Maart 2007 mama's - deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Marian, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hehe lekker een dagje rustig aan! vanmiddag ws even een rondje over de kermis en vanavond nr een vriendin
    gister een heel gezellig dagje den bosch gehad met een vriendin, goed geshopt (lees: iets teveel geld uitgegeven)..is echt een leuke stad zeg!
    verder hele drukke week gehad, rol sport sinds kort wel 3x per week!
    dus we houden bijna geen avondje meer over!
    maar t doet m wel goed en das ook belangrijk. ik dan ook nog 1x pilates en 1x met vriendin afspreken, dus drukke boel! zijn we niet zo gewend hier haha.
    yara gister weer een verjaardagsfeestje gehad, een prinsessenfeest. was leuk geweest.

beterschap voor alle niet-fitte mensen! ben even schandalig lui met reageren haha. maar heb beetje koppijn en dan is die laptop niet zo fijn

alleen even voor marijke een dikke knuffel, idd even heel goed in de gaten houden, en anders een frisse start voor stijn ergens anders!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou morgen J. Naar n ander gebouw, nieuwe klas en nieuwe juf. Ben benieuwd..

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    is morgen pas weer de eerste dag bij jullie joh? ongelofelijk!
    maar veel succes voor j! hopelijk bevalt t m allemaal goed

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nieuwe foto's op facebook!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Marian -> ik had ze gisteravond al gezien. Zo leuk weer om nieuwe foto's te zien van jouw 5 tal!

@ Jucade -> succes met J. vandaag. Is de vakantie daar dus nu ook voorbij! Spannend hoor, alles nieuw!

@ Judith -> jeetje dat is dan ook wel druk zo door de week met het sporten en jouw activiteiten zo door de week. Maar ja, vind het zelf ook wel nodig hoor, even iets voor jezelf! Het is wel veel natuurlijk, maar zo gek vind ik het niet...

Hier was Joris weer fit gisteren. Hadden verjaardag van schoonzus. Maar die woont in Schijndel, dus een heel stuk rijden voor ons. Maar we konden meerijden met schoonouders, dus dacht 'dat gaat wel'. Maar pff, mijn rug nu van die stomme autorit. Ik kwam bijna mijn bed niet uit vanochtend :( Meteen een paracetamol gepakt voor de rugpijn en nu hopen dat het zo wat zakt. Vooral mijn stuitje, auw...

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    als sven op je heupen/bekken drukt dus alles bijelkaar drukt, hoe voelt het dan?

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen lieve meiden!
    hier alles goed. al wilde yara vanmorgen weer helemaal niet naar school..dat vind ik altijd zo sneu! seth wel, die heeft er altijd zin in! vanmiddag nog zwemles.
    gister rondje kermis was geen doorslaand succes..manmanman, wat een drukte! (dat weet je natuurlijk wel op zondagmiddag maar toch..) we stonden op een gegeven moment gewoon vast he!! konden niet voor- of achteruit!! gek! dus maar weinig gedaan, morgen nog rondje met mn moeder.

ben benieuwd hoe de kindjes ver weg hun 1e schooldagje weer overleefd hebben!!

miran hoe gaat het nu? wordt het erger? rot joh dat je zo;n last hebt! het is natuurlijk ook wel echt een eind weg maar je zou willen dat je dat gewoon kon he!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> geen idee, Sven is op school...

@ Judith -> na de paracetamol en warm douchen gaat het al beter. Lig ook lekker plat op de bank en dat doet ook al goed. Hopen dat het gewoon echt van teveel gedaan te hebben is en niet nu tot het einde zo...

En kermissen op zondag, vreselijk gewoon hé! Hopelijk morgen leuker op de kermis. En hier wilde vanochtend ook 1 niet naar school. Had er geen zin in.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    dan laat hem dat vanavond eens proberen! Want misschien is een bekkenband wel fijn voor je. Je bekken worden dan 'bijelkaar' gehouden

juut
    bleh kermissen zijn idd veel te druk.

pf 'moet' een bbq organiseren en als iedereen komt zijn het 32 volwassenen en 12 kids in de leeftijd van 11 tot 0

10. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames..

Hier ook de 1e schooldag overleeft.. Damian kon niet wachten. Nieuwe juf is erg aardig dus dat zit wel goed.

Helaas Elise ziek.. Spugen en koorts en klaagt over hoofdpijn en buikpijn. Denk haar oren..

Juut.. Druk maar wel leuk.. En jammer als ze niet willen naar school..hier nog niet gehad. Vorig jaar 2 x 1 dag ziek en verder altijd geweest.

Miranda.. Sterkte met je rug. Hopelijk gaat het snel beter..

Marijke.. Hoe ging het met Stijn op school vandaag?

Marian.. Leuke foto's van de kids.. En wel gek dat ook de jongste kids nu 1 zijn.. Lijkt nog maar zo kort geleden dat je was bevallen.

Jucade.. Hoe ging het met J op school?.

Zoo sorry weet het effe niet meer.. Tot latere.

