hedwig als hun zouden vinden dat jij er niet goed aan zou doen het zo te doen dan hadden ze je dit wel geadviseerd. Stop met denken over zulke dingen en vertrouwd hiermee op het kdc... en ja het is zo makkelijk geschreven, helaas maar al te herkenbaar. Maar tis ook wel weer logisch hoor.... toitoitoi
ja dat is misschien wel zo Anniek...... maar maak me ook zorgen om andere dingen. Zo gaat het de ene keer zo slecht met Owen en andere keren gaat het zo ontzettend goed dat ik niet meer weet wat ik moet denken........ Zoals gisteren op het kdc. Contact maken van hier tot ginder! Mocht ie iets niet dan was het even zeuren maar dan ook weer klaar. En dan denk ik echt van : hoe kan het? Zie ik het allemaal zo ontzettend verkeerd? Want we hebben al zoveel formulieren ingevuld enzo over zn gedrag. En als je het dan bekijkt dan is het echt van : dat kind kan amper wat. En dan ben je op intake en dan doet ie het zo goed! En ipv dat ik dan blij ben dat ie dat doet, maak ik me zorgen en twijfel ik aan mezelf en voel ik me als een leugenaar En ik moet dat loslaten. Want het is alleen maar goed dat Owen vooruit gaat en ik weet ook dat ie veel van die oplevingen heeft maar dan ook altijd weer terugvalt. Maar het blijft moeilijk. Voel me zo onzeker en twijfel zo vaak aan mezelf
het is voor jou misschien goed om te weten dat zulke oplevingen normaal zijn. Owen heeft zichzelf een soort systeempje aangeleerd en kan profiteren van 'piek'momenten. Tis zeker moeilijk en jou gevoelens zijn ook allemaal echt.... tis echt moeilijk maar dat jullie formulieren invullen die anders zijn dan een piek moment is in mijn ogen {zeker als je door de ogen van een proffesional kijkt} erg logisch. Nou en mocht nu blijken dat hij dingen toch beter kan dan jij hebt doorgegeven is dat alleen maar mooi! Overvragen is kwalijker dan ondervragen! het komt goed, heb vertrouwen.
goedemorgen! weten jullie tot hoe laat we vanmorgen met zn allen hebben geslapen?!?! HALF NEGEN! wist niet wat ik zag op de wekker joh! heerlijk! voor t eerst in 100 jaar voor mn gevoel haha..(yara had vrijdag zelfs tot 1000 geslapen!) hier alles oke. donderdagavond rond 2230 opgehaald van schiphol, 0030 in mn bedje, en gister alweer gewerkt. kom ik aan, staat heel het gebouw onder water! vanwege het noodweer..echt tien cm water bij ons op de groep. dus broekspijpen omhoog en maar aan de slag met trekkers en dweilen.. konden niet met de kinderen daar, dus op een mini kamertje van de logo met zes kinderen..was wel leuk "kamperen" haha, maar was wel moe toen ik thuis kwam! verslagje van engeland zal ik nog posten, even foto's nog op de pc zetten enzo, komt goed. hedwig je doet t allemaal goed. en dat twijfelen aan jezelf, onthou dat we dat allemaal ook doen he! of je nou een gezond kind hebt of een kindje met een beperking, dat hoort erbij. en denk over die vragenlijst niet meer na meid, op het kdc krijgt hij ook een uitgebreide observatie door prfofessionals, die vragenlijst is gewoon een richtlijn om een idee te hebben. ons kdc was vroeger altijd 3 weken dicht maar nu sinds een paar jaar gewoon heel de zomer open. spannend dat ie volgende week al gaat. wat zal jij bijtanken op die twee daagjes per week! carla gewoon lekker niks doen kan fantastisch zijn! tank lekker bij de komende tijd!
