Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei spannend dus Miranda. Duimen dat beebje toch nog even wil blijven zitten.

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Spannend Miranda!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oei, al meer nieuws?

4. jeetje miranda, dat is gewoon wel weer vervelend.:( soms heeft het bij een man heel lang nodig (en behoorlijke ruzie) om over dat gedoe met moeders heen te stappen en gewoon aan de kant van zijn vrouw te gaan staan. Maar uiteindelijk moet hij zijn keuze maken en als hij bij jou wilt zijn moet jij de persoon zijn waar hij achter gaat staan. Ik vind het rot voor je, krijg je toch even een moeilijke diagnose waar je gewoon aan moet wennen en wat een plek moet krijgen, krijg je dit gedoe erachter. praat nog eens met hem erover, en laat je hormonen gewoon maar los. Hier zit je niet op te wachten:( En JIJ weet wat het beste is voor Joris, dat weet je diep van binnen. volg je zelf, je eigen gevoel, je hart. dan komt het goed.
    En je zus, wat een mazzel dat ze net terug was zeg! Gelukkig zijn ze in het ziekenhuis, dus dat komt vast goed. dikke knuffel voor jou.

Hedwig, ik zou gewoon even met school overleggen. Als hij geen koorts heeft is het misschien wel goed voor hem (en jou?) om toch te gaan. Zeker als je het gevoel hebt dat er een terugval aankomt. Wel raar grote rode plekken. Ben benieuwd wat dat kan zijn...

Anniek, je was er toen al vroeg bij:D

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo de meiden liggen weer ieder op hun eigen kamer! Hebben 2 nachten samen geslapen!
    Hebben vandaag een aftelkalender voor de vakantie gemaakt! Ze hebben er enorm veel zin in! en wij ook!

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo dat is weer ouderwets gezellig drukjes hier! mooi!
    hier een lekker dagje gehad, badkamer ook nog flink gepoetst, even lekker van het namiddagzonnetje genoten, pliesie en boef gespeeld, van alles wat dus :)

miranda meid ben het helemaal met carla eens. heel mooi hoe je er in staat en er tegen aan kijkt. neefje van mij heeft ook (oa) ODD.
    fijn dat je hulp krijgt, helemaal rondom de geboorte van kleintje 2, want dat is heel wat natuurlijk voor joris en zal behoorlijk wat impact hebben.
    dat zo'n traject een vol jaar duurt joh, voordat er een diagnose is..dat is echt heel erg lang!
    o en wat rot van je schoonouders, en dat sven niet helemaal jouw kant kiest en duidelijk maakt wat jullie er samen over vinden en denken.
    tis net wat raksha zegt, sommige mannen blijven maar meekletsen met hun moeder en hebben echt een stevige schop onder de kont nodig, keer op keer. sterkte, is niet makkelijk in combi met je zwangerschapshormonen...
    en al nieuws over hoe nu verder met je zus?

carla oe bijna al he..zo leuk! heel veel voorpret alvast!!

hedwig dat zijn een hoop "rare" klachten bij elkaar van owen! hopelijk is t gauw weer weg. en met koorts mogen ze idd niet nr het kdc, maar met rode plekken wel hoor :) ik zou gewoon even tempen en m anders gewoon laten gaan!

marian las ook weer wat van jou, je hebt het goed te pakken zo te lezen..wel hulp van alle kanten gelukkig, dat moet ook wel met zoveel kindertjes ;)
    en oei die heeko dat is echt wel een flink ongelukje geweest! hoop voor je dat ie het sporten straks weer oppakt!

raksha hoe is het met de jongste welp? las ik nou goed nieuws?

marijke ben je er weer meid? na jullie teleurstellende vakantie :( vind het zo sneu voor jullie!

lidia nog foto van je taartjes? ben benieuwd!

anniekkie hoe is het verder daar?

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Kan ik me voorstellen dat de meiden er zin in hebben Carla! Lekker naar de zon!! Heerlijk!

Net bij mijn zus geweest. Ze heeft ook veel last van vocht, maar gelukkig geen vergiftiging ofzo. Echt horend bij de zwangerschap. Verder voelt ze zich goed. Ze moet nu 2 dagen aan de weeënremmer, heeft al 1 longrijpingsspuit gehad. Dan nog 1 dag voor de zekerheid om te kijken dat de weeën uitblijven. Geen weeën, dan naar huis. Kan nu nog alle kanten op. Hoe dan ook zijn de overlevingskansen heel groot en maakt ze zich ook niet echt zorgen erover. Ze hoopt natuurlijk dat het nog even duurt, maar helaas bepaalt moeder natuur of het wel of niet gebeurt.

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pff zie net het weerbericht en het word er niet beter op he :(
    Pas hoogstwaarschijnlijk NA het volgende weekend droger en zonniger. Nou, hopen dan maar.

