Zo, vandaag met dit petweer de laarzen aangetrokken en met de drie bengels naar buiten, wat hebben we genoten! heerlijk plassen stampen, van top tot teen nat en smerig. En bij thuiskomst gingen ze in een heerlijk warm bad.
echt een herfst uitje dus Jucade Gezellie! Owen heeft sinds een paar dagen een nieuwe interesse bij. Naast de ds en de wii vind ie cijfers nu heel interessant!! En hij is er best goed in ook!! Alle cijfers van 0 t/m 10 kent ie. En hij kan elke cijfer ook matchen. Dus een grote vloercijfer bijvoorbeeld 4 legt ie op tafel en op die cijfer de 4 van zn puzzel en een magneet cijfertje 4 en nog van Erik letter en getallen box pakt ie dan de 4 en legt dat bij de andere 4 -en. Zal morgen wel een foto plaatsen. Hij had vanmorgen van alle cijfers alles gematcht met wat voor cijfers hij maar kon vinden. Echt super knap!!!
Hedwig Wauw das echt knap hoor! Super Jucade idd zoals hedwig al zei; heerlijk herfstuitje haha! Kon het maar in de bikini en dan in plassen springen van de sproeier oid.
is toch te gek he..inderdaad een herfstuitje! Maar wel lekker om even uit je huis te zijn en wat geks te doen!! hier hebben de kids gelukkig heerlijk gespeeld de laatste dagen! was echt fijn. vanmiddag nog even wat plantjes voor de tuin gehaald. hedwig wauw wat knap van owen dat hij dat ineens laat zien zeg! echt heel leuk! daar kun je trots op zijn zeg! ben zo blij voor je dat hij zulke nieuwe dingen steeds laat zien! anniek! beloof dat je wel van je eigen kinderen geniet hoor!! is het belangrijkste wat er is! en soms iets leuks doen voor jezelf!
Hoi dames,, Hier een lekker pinkster weekend gehad,, zondag naar het strand geweest en gister lekker thuis niks doen,, vandaag weeer school enz.. maar met die regen ook niet erg.. Juut,, verschrikkelijk he.. zat gewoon te huilen toen het bericht kwam.. hoe kan zoiets toch gebeuren.. hoop dat de jongens geen pijn gehad hebben,, fijn dat jou kids zich lekker vermaakt hebben het weekend Jucade,, haha lekker in de plassen staan,, heerlijk toch.. Hedwig,, wat goed van owen.. top hoor.. Anniek,, goed voor jou dat je even adempauze krijgt.. We gaan zaterdag naar K3 ! elise en ik samen lekke meiden onder elkaar.. gaan met de trein en bus dus ook geen file stress...
Wat een leuk vooruitzicht Lidia!! Pff, hier ziek! Bah! Zo ontzettend verkouden, niet meer leuk. Hoest mijn longen uit mijn lijf, neus die maar blijft lopen, vaak niezen, dan warm, dan koud, slecht slapen, pff! Stom weer ook! Baal er in ieder geval stevig van!
ow nee miran! Zul je altijd zien na en met aldie drukte beterschap! wanneer zullen we afspreken dames? Laten we eerst een datum prikken en bekijken we dan waar we heen kunnen, oke? ik stel voor; juli {waneer ik kan tenminste} 1 anniek 2 anniek 3 anniek 4 anniek 8 anniek 9 anniek 10 anniek 29 anniek 30 anniek 31 anniek ik zou zeggen, vul je naam aan en evt datums kijken we waar de meeste kunnen misschien is zelfs een nachtje weg leuk om te plannen?
zo, en toen bleven er nog 4 over in de maand juli ik vind een dagje weg heel erg leuk, maar de max is voor mij eerlijk gezegd wel een uurtje rijden.. hier alles oke! sporten is weer fijn. kindjes vanmiddag allebei een vriendje over de vloer. yara de laatste tijd wel beetje opstandig..echte meid hoor! miranda beterschap meid, gaat het al ietsje beter? lidia wat onwijs gezellig zo'n meidenuitstapje!
Heyy morgen met D naar t zkh, spannend weer. Vlg week toch maar gesprek aan gaan met juf, want we merken we dat J zich verveelt op school. En dat wordt thuis en bij de G o 'gebotvierd', al lange tijd maar t wordt steeds erger. Ben ook bang dat Gr. 3 bijv met woordjes leren en rekenen dat hij dit dan ook heeft, want dat kan ie al lang al. Heb voor de gein een stuk tekst van i'net afgehaald wat J dan kon (voor)lezen, in de juiste vorm (bijv vragende zin. Netjes stoppen bij een punt.) en dan verdwijnen in tempo de woorden/zinnen die hij in die tijd moet lezen. Als ik t zelf lees snap ik het, maar kan me voorstellen dat jullie mij niet snappen ;b IIg hij las avi E4 op ^^ ik stond perplex.
