Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ANKO En DAAN gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou, wij zijn weer thuis! Gisteren naar dierenpark Emmen geweest, wederom erg geslaagd. Kleintjes (hoewel klein..) ff geslapen in de wagen s middags en deden t prima!

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Ook hier nog even: DAAN EN ANKO, GEFELICITEERD MET JULLIE EERSTE VERJAARDAG!!!!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Daan en Anko : Gefeliciteerd met jullie verjaardag!!

@Jucade : gezellig naar dierenpark Emmen. Nog noodweer gehad vanmiddag? Of viel het mee daar?

Hier is het behoorlijk tekeer gegaan. Wind heeft mn tuintafel en stoelen weggeblazen. Stuk van mn tafel af. Balen.

@Hier
    Sinds gisteren weer riool verstopt. BAH! Schoonvader weer met gemeente in discussie. Want het is hun probleem. Schoonpa heeft hier alles al open gehad en bij de buren ook ( was paar weken terug )
    Toen is gemeente ook geweest en hun hadden toch bij ons alles doorgespoten maar was nog niet echt opgelost. Alles liep wel door maar ook weer niet super.
    Sinds gisteren gaat het dus nog langzamer weg het water en sinds vanavond alles weer verstopt :(

Er schijnt dus ergens een put van de gemeente te zitten die 'kwijt' is.
    Elke 3 huizen heeft een uitgangsput stond op de kaart. Behalve ons blokje huizen.
    En ze hebben nogal eens wat veranderd voor het huis. Eerst was er straat, toen struiken, nu gras en bomen.
    Oudere mensen uit de buurt zeggen dat daar ergens een put gezeten moet hebben, maar geen idee waar ie nu is.
    De gemeente heeft het niet op de kaart staan omdat de huizen eerst huurwoningen waren. De huurvereniging kan het niet terugvinden. ZUCHT. Gedoe!
    Zouden het vandaag uitzoeken maar geen gemeente gezien of gehoord.
    Zitten we dus heel het weekend met een verstopt riool :( :(

Kan wel een loodgietersbedrijf bellen maar die kunnen ook niks doen. Want het zit verstopt op gemeente grond. Maar waar?

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dank je wel dames! Enne.. Anniek, het is tóch wel genoeg, die 5. Het besluit staat nu vast, het blijft erbij...:D

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ook van hieruit nogmaals de felicitaties Marian! Al 1 jaar, wat is dat voorbij gevlogen! Heel veel plezier morgen. Zal in ieder geval duimen dat het weer beter is morgen ;)

@ Hedwig -> die stomme riolering ook. Lekker handig dat ze jullie gewoon maar laten wachten. Snap aan de ene kant dat ze weinig kunnen omdat ze niet weten waar de put zit. Maar dan moeten ze toch wel minstens even hun neus laten zien als ze dat zeggen. Ellende gewoon zo! En balen van je tuinset door het weer.

@ Marijke -> hoe was het gegaan op school vandaag? Remco ging toch vandaag hé?

Hier weinig te melden. Ja veel last van harde buiken vandaag gehad... Vanochtend even gestreken en daarna helemaal niks meer gedaan. Maar pff, had er toch wel last van op een gegeven moment. Gelukkig na het douchen ging het iets beter. Bij Joris had ik ook vanaf week 20 vaker harde buiken en vanaf week 28 veel. Nu viel het nog mee, maar vandaag dus niet. Gelukkig nu wat gezakt...

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai dat word dus rustig aan doen dit weekend Miranda

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marian
    het was wel een knipoog he {mja dat snapte je vast wel!}
    Geeft het ook een goed gevoel dat het besloten is?

Miran
    hupsa in de chilmodus!

hedwig
    oooo wat waardeloos! hoop dat ze snel tot actie komen, misschien moet je eens een rekening preenteren voor de gemaakte kosten en arbeid, pff

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marijke
    remco nog bij de juf geweest?

10. lidia

lidia Fanatiek lid

nog even op de valreep .. daan en anko gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag .. marian fijne dag morgen..

was ook benieuwd naar marijke haar verslagje van school.

welterusten

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Haha, ja Anniek, dat snapte ik wel hoor..! En ja, het geeft best een goed gevoel. Want de twijfel bleef, maar we hebben besloten dat het toch beter is dat we het er bij laten. Nu alleen nog de def stapt zetten dat het ook écht niet meer wil... ;))

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o yo wat een enorm drukke week. zo weer weg, bijna helemaal niet hier geweest.
    lieve daan en anko nog van harte en jij marian met je mooie tweetal!!!
    heb t gevoel dat ik wel 100 jaar kan slapen haha net als doornroosje
    tot later!

