Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi maar devin is ook nog een mini :)

ik kreeg afgelopen week op me donder in het zwembad van kyans zwemschool ze riep nml vanaf de andere kant van het badd dat ik devin niet zelf de trap op moest ltn klimmen.... ik heb heel wijs mijn mond maar gehouden zei tegen mujn vriendin; wat zou zij denken hoe oud hij is.... 2 ofzo? trap wad nml bijna een huistrap dus echt niet gevaarlijk oid pff...

als de kindjes naar school gaan na de zomervak dan duurt het nog 1 maand voor hij 4 wordt!!!!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, naar de kapper geweest voor n metamorfose. Was al weer n jaar terug dus mocht mezelf weer eens lekker verwennen ;)

Helaas heeft d nog wel wat last van z'n oortjes, gister nog 37,9. Goed neussprayen en s avonds een zetpilletje. We wachten af.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut goed plan in de zomervakantie!
    Meteen een datum vastleggen misschien (of is dat nog te vroeg...)

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vanmiddag voor de eerste x weer bbq.

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lekker Jucade!!

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello
    zo, hier nu wel blij dat rol vanavond weer terug komt uit engeland hoor. petje af voor alle alleenstaande moeders!
    alles is goed gegaan, maar de laatste twee dagen waren best pittig en ze gingen zich een beetje vervelen..wel lekker veel naar buiten geweest met ze, dat scheelt..maar het mamageroep maakte me vandaag een beetje aan de knorrige kant haha..nou ja.
    morgen dagje werken, dinsdag naar de anesthesist met seth en smiddags vergadering, en dan woensdag ook nog een ochtendje werken.
    zo maar s aan de strijk.

oja, en wie van jullie heeft een goed opgeruimd en geordend huis haha? ik heb echt weer mn best gedaan de afgelopen dagen..maar je ziet er niks van!

jucade eet smakelijk :)! en goed hoor, zelf nog even naar de kapper geweest! is belangrijk, genoeg aandacht aan jezelf geven!

anniek ja das waar devin is ook gewoon al bijna 4! in dat zwembad keken ze vast niet goed!

carla we kunnen al best een datum prikken toch?

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja ik vind van wel Juut! Dan staat het meteen vast!!
    En fijn dat rol weer thuis komt

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Fijn dat Rol weer thuis komt vanavond Juut :)

@Jucade : hoe is het met D? En hoe was de barbeque?

@Anniek : hoe groot is Devin dan? Is ie zo klein ja?

@Hier
    Mooi weekend gehad :)
    Vandaag 2 keer een eindje wezen fietsen met zn allen.
    Vanmorgen eerst naar het centrum. Alles dicht maar dat was ook de bedoeling. Zo kon Owen tenminste ook eens lekker in het centrum rondlopen. Anders kan dat nooit.
    Menneke vond het prachtig!! Liep daar uitgelaten rond, lekker flapperen en geluidjes maken hahaha. Zo mooi om te zien :)

Smiddags weer een eindje gefietst. Even naar de begraafplaats. Hier in Veendam is dat echt een super mooie begraafplaats. Eigenlijk een soort park.
    Een aantal van Richards overleden familie 'bezocht'.

Thuis de kindjes nog lekker even buiten gespeeld.

Erik vandaag goed gegeten.
    Maar morgen toch maar even de dokter bellen want die waterpokken willen maar niet weg. Op zn handen zitten nog steeds blaren. En die willen maar niet opengaan. Zitten ook rode randjes omheen dus volgens mij begint het te ontsteken.
    Ben al paar dagen bezig met zn handjes weken in soda en daarna in een zemelbadje. Maar het word maar niet beter.
    Hij heeft ook zo weinig bij te zetten he.
    Was van deze week wel 2 kilo afgevallen. Weegt nu 16 kilo.
    Hopelijk komt dat er snel weer aan nu.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    devin is vooral licht.. hij zal een 13 kg wegen. Koop voor de zomer maar week maatje 86/92 in korte broeken...
    Hij zal ongeveer 1 metertje zijn schat ik. Draagt mt 24/25 in zijn schoenen.
    Ons neefje van 1 jaar jonger is 2kg zwaarder draagt 25/26 in schoenen en is net zo groot.

moet eens kijken hoegroot en zwaar Kyana was op die leeftijd

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    J gaat vanmiddag voor het eerst 'oefenen' buiten de poort naar de straat achter ons. Pff.. Dubbel gevoel. Is n sloot naast de speeltuin daar, maar moet echt leren om m wat los te laten. Hij moet zich ieder half uur 'melden' thuis. De 2 belangrijkste regels vertelt. NIET bij de sloot en NIET met iemand mee die je niet kent. Ja, het loslaten gaat beginnen! Spelen heel veel kids daar, is altijd wel controle, maar toch he!?

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo sneu, hij kwam een paar x terug want z'n vriendjes waren er niet. Hij was erg verdrietig.

12. lidia

lidia Fanatiek lid

Jeee wat een rust hier?.. allemaal van het mooie weer genoten gisteren? Hier wel.. zo nog even boodschapjes doen en het huis onderhanden nemen..

Jucade,, dat is sneu voor j ,, hoe ging het verder met jou en het los laten?

Juut,, hihi hier ook geen opgeruimt huis hoor;) en fijn dat rol weer thuis is..

