hihi ja sorry was een foutje van mij. Is ook een ergotherepeut ofzo die komt. ach leer het wel Yara en dansen : wie weet dat ze later wel weer op dansles wil ja en is het nog maar 1 week school in het zuiden? Wauw dat gaat snel zeg. Hier helemaal geen zomervakantie voor Erik en Owen. En Richard heeft maar 1 weekje. Dus de grote/zomervakantie slaan wij dit jaar over
Juut dank je... Ja nog een hectische week voor de boeg. Morgenmiddag werken, want dan is het doorschuifmiddag, dus kennis maken met mijn kleuters van volgende schooljaar. Dan dinsdagavond naar school van 19.00 tot een uurtje of 22.30 voor de musical en afscheidsavond van groep 8 en dan tussendoor ook nog een ouder gesprek wat pittig zal worden... Dan woensdag werken, donderdag werken. Donderdagavond eerst naar de school van Kyra voor het speelplaatsspektakel waar elke klas een optreden doet en dan mo0et ik weer door naar mijn eigen school voor de musical en afscheidsavond van de andere groep 8 Vrijdag werken(kids zijn er maar tot 12.00 en dan gaan wij aan het sjouwen om alles in orde te maken voor volgend schooljaar), dan uiteten met het team en dan het terras op/kroeg in als aflsuiting van het jaar.. Jaja nog even flink doorbijten....en dan waarschijnlijk in de 1e week van de vakantie ook nog wel naar school om op te ruimen en voor te bereiden....
Goedemorgen! @ Judith -> geen foto's om te spammen van Yara's laatste dansoptreden? En wie weet gaat ze het dansen toch missen @ Carla -> jeetje, wat een week voor de boeg! Toi toi toi! Hier gisteren weer hoofdpijn gehad. Dus gisteren hadden we echt een luie zondag! Dus dat was wel lekker en nodig hoor haha. Ook nog geslapen, maar bijna 4 uur, dus lag gisteravond wel even wakker voordat ik weer in slaap viel. Maar goed, vandaag zonder hoofdpijn opgestaan, dus dat is wel fijn. Wel een duf gevoel en mijn maag nog altijd (zoals bijna elke ochtend) wat van slag, maar ik kan ermee door
weltrusten girls! zat allemaal indoor dingen te zoeken in engeland, zoals het er nu uitziet krijgen we alle dagen regen ach, we vermaken ons wel maar een beetje jammer vind ik het stiekem wel! wow carla wat een week meid! zet m op! miran gelukkig vandaag redelijk gegaan dan..hopelijk morgen weer iets beter!
Ach dat is ook jammer Judith als het echt alleen maar zo'n weer is dan op vakantie Duimen dat het misschien nog veranderd... Goedemorgen trouwens
we gaan as zaterdag hedwig pfft hier al opgestaan met mega hoofdpijn en een fikse ruzie tussen broer en zus voor t eerst sinds yara nr school gaat wilde ze seth geen kus geven! terwijl de tranen nog in haar ogen stonden..arm schapie.. het is zó tijd vr vakantie hier!!
ach gus arme Yara. Gelukkig laatste week en dan kan ze lekker genieten van een welverdiende vakantie Vanmiddag Ergotherapeute hier ( hopelijk heb ik nu de functie wel goed hihi ) Iemand nog tips wat ik moet zeggen of vragen ofzo?
Geen idee Hedwig, maar succes in ieder geval! Juut balen dat het weer zo slecht wordt...en ach gossie broer en zus ruzie....