13. Marijke, niet schamen hoor. er zijn maar heel weinig kindjes die precies de juiste lijn vanhet cb volgen. en als stijn zoveel derek dingen heeft dan heeft ie ook daar veel energy voor nodig, dus het is loogisch dat andere dingen dan wat langzamer gaan. en dat is dan ook zo met dat gepest op school. hij maakt nogal wat mee, misschien is het ook een poging van hem om zich weeer veilig klein te voelen? succes meis. lijkt me stevig.

anniek, nummertje 2 is ook erg voor. toch hebben we er uiteindelijk voor gekozen om haar een late leerling te maken. en ja, ik was ook bang dat ze zich ging vervelen en zo. maar eigenlijk heeft ze een geweldig extra jaar gehad. ze moeten hun hele leven nog leren en presteren. de periode dat ze klein zijn en niets hoeven en veel kunnen spelen is kort, dus het is best fijn om die niet nog korter te maken. Hier werden nummer 2 en vriendin ook gewoon door juf ingezet als hulp.helpen met de kleintjes met lesjes enzo. dat geeft ze ok verantwoordelijkheid. en nu lopen ze voor. (2 en vriendin) en dat kan want het is montessorie. ondanks niet geweldig leerklimaat in klas door juf. ze gaan hun tempo en dat jaar halen ze gewoon in hoor. uiteindelijk vond ik het een moeilijke keus maar was het wel de goede wat ons betreft. (eventjes een andere kant belichten voor je, het is best lastig)

juut, jeetje, wast een mazzel met je tas!

nog even verder lezen

14. hedwig, jullie zitten al zo lang met zo veel vragen over owen, nu zit je in het laatste stuk tot de finish zeg maar.. afspraken voor onderzoeken staan, er word steeds meer gezien, jullie zien steeds meer (een kusje, wauw!!!) het is eigenlijk ook wel logisch dat je het steeds meoilijker vind worden. de laatste loodjes enzo... ik ben ook altijd nerveus vlak voor iets alsof er dan ineens meer dingen mis kunnen gaan dan daarvooor. ze doen hun best. onderzoeken kosten tijd, maar ik dnek niet dat ze hem zouden laten lopen als ze zouden denken dat er daadwerkelijk iets heel ernstigs aan de hand is. nog even afwachten en ja, dt is wel heel moeilijk, het is jullie mannetje. komt geod meis, echt!

15. marian, gefeliciteerd met je jongste tweetal. echt baby af nu! nu nog even ruimen en straks weer lekker in het gewone ritme met school!

hier gister begonnen met lijnen. benieuwd hoelang ik het volhoud en hoe ik het ga doen... en nummer 1 is ziek. zo zielig. denk spanning voor school...

groetjes van Raksha

16. gisteren al een heel stuk getyped op de ipad en druk op een knop en weg alles...balen

Maar goed. Remco is naar school geweest. Gelukkig is Stijn niet in de klas aangewezen door dat meisje en blijkt ook dat Stijn geen " drol" heeft gezegd, maar "jij bent bruin"..tja is dat discriminatie? Lijkt mij toch dat Stijn niet eens weet wat dit is en zijn beste vriendje is een donker jongetje?? En van ons komt zoiets ook echt niet. Waarschijnlijk heeft het meisje een wat onzekere moeder, die haar kind gelijk heeft thuis gelaten. Maar wel met dit gevolg, dat Stijn heel angstig is dat hij weer door " dat meisje" wordt aangewezen en dat het meisje tegen andere kindjes vertelt dat Stijn zoiets gezegd heeft, dus ik voel mij nog best aangekeken. De kindjes die hem hebben geschopt en geslagen en hebben uitgeroepen voor idioot worden nu extra in de gaten gehouden. Want dat vind de juf onacceptabel.
    Voor mij krijgt de school nog 1 kans, maar zodra ik weer zoiets hoor van Stijn, gaat hij gelijk naar een andere school. Want na 1,5 jaar plagen, moet het weleens over zijn.

17. lidia

lidia Fanatiek lid

heftig hoor marijke.. heb je wel.al.een andere school in gedachten ? fijn dat de juf ze goed in de gaten gaat houden. Knuf

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wel fijn dat ze het nu in de gaten gaan houden, het moet ook gewoon afgelopen zijn! Dit is voor niemand leuk op deze manier... En ik vind het dus ook geen discriminatie wat hij dan gezegd had tegen dat donkere jongetje! Kom op zeg, dat is toch niet iets waar ze Stijn op kunnen 'pakken'. Ik hoop nu heel hard dat het nu alleen maar beter gaat met Stijn op school, anders idd maar eens verder kijken naar andere opties in de buurt!

@ Raksha -> beterschap voor nummer 1. Blijft sneu hé als ze ziek zijn...

Hier is Joris ook niet in orde. Vanochtend niks aan de hand en toen we bij een vriendin aankwamen werd hij wat dufjes. Wilde ook niet spelen of iets, alleen maar op de bank hangen en tv gekeken. Nog even naar het kermisje om de hoek geweest, dat wilde hij dan wel en leek het ineens alsof alles weer goed was. Maar eenmaal terug weer zo dufjes en hangen. Onderweg naar huis in slaap gevallen in de auto en nu ligt hij weer op de bank.. Niet lekker dus!

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier J. Ook niet lekker.. Buikpijn vannacht. Vandaag weer veel nega aandacht vragen, bah :( t broekplassen op vakantie werd minder en minder tot 2 dagen helemaal droog! Nu weer een plasbroek..

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Marian sorry een dagje te laat, maar niet minder gemeend..
    Van harte gefeliciteerd met Daan en Anko!

Dames sorry dat ik zo weinig reageer, maar heb het onwijs druk met werk, zelf niet helemaal fit, Jac ziek in bed, dus druk druk druk!

Deel Deze Pagina