Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen allemaal!

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge Juut

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Goedenavond! ;d

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Net n schelp zandbak en step gratis kunnen ophalen, altijd leuk :)

5. Gratis? Bofkont! Geeft vast veel speelplezier

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihi, zit iedere avond op mp te snuffelen hoor ;) en dan moet je wel mazzel hebben.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    leuk jucade! is weer een meevaller!

hier de buikspieren weer s aangespand na 2 weken..pfft! maar wel even goed. vandaag prima dagje, kindjes nog even gespeeld met jongetje uit de klas, die kwam even gezellig aanbellen. daarna nog even nr rols ouders.

en hedwig dankjewel vr je goedemorgen terug! voelen jullie je al wat beter?

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Omg.. Sprongetjes tijd??

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey girls!
    hier een grappig dagje. waren gereden naar plek met speeltuin in het bos (jou wel bekend roba, t appeltje!). daar tegen over zit een blote voetenpad. dat leek me wel wat. dus wij dapper onze schoenen uit. begint het me daar toch met heel veel steentjes, kleine prikkel kiezelsteentjes enz! seth was meteen al zo wijs om zn schoenen aan te houden!
    wij dapper geprobeerd, en het begon echt zeer te doen joh! dus wij ook de schoenen maar weer aan, en de rest verder gelopen. was nog lang joh! seth speelde boswachter en die hield het super vol, elke keer t nieuwe paaltje zoeken! knap met die kleine beentjes! seth was later echt moe.

daarna nog heerlijk gespeeld in de speeltuin, kids een pannekoek en ik een broodje gezond. ook nog leuke foto's gemaakt, word ik ook altijd zo blij van! nu spelen ze even met t buurmeisje.

jucade is het erg? dreinen/huilen/zeuren/jammeren? zwaar zijn die daagjes! sterkte meid!

carla ben jij niet bijna terug ongeveer? (haha wat een rare vraag)

sandra hoe is het daar meid? we hebben nog wat fotootjes van jou tegoed he!

raksha begint de hulp te helpen? (weer een rare vraag)

miranda heerlijk dat jullie er even tussenuit zijn meid!

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihi juut met dr vage vragen ;d

Ja vooral D is verschrikkelijk, man man..en hij is vaak al snel mopperig maar nu is t alleen maar huilen en NIKS willen. Sliep gister pas om kw voor 9 na3x z'n knuffel en speen er uit gegooid te hebben en was half 7 weer present.. Oer ongezellig dat ie was dus kw voor 9 s morgens heb ik m maar n 20 min naar bed gedaan, was geen land mee te bezeilen. :( C nog in bad onder water.. Schrok me wezenloos :( was m'n benen aan t scheren zittend onder de douche en dan kan ik die 2 koppies nog net zien boven de rand vh bad en ineens zie ik haar niet meer en hoor ik gespartel.. Uit haast m'n kleine teen gestoten AU en wilde ik m'n douche deur aan de verkeerde kant open maken, Pff gelukkig kwam ze zelf weer boven water, paniekerig uiteraard. Arm meiske. D zat te huilen er naast want die dacht wtf.. Waarom spartelt ze zo tegen mij aan.. Sja en soms wil ik ze heel even alleen laten om dan snel kleertjes oid voor ze te pakken.. Zo zie je maar dat t in n oogwenk gebeurd. C is echt al stabiel etc.

11. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames..

nou de auto is gepakt de aanhanger ook gevuld.morgen rond 11;00 gaan we rijden . .. hou jullie af ertoe op de hoogte via fb en hier.. tot over 3weken..

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    fijne vakantie Lidia!!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    heel veel plezier! geniet ervan! er komt vast nog lekker weer aan!

ooo grrr..werd echt gek van het gesnurk hier! komt gewoon door 2 oordoppen heen! sjongejonge!

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hmm balen Juut :(

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja he..word er op een gegeven moment lichtelijk agressief van..dan zou ik m het liefst uit bed willen duwen..
    hoe is het daar bij jullie?

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    heeft ie altijd zo gesnurkt? Of pas sinds de laatste tijd?
    Ik zou zeggen : DOEN! Gewoon hem het bed uit knikkeren hihi.
    Laat 'm maar op de bank slapen. Zijn gesnurk, zijn probleem ;)

Hier alles wel zn gangetje hoor. Begin gelukkig elke dag wat op te knappen. Nog wel snot en last van de holtes. Maar dat is echt de nasleep ;)

17. Pff heel irritant een man die snurkt..weet er helaas alles van...

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran waar zitten jullie? marisheem?

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    of elfenmeer?

hier terug van vakantie, we hebben het leuk gehad maar ook wel een heftig voorval gehad: nu even in het kort later meer:
    Kyana is voorover op haar tanden gevallen en deze stonden gruwelijk naar achteren zijn nog naar de spoed geweest enz. zag er echt vreselijk uit! Maar heb vandaag te horen gekregen van mam via mijn tandarts {die had ik nog gebeld} dan ik het heel goed gedaan had, heb namelijk meteen de tanden terug op de plek getrokken! Ik zal vanaaf een foto spammen maar alleen goed gaan zitten want pff...
    Gelukkig toch nog op en top genoten van de vakantie!

x

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ola!!!!!!!

We zijn weer thuis na onze heerlijke vakantie op Mallorca!
    Oh wat hebben we genoten zeg allemaal samen!
    Het was echt een perfecte vakantie!

Even een kort verslagje(op FB staanb alvast 2 foto's!)
    Op woensdag vertrokken met de taxi naar het vliegveld in Eindhoven. Dat vonden de kids al een hele belevenis! We hadden al online ingecheckt dus meteen de koffers afgeven en nog lekker wat gegeten op het vliegveld. Ons Linda kwam nog met haar man en Lizzie om ons uit te zwaaien, dat was wel erg leuk!
    Toen het vliegtuig in! De kids vonden het geweldig om te vliegen, Jac wat minder!!! Ma de vliegreis nog in de bus naar het hoytel waar we pas iets na 0.00 uur aankwamen! Dus erg laat naar bed allemaal! Volgende dag de kids wakker moeten maken om 9.0 uur om te gaan ontbijten! Daarna lekker naar het strand geweest en daarna nog naar het zwembad.
    De rest van de vakantie heb ben we heerlijk geluierd!!! elke lekker naar het strand en zwembad! elke dag heerlijk gegeten en gedronken! We hadden all in geboekt, dus de oids konden de hele dag lekker ijsjes eten, en slush puppies tappen!!! Het eten was heerlijk, de cocktails smaakte goed!!! Elke avond mini disco voor de kids en daarna een show voor de volwassenen. Het was erg leuk! Kids elke avond laat naar bed, maar ze hebben het super goed gedaan, hebben heel goed geslapen elke avond. we moesten ze 's morgens steeds wakker maken!
    De terugreis ging ook prima! En op het vliegveld werden we door de zus van Jac met man en kids op gewacht en ook de moeder van Jac was erbij, dus dat was ook wel erg leuk!
    We waren gisteravond om 20.00 uur thuis. Nog lekker wat gegeten met pap en mam(die waren ook mee!) en de kids om 21.30 naar bed. Vanmorgen werd Kyra om 9.15 uur wakker en Dinja om 10.15 uur!!!

Volgend jaar willen we terug!!! Dus hard sparen!!

Hier ook alles oke met iedereen?????

Deel Deze Pagina