Wauw Lydia, knap dat je zo'n taart zelf gaat maken..ben heel benieuwd. Tjonge jonge, Renske weer ziek. Wat zal dat dan zijn. Op het kdv was ze nooit ziek, nu op de kleuterschool bijna om de week? Volgens de juf komt et omdat alle kinderen snotteren, maar dat zal op een kdv toch ook zijn? Zal het een combi van moe van school en allerlei griepjes zijn? Ze ligt met warmte pantoffels, dekentje en pyjama op de bed.
joh marijke, voorheen waren yara en seth 1x per jaar ziek denk ik, en nu de afgelopen weken...het is gewoon heel hardnekkig, al die virussen in combi met het weer. wel vervelend. lukt het jou steeds om iets te regelen als je moet werken? betrschap voor renske, hopelijk is t gauw voorbij! hier zelf nog steeds niet fit, duurt echt lang! compleet energieloos, heb vanmiddag weer geslapen. (maar goed dat ik t wekkertje had gezet..) denk dat ik het sporten voor vanavond maar afzeg, is wel het laatste waar ik zin in heb.. seth is ook steeds heel moe van school, vraagt steeds om pieter post als ie thuiskomt en ligt dan half te duffen op de bank. hedwig hoe was erik zn verjaardag nog verder gister? ga maar s aan het eten beginnen zo, lekker makkelijk. wortletjes aardappelen en heb vissticks van jamie oliver gekocht zouden ze anders zijn als van kapitein iglo? x
en....? hoe waren de vissticks van Jamie? In ieder vriendenboekje zegt Stijn, steeds, dat hij de door mij zelfgemaakte vissticks het lekkerst vind? Juut, ik ben morgen vrij,. Morgen lekker met z'n 2-en "tutten". Ze ligt nu al vanaf 17.30 te slapen met 39,9 koorts.
lekker hoor! iets minder zout dan van onze kapitein! en wil je je recept van je zelfgemaakte delen?als stijn zo'n fan is moet het wel lekker zijn! fijn dat je morgen niet hoeft te werken. kun je lekker voor haar zorgen.
Was ik ook weer eens. Kids knappen op, hoewel er nog steeds wat blaasjes tussen de korsten zitten. Ab heeft ook geholpen. Ben begonnen met afvallen. Dacht dat ik al weer op m'n zwaarste gewicht terug gestegen was, maar gelukkig viel t mee. Bijt al een tijdje geen nagels meer ( was doel nr 1) en t afvallen doel nr 2. Nr 3 duurt nog even maar gaat ook zeker gebeuren en dat is stoppen met roken.
Succes met afvallen, jucade! Juut, ik koop altijd goed kabeljauw, die in kleine stukjes snijden, dan in de bloem rollen, vervolgens in het ei, en dan goed gekruid paneermeel..ik bak het zelf altijd gewoon in de pan..
Vanmiddag toch even aar de huisarts met Renske, ze heeft nog steeds hoge koorts en klaagt over nekpijn ? Aar ze kan d'r nekje wel gewoon bewegen. Ach vanmorgen werd ze wakker ( geslapen van 17.30-07.45) zei ze dat het een stuk beter ging en gewoon naar school wilde..ik keek d'r aan...spierwit gezichtje rode wangen! Nou wijffie, blijf maar lekker thuis.
ach gus arme Renske En nekpijn is altijd eng he. Iss gewoon voor de zekerheid naar de huisarts. Vooral ook met het weekend voor de deur En klinkt wel lekker die zelfgemaakte vissticks! Zal het ook eens zelf gaan klaarmaken. Hopen dat Erik het dan wel eet.
goedemorgen hier slapen ze nu steeds tot tien voor half acht! heerlijk hoor, maar wel opschieten in de ochtend. marijke goed dat je toch eventjes langsgaat met renske. sneu dat ze zo ziek is. kga je vissticks een keer proberen hoor! ! hedwig hoe is het allemaal bij jou meid? vertel.. jucade wat een hoop goede voornemens! heel veel succes!
