Bllg verschrikkelijke hoofdpijn. Net ibu geslikt en ff geslapen/gelegen. Niks meer gehoord vh zkh.. Raar he. Maar hij heeft geblaat meer heb ik t idee dus bel ook niet weer.
Hoi allemaal. Niets gelezen de afgelopen dagen, dus spring hier weer even in. Eigenlijk ook niks zinnigs te melden........ Het gaat zijn gangetje, wel iets beter dan vorige week gelukkig. Weet niet of ik dat hier gemeld had, maar was helemaal van de wap van de medicatie. Ben direct met die troep gestopt........nu weer terug naar mijn "oude" kalmeringsmedicatie. Ook niet ideaal maar beter dan de seroquel. Hier vandaag nog dagje therapie en dan lekker lang weekend. Het word helaas niet zo'n mooi weer, maar kijk er naar uit om lekker een rustig weekendje te hebben. gr. sandra
zo, we zijn alweer even thuis van het ziekenhuis. seth heeft toch gelijk buisjes gekregen, de kno adviseerde dat ter plekke dus maar meteen ook gedaan. de narcose viel me heel erg tegen, ik moest echt heel hard huilen erna..jeetje man...seth verzette zich erg, en bleef lang huilen en spartelen. en toen op die uitslaapkamer..zo'n zielig hoopje zoontje met allemaal bloed uit zn neusje, en hij maar au au auaauu roepen.. echt zo erg!! gelukkig daarna een raketje op, toen moesten we nog best lang blijven en rond half 11 mochten we weer naar huis. nu zit ie alweer lekker engelse dropjes te smullen en hij heeft alweer twee bekers drinken gehad. maar jeetje, wat hou je toch veel van je kind he..om m dan zo daar achter te laten... ik moet er nog meer van bijkomen dan hij denk ik... san fijn om je weer even langs te zien komen hier. ben blij dat het ietsje beter gaat, en van die meds had je niet verteld toen. was dat echt zo'n troep joh?
ach gus arme Seth Erg is dat he als ze zo vechten. Owen vecht ook altijd zo als ie onder narcose gaat. En ook als ie wakker word. Weet nog wel toen bij hem neusamandelen werden geknipt en buisjes geplaatst. Toen ie wakker werd was ie zo vreselijk hysterisch en bloeden als een rund natuurlijk! Alles en iedereen onder het bloed. Vreselijk! Mag Engelse drop nu wel Juut? Drop is toch bloeddruk verhogend? En omdat ie toch kans heeft op nabloed.....of heb ik het nou mis?? Vandaag Owen naar het kdc, Erik thuis. Gaat weer wat minder momenteel met Erik. Veel moe, ook op het mkd, veel pijn en moeilijk lopen. Nee...ben er niet gerust op..... @Sandra : fijn weer wat van je te lezen meid!! Gelukkig gaat het nu weer iets beter nu je gestopt bent met die medicijnen. Mijn vriendin kon ook slecht tegen dat medicijn en is er toen ook mee gestopt. Vraagje : wat geven jullie de kids nu aan wat kleren betreft met dit weer?? Ik weet het echt niet meer hoor. t-shirt, shirt met lange mouwen, winterjas, zomerjas??? Ze zeiden dat het vandaag behoorlijk slecht weer zou zijn. Dus ik Owen maar een dun truitje aangedaan en winterjas. Schijnt vandaag hier de hele dag de zon en is het echt warm buiten!! ( geloof iets van 17 graden ) Ik zelf heb het altijd vreselijk snel warm. Dus ik kan niet van mezelf uitgaan helaas. Maar als het ongeveer iets van 14 graden word buiten. Doen jullie dan nog winterjas aan bij de kids? En dan t-shirt eronder? Of wat?
ow juut... wat sneu! Kreeg kriebels in me buik bij het lezen van jou stukje. Arme sethje en natuurlijk ook jij, doet je moederhartje pijn. Hedwig Een lange broek met een dun shirt/blousje en een zomerjas hebben mijn kids aan.
@ Judith -> zo sneu om te lezen hoe je het ook nog typt! Het is ook niet niks hoor. Om die reden hadden wij ook ervoor gekozen dat papa mee ging ipv ik naar de operatiekamer. Hier het geluk dat Joris heel relax was gelukkig. Maar kan het me heel goed voorstellen hoe moeilijk dat dat moet zijn. Is ook echt niet leuk! Beterschap voor Seth en voor jou; kom er rustig van bij @ Hedwig -> hier heeft Joris een lange broek, een shirt met lange mouwen en zijn zomerjas aan. Ik vind het ook vaak moeilijk hoor! En anders als je twijfelt kan je ook nog altijd een vestje extra aan doen. Die is snel genoeg weer uit als het te warm is. @ Sandra -> altijd fijn om even van je te lezen! Fijn dat het iets beter gaat nu met de oude tabletten weer ipv die nieuwe. Hier gisteren open dag gehad op de nieuwe school voor Joris. Nou wat een onwijs fijne school zeg! Het was echt geweldig. De leerkrachten heel aardig en open. Heel gesprek gehad, ook over Joris. Allemaal geen probleem. 12 augustus mag hij starten daar Zo blij dat dat ook achter de rug is en duidelijkheid over de nieuwe school. Joris was ook mee geweest en hij was ook heel enthousiast.
nou, ik had me verheugd op nog een lekker ochtendje kroelen een aanrommelen, wil seth gewoon naar school! ben natuurlijk heel blij dat hij zich weer goed voelt, maar jee..ik ben er nog van onder de indruk dus maar wat nuttigs gedaan in huis en grote boodschappen bij de dirk. zo de kindjes ophalen door de kou brrr, de verwarming staat hier weer aan hoor! miran dank voor je lieve woorden en superfijn dat jullie ervaringen met de nieuwe school nu zo positief zijn! joris zal zich er vast heel fijn gaan voelen, en voor jou heerlijk dat je m zelf kunt halen en brengen! anniek hoe gaat ie daar? nog veel aan t werk? hedwig ja met owen is dat helemaal erg omdat je t hem niet uit kunt leggen he..echt zo zielig! en wb kleding: het is hier echt koud al een paar dagen! brr! dus hier de winterjas aan en eronder een longsleeve!
