Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Lieve Martijn & Lotte, van harte gefeliciteerd met jullie zesde verjaardag! Maak er een fijne dag van, ben benieuwd hoe laat jullie wakker waren ;)..
    Marian en Heeko gefeliciteerd met jullie mooie tweetal!
    Liefs juut

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Martijn & Lotte -> gefeliciteerd met jullie 6e verjaardag!! Maak er een super dag van vandaag!

@ Hedwig -> succes bij de EEG. Hopelijk verloopt alles soepel. En erg leuk wat je allemaal hebt besteld om uit te delen.

@ Jucade -> de een na de andere ziek, balen hoor! En beterschap!

@ Roedel -> hoe is het verlopen met de buisjes?

@ Judith -> klinkt als een heerlijk dagje in de Efteling. Op de kou na dan. Het is ook echt snijdend koud hé.

Hier weinig te melden. Ruben doet het heel goed, slaapt in de nacht nu zo'n 12 uur achtereen. Gisteren lag hij om 20:00 uur in bed en vanochtend om 07:30 uur maar wakker gemaakt. Verder is hij zo'n vrolijk mannetje! En Joris gaat ook goed gelukkig, ondanks de vakantie vermaakt hij zich nog prima!

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Dinja 9 juli 2009
    Jucade 18 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Daan en Anko 31 augustus 2011
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    E O 29 oktober 2011
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Ruben 9 november 2012
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nou wij zijn eruit wat Kyra van ons gaat krijgen: een nieuwe fiets!

Anniek hoe is het daar? Devin al wat beter?

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou we zijn weer thuis.

Het was een mega grote RAMP!!
    De eeg is niet gelukt. En we gaan het ook niet weer doen. Dit ga ik Owen niet weer laten ondergaan :(

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vertel Hedwig, wat was er mis gegaan? Verwachten ze zoveel van zo'n klein mannetje? Wel ontzettend balen, arme Owen!

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o wat rot dat het zo slecht verlopen is..
    hoe kan het nou zo mislukken?
    ik vind het echt heel erg rot voor jullie..bahbah!
    maar vertel, tik maar even van je af meid!

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    jeetje Hedwig, wat vervelend om te lezen meid...
    Typ het van je af...

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    tja wat valt erover te vertellen.

Owen kreeg 2 zetpillen. Om te slapen.
    Maar natuurlijk ging ie niet slapen. Wat we ook probeerden.
    Na 1 uur nog steeds geen slapende Owen. Terwijl het middel wel werkte.
    Maar gewoon op naar de eeg.
    Daar aan gekomen toch alles op zn hoofd. Grote ramp!! Met 2 man gingen ze op hem liggen en de derde snel alles aankoppelen. Owen zo giga over zn toeren! Echt niet normaal!. Na 'n kwartier waren ze klaar. Owen zwaar over zn toeren. En nu maar hopen dat ie ging slapen. Maar Owen vocht als een tijger!
    Tijdens het aanbrengen heb ik al 2 keer gezegd dat het niks werd en dat ik het af wilde blazen. maar goed.......
    Toen op 'n gegeven moment was ie wel wat rustiger. Zittend op bed, Richard bellen blazen. Maar slapen ho maar.
    Toch door met de eeg. Waarom weet ik ook niet. Vorige keer is er ook gewone eeg gemaakt en dat was niet voldoende. Het ging juist om die slaap.
    Maar ze bleven hopen dat ie maar in slaap zou gaan vallen. Na een half uur heb ik gezegd dat het genoeg was en dat we stopten.

Mn arme kindje zo in de war en de hele boel bij elkaar schreeuwen en vechten als een leeuw tegen de mensen die hem vasthielden. Het was haast onmenselijk om te zien. Heb echt staan janken!

Hoe dan ook, dit gaan we niet herhalen. Ze gaan niks uit die eeg halen maar dat kan me niet schelen.
    Als hun persee bewijs willen hebben van de eeg dat ie epilepsie heeft dan hebben ze pech.
    Zo veel aanvallen heeft ie niet en het zijn geen grand mall aanvallen. Dus vind het wel best zo.

We doen nog de mri en ruggenprik want dat gaat onder narcose en dat was het hoor. Heb er geen zin meer in.
    Al die onderzoeken etc etc. We doen Owen er zoveel pijn mee. Dan is het maar zo dat we er niet achterkomen dat ie zo groot is. Dan is het maar afwachten wanneer ie stopt met groeien.
    Want je zult zien dat ie straks tigtal onderzoeken ondergaat en dat er dan nog niks uit komt. Dan is alles voor niks geweest. :(

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hedwig wat verschrikkelijk om te lezen zeg...heb er geen woorden voor

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou zeg wat een ongelofelijk verhaal weer zeg..dat ze zo lang doorgingen..las het ook met een brok in mn keel, wat moet dat erg zijn zeg, om je kind zo te zien. is echt zo zielig! wat hadden ze nou verwacht?!? dat ie ineens binnen 5 sec. de strijd op zou geven en z'n ogen dicht zou doen? hoe dom kun je zijn..sorry hoor, maar ik vind dat ook gewoon onmenselijk voor owen.
    hier moet je echt van bijkomen, van weer zo'n nare situatie...echt erg!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jemig, wat erg zeg :( is er niet de optie om owen dan onder narcose zo'n EEG te laten ondergaan? Zo sneu zeg!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een ontzettend nare ervaring Hedwig. Arme Owen en ook zo erg voor jullie om dit gezien te hebben. Jullie kleine mannetje. Hopelijk is Owen snel van dit hele gedoe bijgekomen en jullie ook. Dan maar idd zonder echte duidelijkheid, want zo is het echt geen doen! Knuf!

14. hedwig, wat erg meis, arme kleine owen. waarom hebben ze hem niet gewoon een narcose gegeven, jeetje:(... is hij al een beetje gekalmeerd? wat zal je nog in de bibbers zitten meis, dikke knuf

hier alles goed gegaan. buisjes zitten erin

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    dankje allemaal voor jullie lieve reacties! Moet er gewoon van huilen :)

Ja ik moet er echt nog even van bijkomen hoor pfff.
    Volgens mij is Owen het al wel weer vergeten. Tenminste dat hoop ik. Hij is gewoon weer zichzelf.
    Zn hele haren nog onder de plak. Kon het niet over mn hart krijgen om dan ook nog eens zn haren te moeten wassen. Weer stress. Dus dan maar met plakhaartjes slapen en morgen naar het kdc.
    Morgen of anders zaterdag maar lekker in bad en haartjes wassen.

Trouwens tijdens de eeg worsteling kreeg ik ook telefoon.
    Was de assistente van de klinisch geneticus van Owen. Had ik totaal niet verwacht. ze belde om te zeggen dat de klinisch geneticus ons dinsdag wilde opbellen. Ik vroeg nog waarom. Ze zei dat ze dacht dat het was om uitslagen te bespreken.
    Nou ben ik wel heel benieuwd! Ik hoop natuurlijk dat ze komt met een diagnose. Maar dat zal wel niet. Zal wel zijn om te zeggen dat er niks uit is gekomen en dat ze dat en dat nog wil testen enzo ;)
    Geen idee trouwens waar ze laatst op ging testen.

Toen ik vorige week het hoofd van het TDO sprak zei ie dat ze nog moesten wachten op bloed uitslagen en dat er ook nog nieuwe ideeen waren waar ze op wilden testen. Misschien dat zij ons wil bellen om te zeggen welke ideeen ze nog heeft.
    Het is maar weer afwachten. Maar ik verwacht er maar niet veel van.

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Roedel : alles wel goed verlopen bij jullie met de buisjes-operatie?

17. lidia

lidia Fanatiek lid

Op de valreep..
    Lotte en Martijn gefeliciteerd met jullie verjaardag.. fijne dag gehad ? En veel kadootjes?

Hedwig, jeee meis wat zal jij je machteloos gevoeld hebben.. die artsen hadden al vanaf het moment dat duidelijk was dat hij niet ging slapen moeten stoppen.. knuf voor jou en owen..

Hier een drukke dag.. vin is ook jarig vandaag en die wilde loempia,s trakteren dus heledag in de keuken gestaan en ook nog een appeltaart gebakken.. nu op de bank film kijken op net 5:D

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier heerlijk knutselavondje gehad, geboortekaartje op canvas nagemaakt als kraamcadeautje voor morgen, en een superleuke verjaardagskrans voor Yara gemaakt alvast! voelde me een beetje raar vandaag, heel jankerig en moe enzo, maar van het knutselen ben ik weer goed opgeknapt.
    zo lekker slapen, rol is met een vriend wat drinken dus die zal wel niet vroeg thuis zijn.

lidia gefeliciteerd met vin z'n verjaardag! lief van jou dat je al die dingen maakt voor hem!

hedwig nou ik ben ook benieuwd dan dinsdag! zal inderdaad wel weer niks zijn..
    en laat dat haren wassen nu maar even lekker zitten inderdaad. je hebt al genoeg moet aanzien vandaag..

roedel fijn dat het plaatsen van de buisjes goed is verlopen.

19. ach Hedwig, wat vreselijk om je kind dan zo te zien en wat erg dat ze je noodroep negeerde om alles af te blazen.

Renske was gisteren ziek, overgeven. Dus vandaag ook maar lekker thuis gelaten. Die is zo lief als ze alleen is, maar zodra Stijn erbij komt is het hier in huis een herrie. pff..

Ik heb nog geen idee wat we Stijn kunnen geven voor zijn verjaardag. Zo moeilijk! We wilde eerste een trampoline doen (dit zou dan ook een cadeau voor ze samen zijn,omdat Renske niet echt een " groot" cadeau heeft gekregen) Maar was zijn die dingen duur. Misschien ook maar een grotere fiets. En ook nog nadenken over een feestje voor zijn vriendjes.

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Intensief dagje gehad. J had al vakantie vandaag, en t is zo politieagente spelen als ie thuis is. Constant opjutten en narren. Ik begrijp het echt niet. Ben toen ook erg boos geworden en heb goed m m gepraat. 3 tellen later pakt ie de bal van C. af.. Bllg. S middags een uurtje op visite geweest bij m'n moeder en pro was weer laat thuis. Die moest eten, douchen en ging naar de schouwburg. Dus ik zit net. Nu is het mijn tijd ;)

Deel Deze Pagina