Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

dank je lieve juut...ook iedereen voor berichtjes op facebook, en carla voor je kaartje.
    x

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    geen dank lieve san, ik denk aan jullie!

hier vandaag druk dagje op t werk, maar alles weer goed gegaan.
    rol had het druk vanmiddag haha, vriendinnetje yara hier en 2 vriendjes van de psz van seth! dus 5 peuters/kleuters, en hij vond het nog gezellig ook! :D was allemaal prima samen gegaan!

nu zijn ze weer even bij de buurmeiden spelen.
    straks lekker bbq-en bij de buren, dat zijn zulke leuke mensen! we hebben hen een paar keer gered (toen ze zichzelf buitengesloten hadden enzo) en wij mochten lekker komen eten! dus ik hoef vanavond lekker niks te doen :)

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lieve Sandra denk aan je....

Juut wat heerlijk gewoon aanschuiven bij de buren!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo dat was echt smullen geblazen zeg, en heel gezellig!
    kindjes pas om half 10 op bed :$:$:$ dat is hier heel extreem, mss de 3e keer dat dit voorkomt ooit..tzal morgen vast weer gewoon 620 zijn ;)
    maar geeft niks, het was genieten! seth heeft uren gespeeld met de politiepet en handboeien van de buurman (die is agent) en yara heerlijk geknutseld en gekleurd en op schoot gekletst met t grote buurmeisje (die past hier ook wel eens een enkele keer op)

carla lekker weekend! gaat t wel lekker op school verder?

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut het gaat redelijk op school...
    Mijn duopartner is de directrice en dat merk ik wel, helaas....Ze heeft erg weinig tijd voor de klas en alles komt dus op mij neer, maar dat is in 3 dagen ook niet te doen...Moet dus nog eens even kijken hoe ik het allemaal aan ga pakken.
    Verder vind ik de kleuters wel heel erg leuk om te doen! Wel een pittig klasje hoor. Met een kindje uit Rusland wat geen nederlands spreekt...Een ander meisje is zo verlegen die praat helemaal niet, 1 kindje wat aan 1 kant doof is, een kindje wat iets aan zijn botten en spieren heeft waardoor het af en toe net een slappe pop lijkt..en ga zo maar door...Echt een hele uitdaging dus.....!!!!

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou ja zeg! dat is niet niks carla!
    ik had t er laatst met roland over inderdaad, wat er nu allemaal naar het regulier basisonderwijs gaat...je staat er soms echt van te kijken.
    yara was vorig jaar ook helemaal beteuterd omdat ze niet met de juf mee mocht om "extra spelletjes" te doen, het leek haar zo onwijs leuk...(geen achterstand hebben betekent tegenwoordig vaak minder recht op...)

maar wel echt heel pittig! je moet het wel gaan aangeven hoor meid. ze geeft natuurlijk niet voor niets jou gevraagd hiervoor, maar hey, jij bent ook geen wonderwomen, en je hebt thuis je meiden zitten! dus maar gauw aan de bel trekken! maar komt vast goed.

7. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames.. we zijn weer terug.. zal morgen wat foto,s erop zetten. Nu eerst de was :)

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Welkom terug van vakantie Lidia! Jullie hadden echt geluk met het weer op de camping. Ben benieuwd naar een verslagje en de foto's!

@ Judith -> zoals het te lezen is, was het ook volop genieten gisteravond! Hoe laat waren ze wakker vanochtend?

@ Carla -> jeetje, dat is niet niks. En dan nog met zoveel kindjes in de klas... Petje af hoor! Ik doe het je niet na. En dan al helemaal met een paar met een 'beperking'. Dat is niet makkelijk. Maar je komt er wel, daar ben ik wel van overtuigd!

@ Sandra -> knuf...

Hier vanochtend begonnen met de medicatie voor Joris. Wel spannend hoor. Bij 9 van de 10 kindjes die daarmee starten zijn de eerste dagen erg duf en krijgen ineens een behoorlijke eetlust. Dus we zijn benieuwd. Maar ook de bijwerkingen in de gaten houden. Krijgt hij koorts, moeten we gelijk naar het ziekenhuis...