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    is dat vr devin zn verjaardag anniek?
    das wel een klus, en daarbij ook nog een hele financiele opgave! of voor iets anders? succes iig, zie in het topic in de lounge dat ze je al goed helpen!

hey lidia leuk je hier weer te zien. fijn dat damian het weer goed nr zn zin had!

jucade hoe is het bij j gegaan?

miran goed rustig aan gedaan vandaag las ik op fb. de gymschoenen jacht nog geslaagd?

roba lees jij nog wel s mee meid? hoe gaat ie daar allemaal? jayson weer lekker opgestart?

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja, J. Vond t leuk! Hij was alleen een beetje ontdaan dat ie nu nog niet mocht lezen en schrijven haha.

En hier ook op gymschoenen jacht, krijg van iedereen t horen dat J. Zijn instappers, ballet meiden schoenen waren.. Arm kind..

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haha Judith, nou de mannen waren een dik uur weg (schoenenwinkel ligt bijna om de hoek hier!) :D Mannen... Maar ze waren geslaagd!

En idd, ik heb echt helemaal niks gedaan vandaag. Heb me echt op de bank geïnstalleerd, voedingskussen onder mijn knieën gelegd, dat lag wat prettiger en series gekeken op de laptop. Heb me prima vermaakt ;) Al moet ik er niet aan denken om dit dagelijks te moeten hoor!

@ Jucade -> gelukkig ondersteun je het lezen en schrijven thuis. Kan hij er toch mee bezig zijn.

@ Anniek -> jeetje, dat is een hele klus, een bbq voor zoveel mensen! En was het helemaal vergeten nog te vragen. Maar moet zeggen dat het nu wel gaat. Misschien toch eens rondvragen voor zo'n bekkenband voor als het weer erger wordt. In ieder geval toch bedankt voor de tip!!

@ Hedwig -> hoe is het daar??

@ Lidia -> beterschap met Elise! Sneu hoor. Wel fijn dat het op school goed was bevallen met Damian.

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    ik heb er 2 liggen maar of die jou passen....

juut
    nee hoor, niet voor Devins verjaardag dat houden we de 15e
    de 23e is hier familie bbq komen al mijn ooms en tantes en neven en nichten van vaders kant. Alleen zó handig maar met een neef van mij gaat het echt niet goed en die word misschien wel geopereerd of misschien niet bla bla bla, hij woont inmiddels opzichzelf en hij heeft al betaald maar ouders en broer willen afwachten :(
    dus nu voor 32 personen regelen en dat scheelt gewoon 5 personen dus 100 euro minder... das veel! Dus het is echt passen en meten want wil zelf natuurlijk geen geld erop bij moeten leggen. handig joh er staan er nu dus gewoon 7 op reserve {ook nog een neef en vrouw die op vakantie zijn...} dus 140....
    het is echt een heel geregeld, ook nog marokanen en 1 vegetarier die geen vegetarische burgers eet erbij... jippie!
    En ik wil gewoon echt niet teveel zelf doen, zoals sausje maken enzo wil ik eigenlijk gewoon klaar kopen! Heb wel wat beters te doen... Ik koop in ieder geval maar geen merk cola enzo en kijk vast wat in de aanbieding is...

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen!

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mogge allen!

C. En D. Verkouden en gister D. Koorts en C. Verhoging. Waren ook niet te genieten, waren gelukkig bij de gastouder ;b

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    good morning!

lekker ouderwets rustig dagje vandaag
    mooi weertje! geniet nog zo van seth, ben me er echt heel bewust van dat het het laatste stukkie samen is! heerlijk ventje! wat zal ik moeten wennen in december...:(

hedwig waar ben je meid? normaal haast iedere dag? hoe is het?

jucade sterkte met de dag vandaag! 2 zieke kleintjes is niet niks!

anniek ja vast goed de aanbiedingen afspeuren!
    het is wel een hele grote klus om zoiets te organiseren zeg!

miran haha een uur om een paar gymschoenen te kopen! das lekker de tijd nemen ;)

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ben er wel hoor ;)
    Alleen laatste dagen zo veel in mn kop ( en de pijn erbij ) dat ik de moed niet kan vinden om te reageren.
    Sorry

Hopelijk vanavond meer

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dikke knuffel hedwig! hou je taai! vond t altijd zo knap hoe je t hoofd boven water hield..
    nu even onder water dus :(
    heel veel sterkte meid en als je de puf weer hebt om van je af te praten, doe dat vooral.
    je hoeft helemaal niet te reageren op ons, dat weet je wel he!

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    wbt de pijn.... herkenbaar, mam was ook al aant klagen en ik ook bah bah bah!
    en verders, het is allemaalzzzoooo moeilijk en veel en vervelend en en en... sterkte en al reageer je niet, tik maar ff van je af!

juut/carla
    hoest met lijnen?
    Ik had afgelopen dagen een aantal 'dipdagen' was in 4 dgn, van chips e.d. 900gr aangekomen... helaas....
    nu maar weer ertegen aan maar heb nu een beetje een pesthumeur en dan merk ik dat ik een emotie eter ben! Nu ff flink water drinken misschien remt dat.

Deel Deze Pagina