Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Jucade : ben benieuwd naar de foto's!! Was het een geslaagd dagje?

@Juut : vroeg naar bed dus vandaag ;)

@Hier
    Niet naar ballorig geweest. Durfden het toch niet aan. Aangezien Erik niet wilde en Owen niet tegen andere kinderen kan.
    Dus we zijn thuisgebleven en we hebben het zwembadje opgezet. Dat was ook niet een groot succes. Aangezien Erik niks mag van Owen.
    Maar het was wel eventjes leuk ;)

Ja, zo'n autistenbegleidenhond. Daar hebben wij ook aan gedacht. Owen moet dan iig 3 jaar zijn.
    Maar we weten nog niet eigenlijk voor wie we de hond moeten aanvragen. Voor Erik? Maar die blijft goed bij ons buiten. Voor Owen? Als voorwaarde stellen ze wel dat er een mate van communicatie moet zijn met het kind.
    Dus denk niet dat we er nu al voor in aanmerking kunnen komen. Moet Owen toch eerst meer vooruit gaan.

Je kunt ook een eigen hond opleiden tot autisme geleidehond.
    Dat zou misschien ook wat voor ons zijn. Maar we willen in ieder geval wachten tot Owen ouder is. Nu zou het niet te doen zijn met een hond erbij.

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    aha. was echt benieuwd. was ook bang dat het voor jullie weer zwaar zou zijn geweest, als je wel was gegaan. je weet t natuurlijk nooit, maar kan me voorstellen dat je toch huiverig was om te gaan.
    en wb hond, er staat ook bij dat het aanbod niet groot is en de vraag heel erg groot. dus wat dat betreft zou je alvast de aanvraag in gang kunnen zetten. dat van die voorwaarde wist ik niet..maar dat gaat vast goed komen. vooral dat het kind met de hond "meeloopt" vond ik zo goed, dat ze ook echt blokkeren bij weglopen!
    snap dat het voor nu teveel zorg zou zijn, maar wie weet in de toekomst!

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    knap mannelijk model tijdens modeshow in onze tuin vanmiddag :)

Bijgevoegde bestanden:

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nog n paar leuke van de beekse bergen

Bijgevoegde bestanden:

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nog 2

Bijgevoegde bestanden:

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sweet Juut! :) jullie kinders zijn al zooo groot vergeleken c en d hihi. Zal Vh weekend even nieuwe foto's plaatsen

Psst j was vannacht bij opa en oma droog! Dus hij ging weer vol goede moed zonder luier hier naar bed.

Morgen ga ik met m naar ice age 4 :) qualitytime j en mama.

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    prachtige foto's Juut :) :)

@Jucade : wat goed van J!!! En veel plezier vandaag!

@Hier
    Over een uurtje vertrekken we naar Tilburg!!
    Heb er zin in! Maar al die rompslomp pffff. Wou dat het al avond was en ik weer thuis was hihihi

Opa en oma passen op Owen. Dus dat zit wel goed. Zal 'm wel missen hoor.......
    Wou zo graag dat we hem mee konden nemen!
    we hopen volgend jaar wel. Dan is ie ook al 3 en half. Dus moet lukken dan als ie zo goed blijft ontwikkelen :)

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier toch nat vannacht. En hij wil t zo graag maar is toch iedere x weer n teleurstelling voor m. Nou ja, we blijven j gewoon de keuze geven of ie met of zonder luier naar bed wil.

Hedwig veel plezier!

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> veel plezier in Tilburg! En jammer dat het ballorig avontuur niet door was gegaan.

@ Jucade -> veel plezier bij ice age! Echt een leuke film :) Jammer dat J. vannacht niet droog was. Maar het begin is er!

@ Judith -> hahaha, die fotomodel foto! Echt op en top model hoor, geweldig!! En ook de andere foto's, echte zomervakantiefoto's! Heerlijk! En een beetje bijgekomen van het avontuur van het kadootje van Joop?

@ Carla -> misschien kom je ff neuzen tussendoor, dus ook van hieruit nog de beste vakantiewensen!!

Ehm... Kan helaas verder niet terug lezen en mijn geheugen laat me in de steek! Sorry! Gisteren was Joris een dagje met opa en oma naar Dolfinarium geweest. Hij vond het geweldig en had er volop van genoten. Opa en oma ook :) En ik was met mijn beste vriendinnetje en mijn broertje naar Amsterdam gegaan. Had me voorgenomen niks voor Joris of de baby te kopen. En waar kwam ik mee thuis? 2 setjes voor de baby, een nieuwe rugzak voor Joris en een paar nieuwe schoenen voor Joris :) Ik had voor mezelf alleen een petje gekocht (want jeetje, die zon scheen wel heel hard op mijn bolletje).

Maar wat hadden we genoten. Paar verschillende terrasjes gehad, gegeten bij de italiaan en alles lekker op ons gemak. Was echt genieten. (Nu wel afzien, maar dat laten we maar even voor wat het is :p)

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier nog ff ene klein berichtje vanuit de camping.
    Nog steeds erg genieten hier. Morgen gaan we helaas alweer naar huis. Indy zal het niet leuk vinden.
    De optocht was heel goed gegaan. echt heel erg leuk.
    Het was alleen wel bloedheet voor de kids. Maar ze hebben genoten en daar gaat het om he.
    Gisteren heel de dag in het zwembad gezeten, en dat zal het vandaag ook wel worden.

Carla, helaas zijn jullie al weg, dus ben ik te laat om jullie een fijne vakantie te wensen.

Juut, wat een leuke foto's. Ben er zelf nog nooit geweest, maar het moet idd heel erg leuk zijn. Aan de foto's te zien hebben ze het erg naar hun zin gehad.

