zo ik spring hier ook weer even in.. tis hier alweer dagen lang 600 dinsdag heeft yara haar goudvis diploma gehaald, ze was helemaal trots. gister hadden we weer druk middagje, yara weer kinderfeestje, seth dokter en met zn allen nr de tandarts. bij seth is wratje nu aangestipt, hij moest wel even heel hard huilen en bij de tandarts baalde ik wel weer hoor. ik ook weer 3 kleine gaatjes. ik poets 2x per dag met dure electrische, ik doe met van die interdentale borsteltjes enz enz..en elke keer wat. roland heeft zn hele leven nog niet 1 gaatje gehad! ectht shit, ik zei het tegen de tandarts en die zei ook dat ik niet meer kan doen, en dat de beschermende werking van je speeksel ook heel veel uitmaakt. nou, slecht speeksel heb ik dan grmpf.. ik lag in de ene stoel en naast mij gingen de kindjes en ze deden het heel erg goed! bij seth niks aan de hand, en ja hoor, bij yara natuurlijk weer wel. tandarts zag zwarte plekjes op de achterste kiesjes..grrr. dus daar gaat ie laagje omheen sealen binnenkort. was er flink chagrijnig van. hij adviseerde om ook bij haar electrisch te gaan poetsen. dus yara ook huilen daarna natuurlijk.. en echt, vanaf maandag is het hier al drama dus we snakken naar vakantie. ik hoop echt dat ze zich in engeland een beetje gedragen, anders schaam ik me rot hoor, voor rols zus. maar goed, we hopen er maar het beste van.. wat een verhaal weer haha, hebben jullie wat te lezen op de vroege ochtend. miranda fijn dat de zwemles zo goed ging! hedwig moeilijk is het, en moeilijk blijft het he, met je kleine man. de toekomst zal het uitwijzen patries fijn dat alles lekker gaat daar. wat doe je nu voor werk? anniek echt balen van het werk!
juut huh balen van het werk john moet weer op gesprek dus komt wel goed, denk dat je bedoeld auto, niet al mijn leestekens doen het.... en hier ook toe aan vakantie! Zelfs met 4 kids pff, nog ffkes en dan hebben de kindjes vbrij maar ik moet nog 3 weken werken met oppaskids en john natuurlijk ook!
Ach lieve Judith, zo te lezen zit je alles een beetje tegen Het is ook een druk weekje, kids niet helemaal in hun hum, dan die stomme tandarts-pech... Knuf! En met Engeland, zal je zien dat de kindjes heerlijk genieten van het weg zijn en vakantie vieren Hier ook toe aan vakantie hoor. Joris is doodop. Gisteravond na het eten stonden Sven en ik te afwassen, zijn klaar, ligt Joris te slapen op de bank (half 6). Hebben hem maar laten slapen. Hij werd toen om 8 uur wakker omdat hij moest plassen. Pyjama aan, tanden gepoetst en meneertje wilde meteen door naar bed. Zo moe was hij... Vandaag juffendag op school. Dus hij is met presentjes en goede zin naar school. Ipv een boterham krijgen ze vandaag frietjes. Ongelofelijk haha. Maar Joris heeft er natuurlijk reuze zin in, friet op school haha.
