Hoe het hier is? Druk. De crematie was heel emotioneel, maar ook weer mooi. Erg dubbel gewoon. Ze was tenslotte al op leeftijd, ze heeft een prachtig leven achter de rug, maar toch wilt niemand een dierbare missen. Nu nog voelt het dubbel. Ook had ze de afgelopen maanden heel veel ellende meegemaakt (vooral dat vele vallen) en daar ben ik nu blij om dat dat voorbij is voor haar. Maar ja, blijft even dubbel. Ook is het zo dat we dus zo druk bezig zijn en ik bang ben dat het nog niet echt tot mij doordringt allemaal. Vandaag krijgen wij om 4 de sleutel van ons nieuwe huisje, dus gisteren een hoop gedaan in huis hier. Spullen van de muur, gaten dichten, kastjes uit elkaar gedraaid etc. Ben zo toe aan even rust. Heb echt geen zin in de verhuizing. Eerst keek ik er zo naar uit. Maar ik ben zo moe! Ondanks dat ik goed slaap, kom ik maar niet van die moeheid af. Ben blij als de verhuizing erop zit. Ruben is ook een beetje van slag. Eerst ging nog alles goed, maar sinds gisteren komt hij slecht in slaap en slaapt onrustiger. Maar ja, die krijgt ook natuurlijk van alles mee. Dan nog een Joris die zo gevoelig is en alleen nog maar een grote mond heeft omdat hij niet weet wat hij met alle emoties aan moet. Nee ben blij als de verhuizing erop zit en we de rust terug krijgen. Daarom gaan we dan ook zo snel mogelijk omhuizen. Eerst wilde we nog van alles doen (behangen/verven) Maar we gaan vandaag eerst kijken wat echt hoognodig moet gebeuren en dat gebeurt en de rest komt daarna wel. Anders duurt het voor ons allen alleen maar langer en dat zal voor niemand goed uitpakken. Allemaal toe aan rust en regelmaat...
Miranda snap heel goed dat allemaal even heel moeilijk en veel is op dit moment. Nog e ven doorbijten en dan zitten jullie samen lekker in jullie nieuwe huisje,dan kun je alles een plekje gaan geven en zal de rust terugkomen.
Allereerst Miranda sterkte met het verlies van je oma! Carla, wat een ?,)(.)@& school! Hedwig, vertelden ze niet wat voor afwijkende er te zien was dan? En nu ook Erik de waterpokken.. Ach jee. Hebben ze er nog last van? Sorry als ik iemand vergeet D heeft een dubbele oorontsteking, behoorlijk heftig, normaal merk je niet dat ie er 1 heeft, maar nu dus wel. Ha gebeld want vlg week wordt ie geopereerd natuurlijk. Mocht t morgen niet wat opgeknapt zijn, moesten we langs komen.
hoi meiden. gister een hele leuke middag gehad met san en indy, we namen 3 modder/zandmonsters mee naar de macdonalds haha.. was daar erg klein, maar ze hebben zich prima vermaakt gelukkig, en wij lekker bijgekletst. (san yara heeft wel een hele erge voetsplinter die er niet uit wil! brrr!) vanmorgen met seth nr de kno arts geweest..zn neusamandelen gaan er de 16e uit. vlgd week nr de anesthesist en dan de 16e een paar uurtjes ziekenhuis, ben benieuwd. hij was vanmorgen al heel bang en verdrietig..wat de operatie betreft, hij wilde al wel de pp presentatie ter voorbereiding kijken op de computer en gelukkig maakt het vooruitzicht op een klein cadeautje veel goed verder nog voor 5 euro een nachtkastje ophgehaald via mp voor yara, was ze erg blij mee. en vanavond lekker pannekoeken op bij mijn ouders. zo meteen komt een vriendin nog even theeleuten hier. rol heeft het heel leuk in engeland! jucade hoe is het nu met d? nog langs de ha geweest? ellendig he, zon dubbele oorontsteking, echt zo zielig! ben benieuwd of t allemaal doorgaat! carla hoe is het nu echt met jou, geef s een uitgebreide update meid..met alle werkstress, schoolkeuze gedoe enzenz..kun je een klein beetje op adem komen nu in de vakantie? miran wat een goede beslissing, om zo snel mogelijk voor jullie allemaal de rust en regelmaat terug te brengen. hopelijk lukt dat guaw, voor iedereen het beste! lidia een paar leuke daagjes zo voor de kindjes, gezellig hoor! hebben jullie samen nog plannen?