En hoe is het nu met Seth? Miran al wat tot rust kunnen komen? Hier eindelijk iets meer energie als de afgelopen dagen. Was echt een wrak.
lief dat je t vraagt patries! hier gaat alles prima met sethje..hij heeft nergens last van! en met d? pijn helemaal weg? hoop echt dat het bij onze jongens het goede effect heeft! fijn dat je weer een sprietje meer energie voelt..soms kun je je echt zo futloos voelen he.. hier alles oke. gister een heel gezellig etentje gehad met ons meidenclubje, was echt genieten! pas erg laat thuis en dat ben ik niet meer gewend.. vanmorgen weer op tijd er uit voor de gym, nu de 2e keer. yara vind het helemaal super! en ik vind het ook erg fijn voor haar zelfvertrouwen. had al los over de balk gelopen, een beetje de radslag geleerd, en aan het klimrek heel hoog gehangen. daarna nog even een step opgehaald die we voor 15 euro via mp gekocht hadden. de kids zijn er helemaal weg van! toen verjaardag rols moeder, dus veel te veel taart en lekkers op. moet echt weer een beetje op gaan letten..en t sporten weer oppakken!!
Wat een weer weer. Vind er weinig aan zo. Schijnt morgen beter te worden. Vanmiddag met J op z'n step, c op de Loopfiets en d op z'n auto een rondje door t park gereden. Ff uitwaaien.
Het weer is ook 10x niks! Bah! Maar hier mag ik eigenlijk niet klagen vandaag. De afgelopen dagen was het echt heel nat. Vandaag nog geen druppel gevallen en in de avond zelfs alleen zon gezien. Dus ook nog even lekker een stukje gaan wandelen met de jongens. Heerlijk! @ Jucade -> ja, langzaam wat rust gevonden. Mijn hoofd is af en toe nog druk met dingen die ik nog wil doen, maar ben niet meer zo chaotisch nu erin. En fijn om te lezen dat je wat meer energie hebt. @ Judith -> zo'n etentje is natuurlijk altijd gezellig. En met Yara, wat goed dat ze al zoveel durft! Knap hoor. Hier weinig te melden. Vandaag veel visite gehad, allemaal huisje kijken. Was wel gezellig. Ruben vandaag voor het eerst een boterham gehad. De afgelopen dagen ook al eens aangeboden, maar hij vond het 10 keer niks. Toch weer opnieuw en er ging meteen 1 snee brood zonder problemen erin. Nu krijgt hij dus al pap, fruit, boterham, groente/aardappel/rijst/vlees. Gaat zo rap allemaal zeg!
Varen was leuk! D vond de motor een beetje 'eng' maar de rest was geweldig, kleine eendjes kijken onderweg en allemaal gekleurde bloemen en ook bootjes kijken.
jucade huren jullie dan een bootje? of opblaasboot ? onee die heeft geen motertje.. miran wat is ruben dan al een grote vent he, dat ie gewoon alles al eet! tijd vliegt! hier een lekker dagje gehad. kindjes hebben echt urenlang buitengespeeld en veel lol gehad met de nieuwe step. nog even om een ijsje gelopen en wat dingen in huis gedaan.
brrr ben helemaal naar van dat nieuws meiden..om 2300 pas officiele bevestiging natuurlijk, maar jeetje..in gedachten bij die moeder, en o zo dankbaar voor mijn eigen kindjes
Nou idd juut, ontzettend verdrietig dit.. Hoe moeten die kindjes zich gevoeld hebben? Hebben ze niet geleden? En de moeder.. Zo erg.. Haha, nee boot van sch ouders
erg he heb er gewoon buikpijn van! ga nu maar nr bed, vlgd nieuws pas weer om 2300 he.. o aha! dat is wel fijn voor jullie, af en toe een lekker vaartochtje!
idd vreselijk nieuws Stiekem hoopte ik al die tijd dat de jongens gewoon nog leefden en ergens ondergedoken zaten bij verre familieleden ofzo.......... Hoe kan iemand dit zn eigen kinderen aandoen?? Dan kijk ik naar mn eigen kids.....en hoe moeilijk ze af en toe kunnen zijn.... maar ze iets aandoen? NOOIT! Zit ook de hele tijd aan de moeder te denken. Hoe ze zich nu voelt nu ze terecht zijn. En dan 2 weken in het water. gelegen...ze zal ze wel niet meer mogen zien
hey dames ik kom ook weer even binnen wandelen miran jemig hij gaat echt mega snel he hier druk druk druk mja hadden jullie anders verwacht? Moet wel zeggen dat ik het de komende tijd ietsie rustiger heb gelukkig want vergat zelfs van mijn eigen kinders te geniet {shame on me} wbt die jongens bah, kan er gewoon niet naar kijken! En er was dus ook nog bjz e.d. mee gemoeid! Mja helaas is de wet heel erg krom, dit kom ik dagelijks tegen in mijn werkveld. Mag het misschien niet zeggen maar misschien word er weer eens grondig naar gekeken na dit voorval. Er is nergens geld voor zorg, overal word op bezuinigd! Naja dan krijg je dus zulke dingen he! Neemt niet weg dat ik het natuurlijk verschrikkelijk vind voor die moeder, en voor die jongens... wat hebben die nog mee moeten maken in de laatste minuten van het leven pff