Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nee niks zit weer dommig te laptoppen ;)
    en ga op tijd slapen (nu echt) want seth was vanmorgen al om 600 present!

en ja, die kinders hebben altijd wel in de gaten wanneer het echt menens is he..dan hoor je ze ineens niet meer..
    vind dat zelfs op mn werk zo apart vaak..als er dan echt iets ernstigs speelt, is de rest ineens zó rustig!

wanneer mag john met zn nieuwe baan beginnen?

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    morgen!
    Heeft de hele week avonddienst, rust!!!!! {ow wat ben ik slecht}

maar ik bedoelde kwa speciaals: met dieten :)

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ohaha...ja ik ga ww eens proberen. marijke was zo lief om me van alles op te sturen, en kzit ook het topic van de ww bij de clubs te volgen, en het lijkt me wel wat! dus geef het een goede kans.

van dommig laptoppen word ik niet slanker. dus ik ga ook weer het trimmen oppakken, en wie weet als sethje in december nr school gaat, dan ooit nog sportschool ?!?

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oe en wens je vent maar veel succes van mij!
    hoop zo dat het hem goed bevalt! en nee hoor, je bent niet slecht, ik vind dat ook altijd best lekker als rol 's avonds een keer weg is ;)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dat ww is bijna hetzelfde als het 40 punten dieet
    alleen ww telt met points en staan iets ander tov caloerien

ik ga proberen 3x per week een half uurtje te wandelen

ennuh, like op facebook :) heb je nog tips?

ik ga in bed liggen, ff nintendo-en en slapen.

Morgen 3 oppaskids en savonds John weg....

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja ik moest lachen om je term adhadtje..
    maar weinig tips hier...iets simpels op afstand bestuurbaar, laptoppie, tof doespel, iets voor buiten? ben er niet zo goed in..

en goed van je wandelplannen!

succes met je drukke dagje. ga denk ik laatste bakkie chips eten en slot olympiche spelen even kijken.
    onee. ik zou vroeg nr bed he..
    nou doeiii

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha ik heb mm's gevreten maar ze smaken niet want ben nog steeds niet lekker en heb al 3 dagen maagpijn en smorgens misselijk bah!

Auto op afstand heeft hij in 3 voud, laptoppie heeft ie niet... schrijf ik op, buiten staat het uhm; vol! pff, doespel????
    evt een buitenhuisje zaten we aan te denken maja waar moet ik dat ding weer neerzetten?

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal!

Zo Kyra weer naar school, ze had er zin in en deed het goed!
    Vanmiddag Dinja ook weer! En ik mag morgen weer!

Jonh succes met je nieuwe baan!!

Anniek en Juut, ik sluit me aan bij jullie afvalclub!!! Succes meiden!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Juut, Carla en Anniek : succes met het afvallen!!

John : succes met je nieuwe baan!!

Veel kindjes weer naar school vandaag. Ben benieuwd hoe ze het weer vinden zo'n eerste dag!

@Hier : Erik naar mkd. Owen thuis.
    Owen beetje suffig vandaag.
    Vergeten vanmorgen de dokter te bellen voor hem> Dus morgen maar doen.

Wat vinden jullie :
    Gisteren waren we met de kids naar sprookjesland. Is eigenlijk een uit de kluiten gewassen speeltuin met een sprookjesbos eraan vast.
    Het eerste half uur ging het goed. Toen begon Owen met vreselijk hard gillen. Hij was gewoon het overzicht helemaal kwijt.
    Na anderhalf uur maar naar huis gegaan.

Nu vind Richard dat we helemaal niet meer moeten proberen met Owen ergens heen te gaan. Ook niet met opa en oma erbij. Volgend jaar maar weer proberen.

Ik denk dat als opa en oma erbij zijn dat we misschien best nog wel kunnen proberen naar Hellendoorn te gaan ofzo.
    Richard wil dit niet. Is bang dat het geschreeuw de hele dag verpest voor Erik.

Wat vinden jullie? Wat zouden jullie doen? Uitjes plannen zonder Owen? En dan Owen naar opa en oma.
    Of toch nog 1 ding proberen. Zoals Hellendoorn ofzo.

