Terug vd tandarts. J z'n afspraak ging niet door. Hij had wenuurtje in zijn nieuwe klas. Hij vond t niet eerlijk dat ik gejokt had tegen de tandarts. Ik had gezegd dat j ziek was. Hopelijk houdt ie daar vlg week z'n mond over.. Heb uitgelegd dat mama anders veel geld moest betalen.. Ikzelf heb een fistel. Moet nu naar een andere tandarts en kan morgen heen om te kijken wat ze er mee moeten. Jak!
hoi dames,, mamzie,, sterkte morgen.. juut,, lekker dagje gehad gister.. en mooie foto's hoor.. carla,, hoe is het met Dinja ..ze is lekker verwend denk ik. hier gister een ziek kindje?? elise ineens 39.6 koorts. gelukkig vandaag beter.. Damian vandaag naar de KNO arts.. volgende week moet hij naar het zkh voor een knipje in zijn tongriempje.. en straks naar school om het schoolplein te schilderen..
o ben zo blij dat John is aangenomen! Alleen nu nog ff 1 maand doorkomen zonder money! {van week loon naar 4wekenloon zie er erg tegenop! bah}
Alles komt goed Anniek...Ben super blij voor jullie dat John een nieuwe baan heeft! Hier n et lekker uit wezen eten met vriendinnen van de pabo/ Morgen met Dinja naar het CB, ben benieuwd!
Toi toi toi Hedwig!! @ Anniek -> ik ben zo blij voor jullie! John een nieuwe baan, joehoe! En die maand zonder geld, dat redden jullie ook wel. Jullie hebben al zoveel doorstaan! En jullie komen er dan veel beter uit! @ Lidia -> wat spannend voor Damian volgende week! @ Jucade -> tja, liegen mag ook niet hoor haha. Maar wel begrijpelijk. Ik zal duimen dat J. het vergeten is volgende week! Als Joris het was, die zal dat in geuren en kleuren vertellen hihi! Zo, gauw verder hier. Moet zo weer op controle bij de huisarts ivm de longen waar ik nu zoveel last van heb...
jaa dat klopt ook wel maar pff tis wel weer even zwaar want het zijn precies de 2 maanden dat ik ook héél weinig loon heb. Wat een rot weer is het toch he?!
Ik kwam ook ff neuzen hoe het verlopen was vanochtend... Wat is zo'n eerste dag toch altijd spannend!!
ja ging wel redelijk Owen had het er goed naar zn zin. Lieve mensen. Iedereen kende hem al hahaha. fysio kwam langs en nog wat vrouwen die ik niet kende. Keken even om de deur van : ow, Owen is er al zo te zien. Leuk! Dus dat was wel mooi om te zien. Voelt echt als onwerkelijk en heb het gevoel alsof ik duizend en 1 dingen vergeten ben om te vertellen Owen was wel beetje in de war toen we weg gingen. Eerst omdat ie niet wegwilde ( hij dacht dat ie weg moest ) en toen merkte hij dat ie niet mee mocht dus dat was wel even krijzen en zich verzetten. De leidster zou me tegen de middag bellen hoe het gaat. Ben heel benieuwd! Vanmiddag stond snoezelen op het programma. Hij mag dan in de speciale afgesloten box om even tot rust te komen. Want ik zei al dat het campingbedje niks zou worden. Ze zei nog dat ze helemaal de kindjes volgden. Helemaal in het begin. Dus niks werd opgedrongen ofzo. Dus dat is wel fijn. Owen is zo complex wat dat betreft. Maar goed, dat zijn ze wel gewend hihi De meeste kindjes op die groep zitten in een rolstoel. Er is er nog maar eentje die ook kan lopen maar die was er vandaag niet. Dus dat is wel leuk zeiden de leidsters. Ze vonden het mooi om te zien dat ie overal onder kroop enzo. En de kindjes in de rolstoel vonden het ook leuk om te zien zo'n rondhobbelend kindje hihi. Maar goed. Nu dus thuis en voel me meteen ziek. Last van mn keel enzo. BAH Zit me nu al druk te maken hoe dat gaat maandag met het busje enzo. Hopelijk kan Richard Owen nog even wegbrengen of anders opa en dat ie dan met het busje naar huis komt. Dat was ook een mogelijkheid zei de teamleidster vorige keer. Dus hopelijk kan ik dat vanmiddag met haar kortsluiten. Zag haar daarstraks niet. Nou, ik ga maar eens aan de slag. Erik zit met Richard te gamen. Zal blij zijn als het half 4 is!
