LET THE SUN SHINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! juut die foto's zien er ook uber vakantie uit! Súper! Lidia suc6
succes vandaag Lidia! @Anniek : jaaa de zon @Hier Erik gisteren ziek geworden. Hoge koorts, overgeven, hoofdpijn. Ach gus. Vandaag gaat het al weer iets beter. Gisteravond eigenlijk al. Toen at ie al weer een cracker. Owen vanmorgen met het busje mee. Vond ie wel leuk! Zal straks eens bellen hoe het is gegaan.
Wat een bink is die Owen toch!! En arme Erik. Gelukkig alweer aan de betere hand. @ Anniek -> hoe was dat gesprek gegaan? En idd, let the sun shine @ Judith -> heerlijke foto's! Was echt even genieten zo te zien! @ Lidia -> het is al achter de rug, nog veel beterschap! Hopelijk heeft hij er weinig tot geen last van! Hier weinig te melden. Ja wat meer last van de darmen, dus gebeld en moet ik morgen gelijk aan de remicade (ipv volgende week) en bloed prikken...
ze houden je gelukkig goed in de gaten Miranda! Werd net terug gebeld door het kdc. Alles was goed gegaan in de bus. KWam binnengestapt daar met een grote glimlach. Helemaal blij dat ie er weer was. Ging ook mee in de groep zitten en aan tafel om fruit te eten. Hij zag dat ze het blad pakten voor het fruit en ging al meteen zitten hahaha. Ze zeiden dat ie gezellig aanwezig was. Super dus Ik ga zometeen even met Erik boodschappen doen. Vind ie wel leuk. Nu is ie eerst nog even Mega Mindy aan het kijken
Stuur de zon ook even door naar hier dames....brrr het waait bier maar frisjes hoor. Juut leuke foto's!! Hedwig wat fijn dat Owen het zo goed doet! Lidia las op FB dat het goed gegaan is, fijn. Miranda balen dat je weer zo'n last hebt
o even vertellen hoor..we mochten vandaag nr de brandweerkazerne! vader van beste vriendinnetje yara is brandweerman. het was echt zo te gek! krijg dat stralende koppie van seth niet meer uit mn hoofd gewoon.. hij mocht in de brandweerwagen achter het stuur zitten, alle wagens bekijken, een echte helm op, en zelfs echt blussen! echt zo super! hij genoot met volle teugen, en yara vond het stiekem ook prachtig allemaal! zo lief dat die moeder dat geregeld had vr seth! anniek whaha jij bent wakker, ik had erover heen gelezen. als het bier zou waaien zou rol ook de hele dag buiten zitten alles oke daar verder? lukt het een beetje om met weinig geld de maand door te komen? hedwig wat heerlijk dat owen het zo goed doet op het kdc en wat leuk om te horen dat ie zo gezellig aanwezig is. hoest nou met erik? miran veel succes met de remicade morgen!
Wat een heerlijke foto's Judith! Stralende Seth! Erg stoer en leuk hoor! Oh en ik reageer zo ook op je pb, was het helemaal vergeten, oeps! Hier echt een datum gekregen voor het afzwemmen! Zondag 29 juli! Joris heeft er zo hard voor moeten werken, echt keihard! Dat beentje blijft een probleem, dus hij heeft echt kracht op moeten bouwen om voldoende stuwing te krijgen om dadelijk de afstand te kunnen zwemmen. Zo trots op mijn kleine ventje! Hij is er bijna!
oooo wat een ruige foto's juut! dat koppie spreekt boekdelen! en wbt weinig geld, dat is pas over 1 maand. John krijgt nu wekelijks loon nog de komende 4 weken... maja we moeten nu al proberen het enigzins zuinig aan te doen want tja hij mis gewoon bijna een heel loon. Ik heb mezelf opgelegd om 1 jan 2013 in ieder geval weer steeds kiet te moeten spelen op onze rekening! Miran super, ik hoop echt dat het hem lukt! poeh wat zal dat een overwinning voor hem zijn. ik moet echt naar bed.....
hmmm ja!!! Het regent!........ Erik naar het mkd geweest. Owen lekker thuis vandaag. Volgende week is Richard vrij. Erik hoeft alleen maandag naar mkd. En Owen gewoon maandag en woensdag naar kdc. En als alles goed gaat dan gaan we volgende week naar Tilburg voor een dagje. Owen blijft dan hier bij opa en oma. En Erik gaat met ons mee Hopelijk gaat het door!
Fijn Hedwig, even lekker met Erik weg! Ik merk altijd dat j 180 graden omdraait dan als de kleintjes om m heen drentelen. Hij is dan zo anders! Ik heb n weekje vakantie moet alles eens op mp gooien, Omg.. En morgen ga ik naar n oud vriendin van mij toe. Die heeft ook een kindje van 5,5 en 1 net zo oud als c en d.
Hoi dames, Hier even een berichtje via onze nieuwe tablet zijn er zo blij mee.. Kan straks ook mee op vakantie en ik kan er ook e-boeken op zetten.. Wel lang getwijfeld want het is best een uitgave. Hedwig,, wat fijn dat het zo goed gaat met Owen op het kdc. En lekker even weg met z'n 3tjes hoor.. Miranda,,hoe is de remicade gegaan..? En met de frummel in je buik? Ehhh sorry ben druk dus zal zo verder terug lezen.. ook druk met Elise haar nieuwe kamer en Damian gaat goed met zijn tong.. tot later ;
Jeejj, nu vakantie bij Lidia Hier al 3 weken erop zitten. Remicade was goed gegaan. Wel uiteraard weer onwijs duf nu. Heb de klok rond geslapen vannacht, maar pff, wat voel ik me brak. Het voelt echt alsof ik een kater heb! Blij dat Joris zo opgehaald word door opa en oma, want hij is zich behoorlijk aan het vervelen!
Juut gave foto's!!! Lidia fijne vakantie!! Hier zijn we alweer op de helft... Morgen gaan de meiden bij opa en oma logeren (....is de 1e keer dat ze ergens gaan logeren.....) En wij gaan met een vriendin van mij en haar man wat leuks doen!