Hoi hoi Nou Juut komt ie dan! Stress ja dat zal wel even zo blijven ben ik bang. Nu 2 weken vakantie, maar de schilder is vandaag begonnen (binnen en buiten moet alles geschilderd) dus echt rust is er hier niet! Schoolkeuze, ben blij dat we een besluit genomen hebben. Hoop dat Kyra het tot de zomer nog wel fijn kan hebben op de oude school...heb al gezegd tegen Jac dat als zo nog zoiets flikken dat ik ze er per direct afhaal... Mijn werk blijft druk! heb over een paar weken een keer een dag geen klas zodat ik samen met de directrice aan de rapporten kan werken, hoef ik dat iig niet alleen te doen! Dan ga ik half juni met groep 8 3 dagen mee op kamp, waarvan ik 1 nacht blijf slapen(meer wilde ik niet!) Dus dat worden 3 drukke en lange dagen, maar wel erg leuk al zal ik de kids wel enorm missen! Ik ga nu mee omdat mijn collega die normaal mee gaat een herseninfarct heeft gehad en dus nog lang niet hersteld is. En de juf van groep 8(ook een goede vriendin van me!) wilde mij heel erg graag mee hebben. Dus ik heb voor die week mijn werkdagen gewisseld. Dan is het einde van het schooljaar natuurlijk altijd super druk. staat nog een sportdag, schoolreis en juffendag op het programma en dan nog alle avonden voor de musical en het afscheid van de groepen 8. Met de meiden gaat het super. Kyra gaat echt zo snel met lezen nu, sta er echt van te kijken wat ze allemaal al leest. Ze kan nu echt voorlezen, gewoon hele zinnen achterelkaar. Dinja wordt ook echt een grote meid. Afgelopen maandag heeft ze oorbelletjes laten schieten, wat is ze trots! Baal enorm dat ze nu tot de zomer niet naar school kan, maar denk dat ik haar gewoon een paar keer mee neem naar mijn school! Zo dat was ie dan!
thanx carla, voor de moeite fijn om wat uitgebreider te lezen. jammer dat er nog niet echt rust in zicht is. ongelofelijk dat we idd al weer tegen het einde van het schooljaar aanlopen he! ook door het slechte weer, lijkt het of we net zo in febr/maart zitten. wel lief dat je het voor je vriendin/collega over hebt om mee te gaan op kamp. kunnen de meiden dan bij je moeder terecht? en gingen jullie nou in de zomervakantie nog wat doen of niet? ach die dinja zal wel mooi staan met haar oorbelletjes, leuk hoor! en knap van kyra hoor, dat lezen. is echt weer een leuke periode he! hier ook hoor, ze leest nu vaak 's avonds even voor aan seth en dan wij pas
Hoi allemaal. Pff weer even geleden.....veel geschreven hier.....maar niet zo veel onthouden denk ik. Miranda, fijn dat het afscheid mooi was. Het zal allemaal pas bezinken als je weer wat meer rust hebt. Nu eerst jullie huis...... Carla, wat een gedoe met school zeg. Wel erg flauw vind ik het allemaal. En jij zo druk zo op het einde van het schooljaar......je zal blij zijn als het (grote) vakantie is. Juut, hoe is het met de splinter van yara. Indy had er een week geleden één. nou dat was één groot drama....hopelijk is ie er al uit. Indy heeft het nog over de speeltuin , ze vond het er erg leuk, en wil zeker nog eens terug .........zal zo ff wat leuke foto's nog laten zien. Sorry voor de rest weet ik het niet echt meer. Hier wel genoten van de eerste week vakantie (ik wel 1 dag therapie gehad) maar jarno is sinds maandag weer hele dagen werken, en dat breekt me nu een beetje op. Ook omdat ik deze week maar 1 dag therapie gehad heb.....dit weekend dus een beetje "overleven" met medicatie. gr. sandra
Heel leuk! En wat een heerlijk weer! Hier was J naar de klimduinen en naar het bos geweest met een groep vanuit m'n zusjes werk, hij heeft genoten! En ik hier thuis ook heerlijk vertoeft buiten met c en d.
Leuke foto's! Maar waarom schrik ik toch altijd van hoe groot Seth alweer is!!! In mijn beleving is hij gewoon nog dat lieve kleine baby'tje wanneer spreken we nog eens met z'n alle af?
Ja zou leuk zijn Anniek! En Juut hier helaas nog niks voor de zomer geboekt. We wachten even af wat het weer hier gaat doen. (schilder kost veel centjes!!)
o wat leuk san! wil je er deze nog even over de mail sturen? die met dat tongetje vind ik ook wel echt typisch seth en haha anniek, het was voor t eerst dat indy niet meer baby seth zei tegen seth hij is al een heel ventje! maar datzelfde heb ik bij jou met devin hoor! carla we krijgen vast 7 weken zon in nederland ! Hoopvol he, van mij! jucade leuk voor j zeg! die zal wel genoten hebben! en jij ook met de kleintjes. is de oorontsteking over en gaat de operatie door? mamzie hoe gaat het nu met de jongens? en met jou? san sterkte hoor meid met de komende dagen! je kunt t! xxx