Juut, ik herken dat hoor. Ik zit er ook tegenaan te hikken dat Renske, eind januari naar school gaat..het is zo gezellig met haar alleen, klets de oren van mijn hoofd af, maar kan ook heerlijk spelen...zelf wil ze het liefst nu al naar school.
hahaha patries gek is dat he mijn neefje is nu net 2 geworden en devin zal zo'n 5 cm groter zijn als hem.... kwa gewicht hetzelfde denk ik
Goedemorgen dames.. Wat een heerlijk weer is het nog he.. kan er wel van genieten hoor Juut ja kan me voorstellen.. jij bent nu de 1e die het 2e grut naar school ziet gaan toch? Anniek,,druk aan de klus in huis? En hoe gaat het met john op zijn werk. Nog steeds naar de zin.. en fijn dat alles goed was bij cb.. Jucade,, zijn c en d al weer iets opgeknapt? Miranda,, hoe gaat het bij jullie? Hedwig,, me is hoe gaat ie? Knuf voor jou en we zijn er voor je. Xxx Zoo gelukkig Elise niet meer ziek maar ze is LASTIG!!!!!!! Alles tegendraads en steeds "boos" op me als ik nee zeg tegen haar. Pffff moeilijk hoor.. Verder niet zo veel te doen vandaag damian zijn vriendje komt vanmiddag spelen en de was hangt te drogen buiten.. fijne dag dames
lidia ooo wat 'vervelend' dat elise een beetje boos is steeds Hier herken ik het wel van Devin, die tuft steeds grrr En aan de klus, achja even wat dingen afmaken/maken voor de verjaardag en familiefeest wil ik het wel weer netjes hebben zeg maar... ik heb een nieuwe merk ontdekt maar tis niet te betalen.... DOLLCAKE zzooooo leuk!
@ Anniek -> die Devin, kleine donder Lekker toch! Qua lijn volgt hij Joris! Die was met bijna 3 jaar 92 cm en 14 kilo. Joris was alleen dus wat zwaarder. @ Lidia -> Elise dus lekker vermoeiend... Hopelijk een korte fase @ Hedwig -> dikke knuf! @ Judith -> ja nog even... Jouw kleine mannetje ook al naar school! Wat zijn die jaren toch echt voorbij gevlogen hé! @ Marijke -> bij jou ook al, alleen dan jouw kleine meisje die al binnenkort naar school gaat. @ Carla -> hoe is het daar met jou? Nog te doen in het nieuwe klasje? Hier gaat het wel goed hoor dames. Als ik veel last heb van mijn stuitje doet even rusten echt wonderen. Niet dat het echt weg is, maar de scherpe pijn zakt wel! De kleine man is echt bijna de hele dag druk. Zelfs onder het lopen voel ik hem bewegen... Vandaag al 29 weken! Komende maandag al de groeiecho! Het gaat zo snel! Vooral met de 30 weken in het vooruitzicht, dan komt het wel heel dichtbij!!
wauw Miranda dat is idd al heel dichtbij!! Ga je natuurlijk bevallen of willen ze inleiden of keizersnee?? ivm je darmen dan he Erik was ook altijd zo druk in mn buik ow ow pfffff. Heeft me toen wat gekneusde ribben opgeleverd hoor! @Hier MOE!!!! bah
Als het goed is gewoon een natuurlijke bevalling, als het zo goed blijft gaan. Geen idee wat ze willen als het minder gaat met de darmen. Naar mijn weten kan alleen het kindje kleiner zijn door de actieve darmen, verder had het volgens mij geen consequenties... Hier Joris ziek. Busje stopte voor de deur, buschauffeur eruit; neem even een emmertje water mee, hij heeft gespuugd. Zo sneu, stap het busje in, zit hij daar zo heel beteuterd onder de spuug Gelukkig was het net pas gebeurd en niet vlak bij school al. Busje schoongemaakt, Joris in bad gezet, hij op de bank. Wilde niks eten/drinken. Uiteindelijk dronk hij toch een beker water, maar helaas duurde het niet lang of de inhoud zat al in de emmer. Zo sneu! Nu durft hij niks meer te eten of drinken. We laten het maar ff zo. Proberen het straks nog wel eens...