ojee Juut dat is niet fijn weer gaatjes. Richard heeft het ook elke keer. Flost en poetst goed. Maar helaas. IK daarintegen flos nooit. Poets wel dagelijks electrisch. Maar 1 keer per dag. En heb eigenlijk nooit gaatjes. Tis maar hoe sterk je gebit is en je speeksel schijnbaar Laatste loodjes Juut. Volhouden!! Ik hoop dat jullie gaan genieten in Engeland! Zal vast wel goed komen ! @Miranda : Joris ook toe aan vakantie. Hihi slaapkopje. En vandaag patatjes op school. Ja, dat is altijd leuk!! Erik heeft vandaag ook weer een feestje. Klasgenootje is jarig. Dus dat is leuk! Owen heeft een goed weekje deze week. Veel contact maken enzo Is altijd genieten!! Als we gaan wandelen en hij mag ook lopen is ie zo blij. Loopt de hele tijd te flapperen en happy geluiden aan het maken. Krijg altijd veel bekijks want zn happy geluiden lijken op de geluiden van een zwaar gehandicapt iemand Maar daar trek ik me niks van aan. Owen is happy en doet het goed buiten. EN.... is zelfs aan het slakjes zoeken geslagen net als Erik hihihi Super ventje
oja, minpuntje ; sinds vanmorgen kan ie de koelkast open krijgen...... hou mn hart vast! Tot voor nu heeft ie nog niet in de gaten dat er eten in ligt. Hopelijk blijft dat zo
lieve meiden wat betekenen jullie toch veel voor me. ben slapjes moe en emo, moet gewoon bijna huilen van jullie lieve oppepwoordjes...kan het normaal allemaal goed relativeren, maar zit er idd echt even doorheen. kom ik net thuis (nog even paar vakantieboodschapjes in de stad gedaan) loopt roland te ontbijten, die heeft de hele dag teamuitje, lekker lunchen, vanavond bbq...de keuken is nog ontploft, niks opgeruimd..grrrr. maar jullie zijn lief en we hoeven nog maar 2 dagen door te bijten en we zijn er bijna!! hedwig mooi om te lezen dat owen buiten zo blij is! en van die koelkast is wel minder ja..zijn wel goede sloten voor te koop eventueel volgens mij miran thanx.. en lekker hoor, friet op school! dan zou ik ook zin hebben om te gaan en wat een lekkere slaperd he, die joris. straks vast weer een uur of tien in de vakantie ? anniek sorry ik bedoelde idd auto. ik was dat aan t typen en toen zei seth: mama moet jij naar je werk? haah en dat heb ik blijkbaar getypt.. voor jullie nog even werken voorlopig dus..pittig hoor! wanneer heeft john zn vlgnde gespreK?
Lieve Juut.. Balen als dan alles zo op je af komt.. En die rol.. En pak voor ze broek moet ie krijgen ..jou met de rotzooi laten zitten .. Maar nog 2 nachtjes en dan gaan jullie op een wel verdiende vakantie .. Knuf. Hedwig..zei de koelkast... Hoop dat het bij het open / dicht doen blijft.. En leuk voor erik ook nog een feestje op school. Miranda .. Hoi frietjes school mag je niet missen haha en een moeie joris... Hier Damian weer naar school.. Zijn verbandje was er bijna af dus maar nieuwe op gedaan ..
zozo warm he... wat een raar land toch! hier een rustig dagje gehouden verder vandaag, yara kreeg vandaag alles al mee, "rapportje" (geschreven stukje op n blaadje), plakboeken, schoolkrant enzenz. nu even hangen op de bank, yara zit weer s op de wc.. op tijd eten en iedereen heel erg op tijd slapen! ik sla de pilates ook maar een keer over denk ik.. was het goed gegaan lidia met damian op school? stom ongelukje he..gingen jullie eigenlijk nog op vakantie?
Dag dames, ik lees al even met jullie mee. Ik hoop dat mijn vriendin en ik ons er tussen mogen voegen. Ik ben Raksha en zij is Phaona en samen hebben we 6 welpjes. De middelste twee zijn van 19 maart 2007, vandaar. En gossie, allemaal al bijna vakantie... In het noorden duurt het nog weken (voor mijn gevoel dan) Juut, veel plezier in Engeland. komt goed met ze hoor. Nog even het laatste stukje doorslepen en dan komt er rust. Mamzie, Er zijn koelkastsloten te koop. Weet niet waar trouwens. Ik hoop dat jullie het oke vinden als we ons toevoegen. Vraag anders maar meer info in een pbtje
dag roedel, natuurlijk mogen jullie meekletsen hier, no problemo! welkom, gezellig dus in het noorden is de vakantie nog wat verder weg? nou, ben blij dat het hier nog maar 1 dagje duurt hoor! het begint hier nu best heel hard te regenen..hoop dat het onweer nog even op zich laat wachten, tot seth echt diep slaapt!
