Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    En de laatste, eentje met hand om een beetje een impressie te krijgen hoe klein hij nu is:

Bekijk bijlage 262998

Hij woog vandaag 1775 gram en een lengte van 43 cm!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo klein miran! En wat een lieverdje!!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat een mooi gaaf manneke miran!
    En hij ziet er op de foto idd ontzettend klein uit maar wel zzooooo lief!!!

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o miran daar word je echt op slag verliefd op! wat een prachtig jongetje! en die foto met dat lachje is echt helemaal geweldig! superdepuperlief!

anniek veel plezier weer, ik duim voor je dat dit ook weer supergezellig wordt!

hier (nog) geen regen/onweer gezien of gehoord, alleen gister rond tienen even. bij jullie wel?

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw Miranda wat een prachtig ventje!! :) :)

@hier
    Was een leuke dag gisteren!! We hebben ervan genoten!!
    Eerst naar mn vriendin die werd dus 50 jaar. Daar een paar uurtjes gezeten en toen naar een snackbar patat eten en toen naar de kermis. Heerlijk om dat weer te zien zeg :) :)
    Om kwart over 6 zijn we weer naar huis gegaan. En om half 10 waren we weer thuis.
    Erik heeft het heel goed gedaan en heeft enorm genoten!

Ook Owen heeft het heel goed gedaan en had de grootste lol met opa en oma :)

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Fijn om te horen hedwig!

Ga de kids een fles geven ( ja die krijgen ze nog) ;)

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> wat een heerlijk bericht van jou! Blij dat het zo geslaagd was bij je vriendin en alles eromheen!!

@ Judith -> hier had het gistermiddag zo rond 4 even flink geregend en eigenlijk tot ik naar bed ging gisteravond zeker 1 keer in het uur dat er een flinke regenbui uit de lucht viel. Wel steeds heel kort. En toen ik in bed lag, toen begon het te flitsen, maar heb geen donders gehoord... (Lang verhaal over het weer hahaha)

En thanks voor de complimenten over mijn superschattige neefje :D Lekker menneke!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    yeah een 'vriendin' van vroeger is zwangerrrrrr joepie!!!!
    Ze wilde altijd een beetje wachten op een stabilere situatie {vervangt in het onderwijs maar kan er maar niet tussen komen} maar dan nu gaat toch hun wens in vervulling! Ben helemaal blij voor ze!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat ontzettend leuk voor die vriendin Anniek!!

En hier belde net mijn zus op. Liam heeft voor het eerst een rompertje aan en ligt niet meer in de couveuse maar in een warmte bedje! Trots op mijn kleine sterke neefje!

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ooo miran wat goed van die kleine boy!
    hij past in maatje baby born :)

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vanmiddag op visite naar iemand van hier voorheen ;)

En goed nieuws Miranda!

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    T was gezellig :)

Nu snel eten maken ;)

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Fijn dat het gezellig was Jucade. Ben nu wel benieuwd wie je bedoelt haha!

Hier vanmiddag nog een zwemles gehad en daarna door naar een kinderfeestje. Allebei geslaagd, alleen toen we naar huis gingen, moesten we langs de winkel. En dat was totaal niet geslaagd... Joris had er echt geen zin in en heeft de hele weg in de winkel liggen zeuren, schelden, vloeken... Zucht! Blij dus dat we nu thuis zijn en zijn humeur weer een beetje is bijgedraaid :)

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja Tuurlijk miran, Joris moet nog ff goed oefenen. Hij mag morgen afzwemmen?

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jip, morgen is de dag :) Om 15:15 uur is zijn groepje aan de beurt om af te zwemmen!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    spannend en leuk miran! hoe is hij er zelf onder?
    en jammer dat t in de winkel even fout ging..maar gelukkig was het thuis weer gauw over

jucade fijn dat t gezellig was!

anniek leuk voor die vriendin zeg!

hier weer een heerlijk vakantiedagje achter de rug. ze hebben allebei gespaard voor een chuggingtintreintje dus die vanmorgen gehaald. ze hebben er heel lief mee gespeeld. verder lekker met de frisbee gespeeld (yara is echt een drol in vangen van ballen enzo haha, maar dat frisbeeen gaat verbazingwekkend goed!)
    en ik heb nog een middagdutje gedaan (schandalig he, gewoon op de dag even slapen..) maar dat was heerlijk!
    ook nog wat spelletjes gedaan, en spaghetti gegeten, en toen nog even een rondje in de buurt gefietst. daar zijn we wel goed in, lekker in ons eigen huisje vakantie vieren! leuk!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    pfft wat een nacht..
    maar liefst 3 muggen, man om half twee pas thuis uit de kroeg, seth n paar x roepen, onwijs hard gesnurk.
    ben om 4 uur maar beneden gaan liggen, en half zeven kwam daar de 1e weer..:(

joris zet m op vanmiddag, laat ze allemaal een poepie ruiken, je kunt het! veel succes en plezier

sandra lekker geslapen in je eigen bedje? wil wel graag foto's zien hoor!

hedwig leuk dat jullie dagje tilburg zo geslaagd was..wel een hele reis he!

lidia slaapt elise goed in haar nieuwe kamertje?

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai balen Juut van die muggen. Maar zo te lezen genieten jullie echt enorm van de vakantie he :)
    Zo leuk om te lezen!!!!!

Hup Joris! Zet 'm op vandaag! Je kan het!!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Thanks dames!

Ik geloof dat ik het spannender vind dan Joris :) Het is in een ander zwembad, dus ik vind het wel heel spannend hoor! Een heel vreemd zwembad, zijn er nog nooit geweest en dat kan nu net een probleem opleveren voor Joris (het vertrouwde weg...) Laten we hopen dat hij gewoon mee doet met de rest! Net vroeg ik of hij het spannend vond, en zijn antwoord was; nee, ik haal het toch wel haha! Aan zelfvertrouwen geen gebrek hahaha!

@ Judith -> oei, dat was me een heel gezellig nachtje dus (not!). Hopelijk wel een leuke dag voor de boeg? Of weer zo'n heerlijk vakantiedagje in huis?

Deel Deze Pagina