(&*!#$*(!@#$()#~@_) Kyana met haar broekplassen ook altijd ik wordt hier zo verdrietig, moedeloos enz van.... Hier ff beetje druk gehad al klinkt het stom... Pap en mam zijn op vakantie, van de week al pillen op de post gedaan omdat mam er te weinig meegenomen had. Toen vind ik een brief over een reparatie aan hun bankstel, trek die brief open zie ik erin staan dat ze de 18e komen maar mam en pap zijn dan niet thuis en iki ga er geen morgen zitten.. Dus dat weer ff geregeld. Wordt ik vanmorgen uit me nest gebeld door pap {achje was al half 10 maar ok} hadden ze stroomuitval, alarm deed het niet etc. Nou heel onderzoekje geweest blijkt er waarschijnlijk buiten ergens kortsluiting geweest te zijn. Vijver apart moeten inschakelijk door wc raam enz enz... Nou diepvries ontdooid enz... daar maandag maar weer achteraan bellen. En ga ook nog maar hun koffieapparaat halen wat voor garagantie weg was zucht! naja gaat goed verder hier.... Zometeen ff bbqen en verder niks mee geloof dat ik ff wat drank ga nuttigen kan ik teut naar bed vanavond Juut ik ben benieuwd naar de foto's! Wel nog een beetje weer gehad?En die kids van jou die gaan het nog wel een keertje leren pfff owja, Devin heeft de afstandbediening willen schoolmaken met allesreiniger spuitfles..... en nu is ie dood
Och met t broekplassen , je kunt t maar beter gewoon naast je neerleggen. T heeft toch geen zin allemaal. j doet t op n goede dag 1x en soms wel 6 ofzo. Ik maak mij er totaal niet meer druk om, kan m'n energie wel beter gebruiken. Hoe lastig t ook blijft, succes. Hier vanaf super boos op j geweest, zelfs tegen m geschreeuwd tot en met gadverdamme de gadverdamme. Hele dag niet luisteren en aldoor c en d plagen.. Bah. Op slot een paar grote waffels en huilen boen omdat ie kwaad op papa was, c ook overstuur, die viel net in slaap. Dus heb m 5 min in z'n sop gaar laten koken boven en daarna een goed gesprek met m gehad. Hopelijk helpt dit weer voor n tijdje.
ai balen Anniek. Dacht dat het bete ging met Kyana en dr broekplassen. Niet dus...... En je pa en ma op vakantie. Zo te lezen heb je er een boel werk van. En dan ook nog de afstandsbediening overleden. Tis me het weekendje wel Dikke knuff voor jou!!!! @Jucade : Wist niet dat J ook nog zo vaak in zn broek plaste. Wat balen joh En oei J had zn oren dus verstopt zitten vandaag. Hopelijk heeft het gesprek goed geholpen en kan ie morgen beter luisteren. @Hier Super watergevecht gehad vanavond ik en Erik hihihi. Eerst rustig opgebouwd en toen een heuze watergevecht gehouden. Vorige keer was het met papa en de buuf erbij en toen kreeg ie water in zn gezicht en is ie 2 dagen niet buiten geweest. Nu ging het super!! Zelfs een aantal keer water in zn gezicht en zn oor. Toen wel even schrikken, even huilen, een knuff en toen was het weer goed En we gingen vrolijk verder hahaha. Waren wel kletsnat Owen ook wat erbij betrokken. Die vond het schitterend! Erik en ik aan het rondrennen en Owen maar lachen en rondjes draaien op dezelfde plek hihi. En dan rende ik langs en sproeide ik hem ook een beetje nat. Grootste lol!!
