ikkkk heb gescoord, een voltreffer yeah!!!! hahahaha nu word ik eigenlijk wel nog nieuwdgieriger, welke naam het zal zijn....
ja je hebt m geraden! en deze vind ik wel leuker dan hein auauau ben anderhalf uur mishandeld door de tandarts..nu nog paracetamol...gelukkig zijn we er weer van af! yara dr 1e rondje op de zwemles dus die was megatrots! (en ik ook als ik haar de borstcrawl zie doen haha, mijn meissie die een dik half jaar terug nog huilde als er water in haar ogen kwam..) seth viel in slaap op het schoolplein toen ik m even droeg (haha droeg is een raar woord) roedel ja dat was ik en seth wordt 3 december 4, dus heb m nog maar n paar maandjes thuis. en heerlijk dat jullie toch even zijn weggeweest! en die pillen, die lijken me raar, als ze je gaar maken..sterkte ermee! carla pfft dat is zo typisch aan het onderwijs he, al die eindeloze extra dingen..succes! jucade he getsie wat een eng verhaaltje..heeft ie er veel last van?
Jeetje Judith! 1,5 uur Arme jij... En die stoere Yara! Zie je hoe ze daarin gegroeid is, goed hoor!! En die Seth, doodop was hij dus! En jullie met de namen. Heilig ervan dat de naam ertussen staat... Zo rond 21 november geef ik uitsluitsel hahahaha!
hallo allemaal! hier vanmorgen een huilend meisje dat niet naar school wilde omdat ze moe was en nooit meer mocht kleuren en en en....best sneu, ze is dan echt heel verdrietig. maar uiteindelijk met Beer in de tas toch nr school en twas allemaal wel weer meegevallen gelukkig. ik heb nog steeds napijn van al die tandartsshit. en weet je wat leuk is? heb n nieuwe fiets gekocht! ben zo blij! alleen nog maar n zitje achterop straks, en voor 2 pak ik de fietskar. hij komt woensdag of donderdag al! seth is heel verveeld de afgelopen dagen, hoop niet dat dat zo doorgaat tot ie nr school mag zeg...kon zich altijd zo goed vermaken, en nu totaal niet! nou kga maar s beker siroop maken en dan zo weer op weg nr school
ooooo juut das leuk! Hier wilde Kyana gisteren ook smiddags niet meer naar school en nu klaagde ze van buikpijn! Arm dropje, ze heeft ook erg weinig meisjes van haar leeftijd en Kyana wil het voor iedereen goed doen, ook met afspreken en hierdoor benadeeld ze zichzelf maja komt wel goed....
ai Juut vervelend dat ze zo moest huilen En die Seth..... toe aan school misschien?? Hoor je wel vaker dat ze tegen die tijd erg vervelend gaan doen en zichzelf niet meer kunnen vermaken. @Hier had ik zoiets van : ow het gaat wel beter met Owen. laatste dagen niet veel bijzonders. Alleen dat ie vaak zn benen stijf houd en niet meer wil lopen buiten. Krijgt ie net weer een aanval. Nu keek ik hem recht aan. Zag dat zn ogen mega groot waren! Een absence had ie. Ogen mega groot, niet reageren en toen draaide zn ogen naar een kant. En toen was het ook weer over. Zag zn ogen veranderen. Had het eerst niet in de gaten. Richard was met hem bezig en hij zei : Hedwig! Wat is er nou met Owen dan? En toen zag ik het. Nog geen bericht van ziekenhuis. Volgende week naar Accare. Misschien weten hun wel raad. iig we zijn dan daar bij het UMCG. Als we dan nog geen bericht hebben dan wip ik ff langs bij het kinderziekenhuis om te zien wat ze in planning hebben.
ik ga ook voor lucas. vind ik een leuke naam. judith, je had toch al een fietskar? moemoemoe. en lastige in vakantie is dat de helft van iedereen die je nodig hebt of waar je heen moet op vakantie is. volgende week pas dus kijken naar de meds.
Lucas? Zo heet mijn nichtje met de achternaam... Die naam vinden we beide erg leuk, maar niet als de naam al voorkomt in de familie
Anniek ik herken het zo wat je zegt over Kyana. Kyra wil het ook altijd goed doen voor iedereen.. Vorige week was Kyra hulpje op school, dus helemaal trots dat ze naast de juf mocht enzo. Maar er was een kindje wat nieuw is en die moest steeds erg huilen. En laat dat kindje nou op de mooie hulpjes stoel zijn gaan zitten toen ze binnen kwam (hebben voor de hulpjes hier een mooie speciale stoel) Dat meisje moest er dus eigenlijk af, want zij was geen hulpje. Wat doet mijn lieve Kyra dan, die zegt tegen dat kindje blijf jij maar zitten hoor, ik ga wel ergens anders zitten. Kei lief toch! Maar ja nu moet ze zelf weer een eeuwigheid wachten voor ze hulpje is...!