succes in het zkh jucade! en ik snap je verhaal over justin heel goed. hopelijk vind je bij de juf ene luisterend oor en gaan ze kijken wat ze voor jullie kunnen betekenen. want dit is echt niet fijn! wel heel knap van m dat ie al zo goed kan lezen!
succes in het ziekenhuis Jucade! Waarom moet D er heen eigenlijk? Of heb ik dat gemist? Wat knap van J dat ie al zo goed kan lezen!! @Juut : hebben jullie op het werk kindjes met diabetes type 2? Ze zitten te denken op het kdc of Owen diabetes heeft. Omdat ie natuurlijk zo dik is maar ook heel snel heel erg zweet en veel drinkt. Volgende week woensdag maar afspraak gemaakt bij de huisarts. Wil dat ze ook eens zn bloeddruk gaan meten. Want dat is nog nooit gedaan.
Bloeddruk en saturatie was goed! Nu uitslag hartfilmpje nog even afwachten. Ben verkouden, bllg hoofdpijn en keelpijn.
Zoooo dames.. we zijn er klaar voor.. zo in de kleren en dan met de trein naar eindhoven.. naar K3 met Elise. Heb er zin in om gewoon even saampjes weg te gaan.. fijne dag en kom vanavond het verhaal doen en via facebook overdag ook.. xx
Jucade,, goed van j zeg.. Damian vindt het wel leuk maar doet het nog op een toon zeg maar en nog met stapjes lezen (avi 1) Hedwig,, had je dat zelf ook in gedachte? En wanneer kan je naar de ha?
En Lidia? Genoten? Pro is met de kids naar de speeltuin, ik ga opruimen hier in t huis van Jan steen ;b
Hoi meiden.. Het was geweldig gisteren .. Gewoon zonder steeds t waarschuwen enz heerlijk samen in de trein en bij k3.. Foto's staan op fb. Waren om 20:00 thuis... Wel moeie voeten maar nog een cake gebakken en soep gemaakt want we krijgen vandaag visite. Fijne zondag allemaalx
Naar ballorig Lelystad geweest. En wat waren ze zoet! Ze hebben het tot 15.15 volgehouden en in de auto een kwartiertje geslapen.
Hier ben ik ook weer es! Zo druk met echt van alles en nog wat. Baal soms wel hoor, kom amper toe aan even rustig iets voor mezelf. Moet echt tijd voor mezelf gaan inplannen! Met het ziek zijn van mij? Gaat al iets beter gelukkig. Maar ja tijd om uit te zieken had/heb ik echt niet... @ Lidia -> fijn dat het zo geslaagd was! @ Hedwig -> even spannend dus hoe en wat met Owen. Nu weer dit... Maar ja, hopelijk is het zoiets 'simpels' wat al veel dingen tegen kunnen gaan! @ Jucade -> idd goed aankaarten. Want zo is het vooral voor het kind niet leuk en niet motiverend om naar school te gaan! Knap hoor wel van J dat hij dat al zo ontzettend goed leest! Hier verder weinig te melden. Joris gaat niet zo goed, veel driftbuien en zoekt het veilige weer op. Jullie kunnen vast Joris en zijn relatie met Buffie herinneren. Sinds de medicatie en dat het zo goed gaat, was Buffie overbodig. Nu sinds een kleine week zoekt hij weer het veilige knuffeltje op. Niet erg, maar op die manier weten wij wel dat het niet goed met hem gaat. Hij is de afgelopen dagen weer zo gefrustreerd. Meteen morgen even aan de bel trekken wat wij kunnen doen voor hem. Het is niet alleen voor ons erg frustrerend en vermoeiend maar wij vinden het zo sneu voor hem!
miran wat sneu voor joris en natuurlijk ook voor jullie. Zou het zijn van de spanning voor de vakantie? Lidia wat een geweldige foto's! jucade op welke site was dat? Helaas ken ik het maar al te goed maar zal erover zwijgen verder. juut goed aangevuld meiden wie vult nog een DATUM in? Hier druk druk, Devin is nu ff bij mam. Ik zo ff poetsen enzo. Helaas Devin vanacht weer wakker en hoesten als een zeehond, dit gebeurd de laatste tijd vaker, hij is dan ook wat kort van adem. Kyana gaat zijn gangetje. Mijn werk is nu even wat rustiger, plantechnisch niet maar kwa hulpvraag en uren wel, gelukkig. Verder alles zijn gangetje.
Anniek, Avi lezen bij zoeken intoetsen. En dan kun je daar kiezen welk nivo. Hier gesprek gehad, super gesprek geweest. Maar er komen meer gesprekken aan, oa met de Interne Begeleidster er bij. J is 'tussen neus en lippen' AVI getoetst door juf en hij zit qua leesnivo idd op eind groep 4, en misschien zelfs al op begin groep 5. Onze zorgen uitgesproken over thuis, zelfs filmpje gezien hoe hij s nachts huilt in bed. Nou ja wordt vervolgd maar weer..