Goedemorgen allemaal. Yara, Stijn en Damian, wat laat, maar alsnog gefeliciteerd met jullie verjaardag. Kyra gefeliciteerd met je verjaardag. Carla fijn dat ze haar kaartje mooi vond. En ja we moeten idd snel iets afspreken.....(en nu echt) Hier niet zo lekker, beetje gedoe met mijn vriendin. Zij is teleurgesteld omdat ik teveel aan mezelf denk. Ze heeft gelijk hoor, maar mijn energielevel is -2 nu zeg maar. Het is soms zo moeilijk uitleggen aan mensen hoe vermoeiend de therapie is. Ik heb er veel last van, ze is vandaag jarig, en ik zal er dus niet bij zijn. Dat doet zo'n pijn........maar ze heeft even tijd nodig. Moeilijk te verdragen met mijn verlatingsangst. Maar ja zal het moeten accepteren..... Dus vandaag maar wat opruimen thuis................ gr. sandra
Bedankt allemaal! sandra jeetje zeg...wat een vervelend gedoe met je vriendin.... zo iemand zou toch alle begrip moeten hebben voor jou moeilijke situatie...ik snap dat dan niet zo goed van die vriendin...en lees ik nu goed dat zij jou er niet bij wil hebben vandaag??? of heb je zelf de energie niet? hoe dan ook, ik ben van mening dat een echte vriendin wat meer begrip zou moeten kunnen opbrengen voor jou. en ja helaas heb je nu minder tijd/energie/zin in vanalles dan voorheen, heel begrijpelijk hoor. je hebt tijd en ruimte nodig om alles voor jezelf en je gezin weer goed op een rijtje te hebben. Ik heb er in ieder geval alle begrip voor je meid. een afspraak maak jij wanneer jij er zin in hebt en jij je er goed bij voelt. dikke knuf van mij
Kyra gefelliciteerd meisje! maak er een fijne dag van! carla suc6 met zitten blijven! tot snek x sandra ik ben eigenlijk een beetje verbaasd over je stukje... carla heeft eigenlijk perfect ook mijn mening verwoord.. kan het eigenlijk niet nog meer of beter verwoorden. wil alleen zeggen suc6 en een beetje meer begrip vanuit haar kant zou wenselijk zijn! lieve san, ik vind dan ook dat je het fantastich doet... en nu moet je het goed doen!!!! doe het op jou manier aub en de beste vrienden blijven over... trust me... x
Lieve Kyra, grote knappe slimme meid, gefeliciteerd met jouw zesde verjaardag! Maak er een fijn feestje van! Carla, jac en dinja ook gefeliciteerd! En gedoe met die rothand zeg, is echt niet leuk! Sterkte LIeve lieve san, ik ben net zo verbaasd als carla en anniek zeg... Weet niet of het slim is dat ik dit zeg, maar eigenlijk hoef je dit niet te accepteren...je mag er best boos en verdrietig om zijn! Want jeetje, natuurlijk vergt de therapie het uiterste van je..al je energie gaat nu daar naar toe, en dat is ook het allerbelangrijkste voor jouw herstel. En dat ze dat dan even minder leuk vindt, oke, maar echt zeggen dat je teveel aan jezelf denkt!?!?! Ik word er boos van. Wil echt geen olie op het vuur gooien, maar lieverd, blijf altijd dicht bij jezelf. Wat jij doet en voelt is goed. Dikke troostknuffel! xxx
lieve carla, anniek en juut. Dank je voor jullie lieve woorden......en natuurlijk, ik word er heeeeeeeeel verdrietig van zelfs. Iedereen is nu haar verjaardag aan het vieren en ik kan/mag daar niet bij zijn. Dat steekt. Het is zo dat ze me mist als vriendin. Ik heb haar gisteren een mail gestuurd om het nog een keer uit te leggen. Ze was vrijdagavond hier, maar ik kan op zo'n moment niet praten. Klap dicht, en zit helemaal op mijn eigen eilandje. Niet omdat ik mensen niet toe WIL laten, maar omdat ik het niet KAN. Het is mijn beschermmechanisme zodat mensen me geen pijn kunnen doen. W.s. als baby al aangeleerd. Ze is toen heel teleurgesteld weggelopen......maar wat kan ik doen? Sorry zeggen, en beloven dat ik meer aan haar zal denken.... ik WIL dat wel zeggen, maar KAN het momenteel niet waarmaken. Al mijn energie gaat naar de therapie, en dan ook nog jarno die thuis is (vraagt ook meer energie), toch wel redelijk wat geldzorgen, mijn baan die ik gaan verliezen. En dan het laatste restje naar mam die ook zorg en aandacht nodig heeft.......... Ach...........ik laat het maar even op zijn beloop..............
