Fijn Pasen!!!! Een witte Pasen hier hahah Ongelooflijk he. @Jucade : ah, dus de kindjes voelen zich wat beter? Gelukkig maar!
Goedemorgen allemaal. Iedereen een fijne pasen. Hier eigenlijk wel een paar goede dagen..... Vandaag rustig aan,mijn moeder komt vanavond eten, en morgen een feestje van mijn nicht die 12 1/2 jaar getrouwd is. Heb wel alles gelezen, maar niet veel onthouden....ff een poging doen. @hedwig, goede koop, en gelukkig was eric niet uit zijn doen dat oma niet kan komen.... @juut, wat fijn dat het beter gaat met seth.......hopelijk weer een goede nacht gehad. @marian, goed nieuws toch dacht ik gelezen te hebben. Gelukkig maar. En dat afgevlakte, niet kunnen genieten en wat somber, klinkt toch een beetje naar een depressie. Goed om er iets mee te doen..... @jucade, ook al zo'n zieke kindjes. Gelukkig wel een goede nacht gehad. @carla, ergens gelezen dat je veel zieke collega's hebt. Pff lastig hoor. Zo wie zo dat ze ziek zijn, maar ook dat alles nu op jou neer komt. Sorry als ik iemand vergeet. gr. sandra
Mannen zijn ff de kermis over met opa en oma. Net J zijn haar weer knap getondeusiseerd (nieuw ABN) hihi en geknipt. Wilde d ook doen maar ka voorlopig niet met 100 van die blaasjes/korstjes op zijn hoofd.
Iedereen een leuke 1e paasdag gehad? Hier vanochtend natuurlijk eitjes gezocht. daarna hebben de meiden knakworstje on croissantdeeg gemaakt en die hebben we met de lunch lekker opgegeten. Vanmiddag nog een verjaardag gehad en nu logeren de kids bij elkaar op Kyra's kamer. Ze sliepen pas om 20.30 uur! Lagen zo heerlijk te kletsen samen!
klinkt gezellig Carla Hier was het.... tja..... We hebben Eriks verjaardag gevierd vandaag. Maar goed, Vanmorgen dus Eriks kadootje toch maar gegeven maar dat hadden we beter niet kunnen doen. Toen opa en oma er waren kwam ie net 2 minuten bij ons aan tafel zitten om de kaarsjes uit te blazen en toen ging ie weer gamen op de bank. Wilde geen taart en niks te eten. Zelfs toen de ds opgeladen moest worden kwam ie niet bij ons zitten en ging ie wat anders doen op de pc. Dus tja, echt vieren was het dus niet. Meer een luxe bezoekje van opa en oma. Volgend jaar moeten we echt iets gaan verzinnen. Ik denk dat we echt een programma in elkaar gaan zetten dan en dan ook niet het belangrijkste kadootje die dag geven.
Hoi allemaal.. Hoe was jullie pasen? Hier gisteren thuis ontbeten. En in de middag naar schoonfamilie. Dat was erg gezellig en lekker gegourmet . Kids hielden het lang vol en toen we om 21.30 weg gingen vielen ze in de auto naar huis in slaap. Vanmorgen was het 7.30 uur . Vandaag brunch bij mijn ouders en mijn zus. Hedwig .. Volgend jaar dan eerst familie .. Hoe gaan opa en oma hier mee om? Vandaag nog plannen ? Carla klinkt gezellig ..fijne dag vandaag jucade fijn dat het weer beter gaat met de kids.. En fijn he zelf de kids met de tondeuse . Hier ook Damian en Vin altijd zelf knippen ..
nu ik ziek sinds gister de griep op bezoek. ik wil weg uit de ziekzijn bubbel waar we ons al weken in bevinden! blegh! lidia zo je kindertjes hielden het goed vol dan! gezellig hoor! hedwig jammer dat het weer een beetje teleurstellend voor je was meid...volgende keer idd maar een beetje anders inrichten misschien carla lekker he, als ze zo samen gezellig kletsen! sandra hoe was het feestje van je nicht? ik ga weer verder met mezelf belabberd voelen
Ah nee Judith!! Veel beterschap! Dat de bacteriën maar snel samen met de kou het land verlaten! Hier ook een leuk paasweekend achter de rug. Eieren zoeken, lunchen, gourmetten, visites, wandelen. Heerlijk ervan genoten. Joris heeft nog tot donderdag vrij. Dus maar even bedenken wat we nog kunnen doen die 2 dagen.
Goede morgen.. Kindjes naar school en ik ga zo boodschappen doen. Gister gezellige paasbrunch bij mijn ouders.. daarna thuis lekker in het zonnetje bezig geweest met de tuin.. en als verrassing bij de mac gegeten.. heerlijk zn dag.. en al schok werden de kids vanmorgen niet om 6:00 wakker maar om 7:00 moesten we ze wakker maken.. hihi Fijne dag allemaal.. Juut hoe voel je je? X
ownee juut! Hoop dat je je vandaag al een klein beetje beter voelt ziek zijn is gewoon zo ontzettend niet leuk! Bah. Hoe gaat je 30 dgn.... hier ook een fijne pasen gehad, zondag en gisteren lekker samen vrij gehad. Vandaag weer aan het werk. Ik heb mezelf verwend met zumba fitness voor op de wii, nu ontzettend spierpijn in mijn rug aaauuwww maar kan dus zeggen: het werkt
dankjewel lieve meiden hier wel iets beter dan de afgelopen twee dagen gelukkig. anniek ja mn 30 dagen gingen heel erg goed! nu noodgedwongen een paar dagen pauze, baal ik erg van, maar is even niet anders. ben al wel centimeters kwijt! fijn dat je het werken nog steeds zo leuk vindt! en zumba fitness,zal best pittig zijn als je er zo'n spierpijn van krijgt! lidia nou dat was zeker schrikken! ik schrik met je mee, hier moesten we ze ook wakker maken !
hahaha zumba fitness is wel echt leuk, vonden zelfs mijn cliënten vandaag hahaha bij een klapper optillen zei ik al: au me rug hahaha wat knap van die cm!
Goedemorgen,, hier weer een nieuwe dag.. zo naar de taarten winkel voor wat spullen voor elise haar verjaardags taart...verder niets en vanavond op visite bij mijn zwager want die is jarig vandaag.. Hedwig,, gefeliciteerd met jullie grote knul,, fijne dag vandaag Juut wat goed van de cm .. en hopelijk snel weer beter.. Carla,, hoe gaat het met je hand? En je collega,s? Anniek haha sporten was gezond zeiden ze toch
@ ERIK -> gefeliciteerd met je 6e verjaardag! Ook mama, papa en Owen, gefeliciteerd met jullie zoon/broer!! @ Judith -> gelukkig gaat het al wat beter. En wat goed dat je al cm kwijt bent! @ Anniek -> dat zumba doet dus zijn werk @ Lidia -> gefeliciteerd met je zwager en shop ze voor de taart. Wat gaat het voor taart worden?
Wat een rust hier... zo schoenenvan de kids terug brengen en even naar de action.. fijne dag allemaal