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ff een berichtje vanuit hier. Mooi park, gister nog heerlijk op t strandje geweest. En pro en zijn ouders zijn nu aan t zwemmen met de kids. Kan ik in t huisje lekker koetelen (kennen jullie dat woord?). Wel 1 x een buitje gehad net maar dit mag de pret niet drukken. D. Is jammer genoeg behoorlijk aan t mopperen maar hij heeft net 2,5 uur geslapen dus kan r weer tegen aan. Gister.in de auto heeft C. Een kwartier en D. Een 3 kwartier geslapen, Pff. Straks lekker gourmetten met z'n allen! :) echt genieten dus!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Geniet er maar lekker van Jucade! En koetelen? Nee, nog nooit van gehoord hier!

Vanochtend hier gestofzuigd en gedweild. Daarna door naar de verjaardag van mijn oma (is 94 geworden, wat een leeftijd!). En daarna even in de winkel. Maar ik kreeg echt zo'n buikpijn. Blij nu weer thuis te zijn. Word langzaam echt zwaar...

Met Joris gaat het eigenlijk wel goed. We hebben normaal de hele dag door discussies met hem. Als wij antwoord geven altijd een weerwoord en word hij boos/driften/slaan/schoppen. Maar tot nu toe geen weerwoorden of boosheid/frustratie te zien! Ongelofelijk. Wel discussies, maar het blijft niet doorgaan, hij geeft op en word niet boos! Hij is verder niet duf ofzo. Merken verder niks aan hem. Wel dat hij wat meer rust heeft. Ook rust om iets te doen of af te maken!

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Jucade : fijne vakantie!
    Koetelen? yep, dat ken ik wel ;)

@Miranda : ow fijn dus de meds beginnen al te werken :)

@Hier
    Ow wat een ramp dag!! Owen zo onbereikbaar. Aan een stuk door de hele tijd vol gillen. Nog geprobeerd te winkelen maar we werden de winkels uitgekeken. Was niet te doen. Volume is ook zo groot van hem.
    We wisten het gewoon niet meer vandaag.

En alles was mis. Ging zichzelf pijn doen en ons aanvallen :(
    En wilde nog wel een positief berichtje hier neerzetten vanmorgen over dat Owen steeds meer begint te begrijpen. Kan zn neus aanraken als we dat vragen en zn oren en ogen. En als je vraagt : Owen kusje : dan komt ie met zn gezicht naar ons toe :)

Maar vandaag was zo erg!!
    En als klap op de vuurpijl; we zaten op de bank Richard en ik en probeerden lief te doen tegen Owen maar Owen ging zo uit zn dak!!!. En opeens gooit ie zich keihard achterover. Tegen mn neus aan!
    Hoorde een giga krak!
    Resultaat : gebroken neus en een hersenschudding.
    Mn ene neusgat is groter dan de ander maar kan nog goed ademhalen door mn neus. Zit een zwelling op mn neus maar niet giga.
    Staat wel een enorme druk op mn neus en mn holtes onder mn ogen en boven mn ogen.
    En ben behoorlijk drowsy door de hersenschudding. Pfff ik ga vroeg slapen en hopelijk is het morgen wat beter

Morgen Richard jarig

12. Hedwig, ik heb zo met je te doen. Wat erg dit.

Carla, pittig klasje zo te lezen.

Sorry verder niks onthouden..ben een beetje ziekjes..en we hebben zo een leuk feest. (spierpijn/keelpijn/hoofdpijn)

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    jeetje :(

Marijke
    beterschap!

Carla
    mijn god wat een drukte in de 1e klas zeg bah bah....

lijnen: -4!!! Hoeraaa maarja nu weer een zwaar weekend doorstaan, morgen een verjaardag! Net frietjes en een ijsje op ben benieuwd maandag!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hedwig, och jee wat een actie van Owen.. Beterschap!

