Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    balen Anniek :(

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja best wel heel erg, kan gewoon niet meer in oplossingen denken! Al 3 jaar lang zijn we elke maand wel geld aan dingen aan het uitgeven wat eigenlijk niet nodig zou zijn geweest maar steeds weer moeten we....
    nu alweer bijna 750euro verder..... daaaaggg welverdiende vakantie!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jeetje wat een geld :(

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Elleuww meiden,

Zit altijd anoniem mee te lezen op de i pad

Hier gaat t goed met allemaal. Fysio v devin was vandaag voor t laatst ;)

Later meer reactie, ga nu naar bed toe. Morgen weer werken.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Jucade -> wat goed van Devin! Is een goed teken als de fysio niet meer nodig is :)

Hier goed geslapen, Joris nog erg moe... Nog 3 daagjes :)

6. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi meiden,,

hier damian weer naar school.. nog 4 weken en dan ook hier vakantie...
    Gister hier de avond wandeling gedaan .. is ruim 5 km lopen en dan wat vragen beantworden.. en op het einde een medaille en een ijsje;) was een succes....

anniek,, jee meis het zit ook niet mee bij jullie he... balen van de auto.. heeft john nog wat gehoord van zijn sollicitatie? ennn knuffelze vandaag:D

miranda,, raar dat het niet je blaas was.. en balen van je hoofdpijn..

hedwig,, wat goed zeg van de ergotherapeut.. hopelijk komt er veel goed uit voor jullie zodat je owen beter kan vervoeren enz..

jucade,, fijn wat van je te lezen.. miste je al en lidwina ook:(..

juut.. balen van de regen in engeland..hoe lang gaan jullie naar engeland? en oei tijd voor vakantie zo te lezen..

carla,, hoe gaat het tot nu toe de laatste week.. hoe was het met de kleuters..

marian,, hoe gaat met jou en jullie kroost;)..

sandra,, hoe gaat het met jou en jarno???

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allen!

@Anniek : jeetje, veel geld. Hadden we ook met onze oude auto. Bleef maar oplappen. Dus toch maar grote stap genomen en andere auto gekocht. Dankzij schoonouders hebben we niks hoeven te lenen. Nuja, alleen van hun dan.......

@Jucade : fijn weer wat van je te lezen! Goed van Devin!
    En verdere update???? Ben benieuwd hoe het met C en J gaat
    En natuurlijk ook hoe het met jou gaat!

@Lidia : wauw goed van Damian!!

@hier
    Nou, Erik is vertrokken op schoolreisje! Ben zo blij voor hem, Want net toen ie van zn oude school was gingen ze de week erna hun op schoolreisje ( zelfde reisje trouwens ) En dacht dat het mkd er niet aan zou doen. Gelukkig wel. Dus dat is super!
    Ook geen moeders mee die alleen maar met elkaar lopen te praten.
    De juf waar ie bij in het clubje zat zei dat als ie ergens in wilde en hij niet durfde dat zij dan met hem erin zou gaan.
    Kei lief! :)
    4 juffen op 10 kindjes. Komt goed :D

8. lidia

lidia Fanatiek lid

Hedwig ..leuk voor erik .. Is hij dan de hele dag daar?.

Nou het is maar goed dat de wandeling gisteren was.. Werd net gebeld door school.. Damian had met zijn teen tussen de deur van de gymzaal gezeten en zijn nagel zit los :'( .. Dus net bij de ha geweest en in een verbandje er om.. Nu even rust geven..

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    zag het op facebook Lidia, balen zeg. Arme Damian. Beterschap voor hem!

Nee, Erik moet ik gewoon om 3 uur weer ophalen. Ze wijken niet af van de normale breng en ophaal ritme zeg maar.
    Vanmorgen hadden ze ook gewoon de opening zoals altijd. Dus samen zitten, puzzel maken, drinken, bespreken en dan pas weg.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lidia
    arm ding is het!

Hedwig
    hij is nog niet zo oud {voor ons doen dan} hij is nml van 2002
    En wat leuk dat hij toch een soort van schoolreisje heeft gehad, hoe heeft hij het gevonden?

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Nee onze oude auto was ook uit 2002 ofzo. maar genoeg mankementen om er niet meer mee door te gaan. Het ene na het andere ging stuk. En we bleven 't maar laten maken. Maar toen weer wat kapot. Zou iets van 1500 euro gaan kosten. Nee, toen was het klaar voor ons hoor.

Erik heeft het heel leuk gehad op schoolreisje.
    Was wel erg terughoudend en op de achtergrond. moest erg vaak plassen en de poppen vond ie maar raar hihi
    maar hij heeft wel genoten :)
    Juffen zijn ook overal met hem in en op geweest. Dus dat scheelt enorm :)

Morgen nog dagje mkd. Hebben ze feestje van een groepsgenootje. Volgende week dinsdag een zomerpicknick met spelletjes. Richard en ik gaan allebei mee.

