Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Psssst... Mijn zus is aan het bevallen :D

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    whaaa wat spannend Miranda!! :) :)

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Het is ook echt spannend! Pff, heb geen rust ergens voor hahaha!

Ze is al sinds vannacht 2 uur in het ziekenhuis en had een uur geleden pas 4 cm ontsluiting. Kwam toevallig mijn schoonbroer tegen op de gang (ik was bij de gyn op controle) dus kreeg een uitgebreide update! Ze moet sowieso na de bevalling 2 dagen blijven en de kleine moet nog minstens 2 weken de couveuse in, is waarschijnlijk een echt kleintje. Ze is nu trouwens 35 weken zwanger!

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Miranda wat spannend!!!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Kleine Liam is geboren :) :) :)

Met een gewicht van 1820 gram. Een wonderkindje, want als hij nog een week langer had gezeten, had hij het niet overleefd. De placenta was op en zaten bloedstolsels in! Maar voor nu ziet alles er super uit!

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Proficiat Miranda! En jeetje hebben geluk gehad zo te lezen

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gefeliciteerd! Poeh, heftig zeg!

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gefeliciteerd Miranda!!
    Gelukkig is ie dus net op tijd geboren :)

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    wat hebben wij een superdag gehad! zijn naar speelland beekse bergen geweest, was echt heel erg leuk! strandje en wat attracties, die kindjes hadden het zó onwijs naar hun zin! en wij ook, gezellig sfeertje daar, allemaal families, en geen druk gedoe. echt tof.

miranda gefeliciteerd met de geboorte van je mini neefje..hoop dat alles goed met hem mag blijven gaan. apart he, dat het dan beter uit de buik blijkt dan in de buik..wel eng hoor, dat hij geen moment langer had moeten blijven zitten..

carla ik wens jullie een hele fijne relaxte vakantie!

jucade zal je topic s zoeken..maar rot voor je joh! kan het me wel voorstellen dat je in een spagaat zit.

sandra hoe was de optocht gegaan? was het leuk? en ben wel benieuwd nr een verklede jarno hahahaha

anniek heb je helemaal geen plezier meer gewenst!
    leuk dat jullie er toch nog wat daagjes tussenuit gaan!

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pff zwaar dagje weer achter de rug.
    Naar het UMCG en Owen totaal over de rooie. Konden niet meer tot hem doordringen :(

Nu maar besloten om Owen morgen thuis te houden van het kdc. Dit ook omdat ie maandag heel moe was daar en bijna de hele tijd alleen maar heeft gelegen in de bedbox.

We hebben besloten om te proberen morgen naar een ballorig te gaan. Hopelijk met het goede weer is het niet zo druk binnen.......
    Erik ziet er nu al tegenop :( Hij vind het maar niks.

Vanmiddag ook wel even gelachen eigenlijk om Erik.
    Ik ging met Erik nog een paar boodschapjes halen. Komen we in de winkel een vrouw tegen in een rolstoel. En Erik wees en riep : mama! Kijk! Die mevrouw heeft... ( en ik dacht, nu komt het he. Iets met rolstoel of waarom loopt ze niet ofzo. Maar nee )

Hij zei : die mevrouw heeft dezelfde pantoffels als jij!! ( hij bedoelt crocs, dat zijn voor hem pantoffels hihi )
    hahaha prachtig!
    Wilde hij het me persee laten zien en wilde die mevrouw gaan achtervolgen. Ik zei dat ik hem wel geloofde hoor ;)
    Even later zagen we haar weer in de verte en Erik hard roepen : kijk, mama! zie je het nou? Dezelfde pantoffels!
    :D

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    leuk verhaal van die pantoffels!
    en waarom wil je nr ballorig als erik er zo tegenop ziet?

