gave foto marian! leuk man heeft bas nou ook rood haar of alleen hij niet? Miran Jammer van de regen dan he Wij gaan naar het zilverstrand Vanmiddag naar luik geweets naar de primark. Maarrrr jaja we zaten midden in de 'zooi' van de start van de tour! GEweldig, anderhalf uur gedaan over 10 km. We hebben ruim 2 en een hal fuur gereden en op de terug weg 45 min!!!!! Wel lekker ff e.a. kunnen sjoppen maar nooit meer samen met man en kids bah bah wat een gehaast enzo dan! Verder hebben de achterburen een onaangekondigd feestje en das nogal mega irritant want 90% van de muziek is echt bagger én staat belachelijk hard. Gelukkig hebben we kids niet zo heel vroeg naar bed moeten maar toch!
wauw gave foto marian!!! en idd is Bas nu als enige niet roodharig?? @Miranda : ow dat is balen zeg van de afsluiting dat het net begon te regenen @Jucade : was het gezellig gisteren? @Anniek : idd, shoppen met man en kinders is geen doen En heb je het feestje een beetje overleefd? @Hier Ben gisteren dus ook wezen shoppen ( ook de fout gemaakt om met man en kinders te gaan hihi ) Kleren, vooral broeken, gekocht voor Owen. Want hij paste nergens in. Nu heeft ie voor broeken maat 122. Erik kan Owens oude broeken aan. Dus voor hem heb ik eigenlijk niks gekocht. Voor de rest hebben we gisteren een mega zware dag gehad Soms weten we het echt niet meer met de kids......... We hopen op snel betere tijden!
Goedemorgen! @ Hedwig -> ik hoop heel hard met je mee voor betere tijden! En jeetje, maat 122 al voor Owen. Maar ja, hij heeft natuurlijk wel nog een pamperkontje, dat tikt natuurlijk ook wel aan hé. Daar zijn de broeken na een bepaalde maat niet meer op gemaakt, toch? En toch blijft het de knappe Owen van het maart-lijntje @ Anniek -> gezellig zo'n onaangekondigde feestjes... Zucht! Tot hoe laat hadden ze gefeest? En primark, daar wil ik ook nog altijd eens naartoe gaan... Hoor er meerdere over, ben er alleen zelf nog nooit geweest. @ Marian -> wat een rijkdom op de foto!! Leuk!! @ Jucade -> en hoe was de nieuwe lover? En nog een leuke avond gehad op het feest? Hier gaan we vandaag richting schoonouders. Die komen vanmiddag ergens terug van vakantie. Joris hebben we verteld dat ze morgen pas komen en dat we vandaag daar alles een beetje opruimen/stoffen. Dit om te voorkomen dat hij de hele dag vraagt waar ze blijven. Daar kan hij heel slecht tegen, dus zo maar opgelost...
Marian, daar heb je gelijk in hoor. Met twee mamas is het minder werk en meer verdelen. Geweldige foto! Leuk stel! Lidia, lekker pannenkoeken. ik heb ooit een keertje bij jou in de buurt in zo'n pannenkoekenhuisje gegeten. Ragout geloof ik. Die was niet voor herhaling vatbaar in elk geval Anniek, jeetje nu al vakantie. Maar wat een goede score die kleine van jou zeg! En waar gaat jullie vakantie heen? (zilverstrand?) En idd, een feestje met aankondiging is veel minder irritant. Jucade, heb je nu drie lopers! Drukke boel dan! Ook nog geen vakantie zeker? Juut, op vakantie? Waarheen? Veel plezier! (Je bent al weg denk ik) En de plek van de teek onthouden, even goed blijven nakijken voor een cirkel. Verder kan ik niets meer voor je betekenen, hij is er al uit. Mamzie, ik kan me voorstellen dat het lang een gevoelig plekje blijft bij Erik. En de stoplichtmethode, die gaan we hier ook invoeren. Ik hoop dat het werkt. Minimuisje, wat lekker thuiskomen als je huis gesopt is zeg! Hier dus nog lang geen vakantie. Ik heb net huiswerk gedaan met ons oudste welpje. Als het goed is gaat ze vandaag nog zwemmen. Gister zijn we al geweest met drie andere welpjes. Beetje verdelen is niet weg ten slotte. Nog even een wasje doen (Het is tenslotte mooi buitenhang weer) en verder even rust.
o..weer even een tijdje niet iets geschreven..moe endruk..gelukkig nog 1 weekje school en vrijdagmiddag gelijk op weg naar Frankrijk, heerlijk!
