van kyana met haar avi boekjes.. en hier vraagt damian geld voor zijn verjaardag.. van ons krijgt hij playmobiel en hij wilde zelf geld vragen want dan kon hij iets groots kopen zei hij.

En met zijn partijtje gaan we bowlen.. dat wil hij al heel lang en dan daarna thuis patatjes eten..

Morgen weer werken.. mijn rug gaat steeds iets beter.. maar merk wel dat het vermoeiend is...

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bowlen is leuk, zal eens kijken naar de prijzen :s

Pro al een dikke week ziek, nu nog een bijholteontsteking er bij.. Sneu!

J krijgt van ons ice age 4 en van C. en D. een nieuw vriendenboekje.

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier ook even een berichtje van mij
    alles goed hier! seth knapte gelukkig gauw weer op en is woensdag weer nr school gegaan. morgen carnavalsoptocht op school, ben benieuwd.
    verder hier al wat bezig hier en daar voor berenfeestje van yara, heb er al zin in!
    yara en seth helemaal in de ban van de mini's, staan echt te springen in de winkel bij iedere nieuwe haha.

jucade das balen voor pro natuurlijk, maar het heerst enorm.

lidia veel succes zal best even doorbijten worden, weer werken
    en leuk hoor een bowlfeestje!

anniek haha ben je weer met je cadeauprobleem ;)
    je komt er vast wel uit en anders gewoon bartsmit bonnen vragen ofzo?

marian, joh gewoon steeds een uurtje vroeger gaan..knap je van op!
    hoe gaat het met de kinders?

hedwig voelt owen zich alweer wat beter?

carla jee dan ben je wel een tijd uit de running ja..als je echt helemaal niks mag, dat is echt heel erg rot zeg!

marijke haha lekker eigenwijs van je meisje. hoe gaat het nu met stijn in de klas/met de juf?

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Juut : gelukkig is Seth weer beter :)

@Carla : jemig dat is ook wat dat je zo lang dan uit de running bent. Balen dat je het afscheidsfeestje mist. Je hebt er zo je best voor gedaan

@Anniek : wat goed van Kyana zeg!!

@Jucade : beterschap voor Pro!

@Hier
    Owen nog steeds ziek. Dus morgen ook nog thuis. Hopelijk kan ie maandag weer naar het kdc. Heb het ondertussen wel even gehad met hem pffff. en hij volgens mij ook met mij hahaha

Morgen beide kids thuis pffff.
    Ikzelf ben ook ziek aan het worden en Richard ook. Dus best balen.

De dagen dat de kids naar mkd en kdc gaan is wat verschoven. Volgens mij nu veel beter.
    Erik gaat voortaan maandag, dinsdag en woensdag naar het mkd En donderdag en vrijdag vrij.
    En heb geregeld dat Owen dan voortaan maandag en dinsdag naar het kdc gaat en dan woensdag vrij en dan donderdag en vrijdag weer.

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oja verjaardagskadootjes....nog geen idee. Zowel voor Owen als voor Erik niet. Beide iig geen kinderfeestje dus dat scheelt weer. Hopelijk volgend jaar wel weer voor Erik.
    Dit jaar maar iets extra leuks doen met Erik. Misschien met hem naar de bios en daarna naar de mac :) Denk dat ie dat wel leuk vind!

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hier is het binnen een week alweer zover.. Ze krijgen van ons een fiets, heb mooi voordelig twee loeki fietsen op de kop kunnen tikken. Ze staan nu bij mijn ouders en die zijn druk met opknappen, zorgen dat alles weer heel is en er mooi uitziet. Verder krijgt Lotte gaatjes in haar oren, dat wil ze erg graag, en Martijn als extra cadeautje een setje walkie talkies. Om te vragen van andere mensen blijft moeilijk. Mijn ouders doen ieder jaar een bijdrage voor de vakantie (stageld caravan), dus die komen alleen met een ieniemini cadeautje, mijn schoonmoeder heeft wat kleren gekocht en ze krijgen van haar een spel. Verder hebben we samen door de intertoys gelopen en hebben ze een lijstje gemaakt, maar daarin ga ik nog wel een en ander strepen denk ik.. hahaha! Nou ja, we zien wel, ik heb tot nu toe niet veel vraag gehad, dus een ieder gaat waarschijnlijk creatief zijn en zelf wat uitzoeken.

Het kinderfeestje word een makkie dit jaar, we gaan naar de kinderboerderij. Daar hebben ze een heel programma met eieren zoeken, koeien melken, meel malen, pannekoeken eten en dan is er een grote speelzolder waar ze zich kunnen vermaken als ze klaar zijn met de dieren. Duurt drie uurtjes en kost mij weinig energie. Leek me na een winter met veel energie-kostende-zieken wel een goed excuus niet zelf thuis iets te hoeven organiseren. :)

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat lijkt mij ook ontzettend leuk Marian!

14. Dat is nog eens een leuk verjaardagsparty-tje, Marian.

15. anniek, je hebt leuke fietstasjes voor meisjes die je op je bagagedrager kan klikken. misschien leuk als schooltasje?

marian, wat een superfeestje. ik ga naar de ballorig en daarna patat eten. ook makkelijk.

carla succes met je operatie, balen dat je je feestje mist, zoveel tijd in gestoken, ben je er neit...

miranda, vertel!

sandra hoe gaat het?

hier zit ik dus met vragende mensen voor cadeaus voor mij en mijn oudste. tjee.... ik weet niets en zij wil geld en d at willen er veel neit geven. pffff wat koop je voor een meisje van 11:( nouja, ik wil dus ook cadeau ideeen maar voor een andere leeftijdscathegorie!
    morgen een kerkdagje cadeau gekregen van een vriendin. vind het heel lief, ben erg benieuwd...

knuf raksha

16. lidia

lidia Fanatiek lid

Jucade,, beterschap met pro en carmen. En hier alleen 1 uurtje bowlen.. verder 1 drankje en ik neem zelf een snoepje mee.. dan thuis patatjes eten.. ik vond een arrangement erg duur hoor voor bowlen..nu alleen 25,- voor de baan en dan een drankje ..anders 11,95 per kind kwijt...

Reageer starks op de rest..

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    lidwina van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lidwina gefeliciteerd!

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Lidwina, ook vanuit hier nog eens de felicitaties!!

Hier druk met carnavallen... Wilde eigenlijk rustig aan doen, maar het is tot nu toe nog niet gelukt hihi! Donderdag een geweldige dag gehad in Duitsland. Volop vermaakt! Wel tussendoor even gebeld met mijn zus, kon het niet laten om niet te weten hoe het ging. Maar het was echt hartstikke goed gegaan. Hij was wel doodop, want de dag erna heb ik hem echt moeten wakker maken om 8 uur. En dat terwijl hij om half 10 al erin lag voor de nacht.

Gisteren carnaval gevierd op school, was ook erg leuk! En vandaag stond eigenlijk niks op de planning, maar toch met Joris optocht gaan kijken en even het café in geweest. Joris moest zelfs huilen toen we om 6 terug vertrokken. Mijn kleine carnavalist!

En dan morgen ook al afgesproken en maandag ook... Alleen gaat Ruben morgen mee. Is bij vrienden voor de deur een optocht en dan kan hij binnen slapen en als hij wakker is meegenieten van het feest! Heerlijk en ben benieuwd hoe hij erop reageert mits hij wakker is. En maandag dan alleen met Joris weer op stap.

Druk druk druk en dat voel ik nu ook wel, maar zo leuk!

Enne... Ruben vandaag al 3 maanden! Wat gaat het weer vlug!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    zw.jpg

Deel Deze Pagina