hihi dit heb ik gekocht voor Owen. Hij is er zooooo blij mee! </title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <title>Toys42hands
Ergotherapeute geweest vandaag. Hele aardige vrouw! Gaat gelijk een aangepaste kinderwagen aanvragen en een 5 puntsgordel voor in de auto en ze gaat aan collega's vragen wat te doen met de luiers van Owen. Want maat 6 is te klein. En luierbroekjes past ie niet. Ja nog maar 1 maat. Voor kinderen van 8 tot 15 JAAR!!!!! Maar daar past ie over een half jaar ook niet meer in. Dus is echt een groot probleem aan het worden. Hopelijk krijgt zij wel wat voor elkaar. Want ik krijg het niet voor elkaar bij mn zorgverzekeraar. Ook gaat ze kijken wat nu de beste fiets voor mij is. Want ze zegt met een driewieler dat Erik dan niet naast me kan fietsen. En ik wil ook Owen achterop hebben. Dus misschien word het toch iets van een aangepaste bakfiets. Moet idd wel aangepast zijn want ik krijgt Owen ( 23 kilo ) niet in de bakfiets getild. En zelf kan ie er niet in en uit klimmen. Dus ze gaat erover brainstormen en begin juli komt ze weer. Iig ging ze wel meteen de kinderwagen enzo aanvragen. Zo, we gaan de kindjes naar bed brengen. Erik morgen schoolreisje. Dus moet wel voldoende slaap krijgen trusten alvast!
hedwig geen zorgen er zijn ook tenapants, ook speciale voor mannen, zijn er zelfs in xs dus verwacht dat Owen die wel haast past. Deze zijn er in luiermodel maar ook in broekjesmodel. Bakfietsen zijn er ook met deurtjes erin en je kan altijd een opstapje nemen, nogmaals denk ik dat jij niet te klein ben, hoe groot ben je eigenlijk want 1 van mijn gastkindjes is 9 en draagt maat 134/144 zou heb wel eens op de bakfiets kunnen zetten dan kan je eens zien hoe het uitziet! Juut vond het wel een sneu stukkie van Yara en Seth... helaas gaat dathier ook vaak zo! Pff nou de jongse 3 liggen nu op bed, de oudste dadelijk nog. Alles in de douche geweest en het huis aan de kant.... als alles slaapt gaan wij stiekem een lekker ijsje halen! Morgen komt mijn jongste oppaskindje ff {4 weekjes} moeder moet voor een arbeidsvoorwaarde gesprek! Dus ff legaal knuff tijd!
@ Hedwig -> dat was dus een heel positief gesprek met de ergo! En hopelijk begin juli dan nog meer goed nieuws met aanvragen e.d. wat de mogelijkheden zijn! Toppie! En wat een leuk ding wat je hebt gekocht voor Owen!! @ Anniek -> wat een leuk vooruitzicht, een baby van 4 weken! Knuffe @ Judith -> ach, zo sneu zo'n broer-zus ruzie op de vroege morgen. Nog even doorbijten en dan lekker 6 weken vakantie! Hier even een uurtje wezen zwemmen met Joris. Heerlijk! Alleen nu auw... Maar ja, was wel lekker! Daarna frietjes gehaald en na het douchen vlug Joris in bed gedaan. Was toen toch al 8 uur... Enne, volgende week dinsdag al de 20 weken echo! Wat gaat het snel!!
Anniek : ik ben 1.53 m Dus ik weet niet of dat past....... Misschien moet ik maar eens gaan passen bij een fietsenmaker. Ik weet wel dat bij een gewone framemaat van fiets ik net niet goed bij de trappers kan. Ik red het echt NET. En dat is niet fijn fietsen. De fiets die ik nu heb is ook een kleinere. Is een 45 frame. daarbij moet ik dan echt wel trapondersteuning of zoiets hebben. Want anders dan is het veel te zwaar voor mij Ow wat leuk joh! Lekker babyknuffelen morgen Veel plezier alvast hihi
wow idd wat vliegt de tijd he Miranda! Nog 'n keer knipperen met je ogen en je staat luiers te verschonen Hoe gaat het met de pijn? Nog last van die cyste? En van de pijn van blaasontsteking? Alles goed?
Nou het was geen blaasontsteking, dus wat het nu wel is? Want ik heb er dus nog steeds last van... Urine was op kweek gezet, maar daar kwam niks uit. Cyste geen last meer van (die is verdwenen gelukkig!). En tja, verder wat ongemakjes hé. Meer last van de rug en gewrichten, sommige dagen veel last van de darmen en maag. Maar toch blijven we lachen
zucht..... klote auto alweer opnieuw, het was wat rozekleuriger maar de moed zakt me wederom in de schoenen! Dit is gewoon níet leuk!