fijn weer wat van je te lezen Juut Brrr overvallers?? Hopelijk zitten ze snel achter slot en grendel. En een eigen bedrijfje?? Vertel vertel!!!! @Hier Vanmiddag telefoontje gehad van het kdc. Was net te laat met opnemen. Schrok wel ff. Maar goed, ze belden alleen maar op om te zeggen dat Owen de waterpokken heeft. Is de eerste keer hier in huis. Voor zover we weten heeft Erik het nog nooit gehad. Op de psz had ie toen wel 'n keer een paar rare bultjes. Maar dat waren er hooguit 6 ofzo. Dus of dat nou waterpokken waren? Ik ga er maar van uit dat ie ze nooit heeft gehad. Hij is er zo vaak mee in contact geweest en elke keer is ie de dans ontsprongen. Ben benieuwd of ie ze nu wel krijgt Iemand nog tips?? Owen al meer dan een week hangerig en slecht eten en vreselijke diarree. Diarree nu een week lang echt heeeel dun. Kan dat door de waterpokken komen?? En het ziekenhuis hier. Ja pffff. echt heel erg soms hoor Als ze me echt gaan afschepen met het een of ander omdat ze het allemaal niet weten dan ga ik een second opinion vragen. Al moeten we daarvoor naar de andere kant van Nederland.
tis zonde, owen de waterpokken! denk dat erik ze dan ook wel krijgt hoor, hier zat er ook maar heel even tussen! in bad met zemelen en smeren met iets als kidsqlin, er zijn meerdere middeltjes op de markt. sterkte ermee, de jeuk kan soms behoorlijk erg zijn! weet niet of diarree er mee samen kan hangen, is mss gewoon toeval. ik zou idd gauw voor die second opinion gaan, nog even afwachten misschien maar jeetje, wat lopen daar onprofessionele mensen rond zeg.. en wij zijn een snoezeltheater aan het oprichten voor kindjes met een meervoudige handicap..zooo leuk!
Heeel leuk juut! Hedwig, diarree herken ik niet. Mocht ie nu boven de 39,5 komen met de koorts, oortjes of keeltje even laten checken bij de ha. Heel veel succes! Hopelijk komt owen er niet zo onder te zitten als de tweeling! En J heeft ze voor ie 1 jaar was, gehad. Maar een stuk of 10 en daarna nog niet weer.
hier vandaag weer een heerlijk dagje, de brandweerdag was echt een succes! echt heel leuk, om de kindjes zo te zien genieten. daarna bij ons op de markt demo van een soort sport/turnvereniging. Yara was er echt helemaal weg van, ze mochten ook over zo'n tumbling baan, ging ze heel veel koprollen. Ze wil heel graag een keertje kijken, en was echt helemaal hyper ervan. Terwijl het echt geen durfal is..maar oke. Vriendinnetje van haar wil er ook op. Het wordt hier echt 5 minuten vandaan in een gymzaal gegeven, dus dat is wel heel leuk. Ik ben nog voor nieuwe schoenen geslaagd, dus echt weer een happy dag! Hedwig hoe is het met owen, heeft hij erg veel jeuk? Jucade hoe is het daar? was je nog lekker uit eten geweest van de week? Anniek hoe is het daar? Smaakte de zelfgemaakte sushi?
leuk zo'n dagje Juut. Zag de leuke foto's op facebook En leuk yara op een sport/turnvereniging. Zou wel ideaal zijn natuurlijk omdat het zo dichtbij is Als de prijs dan ook ideaal is @Hier Het valt gelukkig wel mee met de jeuk ( afkloppen! ) Hij krabt totaal niet. Hij heeft er wel een behoorlijk aantal. Veel op zn hoofd en op zn kont. Nuja, eigenlijk overal wel. Ben benieuwd hoeveel er nog bij komen. Hij blijft wel aan de diarree.....dat is minder. Geen idee ook waar het vandaan komt of wat ik eraan kan doen. Misschien een imodium geven? iemand daar ervaring mee? Vandaag nog even naar het centrum geweest ( alleen) Gevragen aan de opticien of ie Owens bril kan veranderen. Hij heeft nu een bril met van die kromme pootjes die zo achter zn oren krullen. Maar misschien dat daardoor hij de bril niet op wil. Misschien irriteert hem dat ofzo ? Naja, kan altijd proberen om gewone pootjes op te laten zetten. Voor de rest nog wat geshopt. Richard ziek....dus dat is wel balen. Erik wilde vandaag niet mee naar buiten pfffff Best jammer. is toch altijd wel gezelliger om boodschappen te doen of naar het centrum te gaan met Erik. Alleen is ook maar alleen he
Hoi meiden,, Hier lekker met de beentjes omhoog,, Elise is echt verwend. Morgen gaan we lekker wandelen in de waterleiding duinen. Heb verder niet echt terug gelezen.. morgen meer.