oh juut zag dat je nog gereageerd had op mijn topic van het digitaal album. Ik heb een digitaal album gescrapt voor mam, die 17 mrt 70 word. Het is een levensboek van pap, en het is echt heel mooi (bijna af, nog een blz of 4). Het is een boek van meer dan 100 pagina's, dus ook best wel een duur boek om te bestellen. Ik was van plan om het bij albelli te maken, maar kost 100 euro......... iemand nog een andere leuke aanbieder? die wat goedkoper is? Of mss toch maar niet op besparen?
san webprint misschien? weetje.... ik lees zoveel logisch verdriet tussen je regels, zou je zo graag even knuffelen.... zulllen we nog eens uiteten?? tis allemaal wat, zo leer je je echte vrienden kennen! en ze mag zich best eveb rotv voelen omdat jij aan jezelf werkt maar persoonlijk vind ik dit wel erg grof. . en je baan, balen man!!! is dit omdat je 2jaar ziek bent? sterkte meis, je weet me te vinden..
Sandra, het is van uiterst belang om aan jezelf te denken nu, verdrietig dat je vriendin dit niet inziet. Sterkte! Hier een top feest gehad. J. had 100 euro bij elkaar gekregen en kreeg dus een ds met 2 spellen van ons. Hij heeft ice age 4 gekregen van ons. Van c en d crocs en een vriendenboekje. Voor de rest nog een V tech hand computer, vrienden gaven dit omdat hun zoons er niet meer mee speelden, een prachtige angry birds taart, een zomerjas en een shirt.
*Breekt even in* Owen, van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!! Hele fijne dag toegewenst!! *Ben alweer weg*
Owen gefeliciteerd!!! Anniek proficiat!!! Hier de vraag gekregen of Dinja na de meivakantie 2 ochtenden op de basisschool wil komen! Ze is er aan toe en zou dan dus tot aan de zomervakantie bij Kyra in de klas 2 ochtenden mee mogen doen. Dus daar gaan we eens over denken...als we dat zouden doen dan zeg ik al wel de psz op, want dan gaat ze ipv 2 dagdelen psz dus 2 ochtenden naar de basisschool.
wat leuk Carla dinja is echt een wijsneus! Owen Van harte gefeliciteerd, wat is het toch een mooie dag vandaag... ssst speciaal voor ons
Even snel vanaf mijn werk.. Owen.. Gefeliciteerd met je verjaardag.. Fijne dag.. Anniek ook voor jou een fijne dag en gefeliciteerd met je verjaardag.
Namens Owen : bedankt voor de felicitaties Anniek : jij ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! idd jullie hebben een mooie dag vandaag
Allereerst nog de felicitaties voor KYRA!! Ik had je al op fb gefeliciteerd, maar ook nog even hier Zag op fb ook je hartstikke mooie fiets en je mooie kleren. Super!! @ Carla -> wat een slimme meid die Dinja. Super dat ze dat al kan/mag!! En dan idd de psz opzeggen, lijkt me wel zo verstandig. @ ANNIEK -> van harte gefeliciteerdddddd! Idd wat een prachtig weer zeg! Ongelofelijk! Heerlijk! @ OWEN -> ook voor jou de felicitaties knappe vent!! @ Sandra -> ik kan mijn mening ook heel goed delen met de andere meiden hier. Ene kant snap ik ook dat die vriendin zich zo voelt, het speelt al een hele tijd. Maar iemand die niet echt meegemaakt heeft waar jij mee worstelt, is het gewoon moeilijk voor te begrijpen. Maar ze is jouw vriendin, vriendinnen steunen elkaar door dik en dun. Al duurt dit nog jaren, dan staat een echte vriendin nog steeds aan je zijde! Knuf! Wat vliegt de tijd toch voorbij hé...
Even voor het naar school gaan.. Kyana van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag vandaag. Zo traktatie van Damian naar school brengen.. Het is niet zoals ik had gehoopt maar hij vindt ze leuk... Tot laters .