Ja nu moet je voor achter, en opzij ogen hebben mja vind t zo heerlijk voor d dat ie eindelijk loopt. En nee, nog 4 weken dan is t grote vakantie, maar j had nu ook weer n week vrij. En jeetje Hedwig,122, past Erik die straks dan wel qua breedte?
ja Owen is wel groot. Maar geen 1,22 m hoor. Hij is 1 meter en weegt 23 kilo. Doordat zn benen en zn kontje zo dik zijn krijg ik de broeken moeilijk aangetrokken bij hem. Zn buikje is ook behoorlijk dik. dus het moeten ook nog eens wijde broeken zijn. Vandaag had ie en van zn nieuwe broeken aan. Voor een kind die echt maat 122 heeft is het korte broek. Voor Owen is het een lange broek. Het ging ook maar net over zn benen en kont heen. En rond zn buik spant het zelfs al. Dus lang zal ie niet in maat 122 blijven vrees ik. Zal deze week echt eens een foto plaatsen van Erik en Owen samen. Zal je zien dat Owen maar een paar cm kleiner is dan Erik en 2 keer zo grof als Erik. Is heel vreemd om te zien. Maar dat vreemde verschil word natuurlijk extra versterkt omdat Erik op de min 2 lijn zit en Owen boven de + 2 lijn van de groeicurve.
hello lieve girls! hier even een update, lekker even online! het is hier heel leuk! reis is goed gegaan, wel lang al met al maar de kindjes hebben het supergoed gedaan! wel weer de pech naast een kotsende engelse kerel te zitten in het vliegtuig..(hebben wij weer....grrr....ik vind dat echt zo gruwelijk vies!) kindjes gister om half 10 in bed en vanmorgen om 530 alweer wakker dus hopelijk morgen iets beter hoop ik. dan gaan we lekker dagje pretpark doen, heb er heel veel zin in! marian wat een superlieve foto, een tuintje vol mt kinderen! i like it! marijke jij ook alvast een fijne vakantie! hedwig ik hoop met je mee meid, op betere tijden! anniek he dat zat niet mee dan! xxx
@ Roedel -> zeg maar gewoon Miranda hoor en het was idd heerlijk weer voor de was vandaag buiten! @ Hedwig -> ben benieuwd naar de foto! Sowieso leuk om weer eens een spam te zien van jouw 2 knappe mannetjes @ Judith -> wat fijn om te lezen dat de reis goed is gegaan (op de kotsende buurman na dan...) Nog een hele fijne vakantie!! @ Marijke -> wat een heerlijk vooruitzicht!! Hier vandaag bij schoonouders gezeten. Die kwamen terug van vakantie. Daar even wat gepoetst (waren 18 dagen weg, dus een hoop stof haha). En verder lekker in de tuin gezeten. Net even flink genoten van de zwangerschap... De kleine man was zo goed wakker dat je zelfs de schopjes aan de buitenkant zag! Zo leuk en Joris de grootste lol!
Ach dat een heerlijk gevoel , Miranda, dat die kleine zo aan het schoppen is. Grappig dat Joris er zoveel lol om heeft.
sturen jullie even wat zon hierheen alsjeblieft... de hele dag regen!!!! echt heel jammer! is denk ik 10 minuten droog geweest of zoiets
hoi hoi, @Juut : zal mn best doen met de zon hihi Zag het vanmorgen op het nieuws ja dat Engeland zo veel regen had. Zo balen Fijn dat de kids het goed hebben gedaan tijdens de reis. En jij naast een kotsend persoon? BAH! Balen zeg, geen goed begin van je vakantie @Miranda : ow wat gaafffffff! schopjes van beebje *smelt*
mogge allemaal, Heb wat foto's geplaatst op facebook van mn mannekes!! Is wat makkelijker dan ze hier te plaatsen hihihi
Oh leuk Hedwig! Ga zo gelijk neuzen @ Judith -> ach wat zonde! Ik stuur ook gelijk wat zon die kant uit!! Hier vanmiddag de 20 weken echo... Pas om 17:15 uur. Heb nu al de zenuwen ervoor... En de dag duurt nog zo lang!
ow wat spannend Miranda!!!! Jemig pas om kwart over 5 hahaha ja dan duurt de dag wel heeeeel lang!! Misschien gaan zwemmen met Joris? Vliegt de tijd ook voorbij. Wel minder voor je rug natuurlijk.......
Spannend miran, succes IIg! Gisteravond door juf gebeld. J gaat na de zomervakantie naar n nieuwe klas met nog 4 oudste kids uit z'n klas. Komt dus n kleuterklas bij, dat houdt t kindaanal lager. Anders zouden ze met 33 kids in n klas komen. En nu zo,n 24
Hallo wat zijn de 3jongste welpjes druk zeg. nouja welpje 6 is niet zo druk, maar die is ziek en heeft heel veel mama's honger, welpje 5 en tweelingwelpje 4 zijn erg toe aan vakantie. maar ze moeten nog 2a3 weken . De andere welpjes zijn ook erg moe. maar ik merk dat de "jongste" 3 het toch behoorlijk lastig hebben. Met mij (phaona) gaat het wat minder.. mijn hoofd zit ongelooflijk vol. door de behoorlijke druk wat op "ons" neer komt. misschien kunnen we in de vakantie (en god wat duurt die nog lang) met z'n 8ten bijkomen. zou fijn zijn hé Raksha
De echo was.... HELEMAAL GOED!! Ik ben zo opgelucht! Was zo zenuwachtig! Maar ons kleine mannetje is helemaal goedgekeurd Pff, pak van mijn hart! Door medicatie gebruik hadden we toch kans op afwijkingen, maar er is niks zo gevonden. Met 100% zekerheid kunnen ze het nooit zeggen, maar zo niks afwijkends gevonden... *Zucht!*