Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Spannend Miranda! Toi toi toi Joris!

Zo, net allemaal spullen op marktplaats gezet, wat n werk altijd. En hier levert t nooit wat op lijkt wel.

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Hier weer lekker thuis na een heerlijk ontspannen week. Wat is dat lang geleden dat we zo met z'n alleen genoten hebben. Heerlijk.
    Wel weer fijn om lekker thuis te zijn, in ons eigen bed enz. Nog wel de was, maar doe het rustig aan. Heb nog een weekje vrij.....dus deze week ook nog wat leuks doen.
    Ben nu de foto's aan het uitzoeken, dus die volgen snel.

@anniek, fijne vakantie

@miranda, joris is nu aan het afzwemmen, spannend. Wel leuk dat ie zoveel zelfvertrouwen heeft.

@juut, nou dat was geen lekker nachtje......

@jucade, wij hebben laatst ons speelhuisje nog voor 80 euro verkocht, en onze dressoir met spiegel voor 100 euro. Dus wij mogen niet klagen.....

@hedwig, zo te lezen was het dagje tilburg wel geslaagd.

groetjes sandra

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En miran?

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hij is in ieder geval binnen zag ik op fb !
    dus hieperdepiep hoeraa voor joris

Bijgevoegde bestanden:

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoe is het daar jucade? kom je je daagjes redelijk door met je drietal?
    en san fijn dat je er weer bent, en dat het zo supergeslaagd was. ik ben heel benieuwd naar foto's en wil er graag veel!!

vandaag prima dagje, even nr de ijsboerderij gefietst (oe lekker walnootijs!) en nog even bij mn ouders langsgeweest. nu maar richting bed, hoop dat ik alle muggen gister al gepakt heb!!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jaaa! Joris is geslaagd voor zijn A diploma! En trots dat hij is!

Ben nu even mobiel online, niet handig...

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Joris Gefeliciteerd, knap hoor!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Juut, ja soms erg zwaar, vooral als j zich constant overal mee bemoeit en zichzelf niet kan vermaken wat 9 vd 10 x t geval is. D is ook snel huilerig. C speelt gewoon heerlijk. Vind vakantie zwaar hoor, ben nu weer aan t werk, heerlijk!

9. Miranda, wat ben ik trots op Joris!

Sandra, wat ben ik blij te lezen dat je een super vakantie hebt gehad!

Jucade, lekker weer he, spulletjes op marktplaats zetten, lekker opruimen.

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he jucade we hebben nog foto's van je tegoed he!
    dus voor jou is t wel lekker als de school straks weer begint? kan t snappen hoor, is gewoon pittig!

marijke hoe gaat het allemaal bij jullie? werk je nog of heb je vakantie? en wil het al wat lukken met de zoektocht naar een nieuwe baan?

miran vond joris het gek om in een ander bad te moeten zwemmen?

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Klopt! Maar zit heel vaak op de iPad en niet achter de Comp. Zal t echt 1 dezer dagen doen!

12. lidia

lidia Fanatiek lid

Hallo allemaal..

Steeds geen tijd voor te reageren maar nu heb ik vakantie:D :D :D

Miranda wat goed van Joris hoor..

Juut,, heerlijk een ijsboerderij ;) maar vind het altijd zo moeilijk kiezen.. zo veel lekkers..

Marijke.. dit is heerlijk weer voor Stijn en Renske hun huidjes he..en wonen jullie zo dicht bij het strand dat je zo vaak gaat?

Jucade, lastig hoor als j zich niet kan vermaken.. Elise hier ook vaak niet zelf spelen..

Sandra,, wat fijn om te lezen dat jullie het zo lekker hebben gehad.. positiviteit straalt van je berichtje..

Mamzie.. hoe gaat het met de jongens?..

Zooo even dit .... IK HEB VAKANTIE!!!!!! Was er zo aan toe.. gaan zaterdag voor 3weken naar de camping.. heerlijk..

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heerlijk Lydia! Geniet er lekker van! Heeft elise (en Damian) al eerder gekampeerd?

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    lang leve de vakantie he Lidia :)

@hier
    Ik en Erik zijn ziek. Snotverkouden BAH!
    Owen was vrijdag avond al ziek geworden maar aan hem merk ik niet zo heel veel. Gelukkig maar ;)

15. Hedwig, beterschap

Lidia, geniet van jullie vakantie. Waar en naar welke camping gaan jullie?

Euh..ja we wonen 10 minuten van strand af, echt heerlijk. Het gaat ook super goed met de huidjes. Wat een opluchting is dat.
    En werk..ik ga vanaf vrijdag minder uren werken van 24 naar 18 uur (weinig he). Waardoor we een stuk minder opvang nodig hebben, dat scheelt weer veel geld.

16. lidia

lidia Fanatiek lid

vorig jaar ook geweest. gaan naar camping de paal in bergeijk . (brabant )

marijke..wel spannend ... maar als jullie het financieel redden zou ik.het zeker doen.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier alles oke! vanmorgen even de stad in geweest met de kids.
    vanmiddag hebben ze gespeeld met de buurmeisjes, eentje is ook gezellig pannekoeken blijven eten.
    seth nog wel tijdens het spelen een keukenkast deur uit zn voegen gehaald..schrok wel, zat op de bank, roept yara ineens: oe onee seth heeft m gekrakt!.
    gelukkig was dat het niet en konden we m weer terughangen, maar was wel even boos!

lidia zo gek dat de vakantie bij jullie zoveel langer duurt nog! maar alvast heel veel plezier op de camping!

marijke dat is een goed vooruitzicht! en nee hoor, helemaal niet weinig, ik werk er maar 10,5 per week :)
    fijn dat het met de huidjes zo goed gaat!

hedwig veel beterschap meid, rot dat het jullie niet lekker gaat!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith, Jeetje die seth heeft super krachten hihi! Gelukkig niet kapot.

@ Jucade, kan me goed voorstellen dat het zwaar is. Vooral met kindjes die zich slecht zelf kunnen vermaken. Ik weet er helaas alles van, en dan heb ik er nog maar 1...

@ Lidia, jeeejj, vakantie! Alvast veel plezier o de camping!

@ Marijke, wat fijn om te lezen dat de huidjes zo goed gaat. Zo fijn voor de kids!

Hier ff wat minder, zijn een weekje ertussenuit, naar een camping (bijna om de hoek bij Anniek). Zo kan Sven gewoon werken, want hij kan geen vrij krijgen. Hebben een heel schattig huisje, veranda, grote speelweide naast het huisje en het zwembad grenzend aan onze tuin. En laat het morgen goed weer worden! Heerlijk! Zelfs nu is het al genieten... Even eruit!

19. Klinkt heerlijk, Miranda..geniet ervan

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, hel breekt ff los hier zeg, wat n onweer!

Vandaag gesprek gehad ivm de WIA die er aan zit te komen. Ik had gehoopt dat ik dit niet zou hoeven.. Wat er nu uitkwam is dat ik niet meer m'n oude beroep kan gaan uit oefenen, leidster Kdv dus. Ik moet aangepast werk gaan doen, wat ik nu al doe als vrijwilliger bij n sociale werkplaats, hopelijk kan ik hier straks blijven! Volgende x n gesprek met de arbeids deskundige en die beslist uiteindelijk echt wat, hoeveel ik nog mag doen. Heb er wel evengoed n fijn gevoel bij dat ze CVS serieus nemen!

Deel Deze Pagina