hey lieve carla, dat klinkt echt zo heerlijk uitgerust en opgeladen en blij! heerlijk voor jullie, je had het ook wel driedubbel en dwars verdiend he meid!! echt te gek! heb je een linkje van waar jullie geweest zijn toevallig (wie weet, ooit in de toekomst..) wat goed dat jullie echt zo geluierd hebben, gewoon niks doen kan soms echt verschrikkelijk nodig zijn! welkom thuis! en die 2 op fb zijn al leuk, maar ik wil meer ! san van jou ook nog ajb en jucade van jou helemaal!!!! anniek en van jou ook! en getsie kyana en dr tandjes, tis wat. je zal wel geschrokken zijn! getsie! hoe gebeurde het? marijke wat doe jij ertegen? hier weer bijna de hele middag in de zandbak gezeten met 3 vriendjes uit haar klas (nou ja, niet ik, maar de kids natuurlijk haha) was gezellig!
Heerlijk die vakantie verhalen! Anniek, wat schrikken zeg. Wat een klap moet dat geweest zijn. Juut, wat ik doe tegen het snurken? We hebben al eens van die sprays gebruikt, maar dat helpt niet. Ik geef hem gewoon een zet, en zorg dat t"ie op een andere zij draait. Maar op een of andere manier ligt hij weer heel snel op z'n rug?
ai Anniek lees het nu pas van Kyana. Brrrr eng zeg. Hoe gaat het nu met dr? Heeft ze er veel pijn aan? @Carla : wauw, klinkt als een heerlijke vakantie!!!!
Hoi hoi allemaal. Hier ff klein berichtje. Sommige hadden het mss al gezien, maar mijn foto's van de vakantie staan op facebook..... Ga snel weer verder. De vrienden die we op vakantie hebben leren kennen komen op visite, en zijn er over een half uur, en moet nog ff douchen. gr. sandra
mmm met photobucket krijg je hier geen foto's meer met de img code! nouja, dan maar klikken dames, solly! Kyana en John is de kleine achtbaan op slagharen; caroussel leuke, lieve foto van mijn duo swimmmm mijn beauty's grappige devin; *alleen voor de sterke maag* en de tandjes van Kyana, hier zie je duidelijk de gezwollen lip. Ik vond het in het echt er erger uitzien. Tandvlees is/was bond en blauw boven haar 2 voortanden. en ej ziet een scheurtje in het gehemelte hoe de tandjes zijn losgerukt... bah bah
ach jee Anniek! Die arme Kyana. Wat ziet dat eruit zeg Heeft ze er nog veel pijn aan? Rest van de foto's zijn geweldig!!! @Sandra : had idd de mooie foto's gezien op facebook Was het nog gezellig gisteren met de nieuwe vrienden? @Hier Kindjes naar school. Voor Owen de laatste week en dan 3 weken vakantie. Hihi zo schattig als ie de bus ziet aankomen. Helemaal blij! En dan doe ik het hek op en dan rent ie naar de begeleidster toe met zn armpjes omhoog zodat ze hem de bus in kan tillen. hahaha zal het toch 'n keer filmen. Is echt superschattig om te zien!! En dan zit ie echt in de bus vooruit te kijken zo van : nou, rijden maar!! Krijg gelukkig nog wel een blik waardig van hem haha. Maar zwaaien zit er meestal niet in. Veel te gefocust op de chauffeur
Ow, trouwens. Wanneer is de zomervakantie in het zuiden eigenlijk voorbij? Is het alleen nog deze week of ook nog volgende week vakantie?
hedwig het is nu de laatste week hier Ze heeft er niet zo heel veel pijn aan gelukkig, Kyana is geen pieperd. Heeft geen 1 keer meer gehuild oid na de val... me arm ding
Hallo dames, Ben ik ook weer! Hier ook een heerlijke vakantie gehad. Alleen was het wel de eerste dagen zwaar stressen voor Joris (en dus ook voor ons). Veel vloeken, schelden, ontevreden, boos, slaan... Ook aan het einde van de vakantie nog (maar dan iets minder), dus blij toen we thuis kwamen, want de rust keerde snel terug. Wel zijn 'standaard buien', maar die vallen nu even mee tegenover op de vakantie Maar Joris elke dag gezwommen, zelfs wel een paar keer per dag. Kreeg er geen genoeg van! Ondanks alles, was het toch heel geslaagd! @ Carla -> wat een heerlijk verhaal over jullie welverdiende vakantie! Heerlijk hoor!! @ Anniek -> wat een heerlijke spam... Op de tandjes na Arme Kyana. Ze heeft echt een flinke smak gemaakt zeg. Zo sneu en het ziet er zo pijnlijk uit. Hoe is het nu daarmee? @ Hedwig -> dit is de laatste week vakantie hier in het zuiden. Volgende week maandag begint de school weer! @ Judith -> oei een snurkende man... Helaas geen tips voor je, geen ervaring mee!
Leuke fotos Anniek, op die laatste 2na dan..wat een eng gezicht. Wat moeten jullie geschrokken zijn zeg. Getsie!
Miranda, die Joris met zijn gedrag..best pittig he..Stijn is af en toe ook zo, pff. Vakantiefotos zagen er heel leuk uit.