Beterschap met Joris! Weet niet wat C. En D. Mankeren maar t is oer ongezellig en dwars dat ze zijn! Niet willen drinken, expres knoeien met eten.. Niks willen.. Whats going on?
he jases! Beterschap Joris! En mama ook natuurlijk zwanger zijn en kots ruimen is geen goede combi!!!! Juut hahaha moest lachen om jou rectie op facebook boh ben kapot moe maar bent aant w88 om manlief... moet eigenlijk nu naar bed gaan maar pffffffff
is joris al wakker? hoe gaat t met hem? hier net 2 kindjes weggebracht seth gaat altijd met zoveel plezier he, hij heeft 2 dikke maten op de psz en met zn 3-en denken ze dat ze de koningen zijn daar haha.. er is een nieuwe leidster, echt een hele leuke, die heeft zelf 4 zonen dus vind t met die jongens helemaal super! leuk om te zien! vanmiddag even op laarzenjacht voor yara denk ik! anniek wel nr bed gaan als je moe bent hoor! gaat t met john nog steeds goed? lidia succes met elise ze kunnen soms zo lekker dwars liggen he..gaat allemaal vanzelf weer over maar af en toe.. marijke ben blij dat je mn gevoel herkent! jucade beetje rustige nacht gehad?
Hier was Joris om half 9 wakker geworden. Wel de hele nacht liggen draaien en kreunen. Hij sliep wel, alleen ik dus minder... Hij was gisteren al om half 6 in slaap gevallen op de bank, dus hij heeft een hele lange nacht gehad! Heeft net ook een kopje thee op, en dat zit er nog in. Laten we hopen dat het zo blijft! Hij ligt wel nog op de bank. @ Judith -> Seth de koning! Zijn die 2 vriendjes van dezelfde leeftijd en gaan die ook naar dezelfde basisschool? Zal wel leuk zijn als ze bij elkaar kunnen blijven! @ Anniek -> haha, zwanger en kots ruimen. Moet zeggen dat het wel goed ging hoor. In de bus was wel vies, echt etensresten. Maar daarna was het bijna alleen maar water, zijn maag had hij dus de eerste keer al helemaal leeg gespuugd. Enne, niet zolang op blijven hoor, lekker op tijd je bed in. Doet jou ook goed @ Jucade -> hoe is het nu met C. en D.? De magische 2 komt er langzaam aan, misschien nu al langzaam aan het peuterpuberen? Hier vandaag dus een rustig dagje in de planning. Alleen om 12:15 uur een telefonische afspraak met de psychiater over de medicatie. Gelukkig stond die al telefonisch gepland. Dus we hoeven de deur lekker niet uit!
hoe is het nu miran? en ja, met die medicijnen wilde ik laatst nog vragen..hoe gaat dat? merk je nog steeds een positieve invloed op joris? en de psz van seth zit al in de basisschool zeg maar..3 kleuterklassen, dus maar afwachten of ze bij elkaar komen. zn beste maatje wordt begin november 4, seth in december en dat andere manneke wordt pas veel later 4.
Haha, idd arme Carla! De medicatie? De eerste dagen merkte we echt verschil, daarna werd het steeds erger weer en de buien kwamen steeds meer terug. Op school hadden ze helaas totaal geen verschil gemerkt, hij bleef ongeconcentreerd, friemelen, niet luisteren, eigen regels maken. Terwijl we thuis toch nog altijd iets verschil merkte. Dus dat vonden we heel erg jammer om te horen van de week! Het gaat gewoon ook ten koste van zijn schoolwerk! Al hoeft hij nu nog geen echt schoolwerk te verrichten, maar er word toch al heel wat verwacht van de kleutertjes waar hij dus niet aan kan voldoen nu. In het begin wel allemaal, maar nu dus niet... Dit ook besproken met de psychiater en het schriftje voorgelezen aan de telefoon zodat ze precies snapte waar het probleem lag. Vanaf morgen ophogen naar 0,3 ml en merken ze op school volgende week nog geen verschil mogen we vanaf volgende week vrijdag over op 0,4 ml. Week erop weer een afspraak. Afwachten dus! Probleem is ook gewoon dat de begeleiding niet eerder gestart kan worden als hij toch lak heeft aan de regels... En lekker gegeten? Wij hadden soep met een broodje gezond en Joris niks, noppes nada... Hij had vanmiddag nog geslapen en daarna leek het wel beter te gaan (nu nog steeds), alleen moet hij weer wat gaan eten. Heeft wel al een paar bekers water en een kop bouillon op. Dus toch iets.