@ Hedwig -> wauw, wat een geweldig berichtje! Het watergevecht was dus 1 groot succes!! Dat zijn de echte geniet momenten toch! @ Anniek -> oei oei oei, die Kyana... Maar ook Justin... Wat een ellende gewoon. Kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van word Anniek! Misschien toch erbij neer proberen te leggen zoals Jucade zei. Dat is ook iets wat je niet kan pushen, je kan het niet simpel oplossen... En je ouders op vakantie, die hebben het rustig... En jij? Mag alles oplossen, handig hoor... @ Judith -> wauw! Vakantierooster Wat heerlijk! Hoe laat was het vanochtend? En gekampeerd op het werk haha. Kon je meteen vol aan de bak toen je dus al wat brak op je werk aan kwam... @ Jucade -> die stoute J. toch! Hopelijk heeft het gemopper idd voor even weer geholpen... @ Roedel -> hoe is het nu daar? De oudste 2 al wat rustiger? Wanneer begint daar de vakantie? Hier al een paar dagen niet lekker. Flinke verkoudheid met behoorlijk hoesten, keelpijn... Loop er al een week of 2 mee te sukkelen en steeds ging het wel, maar ineens is het erger geworden. Heel fijn. Stem is ook bijna weg... Maar ja, komt wel goed.
Hier even een mini verslagje van engeland! Zaterdag zijn we heen gevlogen, ging allemaal prima, kindjes hielden lange treinreis en wachten op schiphol heel goed vol! 's Avonds aangekomen, lekker gegeten, kindjes nr bed, wij ook op tijd! Zondag lummeldagje bij zus van rol, buiten wat gespeeld met voetbal en cricketding, speeltuintje in de buurt op gezocht Maandag naar een heel groot pretpark gegaan, echt heel de dag regen gehad. Hadden al online tickets gekocht want scheelde veel geld, dus we waren "verplicht" te gaan..Was veel schuilen voor de regen en kou lijden..kindjes vermaakten zich wel, hadden gelukkig buggy met een dakje. Seth helemaal weg van autootjes waarin je zelf mocht rijden. Dinsdag dagje liverpool geweest, yara en seth veel aan het zeuren. Wel even heel leuk in de primark geshopt! en nog twee paar nieuwe schoenen voor seth gescoord. Woensdag rol met kids naar indoor speeltuin, ik met zn zus even ochtendje naar shopping centre geweest. Erg gezellig. Donderdag rustig aan gedaan, niks bijzonders. Eind van de middag gevlogen, laat thuis. Zo dat was even een korte samenvatting nu nog wat gezellige fotootjes
Wauw judith, je staat mooi op die foto zeg! en wat een groters al! Hedwig, Ach, heb vertrouwen, je verandert niets door alsmaar te piekeren, alleen je eigen stressniveau. makkelijk zeggen hoor trouwens.Je bent een kanjer, een geweldige moeder die het zwaar heeft met wat op haar pad komt. Jre bent al jaren aan het knokken voor je mannen en je mag best eventje instorten en twijfelen als je maar weet dat je het goed doet, Dat Owen op zijn plek komt en dat je echt meer rust gaat krijgen. Ik moet even welpjes voeden. Later meer. Ohja anniek, Je kan naar de fysio met kyana. Daar zit ik ook met een welpje. Die kunnen net eventjes ze over een drempel helpen waar ze zelf even niet meer overheen kunnen. Die doen verder geen rare dingen hoor,maar het kan ze net eventjes een steuntje geven. Knuffel van Raksha
Miranda, vakantie over twee weken. Nu nog afronden, schoonmaken, uitzoeken, en een bbq (ben een actieve schoolmama, dus ik hang) Carla, welke klas ga je nu volgend jaar draaien? je oude groep, de nieuwe of die inval? geniet van je vakantie. Marijke,al wat gevonden voor werk? Jucade, het blijven toch dondersteentjes. Heb je nog vakantieplannen? Hier gaat het. Het blijft een moeilijke en lange weg, maar de aanhouder wint, en eens komt alles goed. toch? Raksha
raksha maar waar kunnen ze haar dan bij helpen? Ze kan prima ophouden en uitplassen heb ik het idee, heb meer het idee dat ze stront lui is miran erbij neerleggenb hebben we wel een beetje gedaan hoor maar soms, soms is dat echt niet makkelijk en schiet je uit je slof. Vandaag ook weer 2x ik ben nog zo'n lopend waswijf met die piesspullen allemaal. Ik ga denk morgen maar de dokter eens bellen om de medicatie op te hogen misschien werkt dat!