Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha anniek, klopt wel hoor meid! mooie uitdrukking nog steeds van jou! en hoe gaat ie bij jou? met lijnen en met tevreden zijn met wat je hebt? gaat vast goed komen!!! dikke knuffel!

jucade wat heerlijk! heeft j nog steeds vakantie dan?
    en heel veel succes morgen bij het uwv.

druk hier, voor mn papa's 60e verhjaardag gaan we filmpje maken, dus allemaal mensen aan het mailen, script aan het bedenken enz. yara en seth gaan ook meedoen (als robot en politieman) dus ben benieuwd..zal een hoop knippen en plakken worden haha..mn broer komt zaterdag hierheen dus even kijken wat we dan al kunnen doen..

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    spannend dus morgen Anniek. Succes!!

@Roedel : klinkt erg pijnlijk!
    Heb jaren terug een fistel gehad bij mn stuitje. Die hebben ze weg moeten snijden. Had toen een wond van wel 15 cm diep!!! ( het zat tot op het bot )
    Moest dat weken lang 3 maal daags laten spoelen want de wond moest van binnenuit genezen.
    Dus leef erg met je mee!
    Beterschap!

@Jucade : leuk vissen! Paar weken geleden is Erik ook wezen vissen met opa en papa. Vond ie geweldig!
    Opa had vantevoren de vissen gevoerd ( groot water voor het huis he ;) ) zodat ze goed zouden bijten als Erik kwam vissen hihi
    Erik had er dan ook heeeeel veeel gevangen hihi

@marijke : ach arme Renske! Beterschap voor dr!

@Hier
    We hadden thuisbegeleiding vanavond maar is in het honderd gevallen.
    Owen wilde maar niet slapen terwijl ie omviel van de slaap.
    Toen weer gaan kijken had ie alles ondergespuugd en gloeide enorm. Dus Richard en ik druk bezig en begeleidster is maar naar huis gegaan.

Owen nog wel eng gedrag hoor. Op de commode was ie echt helemaal out. Eerst huilen en huilen ( en natuurlijk mocht ik hem niet troosten :( Mog hem niet aanraken of tegen hem praten, zelfs mn hand mocht niet in zn buurt zijn )
    Toen op 'n gegeven moment liet ie toe dat ik zn rug kietelde.
    En hij was stil en zat zo raar voor zich uit te staren. Tong half naar buiten. En dan kreunde hij weer even en knikte met zn hoofd en huilde dan weer zacht, toen weer staren, hoofdknikken en weer huilen.

Na 5 minuten ofzo kwam ie weer bij. Toen ging geloof ik de paracetamol werken die ik hem heb gegeven. Toen keek ie ook weer om zich heen.

Brrr vond het maar eng hoor. dacht : als ie zo blijft dan bel ik de ambulance :(

Hopelijk voelt ie zich morgen beter. En hopelijk geen gespuug meer. Ow wat stonk dat zeg bah.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    We hebben een jarige!

Sandra 23 augustus 1979

Daan en Anko 31 augustus 2011
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    E O 29 oktober 2011
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Dinja 9 juli 2009
    Jucade 18 augustus

Lieve Sandra,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ook Jarno en Indy gefeliciteerd met jullie mama en vrouw :)

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gefeliciteerd met je verjaardag Sandra!!!!

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    lieve san, van harte met je verjaardag meid! indy proficiat met je lieve hardwerkende mama, en jarno met je vrouw!

Bijgevoegde bestanden:

• images.jpg
      images.jpg
      Bestandsgrootte:
      5,5 KB
      Weergaven:
      22
  6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Owen is nog steeds ziekjes. Heeft amper geslapen vanacht. Gisteravond sliep ie net een paar uurtjes, Werd ie wakker. Heeft ie uren lang liggen brabbelen pfff
    Toen weer heel onrustig maar paar uurtjes geslapen. Vanmorgen rond 5 uur weer hele hoge koorts.
    Dus ben maar met hem opgestaan, paracetamol gegeven.
    En nu heb ik hem naar bed gebracht. Arm kind viel om van de slaap :(

Heb trouwens toch besloten om een bakfiets te kopen.
    En dan met trapondersteuning. Denk dat dat toch het makkelijkste is en dat de kindjes het ook wel heel leuk zullen vinden. Daarbij kan ik ook genoeg bagage meenemen als dat nodig blijkt en zelfs een buggy.
    Nu nog even kijken of het wil passen in onze schuur ;)
    Anders dan koop ik wel zo'n pyama voor eroverheen en stal ik hem gewoon voor het huis en dan aan een slot.( wat een naam he, een bakfietspyama hahahaa )

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    hahaha moet er wel een beetje om glimlachen! {lief bedoelt!}
    Een bakfiets is echt mega handig maar raadzaam is idd trapondersteuning. kijk eens op bakfietsweb daar zijn ze het goedkoopste ongeveer. De babboe is ook een fijne blijkt.
    Mijn bakfiets kun je ook klappen mocht het in de lengte niet passen... Bij bakfietsweb zit er ook echt een heel pakket bij, ideaal!

pff heb flink rugpijn, bah... ben zo la la een beetje ongi sinds uhm een maand of 6! Werkt meteen door....
    Moet nu ook gaan stoppen, Kyana blijft op school over maar heb 4 kindjes hier nu!
    Vanavond ff naar de stad met mam, neefje is jarig en Devin bijna! (bijna 4, bijna 3, 2 en 3mnd}

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihi ja dat kan ik me voorstellen dat je moet glimlachen ;)
    Jij zei het nog tegen me he dat ik beter een bakfiets moest nemen.

