ow jee jucade..das niet niks.. moet zo even yvon jaspers kijken, programma over een meisje dat rols zus kent, is ook op een pakistaanse jongen verliefd geworden en daar getrouwd, net als rols zus ben wel benieuwd verder even snelle dikke knuf voor jou anniek! beloof me nu dat je van al dat lekkers af blijft, het maakt je niet happy maar john moet wel een beetje dimmen zeg! hedwig ja ik zou zeker bellen! echt! ook dat "drowsy" wat jij beschrijft hoort er bij.. en daarna dat slapen, dat is echt een standaard beeld bij epilepsie (wist je trouwens dat ik het zelf in mijn puberteit ook gehad heb?) en het is goed dat je m zo in de gaten houdt en evt. filmt. dat kreunen en persen herken ik niet zo! dat vele vallen enzo kan idd ook prima komen door iets wat bij zijn evt. syndroom hoort. maar verdorie laat ze dat dan eens gauw uit gaan zoeken en jou niet zo lang laten wachten! ik vind dat je er verbazingwekkend rustig onder blijft maar dat heb je natuurlijk wel geleerd na al die tijd met jouw jongens...ik heb alle respect voor jou!
Vanmorgen eens met z'n 4tjes boodschappen gedaan pro en ik allebei n winkelkar met ieder een kind er in. Hadden we nog nooit gedaan.. ^^ doe vaak buurt boodschappen en heel soms s avonds alleen naar Deen voor de grote. Kids vonden t ook leuk hihi. Maar wat kan ik toch slecht tegen drukte, man man.. Snap niet waar al die mensen vandaan komen.
wat leuk Jucade met zn allen boodschappen doen Enne... feest morgen?? Oei heb wat gemist geloof ik? @Hier Druk bezig met alles voorbereiden voor morgen. Gaan morgen toch naar dolfinarium. Zal wel heet zijn maar we hebben het nu eenmaal belooft aan Erik. Owen morgen naar opa en oma. Hopen dat alles goed gaat..... heb er toch een beetje schrik van. Geen absences meer gehad. Maar wel 1 keer dat ie weer gewoon omviel. Hij stond stil, staarde naar beneden en hop hij viel zo op zn kont. En ook op zn handjes. Viel best hard maar hij gaf geen krimp. Hij stond op en liep weer weg. Ik ga maandag toch de dokter erover bellen zoals je zei Juut. Hoewel ik niet zo goed weet wat de dokter er eigenlijk mee kan. De verwijzing is er al. Wat kan ie nog meer doen? En dat omvallen zijn toch geen aanvallen??? Of wel?? @Juut: wist ik niet joh dat jij vroeger ook epilepsie had. Ben je er gewoon spontaan overheen gegroeid? Had je er ook medicijnen voor? En wat voor aanvallen had je? @Miranda ; hou je het nog een beetje vol? Veel last van je darmen? Kleine al druk aan het trappelen? Nou, dames. Geniet van het mooie weer dit weekend!!
Hedwig of wel, of niet.... Er kan alleen maar duidelijkheid komen dmv een ecg/eeg {weet niet meer welke} Ik zou ook de dokter bellen en vertellen wat je ziet! en idd feest??? vind het wel serieus hot hier hoor pff
Het is ook echt hot hot hot! En dan het weekend nog warmer... Oei! @ Jucade -> hier nog 1 die nieuwsgierig is wat voor feest morgen @ Hedwig -> de kleine is onwijs druk. Doet echt al soms echt zeer. Schopt vaak tijdens het eten tegen mijn ribben of maag, niet prettig en zoals nu echt in mijn zij, steeds op 1 plaats. En dat merk ik steeds erger, alsof het al beurs is van het getrappel... Joris schopte nooit zo hard. Ja wel eens, maar deze, oei. Vaker per dag! En dan heb ik nog zeker 14 weken te gaan... En jullie alvast heel veel plezier morgen!! Leuk hoor, dolfinarium!