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou, we willen gewoon iets gaan doen met de kids. Iets wat niet te lang duurt, dus geen vol dagje uit.
    En voor Owen is het wel heel leuk volgens mij........hoop ik.
    We willen het ook gewoon proberen. We zijn al zo vreselijk beperkt. Alles valt eigenlijk al af om naar toe te gaan.
    We kunnen niet gaan zwemmen ( erik is bang voor water en owen drinkt alleen maar het water op ) kunnen niet naar de dierentuin want Owen wil niks bekijken en alleen maar zn eigen weg volgen, niet naar de kinderboerderij want wederom wil Owen niks en wil alleen maar weg, niet winkelen want Owen gaat alleen maar schreeuwen, geen eind wandelen want Erik is te snel moe, en Owen ook maar wil dan ook niet zitten dus die valt om de 2 stappen en is dan alleen maar over zn toeren.

En dan Ballorig. Hopelijk word het wat. Hoewel Owen geen andere kids kan verdragen in zn buurt. dus hopelijk is het niet al te druk. en als het wel mis gaat dan zijn we zo weer weg. om de prijs hoeven we het niet te laten.
    En wat Erik betreft, die ziet overal tegenop. Als het aan hem lag kwam ie nooit meer onder de mensen en bleef ie binnen achter de pc. is niet echt de bedoeling.

13. lidia

lidia Fanatiek lid

Zoooo dames wat is dit heerlijk wakker worden met het mooie weeer:)

Carla,, fijne vakantie hoor.. volgens mij gaat dat wel lukken :D

Hedwig..succes vandaag met de kids bij balorig. Zal wel niet druk zijn want iedereen zit op het strand..

Miranda.. hoe is het nu met je neefje? Is hij goed de nacht door gekomen?

Juut,, fijne dag gehad zo te lezen.. heerlijk vakantie vieren zo;)

Sandra,, fijn om leuke berichtjes van je te lezen.. de vakantie doet je echt goed.. we hebben jou ook gemist hoor:)

Zooo ga kleren aan doen en boodschappen doen en vanmiddag in de tuin met de sproeier of naar de speeltuin..

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heerlijk weer weer. Geniet ze!

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, net geshopt, 4 paar schoenen voor ff ruim 30 euro :) helaas past 1 paar niet dus moet weer terug de verleiding in ;)

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dames tot over 10 dagen!!!!

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    fijne vakantie Carla!!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mogge,

Hier alleen met de kleintjes thuis. J gaat vandaag met opa en oma en mn sch zus,nichtje, neefje met de boot naar t bakkerijmuseum :)

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Badje staat klaar en emmer water met speelgoed. Zal zo foto's schieten.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Moe ben ik joh! Jeetje!
    We hebben wel een superleuk weekje hier.
    Gister naar Wicked geweest (cadeautje van Joop :)) en het was echt geweldig wat een supermusical!! Was wel ellende om scheveningen in te komen natuurlijk en een parkeerplek te vinden..en terug allerlei wegafsluitingen enzenz..dus qua rijden wel hectisch.
    Maar jee, wat een te gek spektakel zeg! Heb er echt van genoten!

Vanmorgen de kindjes opgehaald en verder rustig aan gedaan. Maar kheb zo'n slaap joh, was echt ongeduldig de laatste uurtjes van de dag... Maar ja, kun je wel s hebben..

hedwig hoe is het in ballorig gegaan?
    en hier mss nog een interessant linkje voor je:
    KNGF Geleidehonden | Autismegeleidehond
    is dat niet iets voor jullie? las er een mooi artikel over in psychologiemagazine en moest gelijk aan je denken

jucade hoe had j het gehad? en oe ben benieuwd nr foto's, lang geleden dat we c en d hebben gezien

lidia wat een leuk kamertje van elise zeg! super!

raksha hoe gaat het daar? nog ziek? en phaona?

sandra nog steeds lekker aan het genieten daar? wat hebben jullie het getroffen he, met het weer! heerlijk! jullie zullen wel bruin zijn!

Deel Deze Pagina