Zit nog wel steeds te twijfelen of ik er wel op ga passen. En dan vooral als die huif erop zit. Denk dat ik daarvoor iets anders moet gaan verzinnen....

Ik zal eens kijken op die website.
    Ik weet wel dat op babboe.nl dat ze nu in de aanbieding zijn de bakfietsen.
    Zal even op speurtocht gaan weer ;)

Wauw druk dus nu bij jouw thuis! Sterkte! ;)

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Jeej! Mn nieuwe fiets is er! En hij is mooi! Echt super!

Seth is spelen bij een vriendje van de psz, hij vond het wel spannend! Maar ging goed! Yara op school.
    Hier druk aan de opruim en de was enzo, niks bijzonders!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> idd, wat een benaming, bakfietspyama :D En hoe is het nu met Owen na zijn slaapje? Al iets opgeknapt? Wel sneu hoor, beterschap!

@ Judith -> fotooooo!!

Hier vanochtend naar de psychiater geweest met Joris. Medicatie net besteld bij de apotheek en zaterdag starten ermee. Spannend hoor! Daarna Joris naar school gebracht en ik door naar mijn zus. Eergisteren al geprobeerd wat fotootjes te maken. Maar meneertje wilt alleen maar op de rug liggen, anders is het knotteren en draaien tot hij op zijn rug ligt. Vandaag poging 2 gedaan; eerst in bad, toen de fles en daarna dus geprobeerd. Ging nog wat moeizaam, maar hij gaf het op een gegeven moment toch op :D Zo eens kijken hoe ze gelukt zijn!

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    pffft buurmeisjes zijn hier nu maar die kleine van 3 die huilt echt om de haverklap. als ze even dr zin niet krijgt, dan gaat t alarm af. en haar grote zus geeft haar vervolgens steeds haar zin, waardoor seth van alles niet mag..grmpf...als het zo doorgaat stuur ik ze nr huis ;)

miran ik ben ook benieuwd naar het resultaat!

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    We zijn net toch weer met Owen naar de dokter geweest. Verhaal daar gedaan over vanacht en ook dat ie vaker aanvallen heeft. Waarschijnlijk toch gisteravond een aanval gehad door de koorts...
    Hij meteen het ziekenhuis bellen om te vragen wanneer de EEG zou zijn.
    Zou het pas eind oktober zijn.
    Nou daar was ie het niet mee eens en heeft geprobeerd mensen te pakken te krijgen. Was wel 20 minuten er mee bezig maar een boel waren al weg.
    Dus nou belt ie morgenvroeg en daarna belt ie ons.
    Ben benieuwd.....

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oe hedwig! Goed dat je contact gehad had! oktober... zijn ze nu helemaal &(!@^#!()* Mocht je huisarts er niet tussen komen dan bel je zorgverzekering voor wachtijdbemiddeling!

Juut
    argh das wel héél irritant brrr
    En je nieuwe fiets: FOTOOOOO

Miran
    jij ook FOTOOOO zo schattig klein manneke!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Alereerst Sandra nog van harte met je verjaardag!

Nou, waar zijn die foto's meiden?

Morgen de rest inpakken en dan zijn we er klaar voor.

Heb net voor D. Toch ff nieuwe sandalen gekocht, hij liep met z'n grote teen al over de voorkant, kan niet hè! Hoewel pro t onzin vond dat ik nog andere ging halen?!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Even 2 fotootjes dan: (ik wis ze straks weer...)

Bekijk bijlage 269609

Deze foto moet ik nog iets bijwerken. Vind de hoek bij het hoofd wat te donker. Maar daar zat mijn zus dus, omdat Liam steeds weer mopperde en probeerde te draaien. Dus steeds in positie leggen, loslaten en foto haha!

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Bekijk bijlage 269611

------

@ Hedwig -> is toch schandalig! Eind oktober! Die zijn helemaal op de kop gevallen!! Hopelijk heeft de huisarts nu iets kunnen regelen anders idd eens de zorgverzekering bellen! Wat een afwachten weer... Pfff!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    lieve san allereerst sterkte met deze moeilijke dag vandaag :(
    alweer 1 jaar geleden...ongelofelijk...hou je taai en deel je verdriet met de mensen die je lief zijn. probeer troost te vinden in de kleine dingen, hoe moeilijk ook! ik denk aan je!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    miran, supermooi hoor! echt heel schattig!
    yara zit naast me en zegt: huh mama? is dat nou een baby op een schaap??
    die laatste met die kleine handjes, prachtig!! eerst ook hoor! wat een klein maar fijn manneke!

hedwig goed dat je gegaan bent! hopelijk nu heel veel spoed erachter!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ooo miran jeetje wat een lieve foto's, me eierstokken rammelen ervan!

moet gaan poetsen en boodschappies doen...

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou, we zijn er klaar voor! :)

Deel Deze Pagina