Miranda, gefeliciteerd met Liam. Een jongetje? want daar heb ik denk ik over heen gelezen.....

Hedwig, hoe was de kermis? Wij hebben er dit jaar niks van gezien. Al vind ik dat ook niet heel erg hoor.

Voor de rest weet ik het ff niet meer.
    Ga snel broodjes halen, want zijn allmeaal net pas wakker (hebben hier rolluiken en indy slaapt gewoon elke dag tot 8.30/9.00 uur).

gr. sandra

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ff snel want we zijn een dagje thuis, morgen gaan we op naar Mol.

Slagharen was echt kei leuk, kei fijn weer gehad enzo. Wel was het erg warm!
    Kindjes zijn nu wel een beetje vervelend hiiero. Vandaag een beetje een 'rustig' dagje voor hun. ff wassen en boodschappies doen enzo....

misschien later meer

owja juut
    wat een foto model die Seth, w8 maar tot hij 18 is!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> vakantie ook weer bijna erop zitten. Vooral met het weer hebben jullie zo'n geluk gehad! Geniet nog van jullie laatste dagje!

@ Anniek -> jullie ook al een geweldige vakantie achter de rug en nog een vakantie voor de boeg... Heerlijk hoor!

Vanavond ga ik naar Liam toe (Idd een jongetje Sandra). Hij was gisteren opgemeten en is 43 cm. Dus echt een heel kleintje! Maar hij doet het echt geweldig. Eerste dag wist hij geen raad met de fles (maar was normaal volgens de arts) en nu 3 dagen later drinkt hij alles uit de fles en zou als het goed is ook de sonde eruit gaan vandaag. Ook hoeft hij niet meer in de couveuse omdat hij het zo goed doet!

13. Dag dames. Ik wil wel voor een update gaan, maar eigenlijk weet ik het niet zo goed. Ha is goed, de rest ben ik niet over uit. Er is denk ik wel hulp aan diverse kanten, maar accepteren en vertrouwen is een nieuw thema voor mij. Dus ergens modder ik door en hoop ik dat de mensen die er nog bij gaan komen echt wel een beetje stevig en aardig zijn. Nu moet ik wel zeggen dat de mensen die voor mij/ ons bezig zijn echt wel erg hun best doen.
    Ach, ooit komt er rust toch?

Raksha

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    meiden....

Mijjn klein manneke heeft besloten om gewoon zindelijk te gaan worden! Ik ben er wel blij mee maar ook wel een beetje gek hoor.... hij wordt dan meteen al zo groot!
    Hij heeft net een tukkie gedaan zonder luier en gewoon droog!!!! Mijn kleine kleine {met z'n 92cm!} grote man....

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en nog een aanvulling: hij gaat staand piesen hoor want dat doet pap ook! hahahaa

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ice age was een topper, we hebben genoten. Helaas een flinke parkeerboete gekregen, was m'n parkeerkaart vergeten :( :( was dus een heel duur uitje..

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoi!
    vandaag dagje gewerkt, was vanaf 11 alleen met 3 kids, en dat is wel een beetje saai hoor. maar wel lekker veel 1 op 1 aandacht kunnen geven, en dat was dan wel weer fijn!
    nu heb ik lekker 2 weken vrij, en dan is de zomervakantie hier alweer voorbij!! :$

patries o nee he, dat is altijd zo zuur..en jullie moeten altijd zo op je centen letten..kun je er echt niet bij gebruiken he..
    maar goed, denk maar vooral aan de leuke film en een blije j!

anniek jee wat een miniman blijft devin! maar zo goed dat ie even ineens zindelijk wordt! knapperd!

raksha klinkt een beetje raadselachtig maar klinkt ook pittig en zwaar meid! sterkte met alles, en hopelijk doet de hulp je goed!

anniek wat een blij berichtje, vind het zo leuk om te lezen dat jullie het zo nr je zin hebben gehad! nu op nr de volgende vakantie :)

sandra heerlijk om half tien een keer ontbijten, lekker buiten! je klinkt nog steeds heerlijk opgewekt!

miranda hoe was het bij de kleine liam? zeker wel even genieten? fijn dat hij nu goed drinkt!

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow jemig patries, dat zijn zure cente altijd bah bah!

Juut
    tn dat je er blij van wordt we hopen dan ook heel hard dat het nu de goede kant op blijft gaan want al wil ik niet in zelfmedelijde blijven maar we zijn wel behoorlijk klaar met al die rottigheid van de afgelopen jaren!
    En saai joh alleen werken bah. Maar van de andere kant ook wel altijd fijn want het gaat meestal heel gesmeerd dan.

wat is het hot hier!

tot over een weekje dames

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> nog een fijne vakantie! En jeetje, die kleine grote Devin! Bink!

@ Judith -> kan me voorstellen dat het dan saai is zo alleen. En hier ook, nog 2 weken en dan is de vakantie weer voorbij!

@ Jucade -> jeetje, dat is wel heel zuur. Duur uitje idd zo! Zonde! Wel fijn dat de film toch geslaagd was!

@ Raksha -> ooit wel, is wel de bedoeling. Knuf!

Oh en de kleine Liam... Zucht! Wat is dat een prachtig klein, iel mannetje! Zo mooi, zo lief, zo tevreden... Heb er even heerlijk mee mogen knuffelen! Alleen had ik 'gelogen' in mijn vorige post. Ik had begrepen dat hij zelfs uit de couveuse mocht, maar dat is niet zo. Hij ligt dus wel nog lekker warm in de couveuse.

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland

Deel Deze Pagina