hoi Juut, Ja was wel een goed gesprek. Hij zegt ook dat het ook iets heel moeilijks zal zijn om het te doorbreken. Hij wil eerst eens met Richard erbij ook praten. Omdat de agressie zo vreselijk op hem gericht is. Bij mij durft Erik het niet want ik sla terug. Ookal is dat natuurlijk totaal niet goed. Maar ik laat me echt niet in elkaar slaan........... Omdat Erik ook vaak schreeuwt bij die uitbarstingen dat ie het niet meer snapt en zo in de war is.....is het misschien dat we hem overvragen en/of teveel prikkels ed. Of medicijnen de oplossing is..... misschien wel. Maar hij wil eerst kijken hoe en wat er precies gebeurd dat Erik zo doet. Het is vooral moeilijk te behandelen omdat er totaal geen contact meer met hem te krijgen is tijdens die buien en dat het vele uren duurt. En zelfs dan is het niet totaal over maar sluimert het totdat er maar iets heel kleins gebeurt en dan explodeert het weer. Voor de rest is het echt duidelijk dat ie verder afzakt. Was het een paar jaar geleden nog niet echt duidelijk voor anderen dat ie autisme heeft......nu is het echt zo overduidelijk. En het lijkt duidelijker met de week te worden. Hoe snel Owen vooruit gaat,...zo hard gaat Erik achteruit Ook nog over Owen gehad en het TDO enzo. Maar ook over het kdc. Dat er zoveel dingen niet kloppen op het kdc. Echt heel triest. Ze zijn echt niet ouders gericht en doen maar wat. Ook dat bijvoorbeeld dat Owen het rusten zo nodig heeft maar het niet mag. Dat we geen verslagen krijgen van overleggen ed ( want dat is hun beleid ) Dat Owen nu in een groep word geplaatst waar alleen structuur duidelijk word gemaakt dmv picto's en geschreven taal. Terwijl Owen dat niet snapt....... Nee, wij zijn echt niet tevreden!! Vandaag ook weer komt ie thuis met een ander shirt aan. Niks in het schriftje waarom. EN...... met een blauwe plek van zeker 10 cm op de binnenkant van zn been. Schrok me werkelijk LAM!! Maar niks in het schrift. Morgen maar weer schrijven maar ze zullen wel weer van niks weten Ik weet dat jij op een kdc werkt Juut. Hoop niet dat je het als aanvallend voelt als ik zo over Owens kdc praat. Maar echt er klopt zoveel dingen niet daar. En ik ben niet de enige die dat vind..... Richard en ik gaan nu proberen om Owen er zo snel mogelijk af te krijgen. We gaan kijken of ie al naar een cluster 3 school kan. Hopelijk kan ie daar zo snel mogelijk naar toe.....
Jeetje Hedwig wat verschrikkelijk van dat KDS van Owen zeg...Toch niet echt netjes, juist met dit soort kindjes is een goed contact met ouders zeer belkangrijk. Jammer dat ze er daar zo weinig mee doen... En wat vervelend dat Erik zo achteruit gaat joh.... Kan alleen maar weer zeggen dan ik echt steeds met grote verbazing jullie verhalen lees, dat jullie zo sterk blijven voor jullie mannetjes..... Vind het dan ook weer moeilijk om te vertellen dat we hier een topdag hebben gehad.... Heerlijk weer, de kids in het zwembad en op de trampoline(die heeft Dinja alvast voor haar verjaardag!!! Ook maar weer de BBQ aan gehad vanavond...
niet moeilijk vinden hoor Carla. Vind het fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!! Gun het jullie echt!! Niet bij iedereen gaan die dingen vanzelf. Maar vind het echt niet vervelend om jullie leuke verhalen te lezen hoor!! Hier in huis is het niet makkelijk. Het is zoals het is. En er zijn genoeg huishoudens waar het nog slechter gaat dan bij ons......