Wat fijn dat ze zo meeleven! Ik ben nu wel heel benieuwd hoe het verlopen is! Zeiden ze nog iets bijzonders aan de telefoon toen je vanmiddag had gebeld? En merk je verschil aan Owen na zo'n lange dag daar? En met de taxi... Ik weet precies hoe je je voelt! Wel dan een verschil dat ik een 4 jarige in de taxi moest 'duwen' en jij een 2 jarige met de nodige 'problemen'. Hoe vind Owen het bijvoorbeeld in de auto? Als hij dat al geen probleem vind, dan gaat die taxi vast ook goed komen
En hoe is t verder gegaan Hedwig? Alles al zo'n beetje binnen nu Miranda ivm beebje? En is de babykamer al klaar? ;b Hier gvd wrsch scheurtje in kroon, daarom n fistel gekregen. Als t mee zit, moet ik nog 1x heen en als t tegen zit 2x. Kost me een aantal honderden euro's
Ai balen Jucade @Hier Pfff ben echt gebroken!! Zo moe! Stress natuurlijk maar ben ook een beetje ziekjes Nou, alles is goed gegaan met Owen! Toen ze belden vanmiddag zei ze al dat alles goed was met hem. Hij vermaakte zich prima! Wel aantal keer boos geworden omdat ie 'n deur met rust moest laten bijvoorbeeld en dat ie moest blijven zitten met fruit eten. Nuja, hij hoefde niet te blijven zitten hij moest alleen stoppen met schreeuwen en toen mocht ie gaan. Dus toen ie rustig was mocht ie van tafel. Toen we hem ophaalde zei ze dat het middageten ook goed was gegaan. 2 boterhammen met hagelslag heeft ie op en melk. Verschonen ging redelijk goed. Tandenpoetsen niet en dat hebben ze zo kort mogelijk gehouden. Voor de rest zelfde gedrag eigenlijk als thuis. Geobsedeerd door deuren hihi en mega boos als ie iets niet mag. smiddags lekker gesnoozeld in de dichte box. Woensdag smiddags dan gaan ze snoozelen. De hele ruimte word dan een grote snoozel ruimte. En Owen lach daar lekker te genieten met speen in zn mond en zn dekentje in zn handen. Leidster zei trouwens dat als ie na verloop van tijd naar de andere groep ging dat ie dan gewoon op deze groep weer mocht komen om te snoozelen. Dat doen ze wel vaker. Als bijvoorbeeld 1 kindje heel goed in groep de Bijen hoort maar snoozelen in een afgesloten ruimte nodig heeft dan gaat ie daarvoor naar groep de Merels om even een uurtje te snoozelen. En zo ook met andere activiteiten als die van een andere groep beter bij hem past. Dus dat is wel mooi. en voor owen maakt het niks uit waar ie is. Dat deert hem niks. Toen we hem gingen halen en de groep binnen gingen was ie net bezig de leidster aan het achtervolgen om de deuren achter dr dicht te doen hahaa. Hij zag ons en er kwam meteen een lachje op zn gezicht Maar ging wel gewoon door met de deuren en daarna met de ballen spelen. Wilde ook niet mee hahaha. Maar eenmaal zn jasje aan en buiten op de gang liep ie gewoon mee. Niks aan de hand Eenmaal thuis ook niks aan de hand. Wilde alleen niks van de buurvrouw weten. Was toch even teveel denk ik. Maar binnen was ie gewoon Owen. Niks aan het handje. Lekker pizza gegeten, in bad en lekker op tijd naar bed. Ging meteen knorren Maandagochten brengen we hem nog. Want dan kan de teamleidster alles doorgeven aan de taxibedrijf en kan die kijken op welke route Owen het beste ingepand kan worden. En dan kunnen we Maandagmiddag bij het ophalen meteen kennismaken met de desbetreffende chauffeur. En dan weten we meteen hoe laat Owen dan word gehaald en gebracht. Auto rijden vind Owen niet erg. Dus dat zal het probleem niet zijn. Probleem zal zijn om ervoor te zorgen dat ie naar de bus looptt en niet een andere kant op. Ik hoop