Hallo Juut had al wat gelezen op mijn Facebook dus ik dacht ik zet even hier wat neer wat er gebeurd is. Ik heb twee fistels gehad. 1 aan de anus kant. Die uiteindelijk zelf is gesprongen... En 1 aan de schaamlippen.. Vandaag is die door een pijnlijke ingreep (ik denk zelfs dat de gynaecoloog dacht we hadden het via algehele narcose moeten doen.. ) (Ik deed mee aan een onderzoek, en de computer wees uit dat ik het gewoon in zijn kamertje moest doen) helaas ging dat niet via de "makkelijke" weg.. En heb ik met tranen in mijn ogen het dokterkamertje verlaten. (ballon katheter lukte niet. Dus ik heb nu een open wond daar onder) het voelt nu net alsof ik ben ingeknipt...pijnlijk! Maar ik ben Eindelijk pijnvrij van de fistel dat heeft toch wel 9 maanden daar gezeten.. 9maanden niet op de billen kunnen zitten.. Niet goed kunnen bukken, niet goed kunnen autorijden, ik ben blij... Ookal was het bij de gynaecoloog een hell. Het is niks vergeleken de hell van de afgelopen 9 maanden Groetjes Phaona
phaona, oe dat klinkt wel uhm heavy! beterschap! Carla Gek maar toch wel 'fijn' {al is dat misschien niet het goede woord} dat het herkenbaar is! Die Kyra dus ook al zo goed.... Eigenlijk best sneu! Het is ook wel een beetje dubbel want van 1 kant vind ik het lief en leuk en behulpzaam enzovoort en aan de andere kant vind ik juist dat ze zichzelf niet moeten wegcijferen! Trouwen, wel een beetje eng want Kyana was de eerste dagen {week???} ook hulpje geweest!
Jeetje zeg Roedel wat een pijnlijk verhaal. Wat een schatje die Kyra, om haar speciale stoel af te staan. Wat leuk Jucade dat J is gaan vissen met papa. Komt hij dan ook ontspannen thuis.. Meestal is vissen best ontspannen. Of was hij hyper omdat hij visjes had gevangen? Stijn is weer naar school. Vandaag zijn nieuwe juf, een schatje. (hij heeft 2 juffen). Vorige week al met logopedie begonnen..pff wat een ellende..ik heb namelijk het vermoeden dat Stijn de boel een beetje..hoe moet ik datzeggen..lastiger maakt dan het is.. Gekke dingen zeggen, woorden raar uitspreken die hij normaal wel goed zegt. Volgende keer ga ik wel buiten zitten, misschien dat hij dan anders is. Renske had zondag een klein blaartje onder haar voetje en maandag wad het een enorme blaar geworden. Volgens de huisarts moet ik het inprikken en dan uitknijpen..Ze vond het allemaal best, stoer kind! Nu loopt ze al een paar dagen in het verband
pff is er storm op komst? wat een drukke kinders hier! rol gooit ze nu even in bad dan vis ik ze er zo weer uit. prima dagje, lekker ochtendje gewerkt, even een boterham bij mn moeder gegeten. vanmiddag wat aangerommeld, samen met yara haar kamertje een beetje aan kant gemaakt, en gewoon rustig aan gedaan. rol is nu bijna iedere dag al rond 1715, thuis, das zo wennen! moet ineens op tijd aan t eten beginnen haha 9voorheen altijd pas 1800 of later thuis). wel lekker! marijke jee wat gek van die blaar van renske..hoe kan die ineens zo enorm worden? niet normaal joh, en zo stoer dat ze t allemaal wel best vindt. en die stijn, idd, mss beter als je er niet bij bent. en die logo zou er als het goed is wel doorheen moeten prikken denk ik hoor! eg jakkie phaona, wat een ellende,,dat klinkt echt superdepuperpijnlijk meid..hoop dat je gauw herstelt en weer lekker kan zitten jucade wat leuk dat j was gaan vissen! schijnt zeer ontspannend te zijn.. carla heel herkenbaar ook hoor..wel heel lief van kyra, maar idd, we moeten die meiden van ons ook wel leren dat ze zichzelf niet moeten wegcijferen voor alles en iedereen..(mss dat ze af en toe een beetje het slechte voorbeeld krijgen van ons ?!? hedwig ja ik denk ook dat ie echt aan school toe raakt..mn kleine baby.. snif snif en jeetje dat je zo duidelijk die aanval zag bij owen, akelig hoor!
Morgen ochtend naar t UWV en dan krijg ik te horen of ik gedeeltelijk arbeids ongeschikt word verklaard of niet. Voor de rest.. Druk aan de grote schoonmaak hier en t schiet mooi op! En vrijdag voor n week weg! Vakantie!