De jeuk komt later pas als de blaasjes indrogen maar hopelijk valt t bij jullie allemaal mee wat dat betreft. Oh leuk juut, hadden ze dat brandweerspektakel vorig jaar ook al niet? En leuk om te zien hoe enthousiast yara wordt vd gym/turnen! En nieuwe schoenen voor jezelf? Voor de zomer? Hier gisteren te karten geweest, was de beste vd vrouwen en 5 e in totaal, was leuk maar heb nu wel een blauwe knie. Daarna gegourmet, bediening was ruk.. Stonden aldoor droog. Ben nu wel erg moe, moest ook nog terugrijden ruim n uur. Maar was gezellig voor de rest.
ow dat komt later pas?? Hahhaa nou, ik ben erop voorbereid. Heb gisteren calendula zalf gekocht. Maar heb ook nog zo'n spray ( had ik 2 jaar geleden gekocht toen er waterpokken heerste bij Erik op school , voor het geval dat ie ze kreeg ) Ow karten lijkt me zo leuk he!! Is dat nou moeilijk? @Hier Richard vreselijk ziek pffff. Erik ook aan het hoesten. Gaat goed hier Morgen heb ik met de thuisbegeleider een gesprek op het kdc. Om kennis te maken en dat hij kan zien hoe Owen daar is. Maar ook om te praten. Over hoe hun het doen met communicatie enzo en met overgangen.
Goedemorgen! @ Lidia -> was dus een geslaagd feestje! Leuk! Zag de foto al op fb met alle (vooral roze) cadeaus @ Jucade -> hoe is het nu bij jou met de kids? Die zijn toch ook al weken aan het kwakkelen (geweest)? @ Hedwig -> geen idee of diarree ermee samen kan hangen. Gewoon even in de gaten houden en anders even ermee langs de huisarts om het zeker te weten of dat hij misschien nog wat anders onder de leden heeft. @ Judith -> ja engerds. Helaas zijn ze overal! En wat ontzettend leuk dat jullie bezig zijn met een eigen bedrijfje!! En al een week geen zieken, gelukkig. Wij hebben ook nog nieuws. Wij wonen nu nog in een appartement (dan wel begane grond), maar willen heel graag naar een eengezinswoning. Nu al 2 jaar aan het reageren op woningen, en vrijdag kregen we telefoon! Morgenvroeg mogen we gaan kijken bij een woning!! Een woning met 4 slaapkamers en in een wijk waar wij graag heen willen. Dus wij zijn heel blij! Nu hopen dat het een leuk huisje is. Morgen kijken en dan moeten we voor dinsdagmiddag een besluit nemen of we de woning nemen ja of nee
whaaa spannend Miranda!! Ik zal voor je duimen dat het een pracht huis is!!!! En zal leuk zijn als er een mooie tuin bij zit. Kun je lekker buiten zitten van de zomer
Oh dat is idd spannend miranda......ik hoop dat het jullie droomhuisje is. Hier vandaag voor het eerst sinds lange tijd een fotoshoot. Ben benieuwd of het gaat lukken. Verder helaas niet zo goed.........flink wat medicatie nu om het weekend door te komen. gr. sandra
Miranda, spannend!! en super leuk voor je, duimen dat het een prachtig huisje is..en niet af haken door gekke kleuren in het huis, dat is allemaal over te schilderen. Sandra, succes met je eerste fotoshoot!! Misschien geeft het je wel de positieve flow. Het is hier trouwens nog totaal geen mooie weer, wel droog, maar nog geen zon?
Marijke, Hier sinds een uurtje of 2 zon. Hedwig, karten is erg leuk maar ook zwaar, ik vrees dat het voor jou niet weggelegd is ivm je reuma. Sandra, wat een mooie foto van je moeder op fb
@ Jucade -> wij denken idd wel dat we het huis nemen ja. Als het huis echt te erg uitgeleefd is en echt teveel eraan gedaan moet worden, dan is het even afwachten. Maar er is hoop dat er nu gewoon nette mensen in wonen. Zo van de buitenkant af gezien ziet het er heel verzorgd uit. Dus hopen dat dat ook zo van binnen is En thanks dames! Het is idd heel spannend. Hopen zo dat het een geschikt huis is!! @ Sandra -> las al op fb dat het goed gegaan was. Wel jammer dat je flink wat medicatie nu nodig hebt in het weekend. @ Marijke -> toch nog mooi geworden? Hier was het op een gegeven moment 23 graden buiten en in de zon echt warm. Hier nog heerlijk genoten van het heerlijke weer. Stukje gewandeld. Op een terras gaan zitten bij de ijssalon. Ontzettend druk daar, maar wat een genot met dit weer.
Ja hoor, de zon is hier ook nog gekomen. Het was echt heerlijk, uiteindelijk. Stijn en Renske lekker gespeeld met het buurjongetje, die ook bij Renske in de klas zit. Zo grappig, als hij weg gaat geeft hij Renske altijd een zoen, hihi Jucade, hoe gaat het met afvallen. Mijn oog viel op jouw banner, nog 11 kilo te gaan?
@Sandra : Wat fijn dat je weer een fotoshoot hebt gehad. Wel balen dat je nu extra meds nodig hebt. Maar wat moet dat moet he Komt wel weer goed! @Jucade : ow das jammer dat karten zo zwaar is. Nuja, genoeg andere dingen nog om te doen he @Hier Owen maar ziek gemeld voor vandaag. Sinds gistermiddag begon ie echt enorm last te krijgen van de waterpokken. Hoge koorts ook. Heeft waterpokken in zn mond en in zn oren en zn oogleden. Zo sneu. En voor de rest is zn huid vuurrood!! Arm manneke. Ik hoop dat het nu op zn max is en dat het vanaf nu beter gaat. Het is nu dag 4. Hoe verliep dat bij jullie??