ehm..hallo anniek..ben je nu in 5 dagen al 3 kilo kwijt? doe je dan niet te weinig eten meid (als ik de m&ms en de koek dan nog meereken?) ik ga xpres maar 1x per week wegen hoor! dus maandag ben ik benieuwd, tot nu toe gaat t keurig netjes hedwig komt vast goed, overal is t heet joh! en het zal vast niet druk zijn, iedereen zit in/bij strand en zwembad en goed dat je gaat bellen. ik denk dat je echt moet aandringen op spoed, want je wacht altijd zo keurig netjes af! dokter zei niet voor niks dat je moest bellen als het erger wordt en dat is het zeker geworden..dus je volgt gewoon zn advies op. ook dat vallen kan er bij horen, is mss een aanval die net niet doorzet. en ja, ik ben gelukkig over mijn epilepsie heengegroeid, ik had alleen de hele heftige aanvallen (tonisch/clonisch, met alles erop en eraan) na een aanval sliep ik altijd twee volle dagen ongeveer..jaren medicatie geslikt (depakine). ik kreeg aanvallen bij extreme vermoeidheid/stress. geluk is, als meisjes het in de puberteit krijgen, dat ze er vaak overheen groeien en dat is bij mij gelukkig ook gebeurd. na een aantal jaren met meds gestopt en tis gelukkig niet meer terug geweest. jucade ben jij jarig? wel leuk dat het boodschappen doen goed beviel
Jucade 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Aha, je bent dus morgen jarig!!!! Gefeliciteerd alvast! Want weet niet of ik morgen nog online kom.
@Juut : nuja, keurig netjes afwachten.... in mijn ogen is erger worden dat Owen een echte aanval krijgt zeg maar. Met schokken enzo. Dat versta ik eigenlijk onder erger worden. Dat door zn benen zakken ziet er wel eng uit. Maar hij heeft het niet de hele tijd. Maar het kan dus een aanval zijn dat net niet doorzet? Ai, hoop zo dat ie morgen geen aanval krijgt als we weg zijn. Gelukkig ben je er vroeger overheen gegroeid Juut. Klinkt als een heftige periode!
Van harte proficiat met je verjaardag jucade! Maak er een gezellige dag van! hier zitten de kindjes in hun mickey tentje samen, lekker te spelen. vanmiddag ga ik verven bij mn beste vriendin in haar nieuwe huis, ze komt van rotterdam naar hier in de buurt (10 minuutjes rijden) dus ik ben heel blij!! ik denk dat de verf heel snel droogt haha! morgen maar lekker naar het zwembad denk ik. carla hoe is jouw 1e weekje lijnen gegaan? je had weer n druk weekendje vr de boeg las ik op fb sandra hoe gaat het daar nou meid?
..en weg zijn ze alweer...(nr de buurmeisjes een paar huizen verderop, kwamen ze alweer ophalen en vragen of ze kwamen zwemmen) ben ik de enige die er aan moet wennen dat ze zo rap groot worden?? echt ik vind het maar gek...zit je zo weer al in een stil huis op de zaterdag..ze lopen nog wel tig keer achterom hoor, maar toch..
ja jucade, kan ik me voorstellen. is het j of d of c? en heb je al leuke cadeautjes gehad? toen ze nog zo klein waren kon ik ook verlangend uitkijken naar momentjes voor mezelf..en nu ik ze heb...weet ik er nog niet zo goed raad mee geloof ik haha. moet nog leren om ervan te genieten, maar dat komt vast goed!
Jucade van harte met je verjaardag. Hier loei warm.. Temp nu op 27 graden en he is pas 11.00.. Zo lekker naar het zwembad .. Maandag of dinsdag naar de efteling.. Heb er zin in... Later meer nu zwemmen..Xx voor jullie en fijn weekeinde
Juut, mijn eerste week lijnen, ik heb eigenlijk vooral gelet op niet snoepen en dat is goed gelukt! Nu ik weer werk gaat dat ook veel makkelijker dan als je de hele week thuis zit! Op school heb ik geen eens tijd om aan eten te denken!!! Nog niet gekeken wat er nu al af is!
Jucade van harte gefeliciteerddddd maak er een mooie dag van, wat een heerlijk weertje! Juut mmm wat heet te weinig? ben gisteren wat bijgekomen dus nu dan in totaal -2.6 Het weekend zal ik ook wel een beetje bij komen maja... carla ik ben benieuwd verrek van de rugpijn bah! Vanmorgen 2 cadeautjes voor Devin opgehaald zometeen nog even ijzer wegbrengen en boodschappen doen vanaaf zwemmen met Kyana en we gaan frietjes eten mmmm heb er zo'n zin in!