hahaha ideaal he zo'n uur vooruit. Hier bij Owen ook dat ie langer slaapt. Maar is idd wel haasten smorgens. Hoe het hier gaat? Tja, veel gedoe weer. Heb net nog een topic geopend met de vraag of iemand het herkend dat je kind een bult/deuk op zn voorhoofd heeft. Dit heeft Erik al een aantal maanden en het lijkt steeds duidelijker te worden. Geen idee wat het is. Als je het van de ene kant kijkt is het net een bult en van een andere lichtinval dan lijkt het een bult met een deuk middenin. Het ligt ook niet duidelijk op zn vel zeg maar. De huisarts zei dat het lijkt alsof de randen van de schedelnaden waren opgezet. Naja, volgende week naar de klinisch geneticus en dan hopen dat zij ons verder kan helpen. Van het mkd worden we ook niet wijzer. Want hun zeiden dat Erik daar nooit klaagt over pijn of wat dan ook. Dus ze vinden grofweg gezegd het hele ziekenhuis gebeuren flauwekul. Heel stom dus Want woensdag was ie 2 keer gevallen met de fiets maar de juf had dat niet gezien en Erik zegt het dan ook niet. Maar had zich wel goed zeer gedaan. Dus zo zullen er wel meer dingen zijn dat ie niet zegt. Want zo is Erik. Hun hebben daar eens 'n keer gezegd toen Erik zei dat ie zich niet lekker voelde, dat iedereen zich wel eens niet lekker voelde maar als je geen koorts hebt dan hoef je dat niet elke keer te benoemen. En Erik neemt dat heel letterlijk. Dus niet lekker voelen en moe zijn en pijn hoort daar ook allemaal bij. En hij heeft geen koorts als ie valt dus zegt ie ook niks Zucht, hopelijk krijgen we snel de indicatie door van de nieuwe school en kan ie daar volgende maand terecht. Gedoe ook met Owen en het vervoer. Van de een mag ie wel wat mee en van de ander niet. En met het kdc daar afspraken over gemaakt maar de vervoersbegeleidsters hebben er allemaal een eigen mening over. Dus hoop onduidelijkheid voor Owen en veel huilen. Dus net maar weer aan de lijn gehangen met het kdc dat ik echt wil dat er duidelijke afspraken worden gemaakt hierover. En anders ga ik hem toch echt zelf brengen smorgens. Dan smiddags wel met busje terug maar dan heb ik iig niet meer die drama smorgens. Volgende week een drukke week voor Erik. Maandag naar de oogarts, dinsdag tandarts, woensdag uroloog en donderdag Klinisch geneticus. Druk dus
Sneu om te horen hoe de leiding dan zo om gaat met Erik. Zij zouden toch moeten weten hoe een kind denkt.
Beterschap voor alle zieken.. Hier ook 2 zieke kids, Kyra gisteravond 40,5 koorts en overgeven. Nu allebei wat verhoging en niet fit.....wanneer komt die zon nou eindelijk eens.....
@ Carla -> met een beetje geluk (als ze gelijk hebben) gaat het vanaf dit weekend alleen maar bergop met het weer en de zon! Dus nog even Maar beterschap met de meiden! @ Jucade -> nee, niet alweer! Beterschap. @ Hedwig -> mijn mond van open van verbazing!! Vind zo'n verhalen sneu om te lezen. Want het is duidelijk dat Erik dus niet zichzelf durft te zijn op het KDV. Erg sneu! En jeetje, idd een hele drukke week voor de boeg voor Erik (en dan ook uiteraard voor jullie ) @ Marijke -> en wat zei de dokter? En die vissticks zelf maken moet ik ook maar eens proberen. Tot nu toe eet Joris alleen zalm, verder moet hij niks van vis hebben. @ Judith -> ik duim voor je dat ze dat volhouden met het wakker worden en niet meer terug gaan naar zo ontzettend vroeg! Fijn hoor.
Renske is nog best ziek, nog steeds hoge koorts. De huisarts kon niks vinden, heel misschien een blaasontsteking? Dat weten we maandag pas, dan even een plasje brengen. Dit omdat ze iedere keer ineens moet plassen?
Ach wat sneu voor Renske! Hopelijk dan snel duidelijkheid en is ze snel weer de oude. Beterschap! Hier vandaag het kinderfeestje van Joris gevierd. Was echt heel geslaagd. Alle kids volop ervan genoten. Wij ook behoorlijk mee geklommen, gerend, gesprongen. Was ook goed georganiseerd. Erg leuk allemaal! Joris ook volop verwend, vind het soms wel schrikken wat mensen kado geven! Echt teveel. Maar het was dus heel geslaagd
Hallo allemaal. Even een klein berichtje vanuit hier. Na een hele moeilijke week, gaat het weer wat beter, en dus ook weer ruimte om hier te lezen. Heel veel zieke kindjes, en mama's. Heel veel beterschap allemaal. Hier ga ik nu aan het boek van bas beginnen. Wil er een mooie stoere jongens dig. scrapkit voor aanschaffen. Iemand een leuke toevallig nog op zijn computer, of een leuke (betaalde) site? Ideetjes zijn meer dan welkom. Gr. sandra
Vind je dit misschien wat Sandra? WendyP Designs Jongenskits zijn gewoon heel moeilijk te vinden/krijgen. Tenminste, veel zijn heel kinderachtig (vind ik dan).
Mogge, hier 3 kids die elkaar constant in de haren vliegen. Vanaaf uit eten! Gekregen van sch zus en zwager omdat pro een pergola heeft gemaakt voor ze.
Lekker Judeca, even lekker eten ergens. Geniet ervan. Renske nog met koorts wakker geworden en nu een soort krentenbaard rond haar mondje.