dat als ie het eenmaal weet en het in zn routine zit dat ie het dan automatisch gaat doen ; naar de bus lopen en instappen enzo. Zal het wel moeilijk vinden hoor. Je hebt op die manier zoveel minder contact met de leidsters enzo. Niet even babbelen enzo. En niet kunnen zien hoe Owen het doet in de groep. Maar goed, niks aan te doen. begin augustus hebben ze een piratenfeest. Erik mag dan ook komen en wij natuurlijk ook. En dan nog een paar weekjes en dan 3 weken vakantie. Nou, dat was me de update weer wel he hihi. Ik ga slapen. Ben zoooo moe! Morgen Erik weer naar het mkd
zo hedwig, heb vandaag echt veel aan jullie gedacht! de eerste dag is altijd het moeilijkst! goed gedaan hoor! fijn dat alles zo goed gegaan was. kan me wel voorstellen dat je opziet tegen het busje, maar ook dat komt goed. zitten er bij jullie geen busbegeleidsters bij? dat is bij ons wel standaard. en in het begin zul je ws nog wel vaker telefonisch contact hebben hoor. doen wij ook altijd heel regelmatig in het begin! en anders gewoon naar vragen, vinden ze ws helemaal niet erg! ik denk echt dat owen er van zal gaan genieten op den duur, en dat er alles wordt gedaan om zoveel mogelijk uit hem te halen, met respect voor zijn eigenheid. jucade dat is echt superstom en au en veel geld carla hoe wast op het cb> en geen dank hoor voor t kaartje anniek hoe worden de werktijden van john strakkies? echte bakkerstijden? lidia waarom wordt het tongriempje geknipt bij damian?
ja echt rotweer he Juut Baal er ook zo van! Ja, bij ons zitten er ook standaard een begeleidster op het busje. Dus dat scheelt wel weer natuurlijk Owen heeft heerlijk geslapen en vanmorgen om half 7 was ie weer van de partij hihi Vandaag Erik naar het mkd. Dus kan Owen lekker even bijkomen
@ Hedwig -> ik snap je gevoel! Kan je niet mailen met de leidsters? Als hier wat is, mail ik en dan weten ze het al voordat Joris op school komt. Ik krijg altijd een antwoord, wat wel zo fijn is. Vooral omdat je idd niet even snel in de ochtend kan zeggen hoe en wat. Of een schriftje? Dat is echt het grootste nadeel, het persoonlijke contact wat gewoon zo goed als weg valt op zo'n school. Maar Owen had het dus hartstikke goed gedaan! En jij, nu even rustig aan hoor in hoeverre het kan! Knuf! @ Jucade -> auw en jeetje wat een geld voor een stomme kroon! Pff! En alles klaar voor de baby? Neuh, die komt toch pas over een week of 19 (en als het een Jorisje is, pas over 20,5 week haha). We hebben wel al wat kleertjes en wat spulletjes, maar dat was het ook... Hebben wel al ruimte gemaakt, opgeruimd, spullen weggedaan etc. Dus er is wel schot in de zaak @ Judith -> ja stom hé! Ik baal er ook van hoor!
gister heerlijk uiteten geweest met mijn vriendinnen.. was echt even lekker zonder kids bijkletsen.. juut,, idd wat een rot weer..pff on zwembadje is gewoon gevuld met regenwater en zijn tongriempje wordt geknipt omdat hij bij de logopedie loopt en zijn tong niet door zijn mond kan laten gaan. dus spraak en eet gewoontes komen daar in niet goed tot zijn recht.. hedwig,, wow wat fijn dat het goed ging.. ik denk het zelfde als juut en miranda gewoon bellen/mailen moet geen probleem zijn .. en beterschap voor jou.. carla,, leuk hoor de kleuterklas .. en gaan jullie nog weg in de vkantie??? anniek,, balen van het geld hé.. maar wel top voor john dat hij die baan heeft.. wanneer kan hij beginnen.. roedel,, hoe gaat het met de oudste welpjes?? en de tweeling ook moe van school?? hier wel..