Ben wel blij dat ze toch best wel wat organiseren. Zo betrokken ben je natuurlijk niet zoals bij een gewone school.
    Dus is wel leuk dat ze dat soort dingen toch doen.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Voor de rest reilt en zeilt t hier.

C ging vanmiddag proberen te hinkelen lol, leek meer op n galop ;) zo grappig. En Heeft echt dr eigen wil al, poeh Heej

J gaat ook lekker, helaas nog heel vaak nat, maar toen we t weekendje samen met m weg waren, was ie wonderbaarlijk droog. Naja zo weet ik uit dat er niks medisch aan de hand is. Lezen gaat als een trein. Zit nu in avi 2 te lezen. En z'n oren zitten vaak ergens verstopt denk ik :s voor de rest een heerlijk jochie, kan vaak om m lachen. Wijsneus.

D begint te praten, zegt nu een aantal goede woorden!

En ik, druk voor mijn doen, moet vd ergo en fysio na uitslag van de sensewear armband ieder uur 10 min volledige rust houden.
    Anders zal de extreme vermoeidheid en alle andere klachten nooit minder worden.

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw joh, praat D al? Wat goed!
    En C dan?

Ben stiekem toch een beetje jaloers.......sorry

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Moet ook niet altijd gemakkelijk zijn Hedwig :(

C die begint nu 2 en 3 woord zinnetjes te praten, die kletst de oren van je hoofd haha.

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wow die C zeg. Hhihihi denk nog steeds af en toe al ik een update van je lees dat ze nog van die kleine hummeltjes zijn zoals op je avatarfoto. Maar ze zijn al 18 maanden :)

Is vaak ook wel moeilijk hoor. Lees regelmatig ook nog mee met de maart 2010 mama's. Als je dan leest wat die kindjes kunnen en zeggen............is vaak erg slikken.
    Al was het maar 1 woordje dat ie zei.......dat ie ooit nog eens mama gaat zeggen.........dat zou wat zijn he
    Maar hij is nog jong, dus we houden hoop :)

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Idd, of spontane liefde/genegenheid

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Het rakt mij altijd erg als ik je verhalen lees. Tuurlijk hou je onvoorwaardelijk van je kind, maar een keer iets er voor terug krijgen is bij jou toch een stuk moeilijker. Dat moet je moederhart af en toe echt pijn doen lijkt mij?

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja.........ook dat. Ik hoop echt zo erg dat dat nog gaat komen. Dat ie bij me komt en een knuffel of kusje geeft.......

Al keek ie me maar aan en maakte hij het gebaar voor mama. Daar zou ik al blij mee zijn!!

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    idd, we houden van Owen zoals ie is :) :)

De mijlpalen van leeftijdsgenootjes zijn vaak wel pijnlijk.

Vaak ook dingen die ik me plotseling besef zijn moeilijk.
    Zo zijn we blij met dat ie naar het kdc gaat en dat we aanpassingen voor hem krijgen. Maar als je er dan bij stilstaat, zijn het eigenlijk helemaal geen dingen waar je blij om moet zijn. Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

De onzekerheid is ook moeilijk. Hoe zal ie zich gaan ontwikkelen? Daar denk ik eigenlijk nooit aan. Wil er niet aan denken. Wil mezelf niet te veel hoop geven maar wil ook niet gaan rouwen om iets waar misschien helemaal geen sprake van zal zijn.
    We leven met Owen gewoon in het hier en nu ;)

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goede instelling Hedwig! En toch, de aanpassingen waar je blij om bent, maar eigenlijk niet blij om hoort te zijn, zijn toch hele mijlpalen die het leven voor hem maar vooral voor jullie makkelijker maken! Dit zal ook veel rust met zich meebrengen en toch ook vooruitgang. Elke stap is er 1 :)

En Erik genoten van zijn schoolreisje! Hier merk ik ook dat er veel dingen worden georganiseerd waar je bij betrokken word. Heel fijn is dat, want je hebt idd veel minder contact dan op regulier onderwijs. En een leuk vooruitzicht, volgende week picknick! Ik zal heel hard duimen voor mooi zomerse temperaturen :)

@ Jucade -> fijn om zo'n update te lezen van je gezinnetje! Fijn dat alles zo goed gaat!

Hier na het eten in slaap gevallen. Was zo moe. De woensdag is de enige dag waar het middagdutje weg valt. En dat merkte ik heel erg. Zwemles was goed gegaan. Hij zit nog 2 lessen in zijn oude groepje voordat hij overgaat naar het groepje van 3 kindjes. Helemaal trots dat hij was met de dingen die hij nu erbij geleerd had (voor het B diploma).

Deel Deze Pagina