ook hier nog even: Dinja van harte gefeliciteerd meid! hier echt een hele goede koop gedaan via mp vandaag een nintendo ds met heel erg veel spellen ! extra vakantiecadeau voor de kids..ouwetje van yara (die ze zelf betaald heeft ooit) was kapot gegaan..nu al weken de boel op mp in de gaten aan het houden en yes, een mooie deal gemaakt vandaag ben blij! en ik vind het zelf stiekem ook erg leuk allemaal... en heerlijk naar het pannekoekenhuis geweest vandaag, yara en seth lekker gespeeld en ook goed gegeten. en van hun "smulmunten" nog een prulletje gekocht waar ze dolgelukkig mee zijn. ze kamperen nu op de speelkamer samen carla hebben jullie een leuke dag gehad? is jullie meisje goed verwend? hedwig ook hier superveel bewondering voor jou. en blijf van je afschrijven en met ons delen he..wij voelen ons echt soms bezwaard met het schrijven van de leuke verhalen..maar blijf ajb met ons delen! ik vind het echt onbeschrijfelijk zwaar, de situatie waar jij nu in zit. en echt, dat je dan nog kunt zeggen dat er mensen zijn die het nog moeilijker hebben, dat vind ik bewonderenswaardig. echt rot dat jullie zo ontevreden zijn over het kdc. de dingen die jij omschrijft, dat is gewoon heel erg onprofessioneel (en natuurlijk voel ik mij niet aangevallen)..ik vind het schandalig. contact met ouders is zo belangrijk, en het welzijn van owen zou continu voorop moeten staan.. bij ons is er ook veel ten goede veranderd de afgelopen twee jaar om voldoende kwaliteit te kunnen bieden, maar de dingen die jij omschrijft herken ik gelukkig niet. en wb erik, idd goed dat je eerst nog eens nagaat wat hem zo erg triggert en of daar nog veranderingen in aan te brengen zijn..maar toch..het klinkt allemaal zo heftig. de tijd zal het leren meid.. dikke knuffel!
Lieve Juut bedankt voor jullie leuke kaartje!!! En ja we hebben een topdag gehad! We hadden natuurlijk prachtig weer dus een heerlijk tuinfeest van vanmiddag 14.00 tot vanavond 21.30 uur! Tussendoor de BBQ aan voor de hamburgers. Dinja heeft erg leuke cadeaus gehad! Zal morgen wel eens even wat showen! Nu doodop!
Ow helemaal gemist wat erg!! Dinja, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis!! @Juut : fijn dat je deze dingen niet herkend bij jouw kdc En ben blij dat je het niet persoonlijk opneemt als ik klaag over het kdc hier. En wat mooi ja zo'n goede deal op marktplaats!! Wat voor ds heb je weten te kopen? Zag laatst dat er veel DSi werden aangeboden. @Hier Gisteren met een 'vriendje' van Erik van het mkd en zn moeder erop uit geweest. Naar een grote speeltuin een half uurtje rijden van hier. Was best geslaagd. Was enorm rustig in de speeltuin. Ideaal voor onze kids Er zat ook een kinderboerderij bij. Helaas ging het daar mis. Er was een ram en die heeft Erik dus aangevallen. Arme kind totaal in paniek Ik mega boos en heb dat beest toch een trap verkocht grrrrr Maar goed, het leed was al geschied en de aanval was het enige waar de jongens nog aan dachten. Heel vervelend Hebben nog een ijsje gegeten en de jongens toch nog even wat laten spelen om het goed af te sluiten. Helaas prikte Erik zich aan brandnetels. Zucht. Naja, op naar huis dan maar. 2 ontdane mannetjes achterin. Ik ga vandaag nog een klacht indienen bij die speeltuin. Vind het niet kunnen dat er een dier zit dan kinderen aanvalt. Thuisgekomen Erik nog een aanvaring gehad met onze buuf. Die denkt dat ze alles kan maken en Erik wel even mag aanpakken. Helaas heb ik niet op tijd ingegrepen en daar voel ik me nogal schuldig over. Zucht.......... Maar goed, enigste wat Erik 'gelukkig' dwars zit is die ram en niet die domme actie van de buurvrouw.
Hoi dames, Carla,, had al gedaan op Facebook maar ook hier nog Gefeliciteerd met jullie meissie.. en goed verwent zo te lezen.. Hedwig,, oei een dier dat kinderen aanvalt is niet goed, zou het inderdaad melden hoor. Ik sluit me aan bij juut hoor.. heb veel respect voor jou en hoe je het doet met je mannen. Knuf.... Juut,, wow mega deal dus,, onze ds is ook stuk en wil ook graag een nieuwe maar in de winkel is hij 185,- dat is een hoop geld.. en lekker vakantie zo te lezen.. en maandag gaan jullie weg toch? Jucade,, hoe gaat het bij jullie? Kids weer opgeknapt? Hier net 2 dagen gewerkt en nu weer een paar dagen vrij... zo boodschappen doen want de koelkast is leeg.. fijne dag
Verder heeft ze nog de K3 microfoon op standaard gekregen, een K3 broodtrommel, vriendenboekje, hoepel, lego Friends, oorbelletjes, zandbakspullen, bellenblaaszwaard, little petshop, cadeaubon van Bart Smit, stickerboeken en een teddybeer. Dus nu is het heerlijk spelen met alle nieuwe dingen!
wauw leuk hoor Carla, mooie spulletjes en prachtige foto's!! Wat lijken Kyra en Dinja veel op elkaar zeg!!
Geen dank Carla, en wat een leuke foto's. Ze lijken idd op elkaar..... En had je mijn app'je nog gelezen? Welke dagen je in week 29 nog zou kunnen? Ik volgens mij alles op de maandag na. Ik hoor het wel. gr. sandra