Hedwig? Hoe was het met erik bij de ha? Wat zei hij over de waterpokken? Enlekker he dat fietsen..

Anniek,, hihi die devin is een klein manneke.. elise is 15 kilo en heeft maat 25/26

Carla,, hebben de meisjes het nog over school? En wanneeer begint bij jullie de vakantie?

Marijke lekker op vakantie?

Miranda?. Hoe gaat het daar,, huisje al een beetje op oorde? En jezelf een beetje rust gegeven.. ben wel benieuwd naar fotos van jullie huisje..

Verder benieuwd hoe het met roedel, marian en alle anderen, is..

Zooo hier lekker lui zo aankleden..

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier net terug uit het zkh met D. Buisjes zitten er in en aan de neusamandelen geholpen. Ging allemaal prima! Helaas (uiteraard) kwam de anesthesist vertellen dat d zijn zuurstofgehalte wat laag was en zijn longen vol en hij dacht een ruisje te horen. Dus ik wordt binnenkort gebeld voor een afspraak bij de kinderarts. T zal ook eens normaal gaan hier. :s

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hai meiden!
    patries wat een lieve foto's van d op fb!
    fijn dat het allemaal goed gegaan is. en kon ie echt zo snel erna alweer gek doen? wij mogen vlgd week donderdag..ging het met de narcose ook wel goed, dat ie snel in slaap ging? en hoe lang moest jij weer wachten tot je erbij mocht?

hier heeel moe..maar rol neemt me vandaag al even veel uit handen dus dat is fijn. heb ook maandag gewerkt, dimi heftige vergadering, woe ochtend gewerkt. en hoop vriendinnen met wie het niet goed gaat. dus nu ben ik even "leeg", net even lekker op bed gelegen. nu gaat mijn drietal even boodschappen doen dus kan ik even hier tikken.

morgenmiddag gaan de kindjes logeren, wij hebben niet echt plannen.
    en dan is de vakantie toch ook weer snel voorbij gegaan!

lidia lekker he, dat je in de vakantie zo laat op gang kunt komen! zag een prachtige taart van jou op fb! ik vind dat je dat in korte tijd heeeel erg goed geleerd hebt!

hedwig oei erik nog maar 16 kilo? das echt weinig! wat zei de dokter?

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihi, ja echt. Hij heeft ook niet gehuild, alleen heel even toen het bed ging rijden. Vond ie eng denk ik. Eh, we waren er om 7 uur. 10 V half 8 moesten we naar boven, hier kregen we (met meer ouders) info en uitleg, ook voor de kids. Toen omkleden en ong een half uurtje wachten waren we aan de beurt. Op schoot en het kapje ging op. D strubbelde niet tegen en viel snel weg. Een kus en weg. Na 10 min a kwartiertje was ie al weer wakker en mocht ie terug naar de zaal! Hij drink meteen goed, at een ijsje en nog een ontbijtkoekje en toen mochten we naar huis. We waren kw V 12 al weer thuis!

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dank voor je verslagje!
    echt fijn dat jij zo'n goede ervaring had, dat helpt mij :)!
    en seth verheugt zich juist het meest op dat zn bed gaat rijden en dat ie met zn bed in de lift mag haha.
    het is echt wel zo gepiept zo te lezen!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vanmiddag even heerlijk naar de speeltuin geweest. D wijst af en toe naar z'n oortjes en zegt 'au, bank higge (liggen) en 2 tellen later hoor je m niet meer. Ze zitten nu ff voor de tv ice age dinosaurs te kijken (wat zullen ze rustig slapen.. ;))

18. lidia

lidia Fanatiek lid

Zooo kids zijn naar de bso,, ik ben vrij dus even in huis aan de gang.. vanmiddag een high tea met collega's. Fijne dag allemaal

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier heeft D toch weer meer last van een oortje, voor de zekerheid even gebeld. Afwachten of we teruggebeld worden eind vd middag.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he, wat jammer om te lezen jucade! ben je nog teruggebeld?
    balen hoor!

lidia lekker genoten van de high tea? en wel even lekker, zonder kids je huis een beetje door kunnen werken!

hier alles rustig, kids hebben gister gelogeerd bij mijn ouders en wilde heel graag vandaag ook nog avondeten bij opa en oma.
    wij zijn gister nog pizza gaan eten (smaakte helaas niet zo) en hebben thuis een slechte film gekeken haha. maar de rust en het uitslapen, dat is heerlijk! en ook heel leuk om ze zo weer te zien!

morgen met seth nr de kapper. en ik vind het zo spannend! wil er eens een keer een flink stuk van af..maar durf eigenlijk ook weer niet. schijterd ben ik, maar ik ken m al vier jaar zo haha! ga maar even met kapstertje overleggen..wil het niet superkort, anders warrige, lange stekels ofzo of ander modelletje. seth wil het zelf ook graag, hij vind zn huidige haar nu ook vaak best warm..ben benieuwd!
    verder hadden ze samen geld apart gelegd uit hun spaarpotten en aan rol gevraagd of ze morgen naar de stad mochten voor een moederdagcadeautje..zoo lief!!!

hedwig hoe gaat het bij jou met de jongens?

marian wil jij ook een keer een update doen? ben erg benieuwd hoe t met jouw kids gaat.

san is de therapie weer fijn?

Deel Deze Pagina