jee net via vakantieveilingen kaartjes voor speelland beekse bergen voor goedkoop! ben blij! wilden daar al een tijdje heen met zn allen, nu lekker voor minder
Welkom hier roedel! Gezellig! Lijkt me druk, ; 6 welpjes! Woon ook in het noorden en idd hier nog lang geen grote vakantie. niet dat ik daar dit jaar veel van ga merken trouwens. Mkd en kdc kennen geen zomervakantie..... @Juut : leuk joh, speelland Beekse Bergen. Heeft mamaJuut maar weer mooi geregeld @Lidia : hoe was het op school met Damian en zn zere teen? @Miranda : hoe heeft Joris het gehad op school? Hij zal wel moe zijn he
Dank jullie wel. Valt best mee hoor, 6. De oudste helpen leuk mee met de jongsten, en die twee van 5 zijn echt rustig. Misschien hebben we mazzel.
Ik spring even in maar zie twee nieuwelingen..! Zes kinderen! Da's meer dan hier! Maar het is niet helemaal eerlijk, want jullie zijn met twee mama's en dat maakt het toch makkelijker! Welkom hier, gezellig dat jullie mee komen kletsen! Hier alles ok, druk, maar goed. Heb niet zoveel te vertellen eigenlijk, ik kan zo een twee drie niet verzinnen wat er interressant voor jullie zou zijn, erg he? Het gaat allemaal een beetje op de automatische piloot hier.
leuk weer wat van je te lezen Marian! Enne, niks te vertellen? Hmmm een fotootje dan misschien van je kanjers? Oja, helemaal vergeten te vertellen, Volgende week donderdag de intake op het kdc!! Benieuwd hoe lang het dan nog duurt tot de plaatsing... Morgen even met Erik naar de uroloog. Piemeltje laten nakijken want geloof dat er nog hechtingen inzitten.... En dan is het weer weekend!
roedel, welkom! Juut hoe is het eigenlijk met die hanneke en ??? en zekers zijn wij hier voor die oppepende woordjes! x en mannen..... ik kan me ook zo ergeren op de zooi of dingen die ze achterlaten; laatjes die open blijven staan, schoenen, kastjes enz enz.... ZUCHT! Gesprek op het wek... weet het nog niet. binnen nu en 3 wkn {voor onze vak.} is er in iede reval duidelijkheid! en heb vandaag een nieuwe aanmelding voor gastopvang!!! Yeah! meiden duimen jullie ff... pa is bezig aan de auto en ik hoop echt dat het nu ff klaar is met onderdelen kopen! En dat hij gemaakt kan worden. De kids hebben nog wat kleertjes nodig en wij ook dus heb dat geld hard nodig! pleassseeee laat het goed gaan {betrap mezelf gewoon op een smekend gezicht! }
Hallo daar.. Met Damian is alles goed gegaan op school. Zijn verandje is eraf dus het nu een nieuwe pleister er op.. Het is wel blauw.. Roedel ... Welkom. Hoe oud zijn jullie kids nu dan? Gezellig denk ik zn groot gezin. Marian ..fijn dat alles goed gaat bij jullie .. Anniek.. Ik duim dat alles goed komt voor jullie... Hedwig ... Spannend dat gesprek.. Per wanneer mag owen dan beginnen daar? . Ga zo mijn bedje in.. Morgen nog werken en dan weekend.. Elise heeft zaterdag haar 1e partijtje van een meisje van het verblijf en zondag uit eten met schoonfamilie bij pannekoekenhuis ..
@Hedwig, speciaal voor jou: Eentje van Daan en Anko. Later misschien de rest, maar dat staat allemaal nog op de camera..! Geen tijd, druk druk druk!