We houden Owen sowieso morgen thuis. Hij heeft amper gegeten vandaag en is zo huilerig. Net na het bad konden we hem amper afdrogen. Deed hem gewoon zeer zo leek het wel.
    Vanmiddag dutje gedaan. Daarna weer om alles huilen.
    Nee arm mannetje morgen maar lekker thuisblijven hoor.
    Hij kan nog lang genoeg naar het kdc ;)

9. Mag ze naar huis met gebroken vliezen dan? Ik dacht dat ze dan binnen 48 uur moeten komen?

10. Houd hem dan even in de gaten. Als het erger word even langs de ha. misschien dat die er iets mee kan.

11. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames..

hier een vermoeide mama..lang en druk weekend gehad.. met weinig slaap dus duik zo mijn bedje in.. vandaag ook aan elise haar nieuwe kamer begonnen met behangsteken.. morgen en di werken en woe met damian naar het zkh.. dan donderdag laatste schooldag en vrijdag EINDELIJK!!!!! vakantie van school. moet zelf nog tot 31 juli werken en dan 4 weken vrij....:D:D

juut zal even kijken want ze staan op mijn telefoon en mag ze nog niet op facebook zetten.. en goed bezig geweest:)

miranda,, wat fijn dat er nu duidelijkheid is over joris. dit veranderd niets aan jullie joris maar voor de meeste mensen is het nu begrijpelijk waarom die is zoals hij is... wel heel erg dat je schoonouders zo reageren zeg.. en van sven zou je nu wel meer mogen verwachten zeg:x grrrr kan er wel boos om worden hoor...
    hoop voor je zus dat de beeb nog even op zich laat wachten..

marian,, oei dat is schrikken zeg..en dan maar zeggen dat sporten gezond is;);):D sterkte voor heeko en beterschap voor jou..

mamzie,, beterschap bij jullie.. wel raar hoor die bultjes bij owen.. hoe is het nu mer erik zijn piemeltje??(rare vraag he ;)) plast ie nu beter??

carla,, hier ook z'n kalender voor als wij naar de camping gaan.. wel heerlijk hoor lekker weg..

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,

Nou, toch maar besloten om Owen naar het kdc te brengen vandaag. Hij was zo goed weer.
    Dus opa en oma gebeld en die konden gelukkig rijden.
    Dus eerst Erik naar het mkd, toen door naar het kdc, toen weer terug naar het mkd want had een gesprek daar. Om 10 uur was ik thuis.
    Zonder kindjes! Aaahhhh wat is dat wennen zeg!
    Ben druk met het huishouden ;)

Owen was helemaal blij toen we de weg opdraaiden van het kdc. Jochie helemaal glunderen hihihi.

Daar aangekomen ging ie meteen naar de ballen en ging vrolijk weer verder waar ie woensdag mee gestopt was hahaha. Machtig!
    Vond het wel raar dat ik en opa en oma weer weg gingen. Vond ie best wat moeilijk.
    Maar was gelukkig meteen getroost door de leidster.

Oja ook gelijk kennisgemaakt met de chauffeur en begeleidster van Owen. Ze nemen hem vanmiddag al mee!!
    Toffe mensen! Echt super! Heel aardig!
    Owen word dan maandag en woensdag gehaald en gebracht. Smorgens is ie als laatste op de route en smiddags als eerste. Dus dat is mooi! Zit ie elke keer maar 10 minuutjes max in de bus.
    Ben benieuwd hoe het vanmiddag zal gaan!!

Toen gesprek op het mkd. Eriks begeleidster gaat volgende maand er 3 maanden tussenuit. Dus een vervangster. Daar wat dingen mee doorbesproken.

Kwam er even tussen neus en lippen toch wel uit dat ze denken dat Erik hierna naar speciaal onderwijs gaat. Welke dat moeten ze nog bekijken.
    Dit omdat ze over 3 maanden dit toch wel beetje duidelijk willen hebben. En dan kunnen we beetje orrienteren enzo.
    Dus de nieuwe begeleidster moet hier ook over gaan denken.

Want Erik is slim genoeg en is het fijnste dat ie gewoon maximaal 1 jaar op het mkd zit en dan nog voor dat jaar vol is eigenlijk wel gaat doorstromen naar speciaal onderwijs om het leren enzo weer volop op te gaan starten.
    Of hij maakt het jaar precies vol. moeten ze nog bekijken. Maar iig geen verlenging.
    Maar speciaal onderwijs moet natuurlijk weer indicatie voor worden gegeven enzo. Dus moeten ze er op tijd bij zijn.

Dus het was al weer behoorlijk enerverend ochtendje hihi.

@Miranda : hoe is het met je zusje?
    En heb je nog een stevig gesprek gehad met Sven?

@Lidia : yeah, bijna vakantie :)
    Met Erik en zn piemeltje gaan het goed ;)
    Plassen gaat echt super!
    Nu moeten we er wel rekening mee houden om het voorhuidje terug te trekken met het wassen. Hihi dat kon eerst nooit dus dat zijn we niet gewent ( Richard is ook besneden dus die denkt daar ook niet aan )
    Kwamen we vorige week achter dat er een hoop troep zat daar hhahaa. Waren we dus telkens vergeten. Beetje dom van ons.

Is wel moeilijk om te wassen want Erik is al extreem kietelig ( kan zn keel en nek en oren altijd al met veel moeite wassen. En dan nu moeten we het voorhuidje terugdoen enzo. beetje drama elke keer.
    Maar komt goed :D

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hey, druk dagje gehad op t werk. Ik krijg al meer verantwoordelijkheid. Spannend maar heerlijk!! :)

Hedwig, idd enerverend zeg nog last gehad van z'n plekken vandaag?

Morgen met j naar de tandarts, kleintjes gaan ook mee. Is tegenwoordig trouwens al va 2 jaar, kunnen ze alvast wennen ;b

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Jucade -> Joris ging al mee vanaf 1 jaar... Geen idee of het verschilt per regio. Wel spannend, eerste keer tandarts!

@ Hedwig -> ik las net al op fb wat voor bink die Owen was! Wel wat minder van die schuifdeur, maar buiten dat is het toch een kanjer hoor!

En met mijn zus? Nog steeds rustig :) Ze moet nu tot donderdag blijven in het ziekenhuis, niks aan de hand, dan naar huis. En met 37 weken word je dan ingeleid.

@ Lidia -> heerlijk hé! Nog maar een paar dagen en dan ook vakantie!!

@ Roedel -> blijkbaar als je nog geen 37 weken zwanger bent is er minder kans op infectie gevaar?? Geen idee hoor... Maar ze hoeft dus nog niet te bevallen. Vruchtwater word toch steeds aangemaakt...

@ Judith -> kan jij me eens wat meer vertellen over je neefje met odd? Als je wilt hé. Ben wel eens benieuwd hoe andere kindjes zijn ermee en hoe ouders ermee om gaan. Is het te doen, word het echt makkelijker, etc. Wij weten het ja net en weten nog niet wat ons te wachten staat.

Hier vandaag met Joris naar de bioscoop geweest (Ice age 4). En ook nog met de bus naar de stad geweest. Groot feest, want dat vind Joris geweldig. Ging ook heel goed, ook bij thuiskomst. Alleen een uur voordat hij naar bed moest alleen maar stressen, gillen...

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello!
    gister zó de balen van het weer, en dat kwam door de buurman haha..die zag ik in de supermarkt, zo rood als een kreeft..2 kindjes van yara en seths leeftijd, waren 16 dagen in griekenland geweest, alleen maar zon, zee, en ijsjes eten zei ie.
    oe ik was gewoon ordinair jaloers..stom he..
    maar ja, vlgd week wordt het weer beter zeggen ze he...ben benieuwd.

gister hebben de kindjes hun spaarbuizen geplunderd, yara heeft een spelcomputertje gekocht en seth een grote auto met takelding.
    je moet toch wat he met dat weer...

en toen gisteravond nog een leuk belletje. de vader van yara's beste vriendinnetje is brandweerman. die moeder had al wel eens gezegd dat seth dan een keertje mocht komen kijken. en nu belde ze of het woensdag uitkwam, dus seth is helemaal hyper ervan, dat ie een brandweerauto van heel dichtbij gaat zien! leuk!

vanavond gaan we eten in het pannekoekenhuis, daar vragen de kids al zo lang om!

carla oe voor jullie ook bijna de zon tegemoet! heerlijk meid!

miran ik stuur je zo even pb
    fijn dat de film zo leuk was!

jucade succes bij de tandarts! en wat doe je nu eiegenlijk voor werk?

hedwig super om te lezen dat het zo goed met owen gaat! als ie al gaat lachen op de weg dr nr toe, dat is toch om blij van te worden!!

lidia druk druk druk dus..werkze en even aftellen nog nr de 31e dan!

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    nou troost je hier ook jaloers als ik dat hoor en zie.
    Pa en ma zitten in zuid frankrijk en hebben ook stralend weer! Morgen 33 graden :)
    IK WIL DAT OOOOKKKKK

Door dit weer heb ik véél pijn bah! Wordt er wild van. Heb ook steeds het gevoel dat ik ongi moet worden maar ik word het maar niet. Heb natuulijk een spiraaltje maar werd de laatste tijd wel ongesteld Bah

John is op arbeidsvoorwaarde-gesprek....

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Spannend Anniek!

En morgen komt de zon dames!!!

Wij gaan nu een dagje naar Hullies, zo'n binnen speelgeval!!! Tot vanavond maar weer!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo! ineens was daar een beetje vakantiegevoel vanavond!
    heerlijk!

Bijgevoegde bestanden:

19. lidia

lidia Fanatiek lid

Goedemorgen .. We zijn klaar voor het zkh ... Waren om 6:00 al wakker.... :) tot vanmiddag ..

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ook al lees je dit niet meer ws. veel succes op deze spannende dag lidia! hoop dat het allemaal meevalt vr jullie!
    ik ga even een ochtendje werken

Deel Deze Pagina