Een speeltuin word het niet. Te onoverzichtelijk. Te veel kleine kindes die ook op een speeltoestel willen en dan van speeltoestel naar speeltoestel gaan. Niks voor Owen.
    Een attractiepark is anders natuurlijk. Veel groter opgezet en natuurlijk 2 mensen xtra om te helpen ( opa en oma )

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Hedwig
    mijn mening? Ik zou lekker plannen langs Owen, hij heeft er toch niet aan en jullie uiteindelijk ook niet. Het is niet zielig voor Owen om thuis te blijven, beter zelfs! Voor Owen is het 1 grote stress boel!

Juut en Carla
    toi toi.... Die rot strijd ook telkens weer bah
    maaarrrr we kunnen het! Willen jullie een bepaald aantal kilo's eraf of iets anders?
    Ik wil bijvoorbeeld maatje 40 gewoon weer passen en zo tussen de 25/30 kg afvallen.

11. Hedwig, ik zou ook gewoon alleen met Erik iets leuks gaan doen.

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Moeilijk Hedwig en snap heel goed dat je Owen ook niet te kort wilt doen. Maar ik zou voorlopig zo'n dingen vermijden. Ook een pretpark kan veel stress opleveren als het druk is of als je veel moet wachten. Ik zou er dus ook voor kiezen om dagjes uit te plannen met Erik alleen en Owen dan bij opa en oma laten. Stuk minder stressvol op die manier. Zowel voor jullie als voor Owen!

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Bedankt voor jullie meningen! :)

En? Hoe hebben jullie kids het gehad deze eerste schooldag??

En de afvaldames : hoe ging jullie eerste dag?

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Kyana vond het weer echt heerlijk op school! Ze was alweer hulpje geweest, ze was gaan kopieeren enzovoort hahaha
    Morgen gaan we naar haar beste vriendinneke kan der moeder, inmiddels mag ik haar ook vriendin noemen hahaha, ff mijn haren weer knippen en die van Devin

afval???
    nou dít is echt zo'n snaai moment..... maar heb een gróót glas water gedrinken en een appeltje gesneden en een kopje koffie gezet!

gegeten vandaag:
    *rijstewafel met kaas en kopje thee
    *peer en thee
    *2 boterhammen met beleg
    *beetje kwark {om 15.30}
    *3 dropjes
    *Rijst met kipfileet en tomaatjes

en dan nu nog...

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en dít zijn nou die honger momenten...
    de momenten wanneer ik het liefste op de bank ga liggen met een zak chips! Mijn lijf is daar dus echt aan gewend en mijn buik geeft ook zo'n gevoel af argh!

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai vervelende momenten zijn dat he Anniek. Hou je in!
    Pak anders een rijstewafel met kaas of vruchtenhagel.
    Of ga boven op bed zitten met de laptop dan kan je niet ff snel een zak chips halen.

Of neem anders wat van die zoute stengels ofzo ( als je die in huis hebt ) dat knabbelt wel lekker maar zit tenminste niet zoveel calorieen in als in chips.

Succes!!

En gaaf dat Kyana het zo naar dr zin heeft gehad op school :)

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb nog tuc koekies liggen, die zijn ook maar 1 punt per stuk...
    en drink cola light wat gé'n punten is :)
    Heb helaas geen laptop meer en wil graag wakker blijven voor John die is om 10.45 thuis en ben héél benieuwd naar zijn 1e werkdag...

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Is natuurlijk ook wel erg spannend hoe John's eerste werkdag gegaan is! Ben ik ook wel benieuwd na! En het snaaien, zoek idd alternatieven die wel 'veilig' zijn!

Hier was de eerste dag ook super verlopen. Hele verhalen bij thuiskomst. En groep 2 is zoveel cooler dan groep 1 haha. Nieuwe uitdaging, was hij ook echt aan toe!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tot nu toe 37 punten gehad...

Alleen het avondeten is voor mij altijd moeilijk tellen en daar wil ik ook niet te erg aan bezuinigen! Wil wel savonds beetje lekker eten. Snap wel dat ik geen 4 dagen frietjes kan en moet eten en ook geen 2 porties frietjes of 3 snacks... of alleen varkensvlees oid
    {ik mag/wil/tel ongeveer 42 punten dat zijn 1050 kilocalorieën}

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Helpt t bij jullie dan niet om normaal te eten, weinig te snoepen, water te drinken en te bewegen? Ik had er vorig jaar hier door 10 kilo vanaf in 10 weken.

Deel Deze Pagina