Mooie fotootjes, ja het gaat echt hard joh! Hier pro nog last van bijholte ontsteking, daarvoor al een week ziek, gelukkig kwam pro zijn moeder gister met het idee om de kids een paar uurtjes mee te nemen, C. eergisteren 40 koorts en dacht dat t over was, gister niks aan d hand. Nu is ze toch verkouden en heeft ze weer koorts..
Goedemorgen allemaal. Even een berichtje vanuit hier. Het gaat zijn gangetje. Al is het hier nog steeds een ziekenboeg. Indy blijft met tijden koorts hebben. Heeft dan ook een oorontsteking, en weigert a.b. Ikzelf gisteren ook heel de dag met koorts op bed gelegen. Dacht dat ik een keelontsteking zou krijgen, maar nu alleen maar flink verkouden. Hier alleen maandagmiddag ff carnavallen, naar de kindermiddag (als we niet ziek zijn). Verder heb ik gewoon therapie. Jarno is ondertussen elke dag 3 uurtjes aan het werk (wat vervangend werk op kantoor), maar hij vind het wel fijn. Lidwina, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Oh en kinderfeestje. Hier word het weer gewoon de binnen speeltuin.Eigenlijk tegen mijn principe maar wel erg makkelijk......geen puf om van alles te organiseren. Wat betreft cadeautjes. Wij hebben de lego trein staan, maar denken dat ze er nog niet veel mee zal doen. Laten we dus nog een jaartje staan. Indy wil wel van iedereen geld....ze wil graag zo'n step: Space Scooter Zwart 588793 en ik vind dat echt te duur om zo te geven. Dus zal ze moeten sparen.....
J. wil een DS. Heb m al gezegd dat ie die niet krijgt van onsen als hij hem echt graag wil, dat ie geld moet vragen voor zijn verjaardag.
Cadeautjes: Kyra heeft haar dansoutfit gevraagd aan verschillende mensen(erg prijzige kleding...dus komt mooi uit dat ze bijna jarig is) Verder wil ze heel graag een furbie... Nog geen idee wat wij haar gaan geven.
bedankt dames miranda, wat een verschil zo die fotos op een rijtje zeg! en geniet ervan carla, handig dat ze bijna jarig is en dat kan vragen! sandra, wioj hebben de duplo trein, maar die is echt een mega succes. scheelt misschien meisje of jongen
Goedemiddag. Wat een rust hier. Iedereen aan het carnavallen? Ik vanmiddag lekker vrij, en ga met indy naar de kindercarnaval samen met een vriendinnetje van haar. Roedel, wij hebben boven de gewone trein van lego staan. Denk dat ze er nu nog weinig mee zal doen. Maar vond het zonde om de duplo nog te kopen...... Verder weinig nieuws hier.
Nee hier geen carnaval dit jaar. Dinja heeft een ab kuur voor een fikse oorontsteking. Hier hebben ze ook de duplo trein al een paar jaar en spelen er nog steeds mee, maar zou dat nu idd ook niet meer kopen. Lego friends zijn ze hier helemaal weg van, misschien is dat een idee....
hier ook geen carnaval. Wel druk want Owen is al een week ziek. Morgen gaat ie gelukkig weer naar het kdc. Kadootje??? geen idee aangezien Erik nergens mee speelt. Zal wel weer een game worden ofzo.
@ Sandra -> hier heeft Joris voor de kerst de gewone lego trein gekregen. Hij vind het geweldig. Hij heeft ook de duplo trein, maar die staat echt te wachten op Ruben, daar doet hij niks meer mee. Wat we hier Joris cadeau gaan doen? Enige wat hij wilt is skylanders uitbreiden, dus meer poppetjes voor het spel op de xbox. Tegen die tijd nog maar eens vragen aan hem wat hij wilt hebben. Zelf weet ik zo ook niet wat te kopen.
heej meiden rustig hier! wij hebben vandaag echt een superleuke dag in de efteling gehad. via eredivisielive kon je kaartjes kopen voor 16 euro pp, want juut gaat natuurlijk niet zonder korting het was echt een succes, kindjes waren heel erg lief. de kou was wel heftig soms, maar dan gingen we gewoon drie keer achter elkaar in festival carnaval om op te warmen. het was niet druk, we hoefden nergens lang te wachten. toen nog heerlijk pannekoekje op in nieuw restaurantje (heel leuk, met potten en pannen die herrie gaan maken). kindjes liggen nu met extra dekens alweer even in bed, en ik zit met kruik en thee op de bank. En wat cadeautjes betreft, hier is haar liefste wens het lego friends huis..dus dat geven wij samen met opa en oma. carla ach toch, dinja zo ziek..is ze alweer opgeknapt? ga je nog iets leuks doen deze vakantie? en haha die furbies..das echt lelijkheid ten top! hedwig hoe is het nu met owen? alweer wat beter? sandra was de kindercarnaval leuk? jucade iedereen weer opgeknapt daar?
wauw klinkt als een super dagje Efteling Juut! Leuk hoor! Nu dus lekker warm worden Owen is al weer wat beter. Gisteren weer naar het kdc geweest. Vandaag vrij. morgen slaap EEG. Vandaag al de traktaties voor Owens verjaardag besteld. Altijd leuk om te doen
o leuk hedwig! wat heb je besteld? en spannend, morgen slaap eeg. blijft één van jullie dan ook daar slapen of niet? zie je er tegenop?
Voor de juffen van zn groep heb ik een tulpenboeketje besteld van tulpenlollies. en dan ook nog een sleutelhanger erbij met lintjes en een geluksbedeltje eraan. Voor alle kinderen deze doosjes : traktaties - kidsfeestje En dan 'n ballon erin en wat snoepjes en dit : traktaties - kidsfeestje En voor de kindjes van zn groep ook die gevulde doosjes maar dan ook een bal erbij : kado - kidsfeestje De slaap eeg. Naja, ze noemen het zo maar het heeft niks met slapen te maken. Hij krijgt een roesje en als ie dan 'slaapt' dan maken ze gewoon een eeg. Dus het is overdag en maar 1 uur lang. we moeten een uur vantevoren er zijn voor het roesje. En dan als de eeg klaar is dan wachten tot ie weer genoeg wakker is en dan naar huis. We moeten er om 12 uur zijn.
Wat een leuke dingetjes heb je weer gevonden Hedwig! Die ballen voor de kindjes zijn helemaal super! Soms zo moeilijk om iets passends te vinden, maar dit is erg leuk! en alvast heel veel succes voor morgen, hoop dat het goed gaat! xxx
Nee juut, Carmen gisteren nog bijna 40 Gr. Koorts, ze had bij oma gespuugd ook nog. Maar vandaag leek het toch weer beter te gaan. Pro wel al beter gelukkig, J was zondag ook nog ziek, pff. En jawel.. D net wakker, die heeft verhoging. :s
Lotte en Martijn Hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag!! @Roedel : succes vandaag! @Hier Brrr vanmiddag sneeuw We zullen er denk ik wel midden in zitten als we terug komen van het ziekenhuis... bah!
Hedwig succes vandaag! Juut wauw leuke dag gehad dus gisteren! Martijn en Lotte gefeliciteerd met jullie 6e verjaardag!!!