Miran, logisch dat t zwaarder word. Je bent immers hoogzwanger (bijna?). En wat een topper dat je nu al effect ziet zeg bij Joris!

Marijke beterschap.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja, koetelen is gewoon lekker je eigen ding doen, beetje 'rommelen' zeg maar ;)

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pfff wist niet dat het zo'n pijn kon doen zeg :(
    Heb amper kunnen slapen van de pijn. En ik heb toch geen lullige pijnstillers zeg maar :(

Gisteren kon ik ook maar met een kant lachen. De andere kant deed simpelweg gewoon niet mee van mn mond. Vandaag gaat dat al beter gelukkig.
    Heb nog steeds erge druk rondom mn ogen. En heb 2 blauwe ogen. Staat heel charmant maar niet heus ;)

Mn bril op hebben is haast onmogelijk. Maarja, zonder zie ik amper iets. En lezen kan ik dan al helemaal niet!

Ben blij dat ik gisteren voor het ongeluk al de cupcakes heb gemaakt voor vandaag zeg. Anders had ik dat nu nog moeten doen, Gelukkig komen alleen maar Richards ouders op zn verjaardag en thats it.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> jeetje meid! Dat is echt niet niks wat dit weekend nu gebeurt is :( Een hele dikke knuf. Hopelijk is het snel een beetje draaglijk! En gefeliciteerd met Richards verjaardag. Gelukkig niet veel visite dat komt, kan je verder proberen rustig aan te doen...

@ Marijke -> balen dat je net met een leuk feest niet lekker bent. Beterschap!!

@ Anniek -> oei, dan ben ik ook eens benieuwd hoor wat de weegschaal dan morgen verteld :)

@ Jucade -> ik dacht wel aan het juiste met het koetelen! Grappig!

Hier slecht geslapen, buiten regent het. Dus lekker een rustig dagje binnen en vanmiddag even plat!

18. Richard gefeliciteerd met je verjaardag.
    Hedwig, hoe gaat het met jou? O nee, ik zie het hierboven al staan. Als ik het zo lees, denk ik dat je er nu even tijdelijk "niet uit ziet" haha. Dikke neus, blauwe ogen.

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    richard,
    happy birthday!
    En jij sterkte met je pijn, Hedwig!

Miran
    -4.3 :)
    Voor morgenvroeg ben ik banger, pff

vanmiddag verjaardag, John slapen.
    Vanacht ben ik de 1e nacht helemaal alleen. In dit huis de 1e keer volgens mij, vind het eigenlijk best spannend :)

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    even tussen het opruimen door hier bijlezen.
    gister heel de dag op pad, voor de verjaardag van mijn pa in oktober gaan we een filmpje maken (seth politieman, yara robot enzenz..) heel leuk maar erg vermoeiend!
    verder heb ik nog steeds last van die anderhalf uur tandarts..niet normaal hoe lang dat duurt (vooral op de prikplekken en dan ook nog 2 aften erbij :()

vandaag zijn we lekker aan het aanrommelen, knutselkasten aan het opruimen (das haast geen doen met zo'n 10 knutsels per dag hier!)
    wilde ze twee uur geleden al in bad stoppen maar we zijn nog steeds bezig, lekker niet op de tijd letten!

anniek goed hoor van jou! kga morgen weer wegen. en niet spannend vinden joh, jij staat je vrouwtje wel!

marijke hoe gaat het nu echt met jou de laatste tijd? lees er maar zo weinig over? je reageert altijd zo lief op iedereen maar ben benieuwd hoe t met je is..gister niet zo lekker las ik qua gezondheid..is het erger geworden?

miranda lekker je rust pakken in de middag als het kan hoor! is nu steeds belangrijker!
    en fijnd at je al iets lijkt te merken bij joris zeg, ongelofelijk! kan voor jullie veel gaan schelen dan!

hedwig gefeliciteerd met richard. balen dat je zo'n last hebt maar dat kan ook niet anders :(

Deel Deze